[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139573 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

543 reacties

@David 

dkny gebruiker schrijft:

30 september besteld en 8 oktober al een bericht van AMP! 
Ik ben er heel blij mee! vervelend voor andere. Het gaat om een: (pro13 blauw 256GB.)

nou gaat het om een pro 13 blauw 256 maar daar staat 2 a 3 weken. Ik heb de pro 13 blauw 128 besteld 1 a 2 weken. Nou had je gezegd dat dat het door een bug kwam dat een gebruiker het eerder kreeg dan de zo belofte eerstvolgende. Ik sta weer versteld dat er weer iemand eerder heeft dan de eerstvolgende. Of is dit weer een bug?!

 

Ik ben benieuwd wie op 23 september een iPhone 13 pro 128gb, grafiet hebben besteld en gekozen hebben voor bezorging. Wellicht is het interessant om bij te houden wanneer deze bezorgd word, bij mij staat de status op “wacht op voorraad”. Maar zo staat het al sinds 23 september :joy:

@MysteriOus_NL 

Een goed idee om het bij te houden. Ik heb mijn iphone op 29 sep besteld en het is een pro 13 Blauw 128GB. en je raad het al, ook bij mij staat er nog “Wacht op voorraad” sinds 29 september.

@MysteriOus_NL

Een goed idee om het bij te houden. Ik heb mijn iphone op 29 sep besteld en het is een pro 13 Blauw 128GB. en je raad het al, ook bij mij staat er nog “Wacht op voorraad” sinds 29 september.

Het gaat mij meer om de specifieke combinatie, aangezien daar de levertijd hetzelfde is. De levertijd van de blauwe versie in 128 gb verschilt met de grafiet versie in 128 gb. Daarnaast gaat het bij mij ook om de besteldatum. Het zou een beetje vreemd zijn als iemand hem al zou hebben namelijk ;)

Ik heb op 23 september besteld maar nog niks binnen, vind ik heel jammer aangezien ik een nieuwe telefoon echt kon gebruiken. Over de telefoon werd mij verteld door T-mobile dat het naar haar schatting een week of 2 zou duren. Nou die zijn nu voorbij. Het gaat trouwens om de iphone 13 pro grafiet 128gb. Ik hoor ook dat heel veel mensen de grijze variant hebben besteld dus hoop dat T-mobile's hun beloften nakomen zoals "wie als eerst besteld wie als eerst maalt".  lees onder andere in deze forum dat dat totaal niet het geval is. 

Ik heb op 23 september besteld maar nog niks binnen, vind ik heel jammer aangezien ik een nieuwe telefoon echt kon gebruiken. Over de telefoon werd mij verteld door T-mobile dat het naar haar schatting een week of 2 zou duren. Nou die zijn nu voorbij. Het gaat trouwens om de iphone 13 pro grafiet 128gb. Ik hoor ook dat heel veel mensen de grijze variant hebben besteld dus hoop dat T-mobile's hun beloften nakomen zoals "wie als eerst besteld wie als eerst maalt".  lees onder andere in deze forum dat dat totaal niet het geval is. 

Donderdag aanstaande dan zit net als voor jou ook voor mij de 3 week er op voor wat betreft het wachten op de iPhone 13 pro, 128 gb in de kleur grafiet. Wellicht verstandig om de status te updaten wanneer je bericht hebt ontvangen van T-Mobile/AMP, ikzelf ben nogal sceptisch of aankomende week ook daadwerkelijk het toestel binnen gaat komen. Zou leuk zijn, maar aangezien T-Mobile, T-Mobile is verwacht ik eerlijk gezegd niet veel van de beloftes ;)

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

Zojuist zijn de levertijden uit de tabel in het eerste bericht aangepast. Je kunt daar dus de actuele informatie vinden over de huidige, verwachte levertijden.

Wanneer er weer wat nieuws te melden is dan laten we het gelijk weer weten!

Goedemorgen allemaal,

Zojuist zijn de levertijden uit de tabel in het eerste bericht aangepast. Je kunt daar dus de actuele informatie vinden over de huidige, verwachte levertijden.

Wanneer er weer wat nieuws te melden is dan laten we het gelijk weer weten!

Oke, das apart dan, want ik heb mijn Iphone 13 Pro 128 Siera blauw nog niet binnen en heb deze de 26e besteld via de shop (Dordrecht).

Dus er klopt toch iets niet.

Goedemorgen allemaal,

Zojuist zijn de levertijden uit de tabel in het eerste bericht aangepast. Je kunt daar dus de actuele informatie vinden over de huidige, verwachte levertijden.

