Beantwoord

geen mail amp ontvangen

  • 10 August 2021
  • 13 reacties
  • 266 Bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel maar zou binnen 15min een mail van amp krijgen maar nu dag later nog steeds niet ontvangen.. ik zag wel levertijden maar bij bestellen niet gezien of deze nog op voorraad is. Las bij t mobile dat dat in beeld komt als het niet op voorraad is namelijk. 

icon

Beste antwoord door Dave 10 August 2021, 11:15

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kimmy.vs 

Op deze pagina kun je de status van je bestelling bekijken :

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Ja dat weet ik, daar kijk ik ook steeds maar veranderd niks

Hallo @Kimmy.vs 

Op deze pagina kun je de status van je bestelling bekijken :

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Dat blijft hetzelfde

Reputatie 7
Badge +15

En wat wordt er dan precies aangegeven?

 

En wat wordt er dan precies aangegeven?

 

Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte.

 

En wat wordt er dan precies aangegeven?

 

Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte.

In de mail stond dat ik binnen 15 min een mail van amp zou krijgen maar nog niks gekregen.

Ik zie wel als k nu op die gsm klik 5 a 6 weken levertijd maar dit was volgens mij gisterochtend bij bestellen nog niet, anders moet hij dat aangeven bij bestellen neem ik aan 

Reputatie 7
Badge +15

@Kimmy.vs 

Misschien is hij niet op voorraad en is het wat later ook bijgewerkt op de website.

Een moderator kan je hopelijk hier meer duidelijkheid over geven.

@Kimmy.vs

Misschien is hij niet op voorraad en is het wat later ook bijgewerkt op de website.

Een moderator kan je hopelijk hier meer duidelijkheid over geven.

Reageren die hier ook of?

 

Reputatie 7

Hoi @Kimmy.vs,

Jazeker! :smile:

Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en zie dat het om een Samsung Galaxy S21 256 GB Paars gaat en hier zit inderdaad een langere levertijd (5 - 6 weken) op. In dit topic vind je de meest actuele levertijden en zoals je ziet was dit gister ook al dezelfde levertijd. Als er langere levertijd voor een bestelling is dan staat dit ook altijd in de webshop, zoals vandaag ook het geval is.

Je zult in dit geval nog een tijdje moeten wachten, omdat Samsung wat problemen heeft met leveren en daardoor kan het wat langer duren voor je jouw toestel in handen hebt. Zodra jouw toestel op voorraad is krijg je automatisch bericht van AMP om een afspraak in te plannen.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag!

Hoi @Kimmy.vs,

Jazeker! :smile:

Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en zie dat het om een Samsung Galaxy S21 256 GB Paars gaat en hier zit inderdaad een langere levertijd (5 - 6 weken) op. In dit topic vind je de meest actuele levertijden en zoals je ziet was dit gister ook al dezelfde levertijd. Als er langere levertijd voor een bestelling is dan staat dit ook altijd in de webshop, zoals vandaag ook het geval is.

Je zult in dit geval nog een tijdje moeten wachten, omdat Samsung wat problemen heeft met leveren en daardoor kan het wat langer duren voor je jouw toestel in handen hebt. Zodra jouw toestel op voorraad is krijg je automatisch bericht van AMP om een afspraak in te plannen.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag!

Bedankt voor u reactie ik zal het dan afwachten 

Maar u zegt zoals ik lees dat als je besteld de levertijd erbij moet staan, ik heb dat gisterochtend niet gezien vandaar dat ik dit zo raar vind. Bij de bestelling zelf hoort er dat dan toch bij de staan? Of moet je dan maar zelf dat bericht van de levertijden zoeken

Reputatie 7
Badge +14

Maar u zegt zoals ik lees dat als je besteld de levertijd erbij moet staan, ik heb dat gisterochtend niet gezien vandaar dat ik dit zo raar vind. Bij de bestelling zelf hoort er dat dan toch bij de staan? Of moet je dan maar zelf dat bericht van de levertijden zoeken

Klopt, de voorraad gegevens zijn near realtime en worden , ook in dat topic, handmatig bijgewerkt.

Dankjewel voor u reactie dan hou ik dat in de gaten

Reageer