Beantwoord

Geschenk OPPO Enco X oordopjes

  • 6 April 2022
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Beste T-mobile community, 

Wie heeft nog meer een Oppo telefoon besteld in januari, waarbij de Oppo Enco X oordopjes een geschenk was van My Actions via T-mobile? Ik had de actie geagendeerd, 23 maart 2022 zou ik ze  ontvangen… De onderstaande mail kreeg ik 5 dagen tevoren, na een wachttijd van 2 maanden, op 18 maart… Dus, weeral 30 (tot 60 dagen!) wachten, en daarna? Vanwege succes weer een uitstel en een “upgrade"? Hoop dat ik ze met Kerst heb :)

Ben benieuwd wie hier nog mee te doen heeft of ervaring ermee heeft…

Beste Klant,

Door het enorme succes van de actie werden alle Oppo Enco X oordopjes uit de voorraad geleverd. We vinden dit erg verveld jou te moeten melden, en het spreekt voor zich dat we je niet met lege handen laten staan.

 

Aangezien wij binnenkort een vervanger van de Oppo Enco X oordopjes zullen lanceren, willen we je daarom in primeur deze upgrade aanbieden wanneer deze in voorraad beschikbaar komen.

 

We verwachten deze binnen 30 en maximaal 60 dagen te leveren.

 

Nogmaals onze oprechte excuses voor de verlengde wachttijd. We hopen je met deze gratis upgrade alsnog blij te kunnen maken en jou gebruiksplezier met onze producten te maximaliseren.

Met vriendelijke groeten,

Het OPPO team

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 April 2022, 13:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Miesj Mesjiens 

Fijn om te zien dat je hier dan ook meteen op de hoogte van wordt gebracht want soms lees ik wel eens negatieve ervaringen over de communicatie omtrent promoties van bijvoorbeeld Samsung.

Op de website van OPPO is er een promotie waar je tot wel 4 gratis items krijgt.

https://www.oppo.com/nl/promotion/

Wellicht kan je dit proces wat versnellen door ze te mailen bijvoorbeeld.

Thanks @Waqqas, helaas kom ik ook dan uit by MyActions, waarmee geen contact mogelijk is.. Zodra ik op contacteer 9ns klik kom ik wee bij vraag en antwoord... 

Reputatie 7
Badge +15

@Miesj Mesjiens

Je kan toch contact opnemen?

Email: support.benelux@oppo.com

Hotline : 0800-0221129

Is niet van Oppo zelf, maar van MyActions in samenwerking met/ingezet door(?) T-mobile…