Bestelling niet geleverd een groot drama

  • 16 November 2022
  • 4 reacties
  • 253 Bekeken

Heb eind oktober m'n contract verlengd. Ben al jaren klant. Dit keer heb ik weer een telefoon besteld, maar deze keer loopt het echt in de soep. 29 oktober zou de telefoon geleverd worden, maar je raad het al. Dat gebeurde niet. Ik heb tot maandag gewacht om te kijken of er wat in de status veranderd. T mobile gebeld en daar kreeg ik te horen dat ik zelf maar even contact met postnl moest zoeken. Dat leverde natuurlijk niks op want de verzendende partij moet een onderzoek instellen en dat kan pas nadat de status bij postnl 5 dagen niet veranderd en omdat postnl zelf de status aangepast had in fout in de bezorging kon ik dus vanaf maandag opnieuw gaan tellen. Vervolgens maandag 7 november contact met de klantenservice voor een onderzoek. Direct akkoord met de mail gegaan voor onderzoek en binnen 7 dagen dien je reactie te krijgen.

Dus ik weer bellen met de klantenservice en deze medewerker kon de case niet vinden en wilde me niet langer aan de lijn houden en zou het gaan uitzoeken. En je raad het al.... Niks meer van gehoord dus ik weer bellen met de klantenservice de volgende avond. Ik kreeg daarbij een aardige dame die wel erg begaan was met de situatie en het wil gaan uitzoeken, maar plotseling had ik ineens een vriendelijke meneer aan de telefoon van de afdeling verkoop. Die hoorde m'n verhaal aan en kon niks voor mij betekenen, maar zou me wel doorverbinden. Toen ik de volgende aan de lijn kreeg was het ineens stil. Ja hoor weg gedrukt. Dus ik weer terug bellen de ook zo vriendelijke meneer kon me eigenlijk ook niets melden en zei me morgen af te wachten. Natuurlijk geen bericht!

Dus vandaag gebeld met de klantenservice. Deze medewerkster ging het voor me uitzoeken en zet me 16 minuten in de wacht!!!!!!!! OM VERVOLGENS DE VERBINDING TE VERBREKEN!!!! Al die tijd ben ik netjes gebleven maar nu ben ik echt over de zeik. Dus weer terug gebeld met de mededeling dat ik graag mijn verlenging wil annuleren. Ja meneer dat kan niet want dan moet de telefoon terug. Nou dat is jullie probleem, want ik heb hem niet. Jullie zoeken het maar uit met postnl... Was mijn reactie. Na mijn ongenoegen te hebben geuit blijkt er maar een ding op te zitten en dat is opnieuw het onderzoek formulier te versturen met akkoord, want ze kunnen het niet vinden. Ik heb bewijs in mijn verzonden items staat het uitgaande mailtje met bijlage verstuurd om 10:03.

Wat een ongelooflijke bende is dat bij T-Mobile. De mensen aan de telefoon zijn allemaal super vriendelijk en begaan met de situatie, maar van een oplossing komt het niet. Ik ben dus gewoon 4x weg gedrukt, verbinding verbroken of doorgeschakeld. Niet terug gebeld, case onvindbaar.... Sinds die glasvezel kabel voor m'n deur ligt kunnen ze me wel vinden en dood spammen om maar over te gaan op hun glasvezel netwerk, maar met een oplossing komen voor een trouwe klant die z'n bestelling niet ontvangen heeft is te veel gevraagd. 

Ik denk dat mij vrouw en ik maar een andere provider gaan zoeken, want wat de uitkomst ook mogen wezen wij zijn klaar met T-Mobile 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dappere dodo 

Ik vind het heel spijtig om te lezen dat de bezorging van je bestelling niet goed is gegaan. Dat is zeker niet de normale gang van zaken bij ons. Zou je mij een privé-bericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, order nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik naar de status van je case kijken en zo hopelijk meer informatie geven.

Beste Hajar, 

Gisteren heb ik m'n gegevens via privébericht gedeeld.

Ik zie graag je reactie tegemoet. 

Inmiddels 6 dagen geleden dat ik (voor de tweede keer) akkoord ben gegaan met het manco onderzoek. Binnen 7 werk dagen zou je reactie moeten krijgen. Ik heb gisteren, maar even gebeld voor de zekerheid om te checken of het dit keer wel in behandeling is genomen. Dit was het geval, maar verder kon de medewerker me niet helpen. Zit niks anders op dan wachten...... 

Reputatie 4

En??? @Dappere dodo 

Hoe is dit afgelopen?

 

Reageer