Beantwoord

Galaxy Watch 5 Pro, wel of geen LTE versie

  • 14 October 2022
  • 3 reacties
  • 484 Bekeken

Is de Galaxy Watch 5 Pro in de T-Mobile shop nu wel of niet de LTE versie van deze smartwatch?

Als ik af ga op de vraagprijs komt deze niet in de buurt van de adviesprijs van de LTE versie volgens de Samsung website. Echter staat er op de productpagina van T-Mobile dat deze smartwatch wel een 4G mogelijkheid heeft.

 

Het is mij dus niet duidelijk, hopelijk kan iemand mij een antwoord geven? Via de chat kreeg ik het antwoord dat ik bij de aanschaf van een multisim abbonement gewoon gebruik kon maken van een mobiele verbinding op deze smartwatch maar dan moet er wel sprake zijn van de LTE versie want anders gaat dit niet werken...

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 17 October 2022, 11:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nick_Schuer 

Wat leuk dat je voor de Samsung Galaxy Watch 5 Pro wilt gaan. Als je op onze webshop kijkt bij specificaties dan zie je staan dat 4G beschikbaar is via Multisim. Op deze pagina kun je meer lezen over Multisim. 

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Hoi @Nick_Schuer,

En ben je al wat wijzer? Is het de LTE of heb je de multisim voor niks?

Ik heb vanmiddag dezelfde vraag gesteld aan de klantenservice! Het antwoord: we garanderen dat je de watch met de multisim kan gebruiken. Dus daar vertrouw ik maar op, en heb m besteld (minstends 90 euro goedkoper dan ergens anders...)

Vanwege de vele klachten over de GPS ontvangst en registratie heb ik uiteindelijk besloten geen Watch 5 Pro aan te schaffen. Ik houd het voorlopig even bij mijn Garmin Fenix 6X Pro welke op dat gebied erg goed is!

Reageer