Beantwoord

Bestelstatus niet bekend

  • 25 October 2022
  • 10 reacties
  • 526 Bekeken

Ik heb op 29-09-2022 de apple watch ultra besteld. Bestelling is dmv mail en sms bevestigd onder ordernr 76040217. Echter als ik de bestelstatus opvraag krijg ik de melding geen bestelling gevonden. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 25 October 2022, 09:22

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Elias073 

Ik heb je bestelling gecontroleerd en die staat goed in ons systeem. Het kan zijn dat de bestelstatus pagina het niet diet. Heb je het ook met een andere browser geprobeerd? Je ontvangt een bericht van de collega’s van T-Shop zodra je Apple Watch Ultra klaarstaat om opgehaald te worden. Nog even geduld en dan kan je snel genieten van je bestelling. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Goedenavond 

Ik heb een 2 tal weken een iWatch 8 ultra besteld hierop heb ik ook een bevestiging gekregen maar als ik op jullie site kijkt zegt deze dat de bestelling niet bekend is.

gaat om order nr 76933279

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pierre53 

Ik zie dat je bestelling goed is doorgekomen bij mijn collega’s in de shop. Zij gaan je berichten zodra je bestelling klaar staat om opgehaald te worden. Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling. 

23-9 Apple Watch ultra besteld, nu dus 6 weken geleden. Nog geen levering. Waarom duurt dit zo lang. Inmiddels is deze Watch goed verkrijgbaar en leverbaar bij diverse reguliere leveranciers. Een update tussendoor betreft levering zou prettig zijn. 

Apple Watch ultra bijna 7 weken geleden besteld, levertijd was 4 tot 6 weken toen. Nog steeds geen bericht gehad om hem op te halen in de shop. Kan hem bij mijn bestellingen ook niet terug vinden. Hij is zeker besteld. Waarom duurt dit zo lang ?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

In onze algemene levertijden topic kun je de levertijden vinden van de Apple watches. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Apple krijgen en levertijden zijn daarop afgestemd. Ik hoop dat jullie snel kunnen genieten van je Watch!

Ja, helaas duren de leveringen langer dan de afgesproken levertijden

Ik weet er alles van. Je krijgt van t mobile geen enkele update over levertijd. Er zijn al meerdere reacties geplaatst met vragen over levertijd maar tmobile reageert nergens op. Elke andere winkel heeft inmiddels al weer voorraad behalve tmobile. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij tmobile. Je krijgt geen enkele reactie op vragen over de levertijd

Mijn Watch is vandaag uitgeleverd. 6 wk en 2 dagen na bestelling. Groene alpine band. Wellicht zit daar ook verschil in. Succes met wachten allemaal. Het is wel de moeite waard 😊

Mijn watch gisteren opgehaald bij t-mobile shop. Uiteindelijk heeft het 5 weken en 6 dagen geduurt dus mag niet klagen. Was het wachten in ieder geval wel waard.

Reageer