[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

543 reacties

Wat een verhalen allemaal! Ik heb veel geduld en wacht rustig aan maar word steeds sceptischer… Hopelijk komt t-mobile met een verklaring. Ik snap dat andere bestellingen die later dan die van mij zijn geplaatst op basis van model, kleur etc eerder of later geleverd worden. Maar zou graag, zoals vele van jullie, op de hoogte worden gehouden van de levertijden PER bestelling en niet per model.

Mijn bestelling geplaatst op 19 sept. om 16:00 voor een verlening van een sim only naar abbo met toestel. Gaat om een iPhone 13 Pro 128gb. We gaan volgens het schema de 3e week. Maar of het deze week nog word geleverd, ben ik huiverig over.

Mij maakt het niet uit wanneer hij geleverd wordt, in de ervaring die ik heb bij de release van nieuwe toestellen en T-Mobile is dat het exact hetzelfde gaat als jaren terug. Ondanks dat T-Mobile beterschap beloofd, zie je volgend jaar dezelfde commentaren in topics terug aangaande de iPhone 14, 14 pro en 14 pro max. En hetzelfde geldt voor de iPhone’s van voorgaande jaren! Wat dat betreft doet T-Mobile beloftes dit gebeurt ieder jaar, maar worden deze beloftes nooit nagekomen. 

In dit draadje KLIK, zie je dezelfde klachten/problemen en ik denk dat als ik topics van voorgaande modellen naloop exact hetzelfde aan tref.

Aangezien belofte schuld maakt, ben ik echt benieuwd wanneer T-Mobile echt daad bij hun woorden gaat voegen. 

Enkele jaren terug was een “select” groepje uitgekozen die als eersten een nieuw toestel konden pre- orderen. Als je als eerste kunt pre-orderen mag je er vanuit gaan dat je ook als eerste je toestel krijgt. Echter mensen die niet geselecteerd waren en hun toestel later bestelden hadden hun toestel eerder in huis dan de mensen die vooraf geselecteerd waren. 

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 1 oktober 2021 om 12:26

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Waarom wordt het niet bijgewerkt. nu al 5 dagen geleden de laatste update.

Wat een verhalen allemaal! Ik heb veel geduld en wacht rustig aan maar word steeds sceptischer… Hopelijk komt t-mobile met een verklaring. Ik snap dat andere bestellingen die later dan die van mij zijn geplaatst op basis van model, kleur etc eerder of later geleverd worden. Maar zou graag, zoals vele van jullie, op de hoogte worden gehouden van de levertijden PER bestelling en niet per model.

Mijn bestelling geplaatst op 19 sept. om 16:00 voor een verlening van een sim only naar abbo met toestel. Gaat om een iPhone 13 Pro 128gb. We gaan volgens het schema de 3e week. Maar of het deze week nog word geleverd, ben ik huiverig over.

Toevallig net een berichtje gekregen om een bezorg afspraak in te plannen. Wel heel toevallig nadat ik iets op het forum plaats xP…. Zondag krijg ik het toestel in huis.

Notitie aan mijzelf: afhalen in de winkel is altijd beter. Nu betaal ik extra omdat ik de overige bezorg momenten gewoon niet thuis ben. Wel weer jammer!

Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 1 oktober 2021 om 12:26

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Waarom wordt het niet bijgewerkt. nu al 5 dagen geleden de laatste update.

Inderdaad vind t maar gek dat Tmobile geen inzicht heeft over de maximale leverbare hoeveelheid toestellen en dat ze maar als antwoord geven “ we zijn afhankelijk van Apple” of “We kunnen nu geen actuele leveringsdatum aangeven”

 

blablabla hoe kan t zijn dat je als telefoon bedrijft besteld maar niet kan zien wanneer deze geleverd worden bij t bedrijf zodat de toestellen geleverd en of opgehaald kunnen worden…

 

voor mij is t gwn lariekoek wat ze uitkramen want elke keer is t hetzelfde antwoord zo onduidelijk en mysterieus 

Ik heb eindelijk mail gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken!

