Beantwoord

Bestelling nog niet geleverd

  • 22 May 2022
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Op 19 mei heb ik Samsung Galaxy Z Flip 3 besteld dmv toestelflexibiliteit. 

Ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen dat deze geleverd gaat worden. 

Nu heb ik de 256gb variant besteld en stond er aangegeven dat deze direct leverbaar was. 

Als ik nu op de t mobile site kijk, wordt deze variant niet (meer)aangeboden? Enkel de 128gb variant. 

Kan iemand mij aub vertellen of de telefoon wel voorradig is en indien ja, op welke termijn de telefoon verzonden gaat worden.

Met de chat sessies kom ik niet echt verder.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 May 2022, 13:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @*JP 

Als de 256gb variant niet op de website staat dan betekent dat meestal dat deze niet op voorraad is en ook nog is onbekend wanneer T-Mobile deze weer op voorraad verwacht te hebben.

Hier kun je de bestelstatus controleren

Bedankt voor de reactie. 

Bestelstatus had ik inderdaad al bekeken. Vandaar ook mijn verbazing dat de leverdatum uitblijft.

Ik heb 3 dagen geleden besteld. Er stond toen duidelijk DIRECT LEVERBAAR aangegeven ..Dat mooie groene vinkje. Mijns inziens wordt de telefoon dan voor mijn bestelling gereserveerd!? De telefoon heb ik ook direct betaald.

En nu is hij "waarschijnlijk" niet op voorraad en beschikbaarheid onbekend!? Dat is wel kwalitatief uitermate teleurstellend. Ik kies niet voor niets een telefoon uit die direct leverbaar is. 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

De voorraad op deze pagina is near realtime en wordt een aantal keren per week bijgewerkt. Je zou de bestelling kunnen annuleren en een nieuwe bestelling starten voor een ander model. Of wacht anders de email af van het koeriers bedrijf dat jouw toestel kan worden uitgeleverd en je een aflever afspraak kunt maken.