Beantwoord

Google nest kado

  • 27 November 2021
  • 11 reacties
  • 177 Bekeken

goedemiddag, vraagje, weet iemand hoe ik de google nest krijg? ik sloot een nieuw abonnement af omdat ik een google nest kado zou krijgen….maar nee hoor, niks ontvangen. Moet ik dat ergens aanvragen of\o?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 27 November 2021, 21:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Dankje!

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Verona2312 

Welkom in de Community!

Waar heb je dat account afgesloten, via welke site?

Ik kan mij niet herinneren dat T-mobile een Google nest bij wat dan ook cadeau deed!?

Ze doen nu wel een een ‘Ring video deurbel’ cadeau bij nieuwe abonnementen T-mobile Thuis.

maar van een Nest heb ik bij T-mobile zelf niets gehoord.

 

 

 

jet was een paar maanden geleden, in de winkel in zaandam, bij nieuw abonnement met een S20...

Reputatie 7
Badge +14

Wat was de naam van die winkel?

Reputatie 7
Badge +14

Was het T-Mobile, Belsimpel, mobiel.nl Mediamarkt? 
Welke winkel was het? Volgens mij staat dat ook wel in je contract?

Welk abonnement heb je afgesloten? @Verona2312 

Ik heb wel enige sites gevonden met die actie, helaas zijn die afgelopen.
Je moet bij zo’n actie altijd het gratis product zelf aanvragen.

 

  • Na aankoop registreer je jouw deelname aan de actie op de officiële actiepagina  Dat doe je op tijd (datum actie) 
  • Op de actiepagina moet je een kopie van de bon/factuur uploaden, én een foto van de streepjescode op de doos. De EAN-code en het IMEI-nummer moeten op deze foto goed leesbaar zijn.
  •  
  • Wil je hulp van Samsung zelf? Op de actiepagina staat hoe je Samsung zelf om ondersteuning kunt vragen.

Gewoon in de t-mobile op de gedempte gracht in Zaandam. Het wordr altijd leuk verteld, maar het blijkt toch altijd lastig om echt een kado te krijgen. Het abonnement is onbeperkt. 

Reputatie 7
Badge +15

@Verona2312

Je zou hiervoor eens bij die winkel langs kunnen gaan want in de afgelopen maanden is er online geen actie icm een Google Nest geweest.

Staat dit verder op je contract dat je een Google Nest krijgt?

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Verona2312  Wat jammer zeg! 

Deze acties zijn niet van Tmobile maar van Samsung, misschien daar nog een poging wagen!

Als ze mij zo iets vertellen ga ik gelijk lezen hoe het werkt.

Samsung geeft altijd waar iemand recht op heeft maar dan moet je je uiteraard wel aanmelden.

Zonder aanmeldingen weten ze niet dat jij een telefoon met cadeautje heb besteld.

Ze zijn nu in de aanbieding bij Bol.com misschien is dat iets voor je?

Hopelijk de volgende keer beter. 

MVG.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Toch moet je bij dit soort “gratis”  dingen goed opletten, zo kreeg ik een flyer van Ziggo in de bus met de test “gratis” smart wifi pods  lees je dan iets verder staat er ergens heel klein na 1 jaar 2,50€ per maand extra, want “gratis” bestaat niet!  alleen de zon komt gratis op

Reputatie 7
Badge +15

Bij acties van Samsung krijg je normaal ook altijd de instructies om het cadeau bij Samsung te claimen.

Reputatie 7
Badge +14

Toch moet je bij dit soort “gratis”  dingen goed opletten, zo kreeg ik een flyer van Ziggo in de bus met de test “gratis” smart wifi pods  lees je dan iets verder staat er ergens heel klein na 1 jaar 2,50€ per maand extra, want “gratis” bestaat niet!  alleen de zon komt gratis op

Dat klopt verbaasde ik mij ook al over. Slechte reclame zeker voor mensen die half lezen.

De acties van Samsung werken wel altijd goed maar veel mensen lezen ook hier weer slecht.

De vraag waar blijft mij ….. komt heel vaak voor ook hier terwijl er altijd bij staat wat te doen.