Wat een verhalen allemaal! Ik heb veel geduld en wacht rustig aan maar word steeds sceptischer… Hopelijk komt t-mobile met een verklaring. Ik snap dat andere bestellingen die later dan die van mij zijn geplaatst op basis van model, kleur etc eerder of later geleverd worden. Maar zou graag, zoals vele van jullie, op de hoogte worden gehouden van de levertijden PER bestelling en niet per model.

Mijn bestelling geplaatst op 19 sept. om 16:00 voor een verlening van een sim only naar abbo met toestel. Gaat om een iPhone 13 Pro 128gb. We gaan volgens het schema de 3e week. Maar of het deze week nog word geleverd, ben ik huiverig over.

Toevallig net een berichtje gekregen om een bezorg afspraak in te plannen. Wel heel toevallig nadat ik iets op het forum plaats xP…. Zondag krijg ik het toestel in huis.

Notitie aan mijzelf: afhalen in de winkel is altijd beter. Nu betaal ik extra omdat ik de overige bezorg momenten gewoon niet thuis ben. Wel weer jammer!

Net weer gechat, ze bestellen op aanvraag, dus als je nu besteld bestellen ze hem bij Apple, ze zeggen er is een enorme run de de toestellen, lijkt mij als bedrijf dat je daar op moet inspelen, en een voorraadje aanleggen, en niet elke aanvraag opnieuw aanvragen bij Apple.

Reputatie 1

Wat een verhalen allemaal! Ik heb veel geduld en wacht rustig aan maar word steeds sceptischer… Hopelijk komt t-mobile met een verklaring. Ik snap dat andere bestellingen die later dan die van mij zijn geplaatst op basis van model, kleur etc eerder of later geleverd worden. Maar zou graag, zoals vele van jullie, op de hoogte worden gehouden van de levertijden PER bestelling en niet per model.

Mijn bestelling geplaatst op 19 sept. om 16:00 voor een verlening van een sim only naar abbo met toestel. Gaat om een iPhone 13 Pro 128gb. We gaan volgens het schema de 3e week. Maar of het deze week nog word geleverd, ben ik huiverig over.

Toevallig net een berichtje gekregen om een bezorg afspraak in te plannen. Wel heel toevallig nadat ik iets op het forum plaats xP…. Zondag krijg ik het toestel in huis.

Notitie aan mijzelf: afhalen in de winkel is altijd beter. Nu betaal ik extra omdat ik de overige bezorg momenten gewoon niet thuis ben. Wel weer jammer!

Net weer gechat, ze bestellen op aanvraag, dus als je nu besteld bestellen ze hem bij Apple, ze zeggen er is een enorme run de de toestellen, lijkt mij als bedrijf dat je daar op moet inspelen, en een voorraadje aanleggen, en niet elke aanvraag opnieuw aanvragen bij Apple.

Dit dacht ik dus ook

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Dus nog 3 weken wachten, 22 sept besteld, dus totaal 5 weken

Reputatie 1

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik had nog een vraagje sorry voor t lastig vallen.. 

 

ik heb mijn iPhone 13 Pro 128gb Grafiet, 2 oktober besteld. Van wanneer tot wanneer kan ik berekenen dat deze in de winkel op te halen valt? 

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik had nog een vraagje sorry voor t lastig vallen.. 

 

ik heb mijn iPhone 13 Pro 128gb Grafiet, 2 oktober besteld. Van wanneer tot wanneer kan ik berekenen dat deze in de winkel op te halen valt? 

Denk dat je, op de levertijd afgaand, zeker nog 4 weken moet wachten

Reputatie 1

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik had nog een vraagje sorry voor t lastig vallen.. 

 

ik heb mijn iPhone 13 Pro 128gb Grafiet, 2 oktober besteld. Van wanneer tot wanneer kan ik berekenen dat deze in de winkel op te halen valt? 

Denk dat je, op de levertijd afgaand, zeker nog 4 weken moet wachten

*** man😕

@David jij zou nog achteraan gaan hoe het kan zijn dat sommige mensen die later hebben besteld, eerder hun telefoon krijgen.

Dit is wat je schreef:

Hi all,

Dat zou inderdaad vreemd zijn en dat wil ik natuurlijk graag even checken! In vorige gevallen waar men dacht dat de wachtrij niet goed verliep bleek het uiteindelijk logisch te verklaren zijn (bijvoorbeeld in verband met een andere variant of latere afspraak bij AMP) en werden de orders nog altijd op volgorde uitgeleverd. Ik wil natuurlijk graag even nagaan of dat nu ook het geval is!

