Beantwoord

Geen mail AMP ontvangen


Goedemorgen! 

Ik heb vrijdagmiddag (9-7) mijn abonnement verlengd bij T-Mobile met een nieuw toestel. In de mail stond dat ik binnen 15 minuten een mail kon verwachten over de bezorgafspraak voor mijn nieuwe telefoon. Inmiddels zijn we 36 uur verder en heb ik jammer genoeg nog niets vernomen van AMP.  Op de website van T-Mobile staat dat de iPhone 12 mini direct leverbaar is dus ik begin me nu wel een klein beetje zorgen te maken. De betreffende collega aan de telefoon heeft ook aangegeven dat het toestel op voorraad is en dat ik deze uiterlijk a.s. maandag kan ontvangen.

Ik heb al bij spam en reclame gekeken maar helaas is de mail daar ook niet binnen gekomen… Het bestelnummer is 62178656. Is er iemand die mij hiermee misschien kan helpen? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 July 2021, 09:57

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @W cborg 

Hier kan je de status van jouw bestelling inzien.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Beste Waqqas,

 

Ik heb deze pagina al meerdere keren geraadpleegd zonder antwoord te krijgen op mijn vraag. Vandaar dat ik had gehoopt via een medewerker geholpen te worden via de Community i.p.v. doorgestuurd te worden naar dezelfde pagina waar ik juist een vraag over heb. Ik krijg namelijk de volgende melding:

“Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte.”

Ik zal heel concreet zijn: mij is beloofd dat ik het toestel na verlengen a.s. maandag kan ontvangen, omdat deze op voorraad is. Ik heb tot op heden nog niets vernomen van T-Mobile of AMP, dus lijkt het me sterk dat ik morgen het toestel in ontvangst kan nemen. Graag wil ik dus een concrete datum met wanneer ik het toestel kan ontvangen. Als het toestel niet op voorraad was, had ik mijn abonnement ook niet verlengd, dus ik wil graag een passende oplossing hiervoor. 

 

Reputatie 7
Badge +14

Dit is een klant helpt klant community. Vandaar het antwoord van waqqas en nu ik. Op de levertijden pagina staat de Apple iPhone 12 mini 64GB paars - leverbaar vanaf 19 juli. Als jij een andere kleur hebt besteld, wat geeft de bestelstatus pagina dan aan? Dat is namelijk de pagina waar de info uit de T-Mobile systemen zichtbaar worden gemaakt.

Ik heb de kleur wit besteld, deze staat niet op de bestelstatus pagina. T-Mobile collega aan de telefoon gaf ook aan dat deze kleur direct leverbaar is en dus a.s. maandag geleverd kan worden.

Reputatie 7
Badge +15

@W cborg

Wit staat inderdaad niet tussen de kleuren, dat zou betekenen dat het toestel niet op voorraad is en het is ook nog niet bekend wanneer hij weer wordt verwacht.

Het is helaas wachten op nadere bericht.

Reputatie 7
Badge +14

Het is raar dat ze wel een kleur op voorraad hebben via de telefonische verkoopmaar die kleur niet in de webshop hebben. Kijk eens in je bevestiging. Staat daar daadwerkelijk een iphone 12 mini in de kleur wit?

In mijn mail bevestiging staat expliciet dat ik het volgende toestel heb besteld:

“Apple iPhone 12 mini 64GB Wit”

Nogmaals wil ik benadrukken dat de T-Mobile medewerker aan de telefoon heeft aangegeven dat het toestel in de specifieke kleur wit op voorraad is en uiterlijk a.s. maandag geleverd wordt. Ik vind het dus heel erg ongepast om dan als reactie te geven dat ik maar moet wachten op nadere bericht. Eerst word mij een mooi toestel beloofd en als ik vervolgens akkoord ga met het aanbod is dit toetstel plots niet meer op voorraad en mag ik wachten op nader bericht? 

Het is heel gemakkelijk en onprofessioneel om je klant iets te beloven en wanneer hij het aanbod accepteert je niet aan je belofte te houden. Ik wil dus graag echt geholpen worden door T-Mobile, want dit is niet de manier hoe je met trouwe klanten omgaat. Graag ontvang ik een datum wanneer ik het toestel in ontvangst kan nemen.

Reputatie 7
Badge +15

@W cborg

Ik ben bang dat T-Mobile je de witte iPhone 12 mini op dit moment helaas niet kan leveren, de moderators kunnen je aanvraag altijd nog annuleren en misschien kan je dan een andere kleur nemen? Eens kijken bij een externe dealer zoals mobiel.nl of belsimpel.nl is ook een optie.

Annuleren is ook telefonisch mogelijk.

Tja, beloven en uitvoeren, sommigen op de verkoopafdelingen gaan over lijken om te scoren.

Denk dat je gewoon een kat in de zak verkocht is, en een ander mag het oplossen.

Het toestel zul je voorlopig niet krijgen, nou ja krijgen, op afbetaling ontvangen.😉

Reputatie 7

Hi @W cborg,

Als de status inderdaad ‘Wachten op voorraad’ is volgens jouw bestelstatus, dan kunnen we daar jammer genoeg niet veel aan doen op dit moment en is het afwachten tot het toestel leverbaar is. Ik vind het spijtig om te lezen dat er informatie is gegeven waardoor je het gevoel hebt foutief geïnformeerd te zijn.

Om jouw order (en jouw vraag uit jouw andere topic op te pakken) verder na te kijken heb ik wat meer gegevens nodig dan alleen een order- en klantnummer. 

Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan en mag ik namelijk met je meekijken naar jouw gegevens in ons systeem. Ik zie jouw bericht graag spoedig tegemoet!

Reageer