[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139567 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

543 reacties

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je iPhone zo snel mogelijk in handen willen krijgen. De leverdatum is sinds het moment waarop er een pre-order geplaatst kon worden altijd vanaf 24 september geweest en daarna is het altijd afwachten hoeveel er van welke variant iPhone wordt besteld en hoeveel we geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden opnieuw berekend en dat zijn de data geworden uit bovenstaande tabel. Wanneer er nieuwe updates voor handen zijn dan zullen deze ook direct weer gedeeld worden in dit topic.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag van jullie.

Lees je mijn vraag wel goed? Ik heb exact dezelfde order geplaatst als mijn man. Ik de 17e en hij de 20e. Zijn telefoon is er al, de mijne heeft ineens een levertijd van een aantal weken. Dit klopt niet en is ook niet de bedoeling lijkt me, dat het niet op bestelvolgorde wordt afgehandeld. Doen jullie dan maar wat ofzo? 
 

Hi allemaal,

Ik zie nog wat vragen en doe m’n best om zo goed en compleet mogelijk alles te beantwoorden!

In de loop van de week krijgen we natuurlijk een beeld van het aantal toestellen wat we ontvangen, maar de bestellingen blijven ook binnenstromen. We geven ieder jaar op vrijdag een update, omdat we op dat moment exact weten wie we de bestelling toe kunnen sturen of op laten halen.

De “wachtrij" voor afhalen in de winkel en laten bezorgen is dezelfde rij. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat AMP volgeboekt is waardoor je later jouw telefoon pas kan ontvangen of dat de koerier heel snel bij de winkel is waar jij je toestel kan afhalen en de medewerker die jou dit snel laat weten. Dit zijn factoren waardoor er iets aan verandering kan optreden, maar de wachtrij voor de iPhones blijft altijd onveranderd.

Voor nu een goed weekend, geniet ervan!

Jullie wachtrij klopt van geen kant. Maar je collega reageert niet op mijn vraag in eerdere berichten. Dus bij deze nog een keer: hoe kan het, dat mijn man exact dezelfde order deed op 20-9, ik op 17-9 en hij zijn telefoon al heeft en ik nu ineens een maand mag gaan wachten 🙄 ?

Reputatie 2

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je iPhone zo snel mogelijk in handen willen krijgen. De leverdatum is sinds het moment waarop er een pre-order geplaatst kon worden altijd vanaf 24 september geweest en daarna is het altijd afwachten hoeveel er van welke variant iPhone wordt besteld en hoeveel we geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden opnieuw berekend en dat zijn de data geworden uit bovenstaande tabel. Wanneer er nieuwe updates voor handen zijn dan zullen deze ook direct weer gedeeld worden in dit topic.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag van jullie.

Lees je mijn vraag wel goed? Ik heb exact dezelfde order geplaatst als mijn man. Ik de 17e en hij de 20e. Zijn telefoon is er al, de mijne heeft ineens een levertijd van een aantal weken. Dit klopt niet en is ook niet de bedoeling lijkt me, dat het niet op bestelvolgorde wordt afgehandeld. Doen jullie dan maar wat ofzo? 
 

 

Misschien dat als je het topic leest, dat je dan snapt waar het vandaan komt, dat sommige eerder worden uitgeleverd, ondanks later bestellen. Het is niet zo moeilijk. En wat zijn mensen ongeduldig zeg…. Je weet dat dit ieder jaar gebeurt. Ze proberen gewoon abonnementen binnen te halen door te garanderen dat je op de dag introductie je telefoon krijgt, wat gewoonweg, voor een grote groep, niet haalbaar is.

 

Gewoon je hersenen gebruiken en als je het niet leuk vind, dan kan je nog altijd je abonnement annuleren.

 

Uit ongeduld hier meerdere keren dezelfde vraag te plaatsen, gaat het uitleveren van je toestel niet versnellen. Wat T-Mobile niet heeft kunnen ze niet uitleveren.

Vandaag gebeld door T-mobile, kan morgen vanaf 9u mijn iPhone 13 pro 128GB space grey ophalen 😁

Wanneer had je deze besteld als ik vragen mag ?

Ik had hem 17de besteld om 14:30 ongeveer bevestiging kwam uurtje later 😁

update 24ste 

 

Ik heb 2-3 uur geleden een 13 pro sierra blue besteld om af te halen in de shop, weet iemand hier wanneer dit zou kunnen zijn, omdat als je 17 september had besteld je hem ongeveer vandaag kon ophalen.

Ik heb 2-3 uur geleden een 13 pro sierra blue besteld om af te halen in de shop, weet iemand hier wanneer dit zou kunnen zijn, omdat als je 17 september had besteld je hem ongeveer vandaag kon ophalen.

