[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Reputatie 2

Hi allemaal,

We doen natuurlijk ons best om zoveel mogelijk informatie te verstrekken, maar we zijn hierin ook afhankelijk van de voorraad die we toegestuurd krijgen. Aan de hand daarvan doen wij dan bepaalde prognoses en dan kan het zijn dat er langere levertijden voor de iPhones komen. De iPhone blijft een immens populaire smartphone en dat is ieder jaar weer glashelder! :grin:

Zodra wij weer een update van de levertijden hebben dan horen we het graag en voor nu een goed weekend toegewenst!

Echter wel heel erg jammer dat er fouten worden gemaakt met bestellingen. Daarnaast is het uiterst raar dat andere providers (meer?!) Preorders kunnen vervullen dan t-mobile. Je kan op z'n minst verwachten dat als je op 17e hebt besteld dat je gewoon op 24e je iphone binnenkrijgt.

Jullie hebben onvoldoende informatie gegeven over de beschikbaarbeid van de toestellen. Een hele week bleef het hangen op de 24e waardoor men denkt "hey als ik nu bestel krijg ik het op de 24e". Terwijl dat dus niet het geval is.

Dus alle mensen die nu de dupe zijn en de preorder hebben die niet geleverd worden, zullen vrijwel niet annuleren want dan komen ze elders ook weer "achteraan in de rij" terwijl ze wellicht elders al hun preorder hadden kunnen ontvangen. 

En je gaat mij echt niet overtuigen dat t-mobile niet op voorhand wist hoeveel units ze zouden hebben voor 24e. Ze wisten precies hoeveel ze krijgen al weken terug.

Tot slot zeg je zelf dat dit elk jaar "glashelder" is. Waarom anticipeert t-mobile dit dan niet beter? Elk jaar dezelfde fout maken....

Vind het erg jammer dit, ben al lang klant bij t-mobile. Voortaan koop ik mijn mobiel los, ergens anders. 

ik kan me hier helaas helemaal in vinden, kleinere telefoonleveranciers zoals mobiel.nl en belsimpel kunnen NOG STEEDS de orders binnen 4 werkdagen leveren. Deze pre-order van tmobile was een ramp en dit is dan ook de laatste keer dat ik hier wat bestel.

Ze willen gewoon dat mensen hun bestelling niet annuleren dus lieten ze het staan op 24 september (dit heeft Tele2 ook gedaan aangezien ze nu soort van samenwerken), smerige praktijken en had dit niet van T-Mobile verwacht

Werd net gebeld door de T-Mobile shop de Apple 13 Pro Max ligt klaar, mijn man en ik gaan hem morgen ophalen 👍🏻

Heb je eerder vandaag ook een sms gehad dat de levertijd van jouw iphone is gewijzigd?

Ik wel.. erg vaag dit allemaal

Nee niets ontvangen….ga zoals afgesproken morgen de I Phone 13 ophalen.

Had de levering langer geduurd dan had dit mij echt niet  uitgemaakt, mijn oude I Phone 📱 doet het nog steeds.

En bij nood kan ik nog altijd een postduif of de tam tam gebruiken, de wereld vergaat echt niet… fijn weekend voor iedereen en geniet van het mooie weer 😀

Beste T-mobile, 

Mijn man, mijn zwager en ik hebben de zelfde dag en tijdstip ons telefoon besteld, nu hebben zij allemaal hun nieuwe Iphone gekregen behalve ik. Mijn man en ik hebben het zelfde besteld. 

Ik vind het heel jammer. 

 

Graag een reactie 

 

Groetjes, 

 

Zam.

 

 

Reputatie 7

@AltVas 

Het is glashelder, maar dat betekent niet dat wij bijvoorbeeld meer iPhones binnen krijgen of dat er ieder jaar hetzelfde aantal orders is. We hadden het liefst natuurlijk iedereen direct de bestelde iPhone geleverd, maar we kunnen niet leveren wat we niet hebben. Ondertussen heb ik al flink wat iPhone-launches meegemaakt en de iPhone-toestellen blijven nou eenmaal zeer populair en daarom zal er in beginsel eigenlijk altijd meer vraag zijn dan aanbod.

@Zamza

Balen voor je dat jouw man en zwager hun iPhone al wél in handen hebben en jij wat langer moet wachten, ik snap dat dat zuur is!

Gaat het om precies dezelfde variant iPhone in dezelfde kleur en geheugen? Er zit namelijk ook nog verschil in tussen de levertijden van bijvoorbeeld de iPhone mini en een Pro Max of tussen een iPhone Pro Max maar in verschillende kleuren en/of geheugencapaciteit. Dit zijn allemaal factoren die de levertijd van een bestelling beïnvloeden.

Daarnaast komen er in korte tijd zoveel bestellingen binnen dat zelfs een paar minuten al een aardig verschil kan maken op de wachtlijst. 

Hopelijk komt jouw iPhone alsnog spoedig binnen. Voor nu in ieder geval een goed weekend!

