[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167921 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Hier ook nog niks, gisteren besteld omdat ik toen pas kon verlengen. Wel met klantenservice gesproken en die zei uitleveren gaat sneller dan verwacht, je kan als het goed is vandaag of morgen een mailtje verwachten. Ben benieuwd 

Zeker? Bij mij werd 4 weken gezegd gisteren.

Hier ook nog niks, gisteren besteld omdat ik toen pas kon verlengen. Wel met klantenservice gesproken en die zei uitleveren gaat sneller dan verwacht, je kan als het goed is vandaag of morgen een mailtje verwachten. Ben benieuwd 

Zeker? Bij mij werd 4 weken gezegd gisteren.

Ik hoop dat het zeker is! Ook elke agent zegt wat anders. Ik ben heel benieuwd 

Reputatie 3

Gebeld dat ik morgen kan komen halen. Pro Max Grafiet 128GB

Iphone 13 pro max sierra blue 17 sept 14.10u besteld. Zojuist gebeld dat ik het toestel morgen kan ophalen in de Tshop Leiden! Geen smsje oid op voorhand gekregen.

 

Veel succes voor iedereen die nog in spanning zit te wachten. Er wordt dus wel degelijk gebeld!

Reputatie 7

Hi allemaal,

Goed om te zien dat jullie elkaar op de hoogte houden van de bestellingen en alles eromheen!

Vanavond zal er geen update meer komen, maar morgenochtend zijn we er weer en dan zullen ook de levertijden van de iPhone 13 Pro Max (waar nodig) in de tabellen worden aangepast.

Voor nu een fijne avond!

Reputatie 2

paashaas je hebt gelijk.

 

@theogtj11 Bedankt voor deze inhoudsloze bijdrage voor iedereen die wél graag de nieuwe Iphone wil aanschaffen. Vraag me af waarom je dit forum in de gaten houdt als je toch niet van plan bent om deze telefoon te bestellen. 

Reputatie 1

Had vrijdag besteld rond 19:00 met ophalen in de winkel. Heaas nog niks gehoord. Heb het filiaal geprobeerd te bellen maar geen gehoor. Zelfs de algemene klantenservice krijgen hun ook niet aan de lijn. Ben benieuwd...

Ik ben gebeld en ik mag de iPhone morgen ophalen in de shop! ( Vrijdag besteld om 17:30 ) relax allemaal! Er moeten heel wat mensen gebeld worden 😂

Vrijdag besteld, donderdag mail gekregen dat ik bezorgmoment uit kon kiezen, maar kon wel pas vanaf dinsdag, dus dat gedaan, kijk ik vandaag weer, kan ik toch ineens voor zaterdag kiezen. Dus die maar gedaan. Raar dat het eerst niet kon en nu wel, maar mij hoor je niet klagen. 
gaat hier om een pro max 128Gb siera blauw

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

Deze levertijden zijn aangepast op 17 september 2021 om 14:00

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!Meer mensen die voor bezorgen hebben gekozen en niks hebben gehoord? (Pro max 128gb goud)

Reputatie 1

Benieuwd of de vervoerder in de avond ook mails ophaalverzoeken er uit doet. 

Iemand die maandag de telefoon heeft besteld en bericht heeft gekregen? 

Ik heb ook nog geen bericht ontvangen, helaas.. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Reputatie 1

Preorderen heeft dus ook weinig zin gehad dus, op 17e besteld moet ik alsnog 3 weken wachten 😂 Volgend keer haal ik wel gewoon via de Apple store.

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

En als je hem op maandag heb besteld?? Daar staat niks over

Wat is de levertijd voor mensen die hem 22-09 of later hebben besteld ?

Reputatie 7

Goedemorgen,

Je kunt de levertijden rekenen vanaf jouw besteldatum, dus als je op maandag 20 of woensdag 22 september hebt besteld dan moet je daar het aantal weken uit bovenstaande tabel bij optellen die gelden voor de door jou bestelde iPhone.

Als er een nieuwe update over te delen is dan dan zien jullie ons weer verschijnen!

Goedemorgen,

Je kunt de levertijden rekenen vanaf jouw besteldatum, dus als je op maandag 20 of woensdag 22 september hebt besteld dan moet je daar het aantal weken uit bovenstaande tabel bij optellen die gelden voor de door jou bestelde iPhone.

Als er een nieuwe update over te delen is dan dan zien jullie ons weer verschijnen!

Hoi David, ik heb Hajar al verschillende keren een privé bericht gestuurd maar ik hoor niks. Door een grote fout van T Mobile ben ik opnieuw achter aan in de rij geplaatst en met mijn klacht word tot dusver niks gedaan...

Reputatie 2

Ik heb de dag van de pre-order zakelijk de iphone 13 pro max 128gb in het zwart besteld ( om en nabij 17:00uur ) tot op de dag vandaag (nog?) geen gehoor. Zowel geen sms

als een email ontvangen.. vaag allemaal. 
 

mvg

Reputatie 1

Ik heb de dag van de pre-order zakelijk de iphone 13 pro max 128gb in het zwart besteld ( om en nabij 17:00uur ) tot op de dag vandaag (nog?) geen gehoor. Zowel geen sms

als een email ontvangen.. vaag allemaal. 
 

mvg

Bel de klantenservice, er kan iets fouts gegaan zijn. Dat had ik namelijk op de dag van pre-order. Werd ik gebeld door t-mobile rond 14:10, had ik mijn bestelling gedaan echter heeft de medewerker niet mijn bestelling doorgevoerd. Kwam ik pas achter rond 19:00 toen ik de klantenservice gebeld had dat ik nog geen bevestiging had ontvangen, bleek dus dat de medewerker mijn bestelling gewoon "vergeten" was in te voeren. Dus dan maar rond 19:00 een "echte" bestelling geplaatst en wel een bevestiging gekregen. En dan nog moet ik 3 weken wachten...

Reputatie 2

Ik heb de dag van de pre-order zakelijk de iphone 13 pro max 128gb in het zwart besteld ( om en nabij 17:00uur ) tot op de dag vandaag (nog?) geen gehoor. Zowel geen sms

als een email ontvangen.. vaag allemaal. 
 

mvg

Bel de klantenservice, er kan iets fouts gegaan zijn. Dat had ik namelijk op de dag van pre-order. Werd ik gebeld door t-mobile rond 14:10, had ik mijn bestelling gedaan echter heeft de medewerker niet mijn bestelling doorgevoerd. Kwam ik pas achter rond 19:00 toen ik de klantenservice gebeld had dat ik nog geen bevestiging had ontvangen, bleek dus dat de medewerker mijn bestelling gewoon "vergeten" was in te voeren. Dus dan maar rond 19:00 een "echte" bestelling geplaatst en wel een bevestiging gekregen. En dan nog moet ik 3 weken wachten...

Dat lijkt me sterk, ik heb echter wel dezelfde dag een mail gekregen van t-mobile zelf over de bevestiging van mijn bestelling met daarin een iDeal betaallink. Misschien heeft @Hajar @tmobile een andere levertijd voor de pro max series? 

Reputatie 2

@David Dus even voor de goede orde, want de communicatie is vrij onduidelijk: Als je zaterdag 18 september een order heb geplaatst en de levertijd toen nog gewoon op 24 september stond dan is dat nu 3 tot 4 weken geworden...dus dan heb je je iPhone pas uiterlijk 16 oktober? klopt dit?

Reputatie 3

Ik heb afgelopen zaterdag de pro max 128gb sierre blue besteld ophalen in de shop maar nogsteeds niks gehoord helaas

Reputatie 7

@WesselmanJ

Als het om een privébericht gaat waar niet om is gevraagd, zoals je mij ook hebt gestuurd, dan wordt hier inderdaad niet op gereageerd. Zie hierover ook onze huisregels.

Ik begreep van mijn collega dat je ondertussen via Twitter contact hebt opgenomen, dus mijn collega zal je daar verder helpen.

@iFeelgoed 

Het kan dan zijn dat de bovenstaande levertijden voor jou gelden en dat er een langere wachttijd voor jouw bestelling geldt. Heb je wel een bevestiging van jouw order ontvangen of dat ook niet? Als je die ook niet hebt gekregen, dan wil ik dat graag even voor je nakijken. Kun je me dan een privébericht via mijn profiel sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN?

@CowboyHenk 

Dat klopt inderdaad. De leverdatum die er op zaterdag stond was vanaf 24 september en daarna is het afwachten hoeveel er van welke telefoon wordt besteld en hoeveel we die week geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden geüpdatet zoals vanochtend is gebeurd.

@Joeystef 

Als je nog niets hebt vernomen vanuit de T-Shop dan kun je er van uitgaan dat de levertijden voor jou gelden die in bovenstaande tabel staan.