[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139573 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

543 reacties

Reputatie 1

Wellicht is het handig om mensen die besteld hebben te laten weten of ze morgen, of een paar dagen later, hun telefoon kunnen verwachten. 
 

Communiceren met leverdata vanaf is natuurlijk makkelijk, maar enorm onduidelijk. Dat groene balkje achter de modellen zegt eigenlijk niets. Het kan ook zijn dat er pas in 2022 geleverd wordt. 
 

Kortom, op deze manier is er 0% extra duidelijkheid voor klanten. Het lijkt me dat jullie inmiddels weten hoeveel iPhones er morgen beschikbaar zijn en hoeveel bestellingen er zijn. Dan kan er dus ook een bericht uit waarbij je eerlijk vertelt dat mensen nog iets langer moeten wachten. Zo weet iedereen waar hij of zij aantoe is, wel zo prettig lijkt me. 

Reputatie 1

Blijft een beetje vreemd dat T-Mobile nog geen update kan geven sinds vrijdag. Uitgave van de eerste batch is al overmorgen, lijkt me sterk dat jullie nog niks weten. 

Reputatie 1

Een week lang lijkt er meer als voldoende voorraad te zijn en is er geen update over levertijden en voorraad. Zaterdag de 18e besteld en nu pas lijkt het er op dat ik nog een maand kan wachten. Dit lijkt echt bewuste misleiding en vind dit echt niet netjes van T-mobile. De hele week proberen orders binnen te harken. Ben dan gewoon eerlijk. Heb een abonnement vanaf het eerste uur bij Dutchtone en heb dit zo nog nooit meegemaakt. Slecht.

Hoi @Hajar , Als ik kijk naar wat mensen schrijven met hun telefoonkeuze en besteldatum/tijd kunnen mensen die het toestel 'afhalen in een winkel' veel sneller hun telefoon bemachtigen dan mensen zoals ik die hem thuis laten bezorgen. Wat is hier de gedachte achter?

Twee weken langer wachten voor thuisbezorging is best flink! Als ik dat had geweten had ik ook prima naar een winkel kunnen gaan…

Thank  youuuu

Waarom hebben jullie van die lange levertijden, ik zie dat ze bij apple met 2 weken online leverbaar en in de winkel direct op te halen zijn?

Net gebeld door t-mobile. Zit bij de eerste lichting en kan vrijdag mijn iPhone 13 pro ophalen. Ze wilde alleen weten hoe laat ik ongeveer zou komen. Heb gevraagd: hoe laat zijn jullie open? Dus gelijk maar 9 uur die kant op :)

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je iPhone zo snel mogelijk in handen willen krijgen. De leverdatum is sinds het moment waarop er een pre-order geplaatst kon worden altijd vanaf 24 september geweest en daarna is het altijd afwachten hoeveel er van welke variant iPhone wordt besteld en hoeveel we geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden opnieuw berekend en dat zijn de data geworden uit bovenstaande tabel. Wanneer er nieuwe updates voor handen zijn dan zullen deze ook direct weer gedeeld worden in dit topic.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag van jullie.

Eigenlijk zeg je hier dat jullie tot gister niet wisten hoeveel toestellen jullie zouden ontvangen van Apple? Er had tussen de pre order en vandaag makkelijk een status update gegeven kunnen worden.
 

Het is natuurlijk “maar” een telefoon maar wel slordig dat er tot gister de indruk gewekt werd dat de telefoon vandaar nog zou kunnen komen.

Zelf pas maandagochtend een pre order geplaatst dus ik heb dit zelf al ingecalculeerd. We zien wel wanneer deze komt, volgens de chat komt deze ongeveer 28 september 

Mijn dank is groot voor de mensen die allemaal hebben geannuleerd om via belsimpel te bestellen ! Ik heb besteld op 21-09 en ik krijg het morgen binnen! (Kleine 2 weekjes) Sneller dan ik had verwacht!

Reputatie 1

Wie heeft er al een 13 pro 256GB zilver mogen ontvangen en of afspraak kunnen maken voor bezorging en wanneer hebben jullie besteld ? 
 

ik vang via andere plekken namelijk van mensen  op dat zij dat specifieke model later besteld hebben en al meer hebben dan “wachten op voorraad”

28 september besteld, iphone 13 pro 128gb zwart.

