[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Wat een rotzooi bij AMP, ontvang je je toestel pas op dinsdag. T-mobile, wat een klote service!

Het is mij gelukt om morgen een afspraak te maken om hem zelf af te halen in houten! Gelukkig woon ik zelf in utrecht 

Hoe dan? 

Wat een rotzooi bij AMP, ontvang je je toestel pas op dinsdag. T-mobile, wat een klote service!

Het is mij gelukt om morgen een afspraak te maken om hem zelf af te halen in houten! Gelukkig woon ik zelf in utrecht 

Ik ben heel benieuwd wanneer ik wat hoor🤷🏼‍♀️

Wat een rotzooi bij AMP, ontvang je je toestel pas op dinsdag. T-mobile, wat een klote service!

Het is mij gelukt om morgen een afspraak te maken om hem zelf af te halen in houten! Gelukkig woon ik zelf in utrecht 

Hoe dan? 

Als je het bericht van AMP krijgt kan je ook kiezen voor afhalen op die website, gister was de eerste datum daarop pas maandag / dinsdag, maar vandaag opeens allemaal tijdvakken morgen 

14:03 bestelling geregeld vrijdag

20:00 vandaag sms van tmobile

21:00 mail van AMP. Eerste aflevering mogelijk vanaf maandag 27 

ik wist dat ik had moeten kiezen voor ophalen in de winkel..

Ik heb nog helemaal geen sms, dus geen idee of het beter is 😅 ik heb gekozen voor ophalen in de winkel

Als je voor ophalen in de winkel gekozen hebt dan ontvang je dat SMS’je ook pas echt als de telefoon fysiek voor jou klaar ligt in de winkel. Het SMS’je wat de mensen krijgen die voor verzending hebben gekozen betreft dat hij klaar ligt in het distributiecentrum. Hij word dan op een later moment verstuurd. Dat kan vrijdag zijn maar ook ergens komende week. Dat is afhankelijk van de tijd wanneer je besteld hebt en bij welke lading jouw telefoon zit. Als je voor ophalen in de winkel hebt gekozen is het veilig om aan te nemen dat je morgen bericht krijgt.

Nog steeds geen enkele info😢

Mss een idee,  ik kon mijn afspraak nu verzetten van dinsdag naar morgen😃

Net gebeld dat ik mijn iPhone morgen op kan halen in de winkel!! 🥳🥳

Reputatie 2

Ik kon ook pas dinsdag een afspraak maken. Maar nu net waren er weer bezorg en afhaal momenten voor vrijdag beschikbaar. Ik heb hem aangepast en krijg hem dus morgen. 
 

Kijk snel even, er zijn nog nog genoeg momenten voor morgen beschikbaar. 

Iemand die maandag de telefoon heeft besteld en bericht heeft gekregen? 

Iemand die maandag de telefoon heeft besteld en bericht heeft gekregen? 

Ik heb maandag besteld en nog niets gehoord..

Iemand die maandag de telefoon heeft besteld en bericht heeft gekregen? 

Ik heb maandag besteld en nog niets gehoord..

 

Ik heb maandag besteld rond 11 uur in de ochtend, net belletje gehad dat hij morgen op te halen is in de shop. Gaat trouwens wel om een normale pro.

Iemand die maandag de telefoon heeft besteld en bericht heeft gekregen? 

Ik heb maandag besteld en nog niets gehoord..

 

Ik heb maandag besteld rond 11 uur in de ochtend, net belletje gehad dat hij morgen op te halen is in de shop.

Welke als ik vragen mag, heb verleden week vrijdag om 15:10 besteld en nog niets gehoord, (512gb zwart)

Iemand die maandag de telefoon heeft besteld en bericht heeft gekregen? 

Ik heb maandag besteld en nog niets gehoord..

 

Ik heb maandag besteld rond 11 uur in de ochtend, net belletje gehad dat hij morgen op te halen is in de shop.

Welke als ik vragen mag, heb verleden week vrijdag om 15:10 besteld en nog niets gehoord, (512gb zwart)

Zie dat ik in de pro max heb geantwoord, maar t gaat om een normale pro 256 blauw.

Hier ook, vrijdagmiddag besteld om af te halen in de winkel,en nog niets gehoord. 

Hier ook, vrijdagmiddag besteld om af te halen in de winkel,en nog niets gehoord. 