@miszjenny, als je mij via een privébericht jouw ordernummer en e-mailadres zou kunnen sturen dan kan ik even kijken naar jouw order en dan kan ik de rest van de lezers hier ook updaten als ik erachter ben!

Ik wacht en hoop natuurlijk op een snelle reactie.

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hallo David ik heb een 13Pro grijs besteld die staat nu op 22 september  maar ik heb de mijne op 20 september  besteld maar heb nog  niet gehoord hoe kan dat ??

@David 

Als het goed is zou jij uitzoeken voor mij, en nog wat andere personen, hoe het kan dat wij dezelfde telefoons besteld hebben en dat iemand die 5 dagen later bestelde die nu al binnen heeft  gekregen.
 

Ik heb tot op heden nog niets vernomen over mijn bestelling en in de levertijden tabel veranderd er steeds niets aan de status van de iphone 13 pro 256gb zilver. Die blijft helaas hangen op 20-9. Hier lees ik dat mensen op 30-9 besteld hebben en hem dus thuisbezorgd krijgen, maar over mijn bestelling op 25-9 dus complete stilte.

 

Hoe zit dit nu en wat voor levertijd moet ik nu precies aanhouden als de volgordes door elkaar gehaald gaan worden? Begrijp me niet verkeerd hoor want ik kan zeker geduldig wachten! Maar dat geduld wordt wel op de proef gesteld als er mensen die later bestellen eerder in huis hebben en er vrij weinig aan communicatie is op dit moment.  

Reputatie 1

Ik ben net even in de winkel gaan vragen, hun konden zien dat ik als 2de op de wachtlijst sta.

Hier vertelde ze ook dat er dagelijks iphones geleverd werden. 

Echter was er wel een probleem met de pro max, deze hadden ze nog helemaal niet binnen gekregen.

Die meneer verwachte dat ik begin volgende week wel gebeld zou worden met de mededeling dat de telefoon daar is.. 

Ik ben net even in de winkel gaan vragen, hun konden zien dat ik als 2de op de wachtlijst sta.

Hier vertelde ze ook dat er dagelijks iphones geleverd werden. 

Echter was er wel een probleem met de pro max, deze hadden ze nog helemaal niet binnen gekregen.

Die meneer verwachte dat ik begin volgende week wel gebeld zou worden met de mededeling dat de telefoon daar is.. 

Nou ik was maandag ook even in de winkel, ze konden van mij helemaal niks vinden, dus ik vrees het ergste.

Reputatie 1

Ik ben net even in de winkel gaan vragen, hun konden zien dat ik als 2de op de wachtlijst sta.

Hier vertelde ze ook dat er dagelijks iphones geleverd werden. 

Echter was er wel een probleem met de pro max, deze hadden ze nog helemaal niet binnen gekregen.

Die meneer verwachte dat ik begin volgende week wel gebeld zou worden met de mededeling dat de telefoon daar is.. 

Nou ik was maandag ook even in de winkel, ze konden van mij helemaal niks vinden, dus ik vrees het ergste.

Dat is wel heel vreemd, is je bestelling dan wel binnen gekomen? 

Ik ben net even in de winkel gaan vragen, hun konden zien dat ik als 2de op de wachtlijst sta.

Hier vertelde ze ook dat er dagelijks iphones geleverd werden. 

Echter was er wel een probleem met de pro max, deze hadden ze nog helemaal niet binnen gekregen.

Die meneer verwachte dat ik begin volgende week wel gebeld zou worden met de mededeling dat de telefoon daar is.. 

Nou ik was maandag ook even in de winkel, ze konden van mij helemaal niks vinden, dus ik vrees het ergste.

Dat is wel heel vreemd, is je bestelling dan wel binnen gekomen? 

Ik ben net even in de winkel gaan vragen, hun konden zien dat ik als 2de op de wachtlijst sta.

Hier vertelde ze ook dat er dagelijks iphones geleverd werden. 

Echter was er wel een probleem met de pro max, deze hadden ze nog helemaal niet binnen gekregen.