Net email gehad voor een afspraak.

succes met wachten voor alle andere, weer een stapje verder👍🏼

Hi! Ik krijg net een bericht van AMP binnen dat ze mijn telefoon kunnen bezorgen. Hartstikke fijn, wel alleen pas over drie weken…neem aan T-mobile dat jullie dergelijke situaties nog wel ergens in tegemoet komen, toch? Want van 2-3weken wachttijd naar 9 is toch wel een behoorlijke kloof. 

 

Helemaal meer eens! T-mobile zou hierin wel iets terug mogen doen naar haar trouwe klanten. vooral het gebrek aan berichtgeving schiet enorm tekort (de tabel kunnen we niet op vertrouwen).

Ik snap dat Apple een chiptekort heeft, en dat de gehele situatie met voorraden in de winkels niet slim is op het moment en dat is zeer begrijpelijk. Maar schakel een tandje bij als het om uiteindelijke levering gaat via AMP… een prognose van 9 weken in totaal is onacceptabel als in eerste instantie bij het bestellen 2-3 weken werd vermeld. Ik heb de iphone zelf op 18-10 besteld, en als ik deze berichten lees vraag ik me zeer af of een levering in 2021 nog wel realistisch is en of ik deze niet beter kan annuleren en wachten op de iphone 14.

Misschien heeft je man aandelen bij T-Mobile, kent daar een leuke medewerkster of is gewoon de lucky loterij winnaar.. maakt het uit?! Je krijgt gewoon geen duidelijk antwoord op je vraag.

ik heb vandaag gegeten en gedronken, heb nog een oud toestel en ben online..gewoon relaxt. Ik leef! Nog even twee weekjes wachten en dan heb je je nieuwe toestel ook binnen (na 4 weken ga ik dan trouwens ook wel rellen 🙂 maar for now.. inademen..uitademen en even rustig afwachten. Sending positive vibes LCordia!

Ik vind wachten niet erg, maar onduidelijkheid des te meer. Mijn oude toestel is ernstig aan vervanging toe dus stiekem ben ik wel een beetje ongeduldig 😅 als je ziek bent en weinig highlights hebt in je leven kan dit gewoon iets zijn waar je heel erg naar uitkijkt. Dan zou t fijn zijn als je iets meer te horen krijgt als “we snappen dat iedereen graag snel zn telefoon wil” 🤣

maar thanks voor de positive vibes, denk dat ik mn man zn phone gewoon aftroggel dan is alles weer in balans. 

Handige link om je bestelstatus in te zien:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Reputatie 1

Pfff aanstaande vrijdag wacht ik al 3 weken, nu de laatste 2 dagen dat hij geleverd zou worden krijg ik een SMS dat de levertijd is aangepast naar 4 weken... word er niet vrolijker van 🤔😐

Ik heb 24-09-2021 een bestelling geplaatst, en nog niks gehoord? Graag meer informatie. @Hajar 

Reputatie 2

Ik wil toch wel even kwijt dat het echt bagger service is op bepaalde vlakken. Mij werd ‘beloofd’ (opgenomen en al) dat bij het bestellen er een levertijd gehanteerd wordt van 2-3 weken. Hier volledig rekening gehouden met het plannen van een langdurige reis aangezien mijn huidige telefoon zich langzaam aan het begeven is en daar niet mee op reis kan. Tickets geboekt voor ruim het einde van de vierde week voor eventuele speling. Vervolgens zie ik dat de levertijd is aangepast naar 3-4 weken…. dus tickets kosteloos kunnen verzetten naar een week erop. De week erop wordt de levertijd weer aangepast naar 4-5 weken.. Tickets wederom omgeboekt tegen betaling.. Volgens mij zie ik nu zelfs 6 weken levertijd staan op de website, echter niet op het topic waar we ons nu in bevinden. In middels zitten de 5 volle weken erop, ben ik 2x wijzigingskosten armer en nog steeds geen telefoon in de hand. Ook de klantenservice geeft de welbekende “Wij zijn afhankelijk van Apple”-argument aan. Ik snap dat de werknemers van de klantenservice er zelf niets kunnen doen, maar waarom zetten jullie er gewoon niet duidelijk bij tijdens het bestellen dat er totaal geen onzekerheid bestaat over de levertijd?! Vervolgens komen ze met de suggestie om de bestelling te annuleren of voor de iPhone 12 te gaan….??? Op de website adverteert T-Mobile nu met 5 weken levertijd terwijl ik nu hier al overheen zit, zet er dan lekker een sterretje of disclaimer bij dat de levertijd gewoon onzin is en wellicht pas bij de release van de iPhone 14 geleverd kan worden. Het begint langzaam maar zeker frustrerend te raken..

