[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139567 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

543 reacties

Reputatie 2

WE ZIJN ZO TERUG

Op dit moment is het erg druk op onze website, probeer het later nog eens. 

 

Voorlopig nog niks geen bestelling :(

iPhone 13 pro besteld. Nu maar hopen dat ik bij de eerste leveringen zit. 

Vanmiddag om 14.07 besteld in winkel en bevestiging gehad, wanneer krijg je normaliter informatie of je bij de eerste zending zit ? Besteld Iphone 13 Pro 256GB blauw .

Handige link om je bestelstatus in te zien:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Hoi! :)

Worden de levertijden hier ook bijgewerkt? :)

 

Groetjes

Reputatie 2

Ja ben ook benieuwd naar up to date tijden. Ik heb zaterdag besteld en vraag me af of ik nog in de eerste batch zit. Op Apple.NL is de levertje al vanaf 20 oktober. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Dit zijn momenteel de meest actuele levertijden. Zodra wij een update hebben, zullen we dat direct delen in dit topic. 

Hi allemaal,

Dit zijn momenteel de meest actuele levertijden. Zodra wij een update hebben, zullen we dat direct delen in dit topic. 

 

Als ik het goed begrijp, kunnen alle (op 17-9) bestelde telefoons gewoon op de 24e opgehaald worden?

Lijkt me enigszins sterk, maar dan zijn jullie goed bezig! :stuck_out_tongue_winking_eye:

en wat nou als je vandaag een bestelling heb gedaan ?

:confused:

Reputatie 2

Het lijkt er een beetje op dat ze nog niet precies weten wanneer ze hoeveel telefoons gaan krijgen. 

Het lijkt er een beetje op dat ze nog niet precies weten wanneer ze hoeveel telefoons gaan krijgen. 

 

Haha, ja inderdaad. Bij KPN zijn ze al afleverafspraken aan het maken (wie weet bij T-Mobile ook wel). Het blijft altijd weer spannend of het vrijdag wordt, of toch 2 maanden later. :sweat_smile:  

Reputatie 1

Ik neem aan dat vandaag uiterlijk morgen wel duidelijk zal zijn voor tmob wat ze wel en niet krijgen? 

 a.s. zaterdag ga ik op vakantie en zou wel graag willen weten of ik vrijdag wel of niet het toestel kan ophalen :)

Hi allemaal,

Dit zijn momenteel de meest actuele levertijden. Zodra wij een update hebben, zullen we dat direct delen in dit topic. 

Beste Hajar , ik snap dat je dit schrijft alleen het lijkt logisch dat als andere aanbieders al in Oktober op levertijden staan dit ook bij T mobile zal zijn. de vraag die ons allemaal bezighoudt is wanneer zal T mobile bericht sturen voor de klanten die laten bezorgen en wanneer krijgen de klanten bericht uit de T mobile winkel ?

 

bvd voor je spoedige reactie 

Ik zou ook graag meer informatie willen weten m.b.t welke batch ik zit. Dat de huidige status op 24-09 staan geloof ik ook niet. 

Hi allemaal,

Dit zijn momenteel de meest actuele levertijden. Zodra wij een update hebben, zullen we dat direct delen in dit topic. 

Beste Hajar , ik snap dat je dit schrijft alleen het lijkt logisch dat als andere aanbieders al in Oktober op levertijden staan dit ook bij T mobile zal zijn. de vraag die ons allemaal bezighoudt is wanneer zal T mobile bericht sturen voor de klanten die laten bezorgen en wanneer krijgen de klanten bericht uit de T mobile winkel ?

 

bvd voor je spoedige reactie 

Ik snap alleen niet zo goed waar je vandaan haalt dat alle andere aanbieders de levertijd al in Oktober hebben staan. Elke provider waar ik kijk staat de levertijd vanaf vanaf 24-09. Alleen losse verkoop staat de telefoon op langere levertijd. Niet heel gek, grote verkopers als providers hebben meestal voorrang en andere regels. 

 

 

Reputatie 1

Blijft een beetje vreemd dat T-Mobile nog geen update kan geven sinds vrijdag. Uitgave van de eerste batch is al overmorgen, lijkt me sterk dat jullie nog niks weten. 

Net gebeld door t-mobile. Zit bij de eerste lichting en kan vrijdag mijn iPhone 13 pro ophalen. Ze wilde alleen weten hoe laat ik ongeveer zou komen. Heb gevraagd: hoe laat zijn jullie open? Dus gelijk maar 9 uur die kant op :)

Ik zie net bij bestel status dat m’n iPhone is overgedragen aan AMP… nu afwachten op de afspraak. 
 

Reputatie 1

Ik heb net een sms van AMP gehad voor de bezorging van de iPhone. 

Reputatie 2

YES! Afspraak voor vrijdag gemaakt. Ik had zaterdag avond pas besteld. (iPhone 13 pro zwart). Dank t-mobile!

Had vrijdag om 14:07 m’n bestelling al geplaatst voor afhalen. Nog steeds niks ontvangen, geen mail, sms of belletje.

Afspraak gemaakt, maandag. Vrijdag ging niet, zaterdag kost €10 extra. 
vrijdag 14.27 besteld, iPhone 13 pro blauw, 256gb

Beetje jammer weer. Vorige week vrijdag om 15.00 besteld, nadat ik 40 min in de wacht hing bij de klantenservice en de verbinding vervolgens uit het niets werd verbroken. Vervolgens lag de website er ook nog eens uit. Maar goed, om 15.00 kon het. Vervolgens lees ik overal: wie het eerst komt het eerst maalt. Hoe vroeger je erbij bent, des te sneller je hem hebt…

Krijg ik de mail van AMP logistics om een afspraak te maken zijn de tijdsloten voor vrijdag niet eens beschikbaar, ook niets voor zaterdag of zondag. Ik vind het dan vreemd dat T-Mobile dan suggereert: “ first come.. first served...” 

Reputatie 1

Zaterdagochtend besteld, kon vanavond via AMP afspraak maken voor bezorging op vrijdag. Helaas niet mogelijk ivm werk dus wordt zaterdag. 

YES! Afspraak voor vrijdag gemaakt. Ik had zaterdag avond pas besteld. (iPhone 13 pro zwart). Dank t-mobile!

Nice! Zelfde toestel één dag eerder besteld en nog helemaal niets ..nada :(