Beantwoord

Bestelling na week nog niet geleverd

  • 10 October 2022
  • 4 reacties
  • 289 Bekeken

Op vrijdag 30 september heb ik mijn abonnement verlengd en hierbij gekozen voor een nieuwe telefoon. Op zaterdag kreeg ik al bericht dat mijn telefoon die dag geleverd zou worden. Helaas werd dit bezorgmoment bijgewerkt naar maandag, naar dinsdag en naar woensdag. Op woensdag werd de tijd aangepast tot 22u in de avond, maar al vroeger kreeg ik bericht dat de bezorger toch niet zou komen. Daarna is de track en trace informatie niet meer aangepast! 

Dit is een samenwerking tussen Post.nl en Stay Connected.

Kan T-Mobile contact opnemen met Post.nl om hier achteraan te gaan?! Dit geeft Post.nl namelijk aan dat dit moet.

Ik wacht nu namelijk al dik een week op de levering.

Mvg, Ilse

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 11 October 2022, 09:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @SeversIMH, superfijn om lezen dat je bij ons hebt verlengd, dat waarderen we zeer! Wij doen bezorgingen via PostNL en AMP en in jouw geval wordt je bestelling bezorgd door PostNL en dan zie je Stay Connected staan. Ik snap de verwarring. Maar geen zorgen, het gaat om je toestelbestelling en deze is afgeleverd bij PostNL. Zodra de bestelling is afgeleverd bij PostNL, zijn zij verantwoordelijk over het afleverproces. Ik vind het dan ook heel gek dat PostNL zegt om contact op te nemen met een de andere partij, terwijl het pakketje al bij PostNL is, anders kon er ook geen Track & Trace code aan gekoppeld worden. Ik raad je aan om contact met PostNL op te nemen, want zij zijn verantwoordelijk voor het afleveren van je bestelling. 

 

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Beste Pharwin,

Zojuist contact gehad met Post.nl waarbij ik screenshots heb gemaakt van de chat. Het is aan jullie om een onderzoek in te stellen om te zien waar het pakket zich nu bevindt. Dat is in ieder geval de informatie die ik krijg. Ik heb nog meer maar daar staan mijn privé gegevens op en de track en trace code. Wil ik uiteraard geven, maar dan middels een privé bericht

 

En nog een deel van de chat hierbij. 

Graag hoor ik hoe dit wordt opgelost! Mvg Ilse

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @SeversIMH bedankt voor het sturen van de screenshots! Kun je mij in dat geval een privébericht sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer