[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Reputatie 2

@WesselmanJ

Als het om een privébericht gaat waar niet om is gevraagd, zoals je mij ook hebt gestuurd, dan wordt hier inderdaad niet op gereageerd. Zie hierover ook onze huisregels.

Ik begreep van mijn collega dat je ondertussen via Twitter contact hebt opgenomen, dus mijn collega zal je daar verder helpen.

@iFeelgoed

Het kan dan zijn dat de bovenstaande levertijden voor jou gelden en dat er een langere wachttijd voor jouw bestelling geldt. Heb je wel een bevestiging van jouw order ontvangen of dat ook niet? Als je die ook niet hebt gekregen, dan wil ik dat graag even voor je nakijken. Kun je me dan een privébericht via mijn profiel sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN?

@CowboyHenk

Dat klopt inderdaad. De leverdatum die er op zaterdag stond was vanaf 24 september en daarna is het afwachten hoeveel er van welke telefoon wordt besteld en hoeveel we die week geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden geüpdatet zoals vanochtend is gebeurd.

@Joeystef

Als je nog niets hebt vernomen vanuit de T-Shop dan kun je er van uitgaan dat de levertijden voor jou gelden die in bovenstaande tabel staan.

Hoi David, 

allereerst dank voor je reactie. Zoals ik ook eerder heb vermeld, ik heb wél de zelfde dag van de pre order dus 17/9 een bevestiging email gekregen van tmobile van mijn bestelling. Met daarin het volgende ; ideal link, zodra op voorraad een bericht van de AMP koerier etc. 
 

mijn broer heeft dezelfde dag ook bestelling gedaan met dezelfde bestelling 13pro max 128gb. Hij heeft al een belletje gekregen dat hij het mag ophalen! Ik nog niet.. is er soms een verschil met laten bezorgen en/of ophalen? Want als dat sneller is vraag ik me af of ik dat kan omkatten en mijn toestel kan ophalen in de t-shop. 
 

mvg

Beetje jammer toch. Door “vanaf 24 september” neer te zetten schep je wel een verwachting dat er snel geleverd zal worden. Maar het wordt dus weer hetzelfde tranendal als elk jaar. Had beter vorige week bij Apple kunnen bestellen, toen was de levertijd daar nog 24-28 september. Maar ik wilde weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten in de hoop dat het nu eens goed geregeld zou zijn. Dom, dom, dom.

Reputatie 3

Is gewoon zoals elk jaar weer slecht geregeld laatste keer dat ik hier wat bestel ze weten dat er veel vraag naar is en op t laatste moment de levertijd aanpassen naar 4 weken

Reputatie 1

Het is toch geen sinds verenigbaar dat iemand die de IPhone op 17-09-2021 om 14:00 uur besteld, deze vandaag de 24e op kan komen halen of laten bezorgen, iemand die op 17-09-2021 om 17:00 uur besteld dat deze 3 of 4 weken moet wachten….

En bij een dochteronderneming BelSimpel wel gewoon binnen enkele werkdagen leverbaar is  

 

@T-Mobile graag een reactie hierop?

Reputatie 1

Voor mij ook laatste keer. Slecht geregeld. Eerst een telefonische bestelling die "vergeten" was in te voeren daarna ging het wel goed in de avond op de 17e, en dan toch moet ik nu 3 weken wachten omdat mijn gekozen model niet eens geleverd is bij mijn shop... terwijl de verkoper aan de telefoon nog had aangeraden om het op te halen in de shop... 

Werd net gebeld door de T-Mobile shop de Apple 13 Pro Max ligt klaar, mijn man en ik gaan hem morgen ophalen 👍🏻

Reputatie 1

TIP: annuleer bij T-Mobile. Bestel bij Belsimpel daar zijn ze op voorraad. Spijtig om te zeggen, maar jullie maken er een zooitje van. 

