[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

543 reacties

Verlenging abonnement geplaatst op 20 sept voor iPhone 13 Pro, vanmiddag 28 sept een e-mailbericht ontvangen voor het maken van een bezorg afspraak. Gekozen voor a.s vrijdag zsm! Eindelijk geduld word beloond!

Heel erg vreemd ik heb ook op deze datum de iPhone 13 Pro besteld en heb zelf nog niks ontvangen en zo te zien zijn er mensen die voor 20 september al een pre-order geplaatst hadden maar nog niks hebben ontvangen. Van die first-come, first-serve service klopt dan volgens mij inderdaad helemaal niks.


Ja inderdaad, zo’n vermoeden heb ik dus ook! Hopelijk zullen alle anderen ook hun toestel snel in handen hebben!

Ik heb vandaag geannuleerd bij T-mobile, en verlengd via Belsimpel. Heb net bericht gekregen dat ik hem morgenvroeg al krijg.

Reputatie 7

Hoi allemaal,

We lezen natuurlijk altijd mee en proberen te reageren waar we kunnen en/of vragen zien opduiken! 

Ik zie nog steeds dat er twijfel is over de wachtrij en waarom iemand anders het toestel eerder krijgt dan jij, bijvoorbeeld. Houd er hierin altijd rekening mee dat de iPhone 13 Pro 16 verschillende varianten omvat, dus er zit ook verschil in wachttijd, aantal bestellingen en voorraad tussen bijvoorbeeld een iPhone 13 Pro Zilver 128 GB en een iPhone 13 Pro Goud 256 GB. 

Als je verschillende varianten met elkaar gaat vergelijken, dan vergelijk je Apples en peren en daar word je dan uiteindelijk alsnog niet wijzer van. 

Wanneer we weer wat nieuws te melden hebben dan zien jullie ons weer verschijnen!

Ik heb een vraagje! Ik heb mijn iPhone 13 pro zwart 256GB besteld op zaterdag 18 september (de tweede dag van de pre-order). De geschatte levertijd is 3 tot 4 weken. Zijn dit 3 tot 4 weken vanaf de besteldatum of 3 tot 4 weken na de eerste leverdatum?

Ander vraag: betekend 3 tot 4 weken dat ik hem niet eerder kan verwachten dat over 3 weken?

Thanks.

Reputatie 3

Ik heb een vraagje! Ik heb mijn iPhone 13 pro zwart 256GB besteld op zaterdag 18 september (de tweede dag van de pre-order). De geschatte levertijd is 3 tot 4 weken. Zijn dit 3 tot 4 weken vanaf de besteldatum of 3 tot 4 weken na de eerste leverdatum?

Ander vraag: betekend 3 tot 4 weken dat ik hem niet eerder kan verwachten dat over 3 weken?

Thanks.

Dat is vanaf de datum dat jij hem heb besteld dus vanaf 18 sept 

Verlenging abonnement geplaatst op 20 sept voor iPhone 13 Pro, vanmiddag 28 sept een e-mailbericht ontvangen voor het maken van een bezorg afspraak. Gekozen voor a.s vrijdag zsm! Eindelijk geduld word beloond!

Dat is snel waar heb je hem besteld? Ik heb mijn verlenging de 17e gedaan maar nog niets gehoord


Bij T-mobile, vervolgens kreeg ik een bevestiging e-mail en op vrijdag 24 sept een sms met daarin dat de levertijd van mijn iPhone is gewijzigd.

Ja had ik ook bij tmobile maar in welke stad en welke versie heb je besteld? Ik de zwarte pro 256

Wanneer zijn de volgende zendingen van iPhone 13 pro blauw ik heb hem besteld 23sep

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Hallo David, 

ik begrijp de afbeelding niet helemaal. De bestel data zijn verschillend en dan heb je de levertijden in weken per model. 
 

Is mijn aanname dat de data die bij besteldatum, bijvoorbeeld 19-09-2021, aangeeft dat de bestelling gedaan op deze datum nu uitgeleverd worden? En dat de levertijden in weken een indicatie is hoelang het kan duren vanaf je besteldatum?

 

Dus in mij geval, ik heb de IPhone 13 Pro grafiet 128gb besteld. Deze staat nu op 19-09-2021 en de weken op 2 tot 3 weken. Zodra deze 19-09-2021 veranderd is in mijn besteldatum mag ik verwachten dat de telefoon klaar ligt en de indicatie is dus 2 tot 3 weken vanaf mijn besteldatum? 
 

Mocht mijn aanname niet kloppen, graag een toelichting:) 

Reputatie 1

Ik heb vandaag geannuleerd bij T-mobile, en verlengd via Belsimpel. Heb net bericht gekregen dat ik hem morgenvroeg al krijg.

