[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139573 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

543 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Wij streven ernaar om je toestel zo snel mogelijk te leveren, maar hierin zijn wij ook afhankelijk van de voorraad van Apple. Het kan ook zijn dat je een bepaalde kleur hebt gekozen die erg populair is waardoor een andere kleur sneller te leveren is door ons. Zelfs als deze later is besteld. De levertijden die hierboven staan gelden vanaf besteldatum en ik hoop dat jullie je toestel snel in handen krijgen!

Inmiddels het bericht gekregen dat mijn bestelling van 23-09-2021 iPhone 13 Pro, 128gb, grafiet overgedragen is aan AMP. 

Vraag! Ik heb mijn toestel 25 sept besteld kan ik ervan uitgaan dat ik dan uiterlijk (aanstaande) zaterdag 16 oktober bericht krijg voor de levering van mijn IPhone pro 128g zwart?

Ik ook! Net een bericht ontvangen (23-09-2021, 13 pro 128 grafiet)
 

Suc6 met wachten iedereen!

Ook vandaag een bericht ontvangen. 29-09-2021, Iphone pro 13 blauw 128GB

Ik heb op 23-9 twee iPhone 13 pro’s besteld. Mijn partner heeft vanmorgen een reactie op de site gezet en krijgt vanmiddag een mail dat haar telefoon eraan komt. Ik heb dus tegelijk met haar besteld en vraag mij toch af waar die van mij blijft aangezien ik de iPhone 13 pro space grey heb besteld die in een eerdere reactie op deze topic besteld op 25-9 al bij die persoon binnen is? Vraag mijzelf echt af wat er nu mis gaat? 

Hi allemaal,

Wij streven ernaar om je toestel zo snel mogelijk te leveren, maar hierin zijn wij ook afhankelijk van de voorraad van Apple. Het kan ook zijn dat je een bepaalde kleur hebt gekozen die erg populair is waardoor een andere kleur sneller te leveren is door ons. Zelfs als deze later is besteld. De levertijden die hierboven staan gelden vanaf besteldatum en ik hoop dat jullie je toestel snel in handen krijgen!

Hi, today is 4 week from order date and I haven’t received any message. What I should to do in this case?

Ook vandaag een bericht ontvangen. 29-09-2021, Iphone pro 13 blauw 128GB

Eindelijk 😉

Hi allemaal,

Wij streven ernaar om je toestel zo snel mogelijk te leveren, maar hierin zijn wij ook afhankelijk van de voorraad van Apple. Het kan ook zijn dat je een bepaalde kleur hebt gekozen die erg populair is waardoor een andere kleur sneller te leveren is door ons. Zelfs als deze later is besteld. De levertijden die hierboven staan gelden vanaf besteldatum en ik hoop dat jullie je toestel snel in handen krijgen!

Hi, today is 4 week from order date and I haven’t received any message. What I should to do in this case?

I think the best thing is to wait a little bit longer. I got the confirmation today that my iPhone 13 Pro will be delivered tomorrow. 

Regarding the delivery status I ordered september 23rd and the delivery status says 2 to 3 weeks now. It looks like without the people who got it way earlier that the last week of the delivery status is the guideline to get a message regarding your order. And to be honest I didn’t expect my phone this week, since thursday would officially be the end of the delivery cycle. This thursday would be exactly the 3rd week. I think that if your delivery status says 3 to 4 weeks that you would probably get it next week maximum. 

Eindelijk! 30-9 besteld, vanmiddag een berichtje gekregen van AMP en morgen krijg ik hem binnen. Woehoe!!! Sierra Blue 128gb 🤗🤗

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 1

Hi mensen van het topic ik was laatst langsgegaan bij een Tmobile shop.

Zij vertelde mij dat zij kijken naar naam en kleur van een telefoon voor levertijden. Zij krijgen elkedag leveringen binnen behalve Zondag/Maandag. Dus ik kan er van uitgaan dat ik hooguit mijn telefoon volgende week mag ophalen!

Wat ik heel raar vind is dat de libertijnen van de iPhone 13 pro 128GB in het goud ineens 4/5 weken levertijd is, terwijl er hier word gezegd ze krijgen iedere dag telefoons binnen behalve zondag en maandag, hoeveel krijgen ze er dan binnen? 

Reputatie 1

Wat ik heel raar vind is dat de libertijnen van de iPhone 13 pro 128GB in het goud ineens 4/5 weken levertijd is, terwijl er hier word gezegd ze krijgen iedere dag telefoons binnen behalve zondag en maandag, hoeveel krijgen ze er dan binnen? 

Dat werd er niet gezegd. Enige wat er werd gezegd is dat ze dinsdag tot zaterdag levering krijgen. Maar ze zijn ook afhankelijk van de bestellingen die worden gedaan per dag ofs

Reputatie 1

Pfff aanstaande vrijdag wacht ik al 3 weken, nu de laatste 2 dagen dat hij geleverd zou worden krijg ik een SMS dat de levertijd is aangepast naar 4 weken... word er niet vrolijker van 🤔😐

Ik heb 24-09-2021 een bestelling geplaatst, en nog niks gehoord? Graag meer informatie. @Hajar 

Hi allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

De levertijden van de telefoon die ik heb besteld (pro 128 gb blauw) is veranderd van 1-2 naar 2-3 weken. Houdt dit in dat ik dan nu 1 week langer moet wachten? Ik heb hem op 5 oktober besteld.

Hi @Hajar,

Moet wij begrijpen dat vanaf de aangegeven datum boven wij moeten wachten ie. Vanaf de 25-09-2021 twee to drie weken wachten voor de silver iPhone 13 pro. 256gb. Of van de datum dat wij hebben de toestel besteld? 

