[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139567 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

543 reacties

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro ( 256 GB, Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Alleen een orderbevestiging op vrijdag een uurtje later.

Je zou toch denken dat je bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik zie dat sommige al een bezorgafspraak hebben gemaakt. Ik wens je alvast veel plezier met je prachtige nieuwe iPhone!

Voor de mensen die nog geen bericht hebben gehad; we leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je direct een bericht van AMP of de T-Mobile Shop waar je hebt besteld. 

Als wij een andere update hebben (over de iPhones of levertijden), zullen we dat direct delen in dit en de desbetreffende topics.

Reputatie 3

@Hajar wanneer kunnen de eerste berichten van tmobile shops dan verwacht worden? Dit vallen onder dezelfde volgorde?

Wanneer werken jullie het schema bij? Het lijkt nu  nog of wanneer je vandaag besteld deze morgen in huis is.

Reputatie 1

YES! Afspraak voor vrijdag gemaakt. Ik had zaterdag avond pas besteld. (iPhone 13 pro zwart). Dank t-mobile!

Nice! Zelfde toestel één dag eerder besteld en nog helemaal niets ..nada :(

Misschien een andere opslag capaciteit ? 

Reputatie 3

Wanneer werken jullie het schema bij? Het lijkt nu  nog of wanneer je vandaag besteld deze morgen in huis is.

Het lijkt me toch inderdaad dat jullie nu wel weten hoe veel je er morgen hebt. 

Reputatie 1

Wellicht is het handig om mensen die besteld hebben te laten weten of ze morgen, of een paar dagen later, hun telefoon kunnen verwachten. 
 

Communiceren met leverdata vanaf is natuurlijk makkelijk, maar enorm onduidelijk. Dat groene balkje achter de modellen zegt eigenlijk niets. Het kan ook zijn dat er pas in 2022 geleverd wordt. 
 

Kortom, op deze manier is er 0% extra duidelijkheid voor klanten. Het lijkt me dat jullie inmiddels weten hoeveel iPhones er morgen beschikbaar zijn en hoeveel bestellingen er zijn. Dan kan er dus ook een bericht uit waarbij je eerlijk vertelt dat mensen nog iets langer moeten wachten. Zo weet iedereen waar hij of zij aantoe is, wel zo prettig lijkt me. 

Vrijdag om 14:01 besteld (Iphone 13 pro zwart 256GB) maar nog geen mail van AMP ontvangen. er is inderdaad 0% duidelijkheid voor klanten zoals hierboven al werd gezegd.

 

Iemand die al bericht heeft gehad vanuit de T-Mobile shop?

Nee, hier ook nog niks. Medewerker van T-Mobile gaf aan dat je echt pas bericht krijgt van de shop als je bestelling er is.

Afgelopen maandag heb ik de iPhone 13 Pro (128GB Grafiet) besteld, kan ik dan vandaag nog een bericht verwachten van AMP?

Afgelopen maandag heb ik de iPhone 13 Pro (128GB Grafiet) besteld, kan ik dan vandaag nog een bericht verwachten van AMP?

Alles kan, niemand die het weet.. Het lijkt er alleen wel op dat nog veel mensen die een Pro hebben besteld nog zitten te wachten op een AMP bericht. 

Beste medewerker, 

hoe gaat het met de nog te gebruiken abonnementstijd, mijn abonnement is verlopen, maar loopt door tot ik mijn nieuwe contract aanga bij het verkrijgen van mijn nieuwe telefoon, ik heb nu nog een paar dagen tot de volgende maand ingaat, wat gebeurt er als ik mijn bestelde telefoon niet morgen krijg maar net na het ingaan van de nieuwe maand, heb ik dan dubbele kosten of wordt het verdisconteert? 
 

daarnaast, wanneer krijgen ik een update wanneer ik mijn bestelling kan ophalen, en hoe het verder verloopt, normaal waren jullie best goed in klanten op de hoogte houden, geen sugarcoating maar gewoon vertellen hoe het er voor staat, dat mis ik een beetje.. 

groeten, 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wiwe 

Allereerst gefeliciteerd met je bestelling! Ik hoop dat je je toestel snel in handen krijgt. Ik wil je graag gerustellen. Bij een verlenging is er geen sprake van dubbele kosten. Je nieuwe abonnement gaat in zodra jij je toestel hebt en in de tussentijd wordt je factuur opgemaakt op basis van je oude abonnement. Op de factuur daarna wanneer je verlenging is ingegaan wordt een herberekening gemaakt en dan wordt je factuur gecorrigeerd. Dus geen zorgen er is geen sprake van dubbel betalen. 