Vanmorgen de Apple I Phone13 Pro Max Baby Blue opgehaald bij de T-Mobile shop, fantastische mooi toestel moet mij nog wel wat meer verdiepen in het filmen.
Mijn man heeft het volledige bedrag betaald voor het toestel, en de uitgebreide verzekering genomen. Werd direct aangepast door de vriendelijke verkoopster e-mail ontvangen van T-Mobile met het nieuwe contract. Nu alleen nog de bevestiging van de verzekering voor het toestel, aangezien het nu weekend is verwacht ik a.s Maandag bericht dat mijn toestel is verzeker. Een prachtig cadeau van mijn man waar ik dolblij mee ben.

Bedankt T-Mobile voor de goede service zoals altijd👍🏻

 

 

Reputatie 1

woensdag de telefoon besteld en zal vrijdag een mail krijgen. tot op heden nog 0.0 gehoort terwijl aan de telefoon werd gezegt dat hem zaterdag wel thuis kon verwachten

Reputatie 3

woensdag de telefoon besteld en zal vrijdag een mail krijgen. tot op heden nog 0.0 gehoort terwijl aan de telefoon werd gezegt dat hem zaterdag wel thuis kon verwachten

Dat zal nog wel even duren voor je wat hoort ik heb m de 18e besteld en ook niks gehoord staat vanaf de 17e al een levertijd van 3-4 weken 

Reputatie 1

woensdag de telefoon besteld en zal vrijdag een mail krijgen. tot op heden nog 0.0 gehoort terwijl aan de telefoon werd gezegt dat hem zaterdag wel thuis kon verwachten

Dat zal nog wel even duren voor je wat hoort ik heb m de 18e besteld en ook niks gehoord staat vanaf de 17e al een levertijd van 3-4 weken 

maar dan is het apart dat mensen vrijdag bestellen en al wel mail hebben terwijl om zelfde toestel en geheugen gaat.. was fijn geweest als je een soort track en trace had gehad in dit geval.

Reputatie 3

woensdag de telefoon besteld en zal vrijdag een mail krijgen. tot op heden nog 0.0 gehoort terwijl aan de telefoon werd gezegt dat hem zaterdag wel thuis kon verwachten

Dat zal nog wel even duren voor je wat hoort ik heb m de 18e besteld en ook niks gehoord staat vanaf de 17e al een levertijd van 3-4 weken 

maar dan is het apart dat mensen vrijdag bestellen en al wel mail hebben terwijl om zelfde toestel en geheugen gaat.. was fijn geweest als je een soort track en trace had gehad in dit geval.

Dat komt omdat ie vanaf de 17e al besteld kon worden en als jij m pas de 22e heb besteld duurt t lang eerst moeten alle mensen heb krijgen die m eerder besteld hebben

Reputatie 1

woensdag de telefoon besteld en zal vrijdag een mail krijgen. tot op heden nog 0.0 gehoort terwijl aan de telefoon werd gezegt dat hem zaterdag wel thuis kon verwachten

Dat zal nog wel even duren voor je wat hoort ik heb m de 18e besteld en ook niks gehoord staat vanaf de 17e al een levertijd van 3-4 weken 

maar dan is het apart dat mensen vrijdag bestellen en al wel mail hebben terwijl om zelfde toestel en geheugen gaat.. was fijn geweest als je een soort track en trace had gehad in dit geval.

Dat komt omdat ie vanaf de 17e al besteld kon worden en als jij m pas de 22e heb besteld duurt t lang eerst moeten alle mensen heb krijgen die m eerder besteld hebben

ik bedoel juist hun hebben hem later besteld. ik heb 2dagen eerder besteld

Reputatie 3

woensdag de telefoon besteld en zal vrijdag een mail krijgen. tot op heden nog 0.0 gehoort terwijl aan de telefoon werd gezegt dat hem zaterdag wel thuis kon verwachten

Dat zal nog wel even duren voor je wat hoort ik heb m de 18e besteld en ook niks gehoord staat vanaf de 17e al een levertijd van 3-4 weken 

maar dan is het apart dat mensen vrijdag bestellen en al wel mail hebben terwijl om zelfde toestel en geheugen gaat.. was fijn geweest als je een soort track en trace had gehad in dit geval.

Dat komt omdat ie vanaf de 17e al besteld kon worden en als jij m pas de 22e heb besteld duurt t lang eerst moeten alle mensen heb krijgen die m eerder besteld hebben

ik bedoel juist hun hebben hem later besteld. ik heb 2dagen eerder besteld

Hoe kan je m 2 dagen eerder besteld hebben? pre orderen kon pas vanaf de 17e niet eerder

Reputatie 1

woensdag de telefoon besteld en zal vrijdag een mail krijgen. tot op heden nog 0.0 gehoort terwijl aan de telefoon werd gezegt dat hem zaterdag wel thuis kon verwachten

Dat zal nog wel even duren voor je wat hoort ik heb m de 18e besteld en ook niks gehoord staat vanaf de 17e al een levertijd van 3-4 weken 

maar dan is het apart dat mensen vrijdag bestellen en al wel mail hebben terwijl om zelfde toestel en geheugen gaat.. was fijn geweest als je een soort track en trace had gehad in dit geval.