Wanneer er weer wat nieuws te melden is dan laten we het gelijk weer weten!

De datums worden nog een keer veranderd maar wij krijgen geen echte informatie over ons bestellingen! 
Het is niet zo moeilijk om de supply chain te volgen, te weten hoeveel van welke telefoon telefoon je krijgt van de leverancier (apple) en deze informatie door naan ons de klanten te geven. 
T-mobile is geen klein bedrijfje jullie moeten deze simple logistic oefening kunnen redden. 

Ik wacht van de 27 September en heb all de berichten gelezen en de waarheid is dat T-mobile lost niks op! Deze hele community lijkt als een grap om mensen uit te stelen omdat jullie zijn incompetent! 
Ik vind dat heel jammer! 

Ik heb inmiddels net mijn telefoon opgehaald in Dordrecht, kreeg 10 minuten later een sms voor de Iphone 13 Pro 128GB Blauw..

 

succes allemaal :p

Reputatie 1

Ik heb inmiddels net mijn telefoon opgehaald in Dordrecht, kreeg 10 minuten later een sms voor de Iphone 13 Pro 128GB Blauw..

 

succes allemaal

Ik heb inmiddels net mijn telefoon opgehaald in Dordrecht, kreeg 10 minuten later een sms voor de Iphone 13 Pro 128GB Blauw..

 

succes allemaal :p

Vind t maar grappig, meestal als je gwn naar de winkel gaat hebben ze die telefoons gewoon op voorraad dus ik snap totaal niet waarom T-mobile hier via t forum geen directe indicatie kunnen geven over de bestelde telefoons. 
 

T enige wat je krijgt te horen is letterlijk dit 

“ Bedankt voor je bestelling van de nieuwste Apple iPhone, we hebben deze in goede orde ontvangen.

Het toestel is nog niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. 

Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!” En dat vind ik nog eens een gek geval. 
 

Wij klanten hebben niks aan een bestel datum en daarna een zelfbedachte leveringsdatum. 
 

 

Ik heb inmiddels net mijn telefoon opgehaald in Dordrecht, kreeg 10 minuten later een sms voor de Iphone 13 Pro 128GB Blauw..

 

succes allemaal

Ik heb inmiddels net mijn telefoon opgehaald in Dordrecht, kreeg 10 minuten later een sms voor de Iphone 13 Pro 128GB Blauw..

 

succes allemaal :p

Vind t maar grappig, meestal als je gwn naar de winkel gaat hebben ze die telefoons gewoon op voorraad dus ik snap totaal niet waarom T-mobile hier via t forum geen directe indicatie kunnen geven over de bestelde telefoons. 
 

T enige wat je krijgt te horen is letterlijk dit 

“ Bedankt voor je bestelling van de nieuwste Apple iPhone, we hebben deze in goede orde ontvangen.

Het toestel is nog niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. 

Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!” En dat vind ik nog eens een gek geval. 
 

Wij klanten hebben niks aan een bestel datum en daarna een zelfbedachte leveringsdatum. 
 

 

Het probleem van T-Mobile is, en dat zeggen ze letterlijk is dat ze geen voorraad hebben. Ze bestellen een telefoon per klant die een toestel besteld. Wil je deze ellende niet, dan zorg je als provider dat je op de datum van release gewoon een voorraad hebt zodat je uit voorraad kunt leveren en niet als “back order”. De enige die een grote kans hadden om vanaf de release een toestel te krijgen waren de mensen die een pre order hebben gedaan, alhoewel dat bij T-Mobile ook absoluut geen garantie is. Sinds de ellende er al zo lang is als dat ik klant ben van T-Mobile hebben ze in al die jaren niet gewerkt met een voorraad zodat ze vanuit voorraad kunnen leveren. Aangezien we bijna een jubileum kunnen vieren voor wat betreft de ellende rondom T-Mobile en nieuwe releases, wellicht een idee om gewoon met een voorraad te gaan werken. Zo zijn de wachttijden korter, zijn de klanten tevreden en krijg je niet te maken als bedrijf zijnde met de almaar groter wordende groep klagende klanten. We hebben nu gezien dat mensen hun bestelling annuleren bij T-Mobile en bestellen bij o.a Belsimpel, het toestel in een winkel halen waar ze op voorraad zijn en mensen die weggegaan zijn bij T-Mobile en nu bij een andere provider zitten. En ondanks dat de mods hier geen dagtaak vervullen, de communicatie van hun zijnde is vrij standaard maar echt geholpen worden klanten niet echt. 

