Beantwoord

Bestelling na 3 dagen nog steeds niet geannuleerd

  • 28 September 2021
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 2

Nou, om een heel lang verhaal lekker kort te maken.. ik had een zakelijke abonnement aangesloten icm de iphone 13 pro max, precies op aangegeven pre order data etc. 
 

nou blijkt dat één of ander kleine belhuisjes ze genoeg op voorraad heeft ( heel raar?). Ik wilde dus zodanig mijn abonnement gaan annuleren. 
 

NA 3 DAGEN BELLEN EN WACHTEN AAN DE LIJN! heb ik nog steeds niet aan mij beloofte bevestiging van annulering! Heel erg kut dit, want aansluiten gaat wel makkelijker €€ !  
 

de desbetreffende persoon, ‘ Serkan Pehlivan ‘ van T-Mobile, doet blijkbaar zijn werk niet(goed). Want hij is de ‘account manager’ die zulke zaken mag annuleren. Kom op tmobile, 3 dagen om iets te annuleren.. 

ik wil iets heel simpels, mijn abonnement/bestelling ANNULEREN. Niet zo moeilijk, toch? Belabberd service

icon

Beste antwoord door eric 28 September 2021, 21:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @iFeelgoed .

Op dit forum bespreken we voornamelijk consumentenproducten, zakelijke producten hebben namelijk veel uitzonderingen en eigen condities.

Als je een zakelijk abonnement afsluit heb je geen recht op annulering binnen 14 dagen. Weet je zeker dat T-Mobile die COULANCE biedt? 

Reputatie 2

Hoi @iFeelgoed .

Op dit forum bespreken we voornamelijk consumentenproducten, zakelijke producten hebben namelijk veel uitzonderingen en eigen condities.

Als je een zakelijk abonnement afsluit heb je geen recht op annulering binnen 14 dagen. Weet je zeker dat T-Mobile die COULANCE biedt? 
 

hoi@eric 

ja, omdat uw eigen collega’s mij meerdere malen bevestigd hebben dat zodra meneer ‘ serkan pehlivan ‘ de doorgezette casenummer zou krijgen in zijn mail, hij het per direct zowel telefonisch als email een annulering zou bevestigen. Mij is NIET verteld over de 14 dagen.. 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @iFeelgoed , dit is een klant community, je praat met andere klanten. Er zijn ook moderators van T-Mobile. Die zijn er morgen weer. Ik gaf alleen aan dat de 14 dagen annulering in het algemeen niet van toepassing is op zakelijke overeenkomsten.