Even nieuwsgierig, heb je hem ook daadwerkelijk ontvangen? 

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Hallo David, 

ik begrijp de afbeelding niet helemaal. De bestel data zijn verschillend en dan heb je de levertijden in weken per model. 
 

Is mijn aanname dat de data die bij besteldatum, bijvoorbeeld 19-09-2021, aangeeft dat de bestelling gedaan op deze datum nu uitgeleverd worden? En dat de levertijden in weken een indicatie is hoelang het kan duren vanaf je besteldatum?

 

Dus in mij geval, ik heb de IPhone 13 Pro grafiet 128gb besteld. Deze staat nu op 19-09-2021 en de weken op 2 tot 3 weken. Zodra deze 19-09-2021 veranderd is in mijn besteldatum mag ik verwachten dat de telefoon klaar ligt en de indicatie is dus 2 tot 3 weken vanaf mijn besteldatum? 
 

Mocht mijn aanname niet kloppen, graag een toelichting:) 

Hier ben ik ook benieuwd naar, ik snap het ook niet.

Reputatie 7

Hi @Mboss en andere lezers,

De besteldatum is de datum waar je de verwachte levertijd vanaf moet rekenen en de besteldata die ervoor liggen zijn in dat geval afgehandeld.

Stel we hebben een iPhone 13 Pro 128 GB Grijs besteld, die heeft nu als indicatie voor de levertijd van 2 tot 3 weken voor alle bestellingen die op/vanaf 19 september zijn gedaan. Dit betekent dat bestellingen van 17 en 18 september allemaal zijn voldaan. 

Heb je dezelfde iPhone besteld op bijvoorbeeld 25 september, dan kun je dezelfde indicatie van levertijd rekenen, dus ook 2 tot 3 weken vanaf 25 september.

Deze verwachte levertijden zijn altijd onder voorbehoud, dus er kan altijd nog iets in veranderen.

Hopelijk is het zo helder en anders hoor ik graag waar jullie vraagtekens over gaan.

Ik heb zondag 19 september om 13:30 de iPhone 13 pro goud 256gb besteld en heb dinsdag om 16:00u een berichtje gekregen dat ik een bezorgafspraak kon maken en vandaag tussen 15:30-17:30 wordt hij geleverd (als het goed is). 

Het verschilt alleen echt welke telefoon en welke provider. Mijn vriend zit bij KPN zakelijk en moet nog 6 weken wachten op z’n iPhone 13 pro max 256gb zwart en die had een half uurtje voor mij besteld. 

Ik hoop dat anderen hun telefoon ook snel krijgen! :) 

Hi @Mboss en andere lezers,

De besteldatum is de datum waar je de verwachte levertijd vanaf moet rekenen en de besteldata die ervoor liggen zijn in dat geval afgehandeld.

Stel we hebben een iPhone 13 Pro 128 GB Grijs besteld, die heeft nu als indicatie voor de levertijd van 2 tot 3 weken voor alle bestellingen die op/vanaf 19 september zijn gedaan. Dit betekent dat bestellingen van 17 en 18 september allemaal zijn voldaan. 

Heb je dezelfde iPhone besteld op bijvoorbeeld 25 september, dan kun je dezelfde indicatie van levertijd rekenen, dus ook 2 tot 3 weken vanaf 25 september.

Deze verwachte levertijden zijn altijd onder voorbehoud, dus er kan altijd nog iets in veranderen.

Hopelijk is het zo helder en anders hoor ik graag waar jullie vraagtekens over gaan.

Beste David,

jij schrijft/zegt dus dat omdat er nu bij de iPhone 13 pro 256gb, de mensen die op 17 sept hebben besteld allemaal hun telefoon hebben. Begrijp ik dit nu? 

Dit betekent dat bestellingen van 17 en 18 september allemaal zijn voldaan. 

Ik heb een 13 pro 256 op 17 sept besteld. Ik kan zeggen dat dit niet waar is! :D

Dit betekent dat bestellingen van 17 en 18 september allemaal zijn voldaan. 

Ik heb een 13 pro 256 op 17 sept besteld. Ik kan zeggen dat dit niet waar is! :D

Hi @Mboss en andere lezers,

De besteldatum is de datum waar je de verwachte levertijd vanaf moet rekenen en de besteldata die ervoor liggen zijn in dat geval afgehandeld.

Stel we hebben een iPhone 13 Pro 128 GB Grijs besteld, die heeft nu als indicatie voor de levertijd van 2 tot 3 weken voor alle bestellingen die op/vanaf 19 september zijn gedaan. Dit betekent dat bestellingen van 17 en 18 september allemaal zijn voldaan. 