Hmm .. ik schat zo’n beetje in 2-4weken :/ waarschijnlijk langer aangezien je ‘m pas vandaag besteld hebt

 

@OliT,

zo lang? Het is wel een 128gb variant

@OliT,

zo lang? Het is wel een 128gb variant

Maar je hebt het toestel niet op 17-9 besteld..kijk voor de gein ff op apple.nl, daar kan je zien hoe hard het oploopt. Kan dus nog tot max 2 november duren 

@OliT ,

Ik zie het idd… 26 oktober 

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je iPhone zo snel mogelijk in handen willen krijgen. De leverdatum is sinds het moment waarop er een pre-order geplaatst kon worden altijd vanaf 24 september geweest en daarna is het altijd afwachten hoeveel er van welke variant iPhone wordt besteld en hoeveel we geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden opnieuw berekend en dat zijn de data geworden uit bovenstaande tabel. Wanneer er nieuwe updates voor handen zijn dan zullen deze ook direct weer gedeeld worden in dit topic.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag van jullie.

Lees je mijn vraag wel goed? Ik heb exact dezelfde order geplaatst als mijn man. Ik de 17e en hij de 20e. Zijn telefoon is er al, de mijne heeft ineens een levertijd van een aantal weken. Dit klopt niet en is ook niet de bedoeling lijkt me, dat het niet op bestelvolgorde wordt afgehandeld. Doen jullie dan maar wat ofzo? 
 

 

Misschien dat als je het topic leest, dat je dan snapt waar het vandaan komt, dat sommige eerder worden uitgeleverd, ondanks later bestellen. Het is niet zo moeilijk. En wat zijn mensen ongeduldig zeg…. Je weet dat dit ieder jaar gebeurt. Ze proberen gewoon abonnementen binnen te halen door te garanderen dat je op de dag introductie je telefoon krijgt, wat gewoonweg, voor een grote groep, niet haalbaar is.

 

Gewoon je hersenen gebruiken en als je het niet leuk vind, dan kan je nog altijd je abonnement annuleren.

 

Uit ongeduld hier meerdere keren dezelfde vraag te plaatsen, gaat het uitleveren van je toestel niet versnellen. Wat T-Mobile niet heeft kunnen ze niet uitleveren.

Begrijpend lezen is ook moeilijk als je je graag met andermans zaken bemoeid natuurlijk. Misschien moet je bij t-mobile gaan werken 😘

Nog maar een keer omdat een antwoord uitblijft: t-mobile hoe kan het dat mijn man die de 20e dezelfde telefoon bestelde als ik op de 17e al deed hem al binnen heeft en nog een maand moet wachten? Dan gaat er iets mis met jullie volgorde systeem lijkt me. 

Misschien heeft je man aandelen bij T-Mobile, kent daar een leuke medewerkster of is gewoon de lucky loterij winnaar.. maakt het uit?! Je krijgt gewoon geen duidelijk antwoord op je vraag.

ik heb vandaag gegeten en gedronken, heb nog een oud toestel en ben online..gewoon relaxt. Ik leef! Nog even twee weekjes wachten en dan heb je je nieuwe toestel ook binnen (na 4 weken ga ik dan trouwens ook wel rellen 🙂 maar for now.. inademen..uitademen en even rustig afwachten. Sending positive vibes LCordia!

Op belsimpel staat dat je het al kan krijgen binnen 2-4 werkdagen, hoe zit dit dan?

Misschien heeft je man aandelen bij T-Mobile, kent daar een leuke medewerkster of is gewoon de lucky loterij winnaar.. maakt het uit?! Je krijgt gewoon geen duidelijk antwoord op je vraag.

ik heb vandaag gegeten en gedronken, heb nog een oud toestel en ben online..gewoon relaxt. Ik leef! Nog even twee weekjes wachten en dan heb je je nieuwe toestel ook binnen (na 4 weken ga ik dan trouwens ook wel rellen 🙂 maar for now.. inademen..uitademen en even rustig afwachten. Sending positive vibes LCordia!

Ik vind wachten niet erg, maar onduidelijkheid des te meer. Mijn oude toestel is ernstig aan vervanging toe dus stiekem ben ik wel een beetje ongeduldig 😅 als je ziek bent en weinig highlights hebt in je leven kan dit gewoon iets zijn waar je heel erg naar uitkijkt. Dan zou t fijn zijn als je iets meer te horen krijgt als “we snappen dat iedereen graag snel zn telefoon wil” 🤣

maar thanks voor de positive vibes, denk dat ik mn man zn phone gewoon aftroggel dan is alles weer in balans. 

Nog maar een keer omdat een antwoord uitblijft: t-mobile hoe kan het dat mijn man die de 20e dezelfde telefoon bestelde als ik op de 17e al deed hem al binnen heeft en nog een maand moet wachten? Dan gaat er iets mis met jullie volgorde systeem lijkt me. 

Meid houd toch op. Misschien heeft hij een ander geheugen of een andere kleur, of besteld bij een andere winkel. Of een ander abonnement . 

Nog maar een keer omdat een antwoord uitblijft: t-mobile hoe kan het dat mijn man die de 20e dezelfde telefoon bestelde als ik op de 17e al deed hem al binnen heeft en nog een maand moet wachten? Dan gaat er iets mis met jullie volgorde systeem lijkt me. 