Betekend dit dat als ik heb de iPhone 13 pro 256gb silver besteld op 27-09-2021. Dat ik kan verwachten dat ik zal meer informatie en hopelijk mijn telefoon krijgen tussen 11-10-2021 en 18-10-2021? Of is er een ander maneer dat jullie gebruiken om de datums te rijken?

Reputatie 1

Hi allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

De levertijden van de telefoon die ik heb besteld (pro 128 gb blauw) is veranderd van 1-2 naar 2-3 weken. Houdt dit in dat ik dan nu 1 week langer moet wachten? Ik heb hem op 5 oktober besteld.

Hoogstwaarschijnlijk wel want ik heb graniet 2 oktober besteld en tegen mij werd gezegd dat ik hem volgende week zou krijgen omdat ze die dan binnen hebben ofs

Reputatie 1

Hi @Hajar,

Moet wij begrijpen dat vanaf de aangegeven datum boven wij moeten wachten ie. Vanaf de 25-09-2021 twee to drie weken wachten voor de silver iPhone 13 pro. 256gb. Of van de datum dat wij hebben de toestel besteld? 

Betekend dit dat als ik heb de iPhone 13 pro 256gb silver besteld op 27-09-2021. Dat ik kan verwachten dat ik zal meer informatie en hopelijk mijn telefoon krijgen tussen 11-10-2021 en 18-10-2021? Of is er een ander maneer dat jullie gebruiken om de datums te rijken?


Als ik het goed heb begrepen, is de levertijd vanaf het moment dat je besteld 2 á 3 weken, en zijn ze nu bezig met het uitleveren van iPhones van 25 september! Vanaf zaterdag al overigens; ik heb 25 september ‘s avonds deze iPhone besteld en nog niets gehoord, duurt dus wel lang 😞 maar ik neem aan dat ik bijna aan de beurt ben. Denk in ieder geval dat je er wel ongeveer vanuit kan gaan dat je uiterlijk 18 oktober iets hoort! 

Reputatie 1

Hi allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

De levertijden van de telefoon die ik heb besteld (pro 128 gb blauw) is veranderd van 1-2 naar 2-3 weken. Houdt dit in dat ik dan nu 1 week langer moet wachten? Ik heb hem op 5 oktober besteld.

Hoogstwaarschijnlijk wel want ik heb graniet 2 oktober besteld en tegen mij werd gezegd dat ik hem volgende week zou krijgen omdat ze die dan binnen hebben ofs

K zou daar niet vanuit gaan,  k heb de grafiet 24-9 besteld en is nog altijd niet op voorraad... 

Hoe moeilijk is het om goed te lezen? Staat er besteldatum 23-09 levertijd 2 tot 3 week dan geldt dat voor die mensen die op die datum besteld hebben. Heb je later besteld dan moet je gewoon wachten tot het aangepast is. Mensen gaan er allemaal maar vanuit dat als ze later dan de afgebeelde besteldatum besteld hebben dezelfde wachttijd aan kunnen houden, dat is dus fout! Ik heb 23-09 besteld en heb hem gisteren binnen gekregen, terwijl de 3e week pas vandaag verstreken zou zijn. Wacht gewoon rustig af, het heeft totaal geen nut om je frustraties te uiten, je krijgt hem er echt niet sneller door! Het zijn voornamelijk dezelfde mensen die steeds reageren en veel later besteld hebben en nu al de grootste praatjes hebben. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 1

Hi allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

De levertijden van de telefoon die ik heb besteld (pro 128 gb blauw) is veranderd van 1-2 naar 2-3 weken. Houdt dit in dat ik dan nu 1 week langer moet wachten? Ik heb hem op 5 oktober besteld.

Hoogstwaarschijnlijk wel want ik heb graniet 2 oktober besteld en tegen mij werd gezegd dat ik hem volgende week zou krijgen omdat ze die dan binnen hebben ofs

K zou daar niet vanuit gaan,  k heb de grafiet 24-9 besteld en is nog altijd niet op voorraad... 

Je moet goed lezen wat ik schrijf. En daarbij zij krijgen elkedag leveringen/bestellingen binnen waardoor t langer duurt. Maar ik heb gevraagd wanneer ik ervan kan uitgaan wanneer ik mijne binnen krijg. Zij vertelde mij uiterlijk volgende week omdat dan de 3-4 weken al afgerond zijn vanaf de datum 23-09. Je moet rekenen vanaf die datum dus als je in oktober hebt besteld krijg hem samen met de bestellingen die eerder zijn gedaan omdat ze het dan al besteld hebben voor die week. Daarnaast gaan ze op naam en kleur bestellen/leveren om deze af te geven bij het bedrijf/AMP 

Hoe moeilijk is het om goed te lezen? Staat er besteldatum 23-09 levertijd 2 tot 3 week dan geldt dat voor die mensen die op die datum besteld hebben. Heb je later besteld dan moet je gewoon wachten tot het aangepast is. Mensen gaan er allemaal maar vanuit dat als ze later dan de afgebeelde besteldatum besteld hebben dezelfde wachttijd aan kunnen houden, dat is dus fout! Ik heb 23-09 besteld en heb hem gisteren binnen gekregen, terwijl de 3e week pas vandaag verstreken zou zijn. Wacht gewoon rustig af, het heeft totaal geen nut om je frustraties te uiten, je krijgt hem er echt niet sneller door! Het zijn voornamelijk dezelfde mensen die steeds reageren en veel later besteld hebben en nu al de grootste praatjes hebben. 

Nee hoor, het is vanaf-data. Als je wat beter kon lezen dan had je dat gezien.