[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139567 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

543 reacties

Reputatie 1

Hi guys! Ik spreek geen Nederlands so here we go…

I have a question: my contract ends in 10 days and I have already chose to extend the contract with a iPhone 13 pro on Oct 8. As you may know, it doesn’t look like I can get the phone before the end of my current contract. The T-mobile staff told me that my new contract starts when I receive my new iPhone. What happens if I still don’t get my phone when my old contract expires? Does the old/new fare apply, or does it change to pay-as-you-go?

It’s good to see everyone’s enthusiastic about their new phones. Enjoy! Hope I can receive mine soon. 

It’s funny to see even Dutch people have a hard time understanding the waiting time in the picture. I definitely don’t clearly understand what it means, only that I’ll need to wait for quite some time. 

Again, enjoy your new iPhone!

No worries, your current contract will continue until the new one starts. It may even get a bit cheaper if you paid off your old phone by the end of your contract (otherwise it’ll probably just stay the same). I have had my 2 year contract for 3 years now, and now -obviously- waiting for my new phone. So all good. Good luck with the wait! :) 

Heeft iemand die op 25 of september zijn telefoon (Iphone 13 pro, graniet) heeft besteld, zijn telefoon al ontvangen?
Reputatie 1
Heeft iemand die op 25 of september zijn telefoon (Iphone 13 pro, graniet) heeft besteld, zijn telefoon al ontvangen?

Ik heb de mijne 24 september besteld en nog niet ontvangen... 

Ik heb 24 September besteld en ook niks ontvangen

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

hallo jongens, heeft iemand iphone 13 pro gold 128 gb ontvangen?

Reputatie 2

Ten days ago (Oct 8th) when I was making the order for my new phone, I wanted to get the recycle deal but the agent advised me not to. He said it’s much better to sell second-hand phones on maaktplaats. I agreed. My bad. Yesterday I read an article about how recycling phones help the environment and found out that the recycle deal from t-mobile is actually quite good (456 euros for a 2-year-old iphone 13 pro 256g). The price on maaktplaats is not that good and it doesn’t look too easy to me to sell there. Even if I find a better deal and change my mind, worse case scenario is that I pay the amount left over. Why not?

 

Long story short, I went back and cancelled my order. Had to order again with this recycle deal and wait even longer. No thanks to those after me, now you’re one spot closer to your phone. :sob:

@Hajar 

Hi de iPhone pro 13 256gb 27 September besteld. Nog geen contact of info gekregen. Heb je misschien iets meer duidelijk informatie hier over? 
Dankjewel 

Reputatie 1

@Hajar

Hi de iPhone pro 13 256gb 27 September besteld. Nog geen contact of info gekregen. Heb je misschien iets meer duidelijk informatie hier over? 
Dankjewel 

Ik heb ook nog niets helaas (van de 25e)! 

28 september besteld, iphone 13 pro 128gb zwart.

Net email gehad voor een afspraak.

succes met wachten voor alle andere, weer een stapje verder👍🏼

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

28 september besteld, iphone 13 pro 128gb zwart.

Net email gehad voor een afspraak.

succes met wachten voor alle andere, weer een stapje verder👍🏼

Dankjewel veel plezier met je nieuwe telefoon 🙂

Reputatie 1

Jullie zeggen dat wie het eerst besteld toestel als eerste krijgt..

 

Hoe kan het dan zo zijn dat iemand het toestel op 28 sept besteld en deze persoon een afspraak heeft om hem te ontvangen,  en ik die hem de 24ste heeft besteld tot de dag van vandaag niks gehoord heeft?? Daar ben k wel echt heel benieuwd na! 

 

En ja dit gaat over precies het zelfde toestel! 

128 gb zwart! 

Jullie zeggen dat wie het eerst besteld toestel als eerste krijgt..

 

Hoe kan het dan zo zijn dat iemand het toestel op 28 sept besteld en deze persoon een afspraak heeft om hem te ontvangen,  en ik die hem de 24ste heeft besteld tot de dag van vandaag niks gehoord heeft?? Daar ben k wel echt heel benieuwd na! 

 

En ja dit gaat over precies het zelfde toestel! 

128 gb zwart! 

Het lijkt alsof het is maar T-Mobile se manier om continu onzin te praten omdat ze weten hoe slecht zijn customer service is! Echt Jammer 😢

Jullie zeggen dat wie het eerst besteld toestel als eerste krijgt..

 

Hoe kan het dan zo zijn dat iemand het toestel op 28 sept besteld en deze persoon een afspraak heeft om hem te ontvangen,  en ik die hem de 24ste heeft besteld tot de dag van vandaag niks gehoord heeft?? Daar ben k wel echt heel benieuwd na! 

 

En ja dit gaat over precies het zelfde toestel! 

128 gb zwart! 

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Kan je eens antwoord geven op mijn vraag?

Hoe kan het zijn dat iemand 4 dagen later besteld en eerder het toestel ontvangt?

