[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

543 reacties

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

 De levertijden zijn zojuist aangepast in de levertijdentabel. Wanneer er weer een nieuwe update is dan laten we het natuurlijk gelijk weer weten.

Voor nu iedereen een goed weekend toegewenst! :thumbsup:

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 12 november 2021 om 16:44

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

[Update 4 november 2021]

Hi allemaal, 

Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald.

We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip!

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

 

Door het leeghalen van de winkels en alles thuis bezorgen komt er zomaar twee weken extra levertijd bij.  AMP kan de de bestellingen niet aan..  Dit kun je beter ook aangeven bij de wachttijden. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Zijn er toevallig mensen die op en/of na 7-10-2021 een iPhone 13 pro 128 GB in gold hebben besteld en al ontvangen hebben?

Tot heden ben ik nog steeds aan het wachten op een bericht/mail van de koerier… Daarbij heb ik op 4-11-2021 een mail ontvangen van T-Mobile met een betaalverzoek. Deze heb ik niet kunnen betalen, omdat de link maar 2 uur beschikbaar blijft…

Hey, heb op 8-10-21 de zwarte 13 pro 128GB besteld. Ik heb op 9-11-21 een link gekregen om te betalen en ook betaald binnen 2 uur, maar sinds dien ook niks meer gehoord tot op heden… 

Beste @David ik heb op 28 oktober de iPhone 13 Pro 128G Zilver besteld. Levertijd 2 a 3 weken dus ik zou ‘m morgen in huis moeten hebben, maar geen bericht meer gehad.
 

Op 7 november is de bestelling geannuleerd door T-mobile en direct opnieuw geplaatst conform bovenstaand topic. Ik heb direct de betaling binnen 2 uur voldaan, maar nooit een bevestiging daarvan ontvangen.
 

Wanneer kan ik de iPhone verwachten?

vr groet Sibren

Zijn er toevallig mensen die op en/of na 7-10-2021 een iPhone 13 pro 128 GB in gold hebben besteld en al ontvangen hebben?

Tot heden ben ik nog steeds aan het wachten op een bericht/mail van de koerier… Daarbij heb ik op 4-11-2021 een mail ontvangen van T-Mobile met een betaalverzoek. Deze heb ik niet kunnen betalen, omdat de link maar 2 uur beschikbaar blijft…

Ik ontvang hem deze zaterdag 20-11 heb hem op 7 oktober besteld 

Zijn er toevallig mensen die op en/of na 7-10-2021 een iPhone 13 pro 128 GB in gold hebben besteld en al ontvangen hebben?

Tot heden ben ik nog steeds aan het wachten op een bericht/mail van de koerier… Daarbij heb ik op 4-11-2021 een mail ontvangen van T-Mobile met een betaalverzoek. Deze heb ik niet kunnen betalen, omdat de link maar 2 uur beschikbaar blijft…

Ik ontvang hem deze zaterdag 20-11 heb hem op 7 oktober besteld 

Ik heb 9 november bericht van AMP gekregen voor de bezorg afspraak

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt met de besteldatum welke iedere keer wordt aangepast. Zijn deze de datum waarop je je bestelling hebt geplaats? Ik heb op 2 nov een bestelling geplaats en gelijk betaald maar vraag me nu af wat de wacht tijd is? Bij de bestelling stond 2 tot 3 weken maar nu zie ik bij het model welke ik heb besteld, staat 4 tot 6 weken. Uitleg aub.

Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt met de besteldatum welke iedere keer wordt aangepast. Zijn deze de datum waarop je je bestelling hebt geplaats? Ik heb op 2 nov een bestelling geplaats en gelijk betaald maar vraag me nu af wat de wacht tijd is? Bij de bestelling stond 2 tot 3 weken maar nu zie ik bij het model welke ik heb besteld, staat 4 tot 6 weken. Uitleg aub.

Ik volg, heb dezelfde vraag

Ik heb mij Iphone 13 pro zondag 31 oktober besteld. Ik heb gekozen voor de zilveren met 128 GB. Volgens de informatie hierboven duurt het dan 2 tot 3 weken voor ik hem ontvang. Overmorgen zijn de 3 weken voorbij en heb nog steeds niets gehoord….

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer een nieuwe update is dan horen jullie het weer direct van ons.

