[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139567 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

543 reacties

@dani milano

Zou je mij een privébericht met jouw ordernummer kunnen sturen, zodat ik kan controleren of alles goed gaat met jouw order? 

@Warddominicus

De levertijden zijn gisteren geüpdatet, dus dit is de actuele stand van zaken. Wat wel een verschil kan maken is de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door drukte bij hen kan het langer duren voor je bericht krijgt om een afspraak in te plannen. Hopelijk ontvang je binnenkort bericht!

@Ruv en andere lezers,

Je moet de datum van jouw bestelling erbij pakken en vanaf dan de levertijden tellen die in de tabel zijn aangegeven. Dus stel, je bestelt vandaag een iPhone 13 Pro Zwart 1 TB, dan moet je 2 tot 3 weken levertijd rekenen vanaf vandaag. De vanaf-datum in de tabel geeft aan welke orders er vervuld zijn, namelijk de orders van vóór die datum. Zoals ik hierboven echter ook aangeef is het momenteel erg druk bij AMP, dus het kan daardoor langer duren en de levertijden in de tabel zijn altijd onder voorbehoud.

 

Hi David, 

Bedankt voor je reactie. Maar aan de tabel met de actuele stand van zaken heb ik op dit moment toch niets? Deze laat namelijk de verwachte tijdsplanning zien vanaf 20oktober. Gezien ik de telefoon op 10 oktober heb besteld en hem dus uiterlijk vandaag (21nov) binnen zou moeten hebben gekregen.

Ik heb echt sterk het gevoel dat het ergens mis gaat, omdat mijn bestelling van 'ophalen in de winkel' naar 'leveren op adres' is gewisseld (ook al verzekeren jouw collega's mij van niet). Tot op heden overigens nog steeds niks gehoord van AMP. 

Daarbij heb ik nog geen antwoord gekregen op de vraag of er eventuele compensatie wordt gegeven voor mensen die tot tweemaal toe enorm lang moeten wachten. 

Zie je reactie graag tegemoet!

Vriendelijke groet, 
Ward

Hi Ward, ik heb precies hetzelfde probleem… ik heb de telefoon op 8-10-21 besteld de 6 weken levertijd waren vrijdag versteken, ik heb meteen gebeld. Ze konden voor mij ook niks betekenen qua compensatie of iets dergelijks. Werd gewoon gezegd dat ik nog meer geduld moest hebben… Volgens mij gaat er iets goed mis. Ook mijn bestelling is gewisseld van ophalen in winkel naar bezorgen op adres. Ik zou nog steeds dezelfde positie in de wachtrij hebben, maar ik betwijfel het ten zeerste! 

 

Beste,

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik heb mijn bestelling op 10-10-21 besteld en nog steeds geen bericht van AMP ontvangen. Graag hoor ik wanneer ik deze kan krijgen, want het duurt nu wel erg lang. 

Hi! Ik krijg net een bericht van AMP binnen dat ze mijn telefoon kunnen bezorgen. Hartstikke fijn, wel alleen pas over drie weken…neem aan T-mobile dat jullie dergelijke situaties nog wel ergens in tegemoet komen, toch? Want van 2-3weken wachttijd naar 9 is toch wel een behoorlijke kloof. 

Hi! Ik krijg net een bericht van AMP binnen dat ze mijn telefoon kunnen bezorgen. Hartstikke fijn, wel alleen pas over drie weken…neem aan T-mobile dat jullie dergelijke situaties nog wel ergens in tegemoet komen, toch? Want van 2-3weken wachttijd naar 9 is toch wel een behoorlijke kloof. 

 

Helemaal meer eens! T-mobile zou hierin wel iets terug mogen doen naar haar trouwe klanten. vooral het gebrek aan berichtgeving schiet enorm tekort (de tabel kunnen we niet op vertrouwen).

Ik snap dat Apple een chiptekort heeft, en dat de gehele situatie met voorraden in de winkels niet slim is op het moment en dat is zeer begrijpelijk. Maar schakel een tandje bij als het om uiteindelijke levering gaat via AMP… een prognose van 9 weken in totaal is onacceptabel als in eerste instantie bij het bestellen 2-3 weken werd vermeld. Ik heb de iphone zelf op 18-10 besteld, en als ik deze berichten lees vraag ik me zeer af of een levering in 2021 nog wel realistisch is en of ik deze niet beter kan annuleren en wachten op de iphone 14.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 2

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Beste Hajar,

De levertijden kloppen niet. Ik tik inmiddels al 8-9 weken aan en heb nog steeds geen telefoon…. Waarom veranderen jullie dit niet? Bestelling gedaan op 3/10, krijg nauwelijks meer reactie en telefoon komt pas einde vd week. Super teleurstellend dat jullie de klant aan het lijntje proberen te houden en de fouten die daar gemaakt worden op de klant (in dit geval mij dus) af te schuiven. 

