Beantwoord

Geen bevestiging van betaling bestelling

  • 20 February 2022
  • 6 reacties
  • 350 Bekeken

Hoi  

Ik heb vrijdag een nieuwe telefoon besteld en via een bevestigingsmail van tmobile met IDEAL link betaald.  Er stond dat ik dan een track & trace zou krijgen voor de bezorging maar ik heb geen bevestiging van de betaling, noch een track & trace. Kunnen jullie dit nagaan? 

Groeten, 

Vera

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 February 2022, 10:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @vmdevries 

Wat geeft de T-Mobile bestelstatus aan?

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Bedankt voor deze info,  gevonden!

Goedemorgen,

Ik heb een betalingsregeling bij jullie. Het bedrag is 52,37 voor elke 29e v.d.maand.

Ik zag in mij t-mobile app dat het niet betaald is 29 april, ik heb mijn maandelijks termijn van 30,49 betaald en ook mijn regelingstermijn 52,37. Die van 30,49 staat wel erop maar niet 52,,37. Mijn salaris is altijd rond de 24/ soms 25e v.d. maand.

Kunnen jullie mij helpen? Ik ben wel eens wat later met mijn maandelijkse termijn abonnement en die betaal ik.gelijk samen met 52,37. 

Met vriendelijke groet,

Samantha de Geus

Moderator edit: 06 nummer verwijderd

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sdegeus 

Kan je je 06 nummer verwijderen? Dit is een openbare community dus iedereen kan je nummer zien.

Heb je die termijn van de betalingsregeling via iDEAL betaald of handmatig via internetbankieren?

Met iDeal wordt je betaling vrijwel meteen verwerkt en bij een handmatige overboeking kan de verwerking tot 2 werkdagen duren.

Hoi.

Ik heb beide betalingen gedaan via internetbankieren. Mijn salaris was eerder dus heb ik het overgemaakt rond 22 april.

Ik wil geen problemen krijgen vandaar dat ik dit aan jullie doorgeef.

 

Met vriendelijke groet, 

S.de Geus.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sdegeus 

Goed dat je dit aangeeft. Het lijkt erop dat je laatste betaling niet is verwerkt met je betalingsregeling. Ik heb dit doorgezet naar onze incasso afdeling en zij zullen dit binnen 14 werkdagen corrigeren. Je betaling is wel binnen dus ik verwacht dat het snel wordt gecorrigeerd. 

Excuses voor het ongemak!