[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139567 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

543 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Ik ben gebeld door een van jullie vestiging krijg niemand van jullie te pakken. Is het mogelijk dat jullie mij terug bellen ?

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden van de iPhone 13 Pro Blauw 128 GB en 256 GB en iPhone 13 Pro Zwart 128 GB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer een nieuwe update voor handen is laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 7

Hi allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist wederom geüpdatet. Als er weer nieuwe informatie is, dan delen we deze gelijk weer in dit topic!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen, de levertijden in de tabel zijn zojuist bijgewerkt! Zodra er weer een update is, zullen we de levertijden weer aanpassen! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi, de levertijden voor de iPhone 13 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Zodra er weer een update is, zullen we de levertijden weer aanpassen! 

Hii,

 

Ik heb op 3 Februari de iPhone 13 pro sierra blue 128gb besteld. Enig idee wanneer ik het nieuwe toestel ongeveer kan verwachten? :)

Reputatie 7

@daniiqueve 

Daar staat op dit moment 2 tot 3 weken levertijd voor, dus dat kan nog even duren. De levertijden zijn ook een verwachting, dus dit kan mogelijk nog veranderen.

Hopelijk ontvang je snel bericht!

Reputatie 7

Goedemiddag lezers,

De levertijden in de tabel zijn weer geüpdatet. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, laten we dat zoals altijd zo snel mogelijk weer weten!

Reputatie 7

Goedermorgen,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 6
Badge +3

Hi! 

Net op de valreep voor het weekend hebben we nog een update, kijk dus snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel. Zodra er een nieuwe update is delen we dit natuurlijk!

Ik heb op 3 Februari de iPhone 13 pro besteld. Tot grote verbazing heb de nieuwe iPhone gisteren ontvangen, ondanks de aangegeven levertijd van 2/3 weken. Erg blij mee, bedankt T-Mobile! Helaas werd het toestel wel via PostNL geleverd, die niet om ID of handtekening vroegen, beetje slordig voor zo’n duur pakket. 

Goedeavond,

ik heb mijn I phone 13 pro zwart 256 Gb op 2 feb besteld. Wanneer kan ik deze verwachten? 

 

Mvg Annelies 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer van de meest actuele informatie voorzien. Tot de volgende update! 

Hoi David, ik heb mijn I phone pro 256 GB op 2-2 besteld. Wat is dan de levertijd? Nu staat er besteldatum van 4-2. Toen ik hem kocht stond er 1a 2 weken. Mvg Annelies

Reputatie 7

@anneliesvo5

Dat heb ik gelijk even gecontroleerd en ik zie dat de bestelling geplaatst is op 2 februari, maar dat je de eenmalige bijbetaling pas op 8 februari hebt voldaan. Aangezien de bestelling daarmee pas daadwerkelijk is bevestigd, moet je voor jouw bestelling de besteldatum van 8 februari aanhouden en daar staat op dit moment een verwachte levertijd van 4 tot 6 weken voor.

Hoi @David dank je voor je snelle reactie! Wat vervelend om te horen , dit toestel met deze GB gekozen om de snelle levertijd en door een storing kon ik niet betalen. Meerdere malen contact gehad met T-mobile en die gaven aan geen nieuwe betaal link te kunnen sturen en dat ik dan maar aan de deur moest betalen. Later kreeg ik toch een nieuwe betaal link en dit zou geen invloed hebben op de levertijd werd mij verzekerd. Nu hoor ik een ander verhaal😏 en is de levertijd met 6 weken verlengd 😔 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!