Blijkbaar krijgen wij dus morgen bericht, als het goed is 🤷🏼‍♀️

Reputatie 1

Heb op 17e besteld rond 19:00. Ophalen in winkel gekozen en ook nog niks gehoord. Heb begrepen dat we pas op de dag zelf de sms zullen krijgen.

Net gebeld door de Tmobileshop en kan hem morgen om 11 uur ophalen in de winkel 🎉

Reputatie 3

Heb op 17e besteld rond 19:00. Ophalen in winkel gekozen en ook nog niks gehoord. Heb begrepen dat we pas op de dag zelf de sms zullen krijgen.

waar heb je dit gehoord?

Ik ben net gebeld door t-mobile Naaldwijk dat ik morgenmiddag mijn bestelling kan ophalen. Ik had hem vrijdag 17-9 rond 14:00 besteld. 

Reputatie 1

Heb op 17e besteld rond 19:00. Ophalen in winkel gekozen en ook nog niks gehoord. Heb begrepen dat we pas op de dag zelf de sms zullen krijgen.

waar heb je dit gehoord?

Althans dit is wat meerdere zeggen toch? Dat je pas SMS krijgt zodra ie klaar ligt voor je in de winkel. De winkel heeft em waarschijnlijk al maar ligt pas officieel klaar morgen... althans dat is mijn aanname dan

Net gebeld door de Tmobileshop en kan hem morgen om 11 uur ophalen in de winkel 🎉

Dan hoop ik vandaag ook een telefoontje te krijgen 😊 

Thanks voor de update 👍🏼

Reputatie 3

Heb op 17e besteld rond 19:00. Ophalen in winkel gekozen en ook nog niks gehoord. Heb begrepen dat we pas op de dag zelf de sms zullen krijgen.

waar heb je dit gehoord?

Althans dit is wat meerdere zeggen toch? Dat je pas SMS krijgt zodra ie klaar ligt voor je in de winkel. De winkel heeft em waarschijnlijk al maar ligt pas officieel klaar morgen... althans dat is mijn aanname dan

Volgens mij krijg je bericht als die in de winkel is, met erbij dat die pas vrijdag opgehaald kan worden. Zo heb ik dat eerdere jaren wel eens gehad, SMS van twee jaar geleden, een dag van tevoren:

Beste klant,
Bedankt voor je bestelling van de 
nieuwste Apple iPhone, we hebben deze 
in goede orde ontvangen. Het toestel 
ligt op voorraad, maar deze kan pas 
vrijdag verkocht worden. We zien je 
graag vrijdag 20 september, vanaf 
10.00 uur in de winkel.
Met vriendelijke groet, T-Mobile Shop ...

Reputatie 1

Heb op 17e besteld rond 19:00. Ophalen in winkel gekozen en ook nog niks gehoord. Heb begrepen dat we pas op de dag zelf de sms zullen krijgen.

waar heb je dit gehoord?

Althans dit is wat meerdere zeggen toch? Dat je pas SMS krijgt zodra ie klaar ligt voor je in de winkel. De winkel heeft em waarschijnlijk al maar ligt pas officieel klaar morgen... althans dat is mijn aanname dan

Volgens mij krijg je bericht als die in de winkel is, met erbij dat die pas vrijdag opgehaald kan worden. Zo heb ik dat eerdere jaren wel eens gehad, SMS van twee jaar geleden, een dag van tevoren:

Beste klant,
Bedankt voor je bestelling van de 
nieuwste Apple iPhone, we hebben deze 
in goede orde ontvangen. Het toestel 
ligt op voorraad, maar deze kan pas 
vrijdag verkocht worden. We zien je 
graag vrijdag 20 september, vanaf 
10.00 uur in de winkel.
Met vriendelijke groet, T-Mobile Shop ...

 

Oowh.... dan nog even afwachten dan vandaag...

Ik lees steeds mensen die een normale pro versie hebben besteld, hebben een mail ontvangen. 
Heeft iemand een Pro Max 512 of hoger besteld en heeft een mail gehad dat ie op voorraad is? 
Ben benieuwd wat de reden voor vertraging is, Pro Max, 512, of de blauwe kleur….

Hier ook nog niks, gisteren besteld omdat ik toen pas kon verlengen. Wel met klantenservice gesproken en die zei uitleveren gaat sneller dan verwacht, je kan als het goed is vandaag of morgen een mailtje verwachten. Ben benieuwd