 

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!


Beste Hajar,
 

De levertijd van 4 weken is gisteren verstreken op mijn iPhone 13 pro 512gb grafiet. Hoe word ik nu op de hoogte gehouden van de correcte levertijd wanneer ik mijn bestelling in de winkel mag gaan ophalen? Als ik met de klantenservice contact probeer te krijgen en het menu doorloop krijg ik een link naar deze website en wordt de verbinding verbroken.

 

Kijk opzich vind ik dit allemaal geen probleem, maar dat is in de veronderstelling dat er duidelijk met “klanten” gecommuniceerd wordt. Daarnaast verwonder ik me over het inkoopbeleid van T Mobile. Volgens mij kun je na 10 jaar iPhones verkopen een zeer nauwkeurige inschatting maken van de behoefte om aan de vraag van jullie “klanten” te voldoen. Een kleine zoekronde leert dat de modellen via diverse andere kanalen inmiddels al wel uit voorraad leverbaar zijn.

 

Goed, zover de klaagzang. Het gaat natuurlijk om mijn eerste vraag. Wanneer kan ik mijn iPhone gaan ophalen?

 

Met vriendelijke groet,

Robert

Reputatie 1

 

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!


Beste Hajar,
 

De levertijd van 4 weken is gisteren verstreken op mijn iPhone 13 pro 512gb grafiet. Hoe word ik nu op de hoogte gehouden van de correcte levertijd wanneer ik mijn bestelling in de winkel mag gaan ophalen? Als ik met de klantenservice contact probeer te krijgen en het menu doorloop krijg ik een link naar deze website en wordt de verbinding verbroken.

 

Kijk opzich vind ik dit allemaal geen probleem, maar dat is in de veronderstelling dat er duidelijk met “klanten” gecommuniceerd wordt. Daarnaast verwonder ik me over het inkoopbeleid van T Mobile. Volgens mij kun je na 10 jaar iPhones verkopen een zeer nauwkeurige inschatting maken van de behoefte om aan de vraag van jullie “klanten” te voldoen. Een kleine zoekronde leert dat de modellen via diverse andere kanalen inmiddels al wel uit voorraad leverbaar zijn.

 

Goed, zover de klaagzang. Het gaat natuurlijk om mijn eerste vraag. Wanneer kan ik mijn iPhone gaan ophalen?

 

Met vriendelijke groet,

Robert

Wanneer heb jij jouw telefoon besteld?

 

Reputatie 1

 

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!


Beste Hajar,
 

De levertijd van 4 weken is gisteren verstreken op mijn iPhone 13 pro 512gb grafiet. Hoe word ik nu op de hoogte gehouden van de correcte levertijd wanneer ik mijn bestelling in de winkel mag gaan ophalen? Als ik met de klantenservice contact probeer te krijgen en het menu doorloop krijg ik een link naar deze website en wordt de verbinding verbroken.

 

Kijk opzich vind ik dit allemaal geen probleem, maar dat is in de veronderstelling dat er duidelijk met “klanten” gecommuniceerd wordt. Daarnaast verwonder ik me over het inkoopbeleid van T Mobile. Volgens mij kun je na 10 jaar iPhones verkopen een zeer nauwkeurige inschatting maken van de behoefte om aan de vraag van jullie “klanten” te voldoen. Een kleine zoekronde leert dat de modellen via diverse andere kanalen inmiddels al wel uit voorraad leverbaar zijn.

 

Goed, zover de klaagzang. Het gaat natuurlijk om mijn eerste vraag. Wanneer kan ik mijn iPhone gaan ophalen?

 

Met vriendelijke groet,

Robert


Ik zit ondertussen ook op 3,5 week, ipv 2 tot 3 weken. Echt geen ramp, maar de levertijd mag van mij wel aangepast worden, of iets van een bericht over hoe lang het nog gaat duren zou fijn zijn! 😅

 

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!


Beste Hajar,
 

De levertijd van 4 weken is gisteren verstreken op mijn iPhone 13 pro 512gb grafiet. Hoe word ik nu op de hoogte gehouden van de correcte levertijd wanneer ik mijn bestelling in de winkel mag gaan ophalen? Als ik met de klantenservice contact probeer te krijgen en het menu doorloop krijg ik een link naar deze website en wordt de verbinding verbroken.

 

Kijk opzich vind ik dit allemaal geen probleem, maar dat is in de veronderstelling dat er duidelijk met “klanten” gecommuniceerd wordt. Daarnaast verwonder ik me over het inkoopbeleid van T Mobile. Volgens mij kun je na 10 jaar iPhones verkopen een zeer nauwkeurige inschatting maken van de behoefte om aan de vraag van jullie “klanten” te voldoen. Een kleine zoekronde leert dat de modellen via diverse andere kanalen inmiddels al wel uit voorraad leverbaar zijn.

 

Goed, zover de klaagzang. Het gaat natuurlijk om mijn eerste vraag. Wanneer kan ik mijn iPhone gaan ophalen?