Nou even voor mensen die referentie zoeken… iPhone 265GB zilver besteld 9/10 het liefst 6,5 weken later bericht ontvangen vandaag dus 24/11 en wacht dit is het leukste, 13/12 wordt het bezorgd. Kon wel 2 dagen eerder maar het spijt mij zeer ik ga geen 10 euro extra betalen omdat ze in het weekend een toeslag rekenen… Aangezien t-mobile al weet dat er issues zijn met leveringen konden ze echt met amp in gesprek om dit soort bittere nasmaak weg te neme…maar dat was te veel gevraagd denk ik.

Ben ondertussen 7 weken aan het wachten op de iPhone 13 Pro in Gold, 128 gb. Wanneer je contact opneemt, telefonisch of via chat, kan geen een medewerker iets vertellen. Ik moet maar wachten tot AMP contact met me opneemt, maar duurt wel erg lang… En ben er ondertussen een beetje klaar mee.

 

 

 

 

Goedenavond,
 

Ik heb eerste week van november mijn iPhone besteld. Zoals ik in de reacties van mensen lees, zijn de bestellingen van oktober nog niet eens geleverd. Hoelang moet ik nog wachten?! Tot februari of…..

Goedenavond,
 

Ik heb eerste week van november mijn iPhone besteld. Zoals ik in de reacties van mensen lees, zijn de bestellingen van oktober nog niet eens geleverd. Hoelang moet ik nog wachten?! Tot februari of…..

Ook hier 2-11 besteld…. Iphone 13 Pro Silver 128GB. Besteld via GSMweb.nl, stap af van Vodafone naar T-Mobile. Alles administratief geregeld, vandaag een ‘Je nieuwe abonnement’ mail van T-Mobile ontvangen, met link naar een vragenlijst:  T-Mobile<vragenlijst@t-mobile-onderzoek.nl>. Exact 2 weken geleden gebeld met GSMweb, die mij toen vertelden dat de levering door Post.NL wordt geschat tussen 2 en 3 weken.

Reputatie 7

Goedemorgen,

De levertijd van de iPhone 13 Pro Zilver 256GB is zojuist gewijzigd. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Houd er rekening mee dat het op dit moment erg druk is bij AMP, waardoor het maken van een afspraak langer dan normaal kan duren.

Wanneer er weer nieuws te delen is laten we dit gelijk weer weten!

Hallo,

Ik heb op 25/10 een 13 Pro zwart 128GB besteld en gister een mail van AMP gehad.

iPhone wordt 9/12 geleverd.

Na 5 weken (bestelling gemaakt op 15 oktober) en 3 dagen kreeg ik een bericht van de amp dat mijn bestelling vanaf 11 december bezorgd kan worden. Dus eigenlijk wacht ik 8 weken op mijn bestelling. Dat is echt veels te lang

 

Ik heb de Iphone 13 pro silver 256GB besteld. 

Dus het bottleneck is nu niet alleen meer de levertijd van Apple, maar ook dat AMP gewoon niet genoeg mensen heeft om de leveringen ook meteen uit te kunnen voeren? 

Dat is een bittere pil… 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojust weer geüpdatet, dus daar is de meest actuele informatie te vinden.

Voor nu alvast een goed weekend toegewenst!

Reputatie 2

I ordered my iPhone 13 Pro silver/white 256Gb on 18 Oct. Yesterday (25 Nov) I received email from amp. Unfortunately due to the removal of phones from offline stores, it will take amp a long tome to deliver.  The earliest deliver time was 17 Dec. So overall 2 months waiting time. 

 

Good luck and enjoy your new phones. 

Zijn er mensen die er ook last van hebben dat de telefoon warm word wanneer die aan het opladen is? Ik heb de goude in 128 GB en iemand die misschien weet waaraan het kan liggen? 

18 oktober de 13 Pro besteld, levertijd zou 3 weken zijn. Daarna de telefoons die de winkel uit zijn gehaald, waar ik begrip voor heb, maar waardoor de levertijd naar 4 - 6 weken ging. En dan op de laatste dag van week 6 een bericht krijgen van T-Mobile & AMP om een afspraak te maken. Leuk denk je; is de eerst mogelijk afleverdatum weer 3 weken later. Sorry, maar dan kan je nog dagelijks het leverschema updaten, maar durf dan ook te benoemen dat de koeriersdienst waarmee jullie werken ook gewoon met flinke wachtrijen werkt en dat je dus niet 4 - 6 weken op je telefoon wacht, maar gewoon 9 weken! Als ik dit had geweten had ik mijn bestelling eerder geannuleerd en de telefoon via Apple zelf gehaald, want zij hebben tenminste wel realistische levertijden. Slechte zaak dit T-Mobile! 