Reputatie 3

Werd net gebeld door de T-Mobile shop de Apple 13 Pro Max ligt klaar, mijn man en ik gaan hem morgen ophalen 👍🏻

Heb je eerder vandaag ook een sms gehad dat de levertijd van jouw iphone is gewijzigd?

Reputatie 2

Werd net gebeld door de T-Mobile shop de Apple 13 Pro Max ligt klaar, mijn man en ik gaan hem morgen ophalen 👍🏻

Heb je eerder vandaag ook een sms gehad dat de levertijd van jouw iphone is gewijzigd?

Ik wel.. erg vaag dit allemaal

Reputatie 2

TIP: annuleer bij T-Mobile. Bestel bij Belsimpel daar zijn ze op voorraad. Spijtig om te zeggen, maar jullie maken er een zooitje van. 

Ik heb net gekeken bij belsimpel, die hebben een levertijd van 3 weken. ( iphone 13 pro max )

Reputatie 3

Werd net gebeld door de T-Mobile shop de Apple 13 Pro Max ligt klaar, mijn man en ik gaan hem morgen ophalen 👍🏻

Heb je eerder vandaag ook een sms gehad dat de levertijd van jouw iphone is gewijzigd?

Ik wel.. erg vaag dit allemaal

Ja ik heb net zelf maar gebeld om te vragen hoe t zit maar die van mij hebben ze niet in de winkel word pas gebeld als ze hem op voorraad hebben

TIP: annuleer bij T-Mobile. Bestel bij Belsimpel daar zijn ze op voorraad. Spijtig om te zeggen, maar jullie maken er een zooitje van. 

Dat was mijn probleem vanaf begin aan. Ik kan niet overstappen, omdat ik (dom genoeg) in april ala mijn sim only abonnement bij T-Mobile had verlengd voor 2 jaar. Dus ik was al vast aan T-Mobile. Anders had ik het afgelopen vrijdag om 2 uur besteld bij KPN, wat ik later moest annuleren 😞 Voor mij ook zeker de laatste keer bij T-Mobile. 

Een iPhone 13 Max pro 18-9 besteld waarbij op de site stond 24-9 leverbaar hier van uit gaand kreeg ik vandaag een berichtje dat het met 3 tot 4 weken is vertraagd.. had het dan beter bij Apple zelf kunnen bestellen waar een pre order wel te leveren is en je ook echt iets pre orderd 

Reputatie 3

Hoevaak krijgen ze eigenlijk een nieuwe levering? Is dat elke week?

Reputatie 1

De klantenservice gaf aan 1 keer per week. 
 

zelf net m’n bestelling geannuleerd en bij BelSimpel besteld. Bij het bestellen werd aangegeven 2-4 werkdagen leverbaar en na het bestellen konden ze geen indicatie geven van de levertijd 😞 afwachten maar. 

Reputatie 3

De klantenservice gaf aan 1 keer per week. 
 

zelf net m’n bestelling geannuleerd en bij BelSimpel besteld. Bij het bestellen werd aangegeven 2-4 werkdagen leverbaar en na het bestellen konden ze geen indicatie geven van de levertijd 😞 afwachten maar. 

Heb jammergenoeg een 2 jarig abbo anders was ik ook allang weg geweest zodra dit abbo afgelopen is ga ik overstappen

Reputatie 1

De klantenservice gaf aan 1 keer per week. 
 

zelf net m’n bestelling geannuleerd en bij BelSimpel besteld. Bij het bestellen werd aangegeven 2-4 werkdagen leverbaar en na het bestellen konden ze geen indicatie geven van de levertijd 😞 afwachten maar. 
 Er staat 2-4 dagen bij Belsimpel, dan heb je hem in huis. De klantenservice van Belsimpel geeft dat ook aan. 

Reputatie 1

Het is toch geen sinds verenigbaar dat iemand die de IPhone op 17-09-2021 om 14:00 uur besteld, deze vandaag de 24e op kan komen halen of laten bezorgen, iemand die op 17-09-2021 om 17:00 uur besteld dat deze 3 of 4 weken moet wachten….

