[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

543 reacties

Hi,

 

Ik heb 5 oktober besteld, stond er bij mijn bestelling eerst 1-2 weken toen hier in de community 2-3 weken levertijd en nu 4-6 weken levertijd...

Zit nu exact op 3 weken. Moet ik nu vanuit gaan dat het 3 weken langer kan duren?

 

M.v.g,

 

A

Welke telefoon heb je besteld?

Hi,

 

Ik heb 5 oktober besteld, stond er bij mijn bestelling eerst 1-2 weken toen hier in de community 2-3 weken levertijd en nu 4-6 weken levertijd...

Zit nu exact op 3 weken. Moet ik nu vanuit gaan dat het 3 weken langer kan duren?

 

M.v.g,

 

A

Welke telefoon heb je besteld?

Iphone 13 pro 128GB Sierra Blue

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijd van de iPhone 13 Pro Zwart 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Zodra er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het direct!

Ik heb op 30 september "512 GB Sierra Blue" besteld en vandaag is de 4e week dat ik geduldig wachtte. Ik word echter elke dag meer en meer gefrustreerd. Ik heb de klantenservice gebeld en het personeel vertelde me dat Apple geen beloofde telefoons levert. Hoe nauwkeurig is dit?

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden van de iPhone 13 Pro Sierra Blauw 256 GB, Zilver 256 GB en de Goud 256 en 512 GB zijn zojuist aangepast. De overige levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Bij een nieuwe update horen jullie het weer direct!

Reputatie 7

Good morning! 

De levertijd van de iPhone 13 Pro Goud 1 TB is zojuist aangepast. De andere levertijden in de tabel blijven hetzelfde als voorheen.

Zodra er weer wat te melden is dan horen jullie het van ons!

Iemand de iPhone 13Pro goud 128GB al ontvangen? 

Iemand de iPhone 13Pro goud 128GB al ontvangen? 

Nee!  nog steeds aan het wachten :(

Hi,

De  levertijden in de levertijdentabel zijn aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

De levertijden is onjuist.

Ik heb mijn iphong13pro 512gb blauw op 24 september besteld en het is vandaag precies een maand geleden. Ik heb mijn mobiele telefoon nog niet ontvangen .ik ben naar de winkel gegaan en gevraagd, maar ik heb nooit geweten.

Vind het echt slecht dat dat zo lang duurt.

Heb je je telefoon ontvangen?

 
Het is meer dan een maand geleden en ik wacht ook nog steeds.
(Iphone13Pro 512gb Blauw, besteld op 30 September)

Hi,

De  levertijden in de levertijdentabel zijn aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

De levertijden is onjuist.

Ik heb mijn iphong13pro 512gb blauw op 24 september besteld en het is vandaag precies een maand geleden. Ik heb mijn mobiele telefoon nog niet ontvangen .ik ben naar de winkel gegaan en gevraagd, maar ik heb nooit geweten.

Vind het echt slecht dat dat zo lang duurt.

Heb je je telefoon ontvangen?

Het is meer dan een maand geleden en ik wacht ook nog steeds.
(Iphone13Pro 512gb Blauw, besteld op 30 September)

Nee,stond er bij mijn bestelling eerst 1-2 weken toen hier in de community 2-3 weken levertijd en nu 3-4weken levertijd...5werken geweest,Ik wacht nog steeds,De levertijd is zinloos.

 

 

 

Reputatie 2

Iemand de iPhone 13Pro goud 128GB al ontvangen? 

Nee!  nog steeds aan het wachten :(


Nope. iPhone 13 Pro Goud 128gb besteld op 5 oktober en nog steeds niks gehoord…

Reputatie 7

Goedemorgen lezers,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. De meest actuele informatie omtrent de verwachte levertijden staat dus weer in de tabel. 

Wanneer er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het weer van ons!

Goedemorgen lezers,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. De meest actuele informatie omtrent de verwachte levertijden staat dus weer in de tabel. 

Wanneer er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het weer van ons!

Waarom tabel aanpassen als het toch niet klopt? Volgens tabel moest ik hem uiterlijk vandaag in huis hebben. Helaas net aan de telefoon gehoord dat ik geduldig moest wachten. Dus vanwaar deze tabel updaten als het toch niet klopt?

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Dit keer geen update over de levertijden, maar over bestellingen die opgehaald zouden worden in de winkel. In verband met de maatregelen die wij hebben getroffen zullen deze worden omgezet naar een bezorging aan huis. Hier ontvang je ook nog bericht over.

De wachtrijen voor de toestellen blijven hetzelfde als voorheen en ook de levertijden in de tabel blijven op dit moment hetzelfde.

In dit topic vind je hier meer informatie over.

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. “

Bij 128GB blauw staat nu besteldatum 26-10, wat houdt dit dan in voor de bestelling van voor die datum? Je zou verwachten dat die dan allemaal geleverd zijn, maar ik heb nog niets gehad iig.