 

Met vriendelijke groet,

Robert

Wanneer heb jij jouw telefoon besteld?

 

21 september

Reputatie 1

 

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!


Beste Hajar,
 

De levertijd van 4 weken is gisteren verstreken op mijn iPhone 13 pro 512gb grafiet. Hoe word ik nu op de hoogte gehouden van de correcte levertijd wanneer ik mijn bestelling in de winkel mag gaan ophalen? Als ik met de klantenservice contact probeer te krijgen en het menu doorloop krijg ik een link naar deze website en wordt de verbinding verbroken.

 

Kijk opzich vind ik dit allemaal geen probleem, maar dat is in de veronderstelling dat er duidelijk met “klanten” gecommuniceerd wordt. Daarnaast verwonder ik me over het inkoopbeleid van T Mobile. Volgens mij kun je na 10 jaar iPhones verkopen een zeer nauwkeurige inschatting maken van de behoefte om aan de vraag van jullie “klanten” te voldoen. Een kleine zoekronde leert dat de modellen via diverse andere kanalen inmiddels al wel uit voorraad leverbaar zijn.

 

Goed, zover de klaagzang. Het gaat natuurlijk om mijn eerste vraag. Wanneer kan ik mijn iPhone gaan ophalen?

 

Met vriendelijke groet,

Robert

Wanneer heb jij jouw telefoon besteld?

 

21 september

Ja dat is wel heel erg lang, misschien moet je langsgaan bij de tmobile waar jij je telefoon zou moeten ophalen..


ik heb mijn telefoon 13 pro 128gb grafiet 2 oktober besteld en 23 oktober wacht ik officieel 3 weken lang. Dus ik hoop dat ik hem deze week of volgende week binnen heb maar mijn hoop is niet heel erg hoog. 

 

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!


Beste Hajar,
 

De levertijd van 4 weken is gisteren verstreken op mijn iPhone 13 pro 512gb grafiet. Hoe word ik nu op de hoogte gehouden van de correcte levertijd wanneer ik mijn bestelling in de winkel mag gaan ophalen? Als ik met de klantenservice contact probeer te krijgen en het menu doorloop krijg ik een link naar deze website en wordt de verbinding verbroken.

 

Kijk opzich vind ik dit allemaal geen probleem, maar dat is in de veronderstelling dat er duidelijk met “klanten” gecommuniceerd wordt. Daarnaast verwonder ik me over het inkoopbeleid van T Mobile. Volgens mij kun je na 10 jaar iPhones verkopen een zeer nauwkeurige inschatting maken van de behoefte om aan de vraag van jullie “klanten” te voldoen. Een kleine zoekronde leert dat de modellen via diverse andere kanalen inmiddels al wel uit voorraad leverbaar zijn.

 

Goed, zover de klaagzang. Het gaat natuurlijk om mijn eerste vraag. Wanneer kan ik mijn iPhone gaan ophalen?

 

Met vriendelijke groet,

Robert

Wanneer heb jij jouw telefoon besteld?

 

21 september

Ja dat is wel heel erg lang, misschien moet je langsgaan bij de tmobile waar jij je telefoon zou moeten ophalen..


ik heb mijn telefoon 13 pro 128gb grafiet 2 oktober besteld en 23 oktober wacht ik officieel 3 weken lang. Dus ik hoop dat ik hem deze week of volgende week binnen heb maar mijn hoop is nier heel erg hoog. 

Gezien de berichten hier begrijp ik inderdaad dat je hoop niet heel groot is.

Tnx voor de tip. Denk dat ik inderdaad maar even ga binnenstappen bij de T-Mobile winkel om een daadwerkelijk persoon te spreken te krijgen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 1

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik zie dat jullie nu bij 26 september zijn voor de zilveren versie, 256GB (als ik het goed begrijp). Ik begin me dan toch af te vragen of het wel goed gaat met mijn bestelling, aangezien ik een dag ervoor heb besteld. En bij m’n bestelstatus staat onderin bij betaling dat mijn bestelling is geannuleerd, maar verder staat er gewoon nog wachten op voorraad en dat de bestelling is geaccepteerd. Kunnen jullie misschien kijken of alles klopt? Zo ja, dan stuur ik graag m’n gegevens toe. 

Heeft iemand de iPhone 13 pro 128GB in het goud al ontvangen? Bestellingen vanaf oktober 

Jullie zeggen dat wie het eerst besteld toestel als eerste krijgt..

 

Hoe kan het dan zo zijn dat iemand het toestel op 28 sept besteld en deze persoon een afspraak heeft om hem te ontvangen,  en ik die hem de 24ste heeft besteld tot de dag van vandaag niks gehoord heeft?? Daar ben k wel echt heel benieuwd na! 

 

En ja dit gaat over precies het zelfde toestel! 

128 gb zwart! 


Heb je inmiddels al wat gehoord over je bestelling van 24 sep?