Die meneer verwachte dat ik begin volgende week wel gebeld zou worden met de mededeling dat de telefoon daar is.. 

Nou ik was maandag ook even in de winkel, ze konden van mij helemaal niks vinden, dus ik vrees het ergste.

Dat is wel heel vreemd, is je bestelling dan wel binnen gekomen? 

In My Tmobile staat dat ze mn bestelling hebben ontvangen, en dat is ook het enigste, paar keer gevraagd en er werd mij verteld dat het in orde zou komen, maar ik begin nu wel te twijfelen

 

Reputatie 1

Ik ben net even in de winkel gaan vragen, hun konden zien dat ik als 2de op de wachtlijst sta.

Hier vertelde ze ook dat er dagelijks iphones geleverd werden. 

Echter was er wel een probleem met de pro max, deze hadden ze nog helemaal niet binnen gekregen.

Die meneer verwachte dat ik begin volgende week wel gebeld zou worden met de mededeling dat de telefoon daar is.. 

Nou ik was maandag ook even in de winkel, ze konden van mij helemaal niks vinden, dus ik vrees het ergste.

Dat is wel heel vreemd, is je bestelling dan wel binnen gekomen? 

Ik ben net even in de winkel gaan vragen, hun konden zien dat ik als 2de op de wachtlijst sta.

Hier vertelde ze ook dat er dagelijks iphones geleverd werden. 

Echter was er wel een probleem met de pro max, deze hadden ze nog helemaal niet binnen gekregen.

Die meneer verwachte dat ik begin volgende week wel gebeld zou worden met de mededeling dat de telefoon daar is.. 

Nou ik was maandag ook even in de winkel, ze konden van mij helemaal niks vinden, dus ik vrees het ergste.

Dat is wel heel vreemd, is je bestelling dan wel binnen gekomen? 

In My Tmobile staat dat ze mn bestelling hebben ontvangen, en dat is ook het enigste, paar keer gevraagd en er werd mij verteld dat het in orde zou komen, maar ik begin nu wel te twijfelen

 

Hmm jaa idd dat snap ik! 

Ze konden van mij namelijk alles in de winkel zien... 🤔🤔 miss eens even bellen? 

Ik ben net even in de winkel gaan vragen, hun konden zien dat ik als 2de op de wachtlijst sta.

Hier vertelde ze ook dat er dagelijks iphones geleverd werden. 

Echter was er wel een probleem met de pro max, deze hadden ze nog helemaal niet binnen gekregen.

Die meneer verwachte dat ik begin volgende week wel gebeld zou worden met de mededeling dat de telefoon daar is.. 

Nou ik was maandag ook even in de winkel, ze konden van mij helemaal niks vinden, dus ik vrees het ergste.

Dat is wel heel vreemd, is je bestelling dan wel binnen gekomen? 

Ik ben net even in de winkel gaan vragen, hun konden zien dat ik als 2de op de wachtlijst sta.

Hier vertelde ze ook dat er dagelijks iphones geleverd werden. 

Echter was er wel een probleem met de pro max, deze hadden ze nog helemaal niet binnen gekregen.

Die meneer verwachte dat ik begin volgende week wel gebeld zou worden met de mededeling dat de telefoon daar is.. 

Nou ik was maandag ook even in de winkel, ze konden van mij helemaal niks vinden, dus ik vrees het ergste.

Dat is wel heel vreemd, is je bestelling dan wel binnen gekomen? 

In My Tmobile staat dat ze mn bestelling hebben ontvangen, en dat is ook het enigste, paar keer gevraagd en er werd mij verteld dat het in orde zou komen, maar ik begin nu wel te twijfelen

 

Hmm jaa idd dat snap ik! 

Ze konden van mij namelijk alles in de winkel zien... 🤔🤔 miss eens even bellen? 

Zou een optie kunnen zijn, begin het vertrouwen in T-Mobile wel een beetje te verliezen

 

Reputatie 7

@Solid_Nas @Rooms2611 

Dat klopt inderdaad en ik heb gelijk even contact opgenomen met mijn collega’s die hierbij kunnen helpen. 