Alvast een goed weekend toegewenst!

Ik vind het wel jammer. Ik wacht al 3 tot 4 weken op mijn zilveren iPhone. 

Hallo,

Ik heb de iphone 13 pro gold 128gb op 7 oktober besteld. Op dat moment was de levertijd 3-5 weken. Helaas heb ik de telefoon nog niet in bezit. Ik wacht op dit moment precies 6 weken! Dat is na vandaag de nieuwe aangepaste levertijd. Volgende week donderdag wacht ik 7 weken! Waar gaat dit nou eigenlijk heen?

Hallo,

Ik heb de iphone 13 pro gold 128gb op 7 oktober besteld. Op dat moment was de levertijd 3-5 weken. Helaas heb ik de telefoon nog niet in bezit. Ik wacht op dit moment precies 6 weken! Dat is na vandaag de nieuwe aangepaste levertijd. Volgende week donderdag wacht ik 7 weken! Waar gaat dit nou eigenlijk heen?

Ik heb hem ook op 7 oktober besteld, en ik krijg hem morgen binnen. Ik zou even contact opnemen met tmobile want dan gaat er iets mis… heb 9 november bericht van AMP gekregen voor een bezorgafspraak

Hi! 
 

Op 10 oktober heb ik de Iphone 13pro Sierra blauw 128GB besteld en op ophalen in de winkel aangevinkt. Nu zou het eerst 2-3 weken duren, dat werd veranderd naar 4-6 weken en vervolgens werd er gecommuniceerd dat de mobiel naar mijn adres werd opgestuurd. Ik zou het vóór de 21ste van november binnen hebben maar nog geen bericht van de amp groep. Al 2x gebeld met T-mobile maar konden ook niks vertellen. Iemand die weet of de bezorgdatum voor dit model wederom is verlengd en/of er enige compensatie komt als er wederom vertraging word opgelopen?  

Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt met de besteldatum welke iedere keer wordt aangepast. Zijn deze de datum waarop je je bestelling hebt geplaats? Ik heb op 2 nov een bestelling geplaats en gelijk betaald maar vraag me nu af wat de wacht tijd is? Bij de bestelling stond 2 tot 3 weken maar nu zie ik bij het model welke ik heb besteld, staat 4 tot 6 weken. Uitleg aub.

Ik volg, heb dezelfde vraag

Ik volg ook, zelfde verhaal..

Reputatie 7

@dani milano 

Zou je mij een privébericht met jouw ordernummer kunnen sturen, zodat ik kan controleren of alles goed gaat met jouw order? 

@Warddominicus 

De levertijden zijn gisteren geüpdatet, dus dit is de actuele stand van zaken. Wat wel een verschil kan maken is de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door drukte bij hen kan het langer duren voor je bericht krijgt om een afspraak in te plannen. Hopelijk ontvang je binnenkort bericht!

@Ruv en andere lezers,

Je moet de datum van jouw bestelling erbij pakken en vanaf dan de levertijden tellen die in de tabel zijn aangegeven. Dus stel, je bestelt vandaag een iPhone 13 Pro Zwart 1 TB, dan moet je 2 tot 3 weken levertijd rekenen vanaf vandaag. De vanaf-datum in de tabel geeft aan welke orders er vervuld zijn, namelijk de orders van vóór die datum. Zoals ik hierboven echter ook aangeef is het momenteel erg druk bij AMP, dus het kan daardoor langer duren en de levertijden in de tabel zijn altijd onder voorbehoud.

 

Hey, heb op 8-10-21 de zwarte 13 pro 128GB besteld. Ik heb op 9-11-21 een link gekregen om te betalen en ook betaald binnen 2 uur, maar sinds dien ook niks meer gehoord tot op heden… 

Weet niet of je inmiddels al een bericht heb gehad maar ik heb dezelfde telefoon op 6-10 besteld en hij wordt 22-11 bezorgd. Op 10-11 een mail ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Had wel eerst gebeld met tmobile, 2 uur later kreeg ik die mail.. weet niet of het toeval was

Bedankt voor je reactie. Ik heb deze week nog gebeld, maar er wordt steeds gezegd dat ik nog steeds in de wachtrij sta en geduld moet hebben… Sorry dat ik het zeg, maar vind de service op dit moment dramatisch. De 6 weken levertijd zijn inmiddels verstreken en ze kunnen nog steeds niks voor me betekenen of tegemoet komen… Erg jammer dit. 