Geachte meneer/mevrouw,

Ben nu al ruim 5 weken aan het wachten op mijn iPhone 13. Het zou tussen de 2/3 weken duren. Heb ook geen berichtje niks ontvangen. Vind dit erg slecht. Dat iets langer kan duren is al niet leuk, maar een bericht hierover is het minste wat er gedaan zou kunnen worden. Vandaag gebeld en dan wordt er gezegd ja kan het met zien denk deze week. Hier heb je dan als klant eigenlijk ook niks aan. 
 

Graag een antwoord hoe lang dit nog gaat duren

Reputatie 7

Hi allemaal, 

Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald.

We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip!

Ik had 128gb zilver besteld kreeg ik gisteren de bevestiging van AMP dus ik betalen heb ik voor de Sierra blue betaald. Gisteren T-Mobile store geweest en die gingen het oplossen wacht nu 4 weken 😪

Heb btw ook geen nieuw bestelnr gekregen dus kan niets nakijken 

Voor degene die nog wachten en bijhouden;

Ik heb mijn 128GB blauwe versie op 11 oktober besteld. Gister een mailtje gekregen van AMP en ik krijg hem op donderdag de 11e (vroegste mogelijkheid) binnen!

 

Succes iedereen!

Reputatie 2

Ik wil toch wel even kwijt dat het echt bagger service is op bepaalde vlakken. Mij werd ‘beloofd’ (opgenomen en al) dat bij het bestellen er een levertijd gehanteerd wordt van 2-3 weken. Hier volledig rekening gehouden met het plannen van een langdurige reis aangezien mijn huidige telefoon zich langzaam aan het begeven is en daar niet mee op reis kan. Tickets geboekt voor ruim het einde van de vierde week voor eventuele speling. Vervolgens zie ik dat de levertijd is aangepast naar 3-4 weken…. dus tickets kosteloos kunnen verzetten naar een week erop. De week erop wordt de levertijd weer aangepast naar 4-5 weken.. Tickets wederom omgeboekt tegen betaling.. Volgens mij zie ik nu zelfs 6 weken levertijd staan op de website, echter niet op het topic waar we ons nu in bevinden. In middels zitten de 5 volle weken erop, ben ik 2x wijzigingskosten armer en nog steeds geen telefoon in de hand. Ook de klantenservice geeft de welbekende “Wij zijn afhankelijk van Apple”-argument aan. Ik snap dat de werknemers van de klantenservice er zelf niets kunnen doen, maar waarom zetten jullie er gewoon niet duidelijk bij tijdens het bestellen dat er totaal geen onzekerheid bestaat over de levertijd?! Vervolgens komen ze met de suggestie om de bestelling te annuleren of voor de iPhone 12 te gaan….??? Op de website adverteert T-Mobile nu met 5 weken levertijd terwijl ik nu hier al overheen zit, zet er dan lekker een sterretje of disclaimer bij dat de levertijd gewoon onzin is en wellicht pas bij de release van de iPhone 14 geleverd kan worden. Het begint langzaam maar zeker frustrerend te raken..

Helaas zijn de telefoons ook uit de winkels gehaald, wat ik zeker begrijpelijk vind.. Veiligheid van ieder mens gaat voor op, maar dit gaat waarschijnlijk betekenen dat wij nog langer moeten wachten… Ook bij AMP zullen we waarschijnlijk pas de telefoon vanaf een week later kunnen laten bezorgen. Dus misschien handig om alvast de levertijd op 8-9 weken te zetten..

Ik heb op 07-10 de iPhone 13 pro 128GB in het goud besteld, ze gaven aan dat mijn telefoon tussen 5 en 12 november binnen komt maar zoals het er nu uit ziet gaat dat ook niet gebeuren, heb geen bericht ontvangen niks.

Reputatie 2

Ik heb op 07-10 de iPhone 13 pro 128GB in het goud besteld, ze gaven aan dat mijn telefoon tussen 5 en 12 november binnen komt maar zoals het er nu uit ziet gaat dat ook niet gebeuren, heb geen bericht ontvangen niks.


Ik durf te gokken dat je dat kan vergeten want ik heb hem ook nog niet en heb dezelfde bestelling een week eerder gedaan. Zal het laten weten zodra mijne binnen is..

Op 6-10 de pro 128gb Zwart besteld, zou 3-4 weken duren. Inmiddels 5 weken verder en het gaat vast nog veel langer duren omdat AMP het nu super druk gaat hebben..erg jammer dit. Gebruik mijn huidige tel nu 4 jaar en is echt aan vervanging toe. Hopen dat we het zsm gaan ontvangen

Reputatie 2

Jullie ook allemaal een bericht gehad dat de bestelling geannuleerd is en verder niks meer gehoord? 😅