[Info] Levertijden Apple iPhone 13 mini

  • 17 September 2021
  • 88 reacties
  • 11794 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 mini
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 mini! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 mini

Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

88 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Vind dit echt vervelend! Nu moet ik 1 a 2 weken wachten.

Reputatie 7

Goedemiddag,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 7

Goedemiddag lezers,

De levertijden van de iPhone 13 mini Zwart 128 GB, Wit 256 GB en Rood 256 GB zijn zojuist aangepast.

Zodra we weer iets te melden hebben laten we het weer weten!

Reputatie 7

Goedemiddag!

De levertijden van de iPhone 13 mini Wit 128 GB en Rood 512 GB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Als er vragen zijn, laat het gerust weten!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 mini vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

...heb in het weekend 2 x Iphone 13mini besteld, zou via ik via de shop kunnen ophalen, want dat was de snelste keuze… Het is nu donderdag, geen enkel teken van T-mobile dat ik ze kan komen halen…

Moet dat een week duren?

De telefoons waren gewoon op voorraad… nu nog steeds…?

bestelnummer 64881009

Reputatie 7

Goedemorgen,

De levertijd van de iPhone 13 mini Zwart 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde. 

Als we weer nieuws te delen hebben dan horen jullie het van ons!

 

 

@rolade013, ik zie terug dat deze order ondertussen is geannuleerd. Mocht er nog iets zijn waar we bij kunnen helpen dan horen we het graag!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijd van de iPhone 13 mini wit 256 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Zodra er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het direct!

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijd van de iPhone 13 mini Blauw 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Zodra er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het direct!

Goedemorgen, heb gistermiddag verlengd met een 13 mini blauw 128 gb, was direct leverbaar. Vanochtend kreeg ik een sms met verwijzing naar dit topic, en zie dat de 13 mini blauw 128gb ineens over 2 a 3 weken geleverd wordt. Dit lijkt ook gistermiddag aangepast.
 

Kan ik/jullie zien (bestelnr. 65622657) of ik:

  • net geluk heb gehad en een van de laatste toestellen gescoord heb die naar de shop verzonden wordt voor ophalen,
  • of de ‘direct leverbaar’ niet klopte (nam aan dat dit een live voorraadstatus was) en het nu een paar weken wachten wordt?
Reputatie 7

@ArnoJ,

Het leek erop dat je jammer genoeg precies buiten de ‘Direct leverbaar’-boot viel en dus inderdaad langer moet wachten. Ik zie terug dat de order vervolgens ook is geannuleerd op jouw verzoek, in de T-Shop.

Mochten we nog ergens anders kunnen bij kunnen helpen dan hoor ik het graag!

Reputatie 7

Good morning! 

De levertijd van de iPhone 13 mini Zwart 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden in de tabel blijven hetzelfde als voorheen.

Zodra er weer wat te melden is dan horen jullie het van ons!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Dit keer geen update over de levertijden, maar over bestellingen die opgehaald zouden worden in de winkel. In verband met de maatregelen die wij hebben getroffen zullen deze worden omgezet naar een bezorging aan huis. Hier ontvang je ook nog bericht over.

De wachtrijen voor de toestellen blijven hetzelfde als voorheen en ook de levertijden in de tabel blijven op dit moment hetzelfde.

In dit topic vind je hier meer informatie over.

Reputatie 7

Hi allemaal, 

Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald.

We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip!

I bought an iPhone 13 mini red yesterday with subscription and I was supposed to receive the contact for the delivery and so far no confirmation was send. How I can solve it, I choose the available in store color because I have e urgency 🤨

Reputatie 7

@Josipizzetti 

Due to the aggravated robberies in our stores we have decided to remove all the smartphones from the shops. This also meant that all the orders that were to be picked up in the shops have been switched to a home delivery. This may cause some delay in the orders, also since the delivery service will have a whole lot more work to do.

Hopefully you’ll receive an e-mail to make an appointment soon. Have a good weekend!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 mini vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!