Hey, heb op 8-10-21 de zwarte 13 pro 128GB besteld. Ik heb op 9-11-21 een link gekregen om te betalen en ook betaald binnen 2 uur, maar sinds dien ook niks meer gehoord tot op heden… 

Weet niet of je inmiddels al een bericht heb gehad maar ik heb dezelfde telefoon op 6-10 besteld en hij wordt 22-11 bezorgd. Op 10-11 een mail ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Had wel eerst gebeld met tmobile, 2 uur later kreeg ik die mail.. weet niet of het toeval was

Bedankt voor je reactie. Ik heb deze week nog gebeld, maar er wordt steeds gezegd dat ik nog steeds in de wachtrij sta en geduld moet hebben… Sorry dat ik het zeg, maar vind de service op dit moment dramatisch. De 6 weken levertijd zijn inmiddels verstreken en ze kunnen nog steeds niks voor me betekenen of tegemoet komen… Erg jammer dit. 

@dani milano

Zou je mij een privébericht met jouw ordernummer kunnen sturen, zodat ik kan controleren of alles goed gaat met jouw order? 

@Warddominicus

De levertijden zijn gisteren geüpdatet, dus dit is de actuele stand van zaken. Wat wel een verschil kan maken is de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door drukte bij hen kan het langer duren voor je bericht krijgt om een afspraak in te plannen. Hopelijk ontvang je binnenkort bericht!

@Ruv en andere lezers,

Je moet de datum van jouw bestelling erbij pakken en vanaf dan de levertijden tellen die in de tabel zijn aangegeven. Dus stel, je bestelt vandaag een iPhone 13 Pro Zwart 1 TB, dan moet je 2 tot 3 weken levertijd rekenen vanaf vandaag. De vanaf-datum in de tabel geeft aan welke orders er vervuld zijn, namelijk de orders van vóór die datum. Zoals ik hierboven echter ook aangeef is het momenteel erg druk bij AMP, dus het kan daardoor langer duren en de levertijden in de tabel zijn altijd onder voorbehoud.

 

Hi David, 

Bedankt voor je reactie. Maar aan de tabel met de actuele stand van zaken heb ik op dit moment toch niets? Deze laat namelijk de verwachte tijdsplanning zien vanaf 20oktober. Gezien ik de telefoon op 10 oktober heb besteld en hem dus uiterlijk vandaag (21nov) binnen zou moeten hebben gekregen.

Ik heb echt sterk het gevoel dat het ergens mis gaat, omdat mijn bestelling van 'ophalen in de winkel' naar 'leveren op adres' is gewisseld (ook al verzekeren jouw collega's mij van niet). Tot op heden overigens nog steeds niks gehoord van AMP. 

Daarbij heb ik nog geen antwoord gekregen op de vraag of er eventuele compensatie wordt gegeven voor mensen die tot tweemaal toe enorm lang moeten wachten. 

Zie je reactie graag tegemoet!

Vriendelijke groet, 
Ward

@dani milano

Zou je mij een privébericht met jouw ordernummer kunnen sturen, zodat ik kan controleren of alles goed gaat met jouw order? 

@Warddominicus

De levertijden zijn gisteren geüpdatet, dus dit is de actuele stand van zaken. Wat wel een verschil kan maken is de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door drukte bij hen kan het langer duren voor je bericht krijgt om een afspraak in te plannen. Hopelijk ontvang je binnenkort bericht!

@Ruv en andere lezers,

Je moet de datum van jouw bestelling erbij pakken en vanaf dan de levertijden tellen die in de tabel zijn aangegeven. Dus stel, je bestelt vandaag een iPhone 13 Pro Zwart 1 TB, dan moet je 2 tot 3 weken levertijd rekenen vanaf vandaag. De vanaf-datum in de tabel geeft aan welke orders er vervuld zijn, namelijk de orders van vóór die datum. Zoals ik hierboven echter ook aangeef is het momenteel erg druk bij AMP, dus het kan daardoor langer duren en de levertijden in de tabel zijn altijd onder voorbehoud.

