Beantwoord

Bevestigingse-mail

  • 21 August 2022
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

Beste,

Ik heb zojuist (Zondag) online mijn abonnement verlengd, helaas heb ik nog geen bevestigingse-mail ontvangen.

Kunnen jullie mij wellicht vertellen of en wanneer ik die ga ontvangen en of ook alles goed is gegaan.

Ik hoor jullie graag,

met vriendelijke groet.

Tijmen Besselink

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 August 2022, 11:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @2041CG19 

Heb je verlengd met een sim only of abonnement met toestel? Voor een abonnement met toestel kun je hier de status controleren.

Het abonnement moet ook zichtbaar zijn onder abonnement & instellingen onder huidig/nieuw.

Hallo @2041CG19 

Heb je verlengd met een sim only of abonnement met toestel? Voor een abonnement met toestel kun je hier de status controleren.

Het abonnement moet ook zichtbaar zijn onder abonnement & instellingen onder huidig/nieuw.

Inderdaad verlengd, met toestel. Klopt, zie ook de status, maar na het afrekenproces heb ik geen enkele mail meer ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +15

@2041CG19 

Wat zegt de bestelstatus? En heb je verder gekozen voor toestel laten bezorgen of ophalen in een T-Mobile winkel?

De status zegt: “De bestelling is goedgekeurd”

Ik heb gekozen voor “thuisbezorging” toestel is ook op voorraad , dus dat maakte het wat makkelijker. 

Reputatie 7
Badge +15

@2041CG19 

Geef het even wat tijd, ik denk dat je vrij snel een email zal krijgen over de bezorging mits het toestel ook op voorraad is.