Het lijkt erop dat het in dit geval klopt dat deze order te vroeg is opgestuurd door een bug in het systeem. Een order die geannuleerd was is gevuld met de order van @miszjenny, terwijl dat niet hoort te gebeuren, omdat zo'n geannuleerde order naar de eerstvolgende in de rij hoort te gaan. Miszjenny heeft hier dus erg veel mazzel mee gehad, want dit hebben mijn collega en ik nog niet eerder gezien. We vinden het natuurlijk erg jammer dat dit ten koste gaat van iemands plek in de rij, maar we zijn ervan overtuigd dat dit een uitzonderlijke situatie betreft.

@Mohamed1 

Ik verwacht dat je dan spoedig iets zal vernemen, aangezien de leverdatum al is opgeschoven. Ik zie dat je jouw toestel in de winkel gaat afhalen, dus houd je telefoon in de gaten voor een berichtje van de medewerker van die T-Shop!

@Henke134 

Ik heb voor de zekerheid nog even jouw order erbij gepakt en zie dat deze gewoon goed in het systeem staat. Het is in jouw geval wachten tot er weer voorraad is en dan ontvang ook jij bericht.

@Solid_Nas @Rooms2611 

Dat klopt inderdaad en ik heb gelijk even contact opgenomen met mijn collega’s die hierbij kunnen helpen. 

Het lijkt erop dat het in dit geval klopt dat deze order te vroeg is opgestuurd door een bug in het systeem. Een order die geannuleerd was is gevuld met de order van @miszjenny, terwijl dat niet hoort te gebeuren, omdat zo'n geannuleerde order naar de eerstvolgende in de rij hoort te gaan. Miszjenny heeft hier dus erg veel mazzel mee gehad, want dit hebben mijn collega en ik nog niet eerder gezien. We vinden het natuurlijk erg jammer dat dit ten koste gaat van iemands plek in de rij, maar we zijn ervan overtuigd dat dit een uitzonderlijke situatie betreft.

@Mohamed1

Ik verwacht dat je dan spoedig iets zal vernemen, aangezien de leverdatum al is opgeschoven. Ik zie dat je jouw toestel in de winkel gaat afhalen, dus houd je telefoon in de gaten voor een berichtje van de medewerker van die T-Shop!

@Henke134

Ik heb voor de zekerheid nog even jouw order erbij gepakt en zie dat deze gewoon goed in het systeem staat. Het is in jouw geval wachten tot er weer voorraad is en dan ontvang ook jij bericht.

Waarom krijg ik daar dan geen bericht van????

@Solid_Nas @Rooms2611 

Dat klopt inderdaad en ik heb gelijk even contact opgenomen met mijn collega’s die hierbij kunnen helpen. 

Het lijkt erop dat het in dit geval klopt dat deze order te vroeg is opgestuurd door een bug in het systeem. Een order die geannuleerd was is gevuld met de order van @miszjenny, terwijl dat niet hoort te gebeuren, omdat zo'n geannuleerde order naar de eerstvolgende in de rij hoort te gaan. Miszjenny heeft hier dus erg veel mazzel mee gehad, want dit hebben mijn collega en ik nog niet eerder gezien. We vinden het natuurlijk erg jammer dat dit ten koste gaat van iemands plek in de rij, maar we zijn ervan overtuigd dat dit een uitzonderlijke situatie betreft.

@Mohamed1

Ik verwacht dat je dan spoedig iets zal vernemen, aangezien de leverdatum al is opgeschoven. Ik zie dat je jouw toestel in de winkel gaat afhalen, dus houd je telefoon in de gaten voor een berichtje van de medewerker van die T-Shop!

@Henke134

Ik heb voor de zekerheid nog even jouw order erbij gepakt en zie dat deze gewoon goed in het systeem staat. Het is in jouw geval wachten tot er weer voorraad is en dan ontvang ook jij bericht.

Dankjewel voor het uitzoeken @David. Een vervelende situatie voor degenen die hier dus al langer op wachten zoals ikzelf. Dan wacht ik nog even geduldig af op mijn order en ga ik er vanuit dat deze bug inderdaad eenmalig was. 

Mijn dank is groot voor de mensen die allemaal hebben geannuleerd om via belsimpel te bestellen ! Ik heb besteld op 21-09 en ik krijg het morgen binnen! (Kleine 2 weekjes) Sneller dan ik had verwacht!