Je ontvangt een bericht van AMP of van de T-Shop zodra je toestel leverbaar is. Ik zal een update delen over de levertijden zodra er meer informatie beschikbaar is. 

Ik heb ongeveer 1,5 uur geleden het belletje gehad dat ik mijn 13 Pro morgen kan ophalen in de winkel! Maandag besteld rond 11 uur in de ochtend.

Ik heb ongeveer 1,5 uur geleden het belletje gehad dat ik mijn 13 Pro morgen kan ophalen in de winkel! Maandag besteld rond 11 uur in de ochtend.

Ik heb mijn 13 Pro maandag rond 12u in de middag besteld dus hopelijk krijg ik zo ook bericht. Ik heb alleen wel voor de bezorg optie gekozen ipv ophalen in de winkel, geen idee of dat ook nog heel veel uitmaakt.

Beste medewerker, 

hoe gaat het met de nog te gebruiken abonnementstijd, mijn abonnement is verlopen, maar loopt door tot ik mijn nieuwe contract aanga bij het verkrijgen van mijn nieuwe telefoon, ik heb nu nog een paar dagen tot de volgende maand ingaat, wat gebeurt er als ik mijn bestelde telefoon niet morgen krijg maar net na het ingaan van de nieuwe maand, heb ik dan dubbele kosten of wordt het verdisconteert? 
 

daarnaast, wanneer krijgen ik een update wanneer ik mijn bestelling kan ophalen, en hoe het verder verloopt, normaal waren jullie best goed in klanten op de hoogte houden, geen sugarcoating maar gewoon vertellen hoe het er voor staat, dat mis ik een beetje.. 

groeten, 

Inmiddels gebeld en alles geregeld! Dankjewel voor je bericht :) 

De 17e om 14:05 mijn bestelling geplaatst, helaas nog geen bericht gehad van de T-Shop (Sierra blauw 256GB). Hopelijk krijg ik vandaag nog bericht maar heb er een hard hoofd in.

Reputatie 3

Ik heb afgelopen vrijdag de iPhone 13 pro 128gb blauw besteld en tot op heden nog geen bericht gehad van de t-mobile shop voor een afspraak.

hebben andere mensen die dezelfde iPhone hebben besteld al bericht gehad van de t-mobile winkel?

Reputatie 1

De 17e om 14:05 mijn bestelling geplaatst, helaas nog geen bericht gehad van de T-Shop (Sierra blauw 256GB). Hopelijk krijg ik vandaag nog bericht maar heb er een hard hoofd in.


Precies hetzelfde moment maar dan 13 Pro zwart 256. Ook nog aan het wachten op de tshop, voorheen kwam dat nog einde middag dag ervoor of zelfs in de ochtend op de dag zelf…

Het kan nog, maar wel beetje jammer dat de communicatie zo moet gaan idd. 

Reputatie 3

Ik weet natuurlijk dat het “maar” om een nieuwe telefoon gaat,maar duidelijke communicatie zou toch wel heel fijn zijn. Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn en of je plannen voor de dag dat je de telefoon in ontvangst mag nemen moet omgooien🥳😎

Reputatie 1

Net telefoontje gehad van T-Mobile, mag morgenochtend mijn iPhone 13 Pro 256 GB Sierra Blue komen ophalen! Had hem vrijdag om 14:02 besteld via de website. Helemaal toppie! 🥳

Reputatie 3

Net telefoontje gehad van T-Mobile, mag morgenochtend mijn iPhone 13 Pro 256 GB Sierra Blue komen ophalen! Had hem vrijdag om 14:02 besteld via de website. Helemaal toppie! 🥳

Ik heb op precies dezelfde tijd de 128gb variant bestel, dus begrijp dat er nog hoop voor mij is.

in welke plaats kan je de telefoon ophalen?

De 17e om 14:05 mijn bestelling geplaatst, helaas nog geen bericht gehad van de T-Shop (Sierra blauw 256GB). Hopelijk krijg ik vandaag nog bericht maar heb er een hard hoofd in.

Ik ben zojuist toch nog gebeld, kan hem morgen ophalen in de T-Shop in Hoog Catherijne, Utrecht. :grin:

Reputatie 7

Hi allemaal,

Goed om te zien dat jullie elkaar op de hoogte houden van de bestellingen en alles eromheen!

Vanavond zal er geen update meer komen, maar morgenochtend zijn we er weer en dan zullen ook de levertijden van de iPhone 13 Pro (waar nodig) in de tabellen worden aangepast.

Voor nu een fijne avond!