 

Hi David, 

Bedankt voor je reactie. Maar aan de tabel met de actuele stand van zaken heb ik op dit moment toch niets? Deze laat namelijk de verwachte tijdsplanning zien vanaf 20oktober. Gezien ik de telefoon op 10 oktober heb besteld en hem dus uiterlijk vandaag (21nov) binnen zou moeten hebben gekregen.

Ik heb echt sterk het gevoel dat het ergens mis gaat, omdat mijn bestelling van 'ophalen in de winkel' naar 'leveren op adres' is gewisseld (ook al verzekeren jouw collega's mij van niet). Tot op heden overigens nog steeds niks gehoord van AMP. 

Daarbij heb ik nog geen antwoord gekregen op de vraag of er eventuele compensatie wordt gegeven voor mensen die tot tweemaal toe enorm lang moeten wachten. 

Zie je reactie graag tegemoet!

Vriendelijke groet, 
Ward

Hi Ward, ik heb precies hetzelfde probleem… ik heb de telefoon op 8-10-21 besteld de 6 weken levertijd waren vrijdag versteken, ik heb meteen gebeld. Ze konden voor mij ook niks betekenen qua compensatie of iets dergelijks. Werd gewoon gezegd dat ik nog meer geduld moest hebben… Volgens mij gaat er iets goed mis. Ook mijn bestelling is gewisseld van ophalen in winkel naar bezorgen op adres. Ik zou nog steeds dezelfde positie in de wachtrij hebben, maar ik betwijfel het ten zeerste! 

 

@dani milano

Zou je mij een privébericht met jouw ordernummer kunnen sturen, zodat ik kan controleren of alles goed gaat met jouw order? 

@Warddominicus

De levertijden zijn gisteren geüpdatet, dus dit is de actuele stand van zaken. Wat wel een verschil kan maken is de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door drukte bij hen kan het langer duren voor je bericht krijgt om een afspraak in te plannen. Hopelijk ontvang je binnenkort bericht!

@Ruv en andere lezers,

Je moet de datum van jouw bestelling erbij pakken en vanaf dan de levertijden tellen die in de tabel zijn aangegeven. Dus stel, je bestelt vandaag een iPhone 13 Pro Zwart 1 TB, dan moet je 2 tot 3 weken levertijd rekenen vanaf vandaag. De vanaf-datum in de tabel geeft aan welke orders er vervuld zijn, namelijk de orders van vóór die datum. Zoals ik hierboven echter ook aangeef is het momenteel erg druk bij AMP, dus het kan daardoor langer duren en de levertijden in de tabel zijn altijd onder voorbehoud.

 

Hi David, 

Bedankt voor je reactie. Maar aan de tabel met de actuele stand van zaken heb ik op dit moment toch niets? Deze laat namelijk de verwachte tijdsplanning zien vanaf 20oktober. Gezien ik de telefoon op 10 oktober heb besteld en hem dus uiterlijk vandaag (21nov) binnen zou moeten hebben gekregen.

Ik heb echt sterk het gevoel dat het ergens mis gaat, omdat mijn bestelling van 'ophalen in de winkel' naar 'leveren op adres' is gewisseld (ook al verzekeren jouw collega's mij van niet). Tot op heden overigens nog steeds niks gehoord van AMP. 

Daarbij heb ik nog geen antwoord gekregen op de vraag of er eventuele compensatie wordt gegeven voor mensen die tot tweemaal toe enorm lang moeten wachten. 

Zie je reactie graag tegemoet!

Vriendelijke groet, 
Ward

Hi Ward, ik heb precies hetzelfde probleem… ik heb de telefoon op 8-10-21 besteld de 6 weken levertijd waren vrijdag versteken, ik heb meteen gebeld. Ze konden voor mij ook niks betekenen qua compensatie of iets dergelijks. Werd gewoon gezegd dat ik nog meer geduld moest hebben… Volgens mij gaat er iets goed mis. Ook mijn bestelling is gewisseld van ophalen in winkel naar bezorgen op adres. Ik zou nog steeds dezelfde positie in de wachtrij hebben, maar ik betwijfel het ten zeerste! 

 

Beste,

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik heb mijn bestelling op 10-10-21 besteld en nog steeds geen bericht van AMP ontvangen. Graag hoor ik wanneer ik deze kan krijgen, want het duurt nu wel erg lang.