Bestelling niet gevonden

  • 3 March 2023
  • 4 reacties
  • 189 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb laatst een bestelling geplaatst voor een nieuwe mobiel en wilde het bestelstatus bekijken maar toen ik alles opgaf kreeg ik de melding "bestelling niet gevonden, uw heeft geen lopende bestellingen" of iets in die trant. Ik weet nou dus niet of het echt door het systeem is, ik neem aan van wel omdat ik een email heb met bestelnummer enzovoort maar ben echt bang dat het allemaal in de soep loopt! 

Mitch van Odido 1 jaar geleden

Vanmiddag even langs de winkel gegaan en mijn toestel was er toevallig! Blije ik kan nu verder met m'n nieuwe telefoon en vanaf volgende week met mijn abonnement. Waar alles verkeerd ging in het systeem weet ik ook niet, maar ben erg opgelucht!

 

Hoi @OtjeVos

Leuk om je te mogen verwelkomen als klant van T-Mobile! Ik ben ervan overtuigd dat we je vertrouwen gaan waarmaken. Fijn dat het is gelukt met het ophalen van het toestel. Hoe bevalt-ie? Voor welk toestel heb je gekozen? 

Als je nog vragen hebt, je weet ons te vinden! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @OtjeVos 

Is het een bestelling voor een los toestel of abonnement met toestel?

Heb je ondertussen al iets gehoord of ontvangen en heb je gekeken of je bestelling nu wel kan worden gevonden?

Hoi @Waqqas 

Het is een toestel met abonnement erbij.

Ik heb net gebeld met klantenservice.

Ze konden mij met mijn telefoonnummer, postcode en huisnummer of bestelnummer niet vinden, maar met mijn naam wel? Maar toch konden ze niet inzien hoever mijn bestelling was. 

Ik kreeg het advies om langs de winkel te gaan en het daar uit te zoeken.

Deze opsporings tocht gaat nog eventjes door!

 

Vanmiddag even langs de winkel gegaan en mijn toestel was er toevallig! Blije ik kan nu verder met m'n nieuwe telefoon en vanaf volgende week met mijn abonnement. Waar alles verkeerd ging in het systeem weet ik ook niet, maar ben erg opgelucht!

Reputatie 5

Vanmiddag even langs de winkel gegaan en mijn toestel was er toevallig! Blije ik kan nu verder met m'n nieuwe telefoon en vanaf volgende week met mijn abonnement. Waar alles verkeerd ging in het systeem weet ik ook niet, maar ben erg opgelucht!

 

Hoi @OtjeVos

Leuk om je te mogen verwelkomen als klant van T-Mobile! Ik ben ervan overtuigd dat we je vertrouwen gaan waarmaken. Fijn dat het is gelukt met het ophalen van het toestel. Hoe bevalt-ie? Voor welk toestel heb je gekozen? 

Als je nog vragen hebt, je weet ons te vinden! 

Reageer