En bij een dochteronderneming BelSimpel wel gewoon binnen enkele werkdagen leverbaar is  

 

@T-Mobile graag een reactie hierop?

zelfs als je om 14:03 besteld hebt mag je lekker lang wachten.. 

Als eerste besteld en niet in huis. Ik heb hem geannuleerd en ben naar KPN gegaan. Die kon hem morgn voor mij leveren! 
 

T-mobile behandeld hun vaste klanten niet goed. 

Reputatie 2

slechtste tmobile ervaring ooit, eerst is er helemaal geen communicatie van die kant! Ten tweede zie ik dat mensen hetzelfde model ergens anders later dan ik bestellen en het gewoon eerder in huis hebben! Ten derde is dit een superslechte launch van tmobile door te doen alsof een pre-order iets boeide, men koopt nu iphones via bol.com en krijgt ze vandaag zelfs binnen!! Ik kon net zo goed ergens anders bestellen want daar krijgen mensen wel iets. 

Bestelling geannuleerd en bij belsimpel besteld, wordt morgen geleverd. 

Zojuist de 13 pro max blue opgehaald in de Tshop. 17-09 14:10 besteld, gisteren 16:12 gebeld dat ik hem kon ophalen. Geen smsje oid ontvangen op voorhand. 
 

Al met al hier een tevreden (terugkerende) klant. Veel succes met de bestellingen allemaal!

Reputatie 7

Hi allemaal,

We doen natuurlijk ons best om zoveel mogelijk informatie te verstrekken, maar we zijn hierin ook afhankelijk van de voorraad die we toegestuurd krijgen. Aan de hand daarvan doen wij dan bepaalde prognoses en dan kan het zijn dat er langere levertijden voor de iPhones komen. De iPhone blijft een immens populaire smartphone en dat is ieder jaar weer glashelder! :grin:

Zodra wij weer een update van de levertijden hebben dan horen we het graag en voor nu een goed weekend toegewenst!

¯\_(ツ)_/¯ 

 

 

Reputatie 1

Hi allemaal,

We doen natuurlijk ons best om zoveel mogelijk informatie te verstrekken, maar we zijn hierin ook afhankelijk van de voorraad die we toegestuurd krijgen. Aan de hand daarvan doen wij dan bepaalde prognoses en dan kan het zijn dat er langere levertijden voor de iPhones komen. De iPhone blijft een immens populaire smartphone en dat is ieder jaar weer glashelder! :grin:

Zodra wij weer een update van de levertijden hebben dan horen we het graag en voor nu een goed weekend toegewenst!

Echter wel heel erg jammer dat er fouten worden gemaakt met bestellingen. Daarnaast is het uiterst raar dat andere providers (meer?!) Preorders kunnen vervullen dan t-mobile. Je kan op z'n minst verwachten dat als je op 17e hebt besteld dat je gewoon op 24e je iphone binnenkrijgt.

Jullie hebben onvoldoende informatie gegeven over de beschikbaarbeid van de toestellen. Een hele week bleef het hangen op de 24e waardoor men denkt "hey als ik nu bestel krijg ik het op de 24e". Terwijl dat dus niet het geval is.

Dus alle mensen die nu de dupe zijn en de preorder hebben die niet geleverd worden, zullen vrijwel niet annuleren want dan komen ze elders ook weer "achteraan in de rij" terwijl ze wellicht elders al hun preorder hadden kunnen ontvangen. 

En je gaat mij echt niet overtuigen dat t-mobile niet op voorhand wist hoeveel units ze zouden hebben voor 24e. Ze wisten precies hoeveel ze krijgen al weken terug.

Tot slot zeg je zelf dat dit elk jaar "glashelder" is. Waarom anticipeert t-mobile dit dan niet beter? Elk jaar dezelfde fout maken....

Vind het erg jammer dit, ben al lang klant bij t-mobile. Voortaan koop ik mijn mobiel los, ergens anders.