Helaas zijn de telefoons ook uit de winkels gehaald, wat ik zeker begrijpelijk vind.. Veiligheid van ieder mens gaat voor op, maar dit gaat waarschijnlijk betekenen dat wij nog langer moeten wachten… Ook bij AMP zullen we waarschijnlijk pas de telefoon vanaf een week later kunnen laten bezorgen. Dus misschien handig om alvast de levertijd op 8-9 weken te zetten..

Op 6-10 de pro 128gb Zwart besteld, zou 3-4 weken duren. Inmiddels 5 weken verder en het gaat vast nog veel langer duren omdat AMP het nu super druk gaat hebben..erg jammer dit. Gebruik mijn huidige tel nu 4 jaar en is echt aan vervanging toe. Hopen dat we het zsm gaan ontvangen

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Hallo David, 

ik begrijp de afbeelding niet helemaal. De bestel data zijn verschillend en dan heb je de levertijden in weken per model. 
 

Is mijn aanname dat de data die bij besteldatum, bijvoorbeeld 19-09-2021, aangeeft dat de bestelling gedaan op deze datum nu uitgeleverd worden? En dat de levertijden in weken een indicatie is hoelang het kan duren vanaf je besteldatum?

 

Dus in mij geval, ik heb de IPhone 13 Pro grafiet 128gb besteld. Deze staat nu op 19-09-2021 en de weken op 2 tot 3 weken. Zodra deze 19-09-2021 veranderd is in mijn besteldatum mag ik verwachten dat de telefoon klaar ligt en de indicatie is dus 2 tot 3 weken vanaf mijn besteldatum? 
 

Mocht mijn aanname niet kloppen, graag een toelichting:) 

18 oktober de 13 Pro besteld, levertijd zou 3 weken zijn. Daarna de telefoons die de winkel uit zijn gehaald, waar ik begrip voor heb, maar waardoor de levertijd naar 4 - 6 weken ging. En dan op de laatste dag van week 6 een bericht krijgen van T-Mobile & AMP om een afspraak te maken. Leuk denk je; is de eerst mogelijk afleverdatum weer 3 weken later. Sorry, maar dan kan je nog dagelijks het leverschema updaten, maar durf dan ook te benoemen dat de koeriersdienst waarmee jullie werken ook gewoon met flinke wachtrijen werkt en dat je dus niet 4 - 6 weken op je telefoon wacht, maar gewoon 9 weken! Als ik dit had geweten had ik mijn bestelling eerder geannuleerd en de telefoon via Apple zelf gehaald, want zij hebben tenminste wel realistische levertijden. Slechte zaak dit T-Mobile! 

 

 

Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt met de besteldatum welke iedere keer wordt aangepast. Zijn deze de datum waarop je je bestelling hebt geplaats? Ik heb op 2 nov een bestelling geplaats en gelijk betaald maar vraag me nu af wat de wacht tijd is? Bij de bestelling stond 2 tot 3 weken maar nu zie ik bij het model welke ik heb besteld, staat 4 tot 6 weken. Uitleg aub.

Ik heb op 23 september besteld maar nog niks binnen, vind ik heel jammer aangezien ik een nieuwe telefoon echt kon gebruiken. Over de telefoon werd mij verteld door T-mobile dat het naar haar schatting een week of 2 zou duren. Nou die zijn nu voorbij. Het gaat trouwens om de iphone 13 pro grafiet 128gb. Ik hoor ook dat heel veel mensen de grijze variant hebben besteld dus hoop dat T-mobile's hun beloften nakomen zoals "wie als eerst besteld wie als eerst maalt".  lees onder andere in deze forum dat dat totaal niet het geval is. 