27.7 telefonisch mijn 128gb sierra blue 13 pro besteld en vandaag bericht gekregen van de tmobile store dat ie klaar ligt! 

Bedankt voor iedereen in deze forum de laatste twee weken, en success allemaal die nog aan het wachten zijn🤞🏻

25-9 de iphone 13 pro 256gb zilver besteld en vanmiddag om 15.00 gebeld dat hij klaar lag in de winkel! Inmiddels opgehaald en al in gebruik. 
 

Succes voor iedereen die nog wacht op het toestel!

Reputatie 1

25-9 de iphone 13 pro 256gb zilver besteld en vanmiddag om 15.00 gebeld dat hij klaar lag in de winkel! Inmiddels opgehaald en al in gebruik. 
 

Succes voor iedereen die nog wacht op het toestel!

Nice! Weet je toevallig nog hoe laat je het die dag had besteld? Ik namelijk ‘s avonds, en nog niets gehoord. Dus ik hoooop dat ik bijna aan de beurt ben 😳 (en dat ze ‘m dan snel kunnen bezorgen uiteraard haha)

25-9 de iphone 13 pro 256gb zilver besteld en vanmiddag om 15.00 gebeld dat hij klaar lag in de winkel! Inmiddels opgehaald en al in gebruik. 
 

Succes voor iedereen die nog wacht op het toestel!

Nice! Weet je toevallig nog hoe laat je het die dag had besteld? Ik namelijk ‘s avonds, en nog niets gehoord. Dus ik hoooop dat ik bijna aan de beurt ben 😳 (en dat ze ‘m dan snel kunnen bezorgen uiteraard haha)

Ik heb om 12.43 uur een bevestiging per mail gehad van mijn bestelling. Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ik hem dit weekend nog zou binnen krijgen dus ik ben erg blij 😊

 

Ik hoop dat jij hem ook snel binnen gaat krijgen!

27 september IPhone 13 pro goud 128GB 

 

Status: wachten op voorraad.

 

27 september IPhone 13 pro goud 128GB 

 

Status: wachten op voorraad.

 

Wat staat er verder bij je bestelling als je onder je bestelling kijkt bij regelen? 

27 september IPhone 13 pro goud 128GB 

 

Status: wachten op voorraad.

 

Wat staat er verder bij je bestelling als je onder je bestelling kijkt bij regelen? 


 

nummerbehoud en betaling hoezo?

27 september IPhone 13 pro goud 128GB 

 

Status: wachten op voorraad.

 

Wat staat er verder bij je bestelling als je onder je bestelling kijkt bij regelen? 


 

nummerbehoud en betaling hoezo?

Ow, niks bijzonders ik vond het al vreemd dat er bij nummerbehoud stond terwijl ik heb verlengd.

Waar vind je die bestelstatus überhaupt terug? Afgelopen week besteld bij GSMweb en die verwijzen door naar T-mobile. Alleen maar een sms ontvangen met een link naar deze community.

 

Waar vind je die bestelstatus überhaupt terug? Afgelopen week besteld bij GSMweb en die verwijzen door naar T-mobile. Alleen maar een sms ontvangen met een link naar deze community.

 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Waar vind je die bestelstatus überhaupt terug? Afgelopen week besteld bij GSMweb en die verwijzen door naar T-mobile. Alleen maar een sms ontvangen met een link naar deze community.

 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Thanks, die had ik al gevonden, maar daar krijg ik een fout als ik mijn e-mail in geef en order id van gsmweb kan hij niet vinden. Wat een geblunder weer. Heb soms het idee dat t-mobile geen zaken wil doen. Ik denk dat het verlengen van mijn nummer niet goed is gegaan of zo, ik had ook wel een e-mail van t-mobile verwacht na overdragen van gsmweb. 

Ik heb een vraagje, ik heb de iPhone 13 pro op 07/10 besteld rond 12;00, heb ik een mailtje gekregen dat ik de eenmalige toestel kosten moest betalen ( heb ik ook gedaan ) en als ik dat had gedaan binnen 15 minuten een berichtje van AMP kreeg voor de bezorgafspraak, alleen heb ik nog geen bericht gekregen? Hoe zit dat….

@E.rutterd 

Mag ik vragen welke telefoon je besteld hebt en of het een verlenging is?

De reden is dat het meerdere mensen wachten sinds september en het volgens T-mobile is het wie het eerst komt wie het eerst maalt. Wat blijkt is dat dit concept niet echt aangehouden wordt en dat het een eenmalige bug was. Maar volgens jou kan je het later bestellen en binnen 15 min een amp mail krijgen. Ben benieuwd of dit ook weer een bug is?