 

 

18 oktober de 13 Pro besteld, levertijd zou 3 weken zijn. Daarna de telefoons die de winkel uit zijn gehaald, waar ik begrip voor heb, maar waardoor de levertijd naar 4 - 6 weken ging. En dan op de laatste dag van week 6 een bericht krijgen van T-Mobile & AMP om een afspraak te maken. Leuk denk je; is de eerst mogelijk afleverdatum weer 3 weken later. Sorry, maar dan kan je nog dagelijks het leverschema updaten, maar durf dan ook te benoemen dat de koeriersdienst waarmee jullie werken ook gewoon met flinke wachtrijen werkt en dat je dus niet 4 - 6 weken op je telefoon wacht, maar gewoon 9 weken! Als ik dit had geweten had ik mijn bestelling eerder geannuleerd en de telefoon via Apple zelf gehaald, want zij hebben tenminste wel realistische levertijden. Slechte zaak dit T-Mobile! 

 

 

Snap deze extra omslachtigheid totaal niet, juist met inachtneming van de chiptekorten, de verwijderde winkelvoorraden, de grote consumentenvraag. Waarom kiezen de grote providers en Belco winkels ervoor, hun producten dan niet via een directe/snellere koeriersdienst zoals Post.nl (in mijn geval, doet GSMWeb.nl) dat wel. Maar via AMP zit mogelijk een extra verdienmodel voor de providers achter en de consument is hier de zwaarst benadeelde. Populair toestel of niet, hoge verwachtingen naar een vlaggeschip toestel ter zijde… de ergernis viert hoger tij. Ik wacht niet omdat ik Apple nou zo aan het adoreren ben, de noodzaak voor mijn nieuwe toestel is ernstig… loop met een bedrijfstoestel rond en kan mobiel mijn persoonlijke data niet meer ten volste gebruiken (privacy). Vreselijk vooral het gebrek aan betrouwbare/secure informatie (levertijd, leverancier/fabrikant info m.b.t. inkomende zendingen). Als kon zou ik mijn aanvraag annuleren en voor een Samsung vlaggeschip gaan. Geen woorden voor.

Waarom hebben jullie van die lange levertijden, ik zie dat ze bij apple met 2 weken online leverbaar en in de winkel direct op te halen zijn?

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Vanavond de mail ontvangen van Logistiek GSMWeb, toestel wordt morgenochtend bezorgd.

he?

Iphone 13 Pro 128GB Zilver besteld op 2/11. Kleine 4 weken later in huisbezorgd.

 

succes allen met het wachten

Hallo, ik ben al oneindig lang klant bij T-mobile en wilde nu voor het eerst eens een toestel met abonnement nemen. Op 10 ! oktober j.l. een iPhone 13 pro sierra blue besteld. Dat betekent dat ik inmiddels de achtste week van wachten in ga…… Ik zou hem in de winkel ophalen maar dat werd geannuleerd. Inmiddels is het stil en komt er ook geen bericht van AMP. Ik vraag me serieus af of er bij mijn bestelling nu niet iets grondig mis gaat ? Gevoelsmatig zou ik het liefst de hele order annuleren. Een vriendin van mij die bij KPN is kon hetzelfde toestel een week later ophalen ! Graag ontvang ik hier dan ook een reactie op. 

Hi all,

I ordered the 13 pro 256gb on the 5th of October. After a lack of news I went to my local t-mobile two weeks ago, and they then changed my order to be delivered at home, and supposedly ‘put me on top of the list’. I paid online and I’m still nowhere close to receiving my phone. I’m fine as I have a good phone but my partner can’t wait any longer (iPhone 6, screen broken, speaker malfunctioning, battery showing its age…)

 

anyway, reading some comments here it looks like people that have ordered after me have a delivery date. What should I do?

 

thanks

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Thanks Hajar,

It says 3-4 weeks for the one I ordered (see my post just above that one). Meaning I should have received it on the 5th of November? I have not received any email from your delivery service, time to ask for help from another one? 
cheers

Reputatie 2

Hallo,

20 oktober heb iPhone Pro 128GB Blauw besteld, 6 weken van levertijd zijn vandaag verlopen, maar ik heb nog steeds geen bericht van AMP ontvangen! Hoe lang moet ik nog wachten?