Wat een verhalen allemaal! Ik heb veel geduld en wacht rustig aan maar word steeds sceptischer… Hopelijk komt t-mobile met een verklaring. Ik snap dat andere bestellingen die later dan die van mij zijn geplaatst op basis van model, kleur etc eerder of later geleverd worden. Maar zou graag, zoals vele van jullie, op de hoogte worden gehouden van de levertijden PER bestelling en niet per model.

Mijn bestelling geplaatst op 19 sept. om 16:00 voor een verlening van een sim only naar abbo met toestel. Gaat om een iPhone 13 Pro 128gb. We gaan volgens het schema de 3e week. Maar of het deze week nog word geleverd, ben ik huiverig over.

Toevallig net een berichtje gekregen om een bezorg afspraak in te plannen. Wel heel toevallig nadat ik iets op het forum plaats xP…. Zondag krijg ik het toestel in huis.

Notitie aan mijzelf: afhalen in de winkel is altijd beter. Nu betaal ik extra omdat ik de overige bezorg momenten gewoon niet thuis ben. Wel weer jammer!

Net weer gechat, ze bestellen op aanvraag, dus als je nu besteld bestellen ze hem bij Apple, ze zeggen er is een enorme run de de toestellen, lijkt mij als bedrijf dat je daar op moet inspelen, en een voorraadje aanleggen, en niet elke aanvraag opnieuw aanvragen bij Apple.

@dani milano

Zou je mij een privébericht met jouw ordernummer kunnen sturen, zodat ik kan controleren of alles goed gaat met jouw order? 

@Warddominicus

De levertijden zijn gisteren geüpdatet, dus dit is de actuele stand van zaken. Wat wel een verschil kan maken is de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door drukte bij hen kan het langer duren voor je bericht krijgt om een afspraak in te plannen. Hopelijk ontvang je binnenkort bericht!

@Ruv en andere lezers,

Je moet de datum van jouw bestelling erbij pakken en vanaf dan de levertijden tellen die in de tabel zijn aangegeven. Dus stel, je bestelt vandaag een iPhone 13 Pro Zwart 1 TB, dan moet je 2 tot 3 weken levertijd rekenen vanaf vandaag. De vanaf-datum in de tabel geeft aan welke orders er vervuld zijn, namelijk de orders van vóór die datum. Zoals ik hierboven echter ook aangeef is het momenteel erg druk bij AMP, dus het kan daardoor langer duren en de levertijden in de tabel zijn altijd onder voorbehoud.

 

Hi David, 

Bedankt voor je reactie. Maar aan de tabel met de actuele stand van zaken heb ik op dit moment toch niets? Deze laat namelijk de verwachte tijdsplanning zien vanaf 20oktober. Gezien ik de telefoon op 10 oktober heb besteld en hem dus uiterlijk vandaag (21nov) binnen zou moeten hebben gekregen.

Ik heb echt sterk het gevoel dat het ergens mis gaat, omdat mijn bestelling van 'ophalen in de winkel' naar 'leveren op adres' is gewisseld (ook al verzekeren jouw collega's mij van niet). Tot op heden overigens nog steeds niks gehoord van AMP. 

Daarbij heb ik nog geen antwoord gekregen op de vraag of er eventuele compensatie wordt gegeven voor mensen die tot tweemaal toe enorm lang moeten wachten. 

Zie je reactie graag tegemoet!

Vriendelijke groet, 
Ward

Dus het komt er op neer dat ik de 18e de iPhone 13 pro heb besteld met daarbij een melding leverbaar de 24e en dat we nu te horen krijgen dat we 4 weken kunnen gaan wachten ?

Was te verwachten met de levertijd die Apple nu heeft echter blijft het gewoon een toch wel trieste praktijk dat grote bedrijven bewust of onbewust zo met de consument omgaan. Je zou moeten weten hoeveel er binnenkomt zeker op de korte termijn en na x orders automatisch eerlijk moeten zijn dat het langer gaat duren. Maarja wie ben ik… 

Ik zie net bij bestel status dat m’n iPhone is overgedragen aan AMP… nu afwachten op de afspraak.