Dat komt omdat ie vanaf de 17e al besteld kon worden en als jij m pas de 22e heb besteld duurt t lang eerst moeten alle mensen heb krijgen die m eerder besteld hebben

ik bedoel juist hun hebben hem later besteld. ik heb 2dagen eerder besteld

Hoe kan je m 2 dagen eerder besteld hebben? pre orderen kon pas vanaf de 17e niet eerder

24 tigste die vrijdag hebben hun hem besteld ik de 22tigste

Reputatie 3

woensdag de telefoon besteld en zal vrijdag een mail krijgen. tot op heden nog 0.0 gehoort terwijl aan de telefoon werd gezegt dat hem zaterdag wel thuis kon verwachten

Dat zal nog wel even duren voor je wat hoort ik heb m de 18e besteld en ook niks gehoord staat vanaf de 17e al een levertijd van 3-4 weken 

maar dan is het apart dat mensen vrijdag bestellen en al wel mail hebben terwijl om zelfde toestel en geheugen gaat.. was fijn geweest als je een soort track en trace had gehad in dit geval.

Dat komt omdat ie vanaf de 17e al besteld kon worden en als jij m pas de 22e heb besteld duurt t lang eerst moeten alle mensen heb krijgen die m eerder besteld hebben

ik bedoel juist hun hebben hem later besteld. ik heb 2dagen eerder besteld

Hoe kan je m 2 dagen eerder besteld hebben? pre orderen kon pas vanaf de 17e niet eerder

24 tigste die vrijdag hebben hun hem besteld ik de 22tigste

Ooh zo ja dan zal t waarschijnlijk toch een andere kleur zijn of iets

Geweldige omstandigheden. Beleefde service:blush: Dank u voor uw begrip.

 

Reputatie 3

 

Ziet er goed uit!! Wanneer had jij m besteld?

Ik heb de pro max 25 september besteld

zal zeker 3 tot 4 weken duren voordat ik m hebt

 

 

Ziet er goed uit!! Wanneer had jij m besteld?

Geannuleerd bij T-mobile zelf en toen bij t-mobile besteld op dag van de release

Reputatie 1

 

Ziet er goed uit!! Wanneer had jij m besteld?

Geannuleerd bij T-mobile zelf en toen bij t-mobile besteld op dag van de release

Uh wat??... je hebt je preorder geannuleerd en toen opnieuw op de 24e besteld en je hebt het nu binnen??

 

Ziet er goed uit!! Wanneer had jij m besteld?

Geannuleerd bij T-mobile zelf en toen bij t-mobile besteld op dag van de release

Uh wat??... je hebt je preorder geannuleerd en toen opnieuw op de 24e besteld en je hebt het nu binnen??

Ik bedoel bij belsimpel besteld op dag van release wel met verlenging van mijn T-mobile abbo

Reputatie 1

 

Ziet er goed uit!! Wanneer had jij m besteld?

Geannuleerd bij T-mobile zelf en toen bij t-mobile besteld op dag van de release

Uh wat??... je hebt je preorder geannuleerd en toen opnieuw op de 24e besteld en je hebt het nu binnen??

Ik bedoel bij belsimpel besteld op dag van release wel met verlenging van mijn T-mobile abbo

Geniet ervan! Wel jammer voor ons die bij T-mobile zijn gebleven voor de pre-orders. Ik had ook een 13 pro max in goud op de 17e besteld... en blijkbaar heb jij het dus al binnen terwijl je veel later het besteld had bij een ander en ik (en anderen) moet er nog op wachten... maarja David wilt niet erkennen dat er dankzij (vrijwel opzettelijk?) miscommunicatie nu klanten zijn die elders hun mobiel al had kunnen hebben. Zoals een andere klant had vermeld welke zijn reisplannen had gemaakt op basis van de false verwachtingen die gegeven zijn.

Waarom is het zo lastig om dit te erkennen en verontschuldiging aan te bieden en het volgend keer beter te doen in plaats van het middels woordtrucjes af te schuiven op de klanten?

Maargoed. Met geduld wachten we maar, geen keus meer nu...

Waarom is het zo dat als je de telefoon direct bij T Mobile besteld je 3-4 weken moet wachten en als je ‘m bij BelSimpel besteld een lever tijd van 2-4 dagen hebt?

17 september 14:15 uur besteld nog steeds niet binnen. Levertijd staat op 2 a 3 weken 😫😫😫😫😫

Reputatie 1

 

Ziet er goed uit!! Wanneer had jij m besteld?

Geannuleerd bij T-mobile zelf en toen bij t-mobile besteld op dag van de release

Uh wat??... je hebt je preorder geannuleerd en toen opnieuw op de 24e besteld en je hebt het nu binnen??

Ik bedoel bij belsimpel besteld op dag van release wel met verlenging van mijn T-mobile abbo


 

Zelf heb ik dat zelfde gedaan op vrijdag 24-09-21 om 13:24 uur gedaan maar nog geen verzend status: nog in behandeling. 13 . Pro max antraciet. 128Gb :-(

Reputatie 1

hebben jullie al iets van een link oid dan want ik heb 0.0 dat ik iets weet😅