Meid houd toch op. Misschien heeft hij een ander geheugen of een andere kleur, of besteld bij een andere winkel. Of een ander abonnement . 

Begrijpend lezen is essentieel “exact dezelfde bestelling” en uiteraard online met optie bezorgen. Zoek een leven en ga de toetsenbordridder uithangen op facebook, “meid”.

Op belsimpel staat dat je het al kan krijgen binnen 2-4 werkdagen, hoe zit dit dan?

 

Reputatie 7

Hi allemaal,

Ik begrijp dat de irritaties soms wat hoog oplopen, maar laten we het vriendelijk houden in dit topic. 

@LCordia,

Dit wil ik graag voor je nakijken om uitsluitsel te kunnen bieden. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw ordernummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dit heb ik ook nodig van jouw man om deze gegevens in te kunnen en mogen zien.

Als ik deze gegevens heb kan ik hier mee aan de slag en hopelijk uitvogelen wat er precies aan de hand is.

@Laeyon

Belsimpel heeft een eigen voorraad en wij hebben geen inzicht in de details van deze toestellen en voorraad. Ik kan dus niet zeggen waarom zij een kortere levertijd kunnen bieden dan wij of andere providers. 

Op belsimpel staat dat je het al kan krijgen binnen 2-4 werkdagen, hoe zit dit dan?

Bij Belsimpel halen ze telefoons uit Engeland, blijkbaar ook een grotere voorraad, 2 jaar geleden ook gehad dat ik bij T-Mobile 6 tot 8 weken moest wachten en bij Belsimpel een dag later de telefoon gelijk binnen had.

 

Gewoon even geduld hebben, je gaat er niet dood van om even een paar weken te wachten, anders zou ik het bij Belsimpel proberen :)

Op belsimpel staat dat je het al kan krijgen binnen 2-4 werkdagen, hoe zit dit dan?

Bij Belsimpel halen ze telefoons uit Engeland, blijkbaar ook een grotere voorraad, 2 jaar geleden ook gehad dat ik bij T-Mobile 6 tot 8 weken moest wachten en bij Belsimpel een dag later de telefoon gelijk binnen had.

 

Gewoon even geduld hebben, je gaat er niet dood van om even een paar weken te wachten, anders zou ik het bij Belsimpel proberen :)

Nouja, als ik kan kiezen tussen 2-4 dagen en 6-8 weken is de keuze snel gemaakt! Hahah. Zometeen maar even met de klantenservice bellen dan aangezien ik ophalen in de shop had gekozen, en dat is niet makkelijk te annuleren vgm.

Verlenging abonnement geplaatst op 20 sept voor iPhone 13 Pro, vanmiddag 28 sept een e-mailbericht ontvangen voor het maken van een bezorg afspraak. Gekozen voor a.s vrijdag zsm! Eindelijk geduld word beloond!

Verlenging abonnement geplaatst op 20 sept voor iPhone 13 Pro, vanmiddag 28 sept een e-mailbericht ontvangen voor het maken van een bezorg afspraak. Gekozen voor a.s vrijdag zsm! Eindelijk geduld word beloond!

Dat is snel waar heb je hem besteld? Ik heb mijn verlenging de 17e gedaan maar nog niets gehoord

Verlenging abonnement geplaatst op 20 sept voor iPhone 13 Pro, vanmiddag 28 sept een e-mailbericht ontvangen voor het maken van een bezorg afspraak. Gekozen voor a.s vrijdag zsm! Eindelijk geduld word beloond!

Heel erg vreemd ik heb ook op deze datum de iPhone 13 Pro besteld en heb zelf nog niks ontvangen en zo te zien zijn er mensen die voor 20 september al een pre-order geplaatst hadden maar nog niks hebben ontvangen. Van die first-come, first-serve service klopt dan volgens mij inderdaad helemaal niks.

Ik lees hier nog een beetje mee, maar het blijft idd wel apart dat mensen die hem later hebben besteld, t eerder binnen krijgen dan de mensen die op pre order date hebben besteld. Het lijkt er dan idd sterk op dat het dus helemaal niet op volgorde van bestelling gaat.

Ik heb zelf op maandag 20 sept rond 11 uur een iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue besteld, om in de winkel op te halen. Afgelopen donderdag een belletje gehad en op launch dat het toestel kunnen afhalen.

Wens alle mensen die nog wachten sterkte en succes. Hopelijk hebben jullie hem ook snel binnen.

Verlenging abonnement geplaatst op 20 sept voor iPhone 13 Pro, vanmiddag 28 sept een e-mailbericht ontvangen voor het maken van een bezorg afspraak. Gekozen voor a.s vrijdag zsm! Eindelijk geduld word beloond!

Dat is snel waar heb je hem besteld? Ik heb mijn verlenging de 17e gedaan maar nog niets gehoord


Bij T-mobile, vervolgens kreeg ik een bevestiging e-mail en op vrijdag 24 sept een sms met daarin dat de levertijd van mijn iPhone is gewijzigd.