Heb je dezelfde iPhone besteld op bijvoorbeeld 25 september, dan kun je dezelfde indicatie van levertijd rekenen, dus ook 2 tot 3 weken vanaf 25 september.

Deze verwachte levertijden zijn altijd onder voorbehoud, dus er kan altijd nog iets in veranderen.

Hopelijk is het zo helder en anders hoor ik graag waar jullie vraagtekens over gaan.

Beste David,

jij schrijft/zegt dus dat omdat er nu bij de iPhone 13 pro 256gb, de mensen die op 17 sept hebben besteld allemaal hun telefoon hebben. Begrijp ik dit nu? 

Volgens mij niet. Want ik heb de 19e besteld en ik het overzicht staat dat de levertijden 2 tot 3 weken zijn vanaf de 20e. Maar nog niks gehoord…

Reputatie 7

Hi allemaal,

Voor de zekerheid heb ik nagevraagd of de besteldatum van de levertijdentabel helemaal klopt of dat er wellicht iets anders aan de hand is voor orders die geplaatst zijn vóór de besteldatum uit de tabel. Als ik hier meer informatie over heb dan laat ik het natuurlijk gelijk weten!

Reputatie 2

Ik wacht dan niet op een iPhone, maar op een ander merk.

Is niet op voorraad vrees ik en zal er ook wel niet komen.

Het mobile gebeuren is net zo'n ramp als dat thuis gebeuren.

Motorola G9 plus 128GB Blauw
Go 24 maanden

Hi allemaal,

Voor de zekerheid heb ik nagevraagd of de besteldatum van de levertijdentabel helemaal klopt of dat er wellicht iets anders aan de hand is voor orders die geplaatst zijn vóór de besteldatum uit de tabel. Als ik hier meer informatie over heb dan laat ik het natuurlijk gelijk weten!

Ik heb contact gehad met de ks. Voor de  iPhone 13 pro 256 gb black die ik de 17e heb besteld is het zo dat de datum wordt aangepast. Want ze hebben een hoop uitgeleverd op een paar na. Hoe later op de 17e besteld kan het zijn dat je hem inderdaad nog niet hebt. Waaronder ik dus. Heb hem begin van de avond besteld. Ik zit dan wel bij de eerst volgende levering. Alleen is de vraag wanneer die komt.

Verlenging abonnement geplaatst op 20 sept voor iPhone 13 Pro, vanmiddag 28 sept een e-mailbericht ontvangen voor het maken van een bezorg afspraak. Gekozen voor a.s vrijdag zsm! Eindelijk geduld word beloond!

Dat is snel waar heb je hem besteld? Ik heb mijn verlenging de 17e gedaan maar nog niets gehoord


Bij T-mobile, vervolgens kreeg ik een bevestiging e-mail en op vrijdag 24 sept een sms met daarin dat de levertijd van mijn iPhone is gewijzigd.

Ja had ik ook bij tmobile maar in welke stad en welke versie heb je besteld? Ik de zwarte pro 256

Den Haag, iphone 13 pro, 128gb

Iphone 13 pro (zwart) 256gb besteld op de 20ste in de namiddag/vroege avond. vandaag SMS/mail ontvangen van AMP om een afspraak te maken. Erg blij dat het sneller gaat dan verwacht. Hopelijk heeft iedereen straks de Iphone snel in huis. 

Iphone 13 pro (zwart) 256gb besteld op de 20ste in de namiddag/vroege avond. vandaag SMS/mail ontvangen van AMP om een afspraak te maken. Erg blij dat het sneller gaat dan verwacht. Hopelijk heeft iedereen straks de Iphone snel in huis. 

Ik heb ook de iPhone 13 Pro Zwart besteld op de 20ste (rond 12u in de middag) maar dan met 128GB en daar staat 2-3 weken bij terwijl er bij de 256GB variant 3-4 weken staat, hopelijk krijg ik dan vandaag of morgen ook eindelijk een mail van AMP om een afspraak te maken.

Ik heb vandaag geannuleerd bij T-mobile, en verlengd via Belsimpel. Heb net bericht gekregen dat ik hem morgenvroeg al krijg.

Even nieuwsgierig, heb je hem ook daadwerkelijk ontvangen? 

Yes :)

Ik adviseer iedereen die niet kan wachten zoals ik, om gewoon de bestelling te annuleren en via Belsimpel te bestellen dan heb je hem de volgende dag. Moet er wel even bij zeggen dat dit in mijn geval wel icm een abonnement is, hoe dit voor de losse toestellen is weet ik niet.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist heb ik weer een aantal levertijden uit de tabel aangepast, dus de meest actuele informatie staat er weer in. 

Mocht er weer een nieuwe update te verkondigen zijn dan zien jullie mij vanzelf weer verschijnen!