Fout bij betaling nieuwe telefoon. Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken.

  • 3 February 2023
  • 5 reacties
  • 307 Bekeken

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd en een samsung S23 Ultra besteld. Tijdens de betaling ging er iets fout met de verbinding waardoor ik deze niet hub kunnen voldoen. Nu probeer ik al 2 dagen de link in de mail te gebruiken, en ook de herinneringsmail. Beide geven ze: Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen. Hier loopt het dus helaas vast.

 

Graag zou ik zsm betalen en een bezorg afspraak inplannen. Alvast bedankt.

Tom


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @HushandSleep 

Ik wil graag met je meekijken naar je bestelling. Zou je mij je ordernummer kunnen doorgeven via een privéberich en graag ook je naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN ter controle? Dan kan ik de status van je bestelling controleren. 

Hoe kan het dat ik voor mijn S22 Ultra dezelfde kosten betaal als iemand die een nieuwe S23 Ultra heeft. Waarom heb ik geen advies gekregen dat ik dan beter de S23 Ultra kan pakken voor dezelfde maandkosten

Reputatie 7
Badge +14

Aanbiedingen komen en gaan. Niet iedereen wil trouwens het laatste model. De keuze is aan jezelf! Wanneer heb je het toestel geleverd gekregen?

Vorige maand heb ik de Samsung S22 Ultra ontvangen.  Abonnement van €58 en met Deezer erbij totaal €66..... al met al best prijzig

Reputatie 7
Badge +14

Ja, maar op dat moment 'the best deal'. Klanten service medewerkers weten echt niet de details over wat de volgende deals worden. Het abonnement lijkt prijzig, maar is dus vooral de toestel lening voor Samsung en een deezer abonnement.  Puur de bel en databundel is daar maar een deel van het totaalbedrag. 

Reageer