[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

hebben jullie al iets van een link oid dan want ik heb 0.0 dat ik iets weet😅

Nee, ik heb ook nog helemaal niks.. vandaag naar de T-Mobile winkel geweest en daar zeiden ze dat het echt nog lang kan duren.

Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Reputatie 3

Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Ik ook niet was de laatste keer. in de winkel werd mij verteld dat ik deze vrijdag meteen kon ophalen mijn oude telefoon moest weer ingeleverd worden ennu zit ik zonder telefoon omdat ik op dezelfde dag pas werd gebeld dat ik nog even 4 weken moet wachten, slechte service voor de vaste klanten ze houden er niet veel over op deze manier.

Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Ik ook niet was de laatste keer. in de winkel werd mij verteld dat ik deze vrijdag meteen kon ophalen mijn oude telefoon moest weer ingeleverd worden ennu zit ik zonder telefoon omdat ik op dezelfde dag pas werd gebeld dat ik nog even 4 weken moet wachten, slechte service voor de vaste klanten ze houden er niet veel over op deze manier.

 En ze gebruiken misleidende marketing (vanaf 24 leverbaar), ze stuurden 1% en meteen veranderen ze dan alles naar 4 weken en zeggen hier "We kunnen niet geven wat we niet hebben",ja zeg dan dat het niet beschikbaar is totdat je het hebt. Ik ben erg teleurgesteld als klant die premium producten koopt

Reputatie 3

Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Ik ook niet was de laatste keer. in de winkel werd mij verteld dat ik deze vrijdag meteen kon ophalen mijn oude telefoon moest weer ingeleverd worden ennu zit ik zonder telefoon omdat ik op dezelfde dag pas werd gebeld dat ik nog even 4 weken moet wachten, slechte service voor de vaste klanten ze houden er niet veel over op deze manier.

 En ze gebruiken misleidende marketing (vanaf 24 leverbaar), ze stuurden 1% en meteen veranderen ze dan alles naar 4 weken en zeggen hier "We kunnen niet geven wat we niet hebben",ja zeg dan dat het niet beschikbaar is totdat je het hebt. Ik ben erg teleurgesteld als klant die premium producten koopt

Ja precies dat op t laatste moment pas zeggen dat ze niks hebben, andere providers kunnen t binnen nu en 4 dagen leveren en t mobile niet? Vind t jammer dat t zo gegaan is en omdat mij verteld is dat ik m vrijdag zou hebben net als vele andere heb ik een probleem dat ik geen telefoon meer heb en oplossen proberen ze nieteens slechte service

Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Ik ook niet was de laatste keer. in de winkel werd mij verteld dat ik deze vrijdag meteen kon ophalen mijn oude telefoon moest weer ingeleverd worden ennu zit ik zonder telefoon omdat ik op dezelfde dag pas werd gebeld dat ik nog even 4 weken moet wachten, slechte service voor de vaste klanten ze houden er niet veel over op deze manier.

 En ze gebruiken misleidende marketing (vanaf 24 leverbaar), ze stuurden 1% en meteen veranderen ze dan alles naar 4 weken en zeggen hier "We kunnen niet geven wat we niet hebben",ja zeg dan dat het niet beschikbaar is totdat je het hebt. Ik ben erg teleurgesteld als klant die premium producten koopt

Ja precies dat op t laatste moment pas zeggen dat ze niks hebben, andere providers kunnen t binnen nu en 4 dagen leveren en t mobile niet? Vind t jammer dat t zo gegaan is en omdat mij verteld is dat ik m vrijdag zou hebben net als vele andere heb ik een probleem dat ik geen telefoon meer heb en oplossen proberen ze nieteens slechte service

Precies mijn probleem ook. Ik heb nu een oude iPhone met een kapot scherm en een batterij die heel snel leeg is. Ik moet het de hele tijd blijven opladen. En het probleem is dat niemand aangeeft wanneer we de volgende lading kunnen verwachten. Dat wordt ten minste bij Apple zelf gedaan. 

Reputatie 3

Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Ik ook niet was de laatste keer. in de winkel werd mij verteld dat ik deze vrijdag meteen kon ophalen mijn oude telefoon moest weer ingeleverd worden ennu zit ik zonder telefoon omdat ik op dezelfde dag pas werd gebeld dat ik nog even 4 weken moet wachten, slechte service voor de vaste klanten ze houden er niet veel over op deze manier.

 En ze gebruiken misleidende marketing (vanaf 24 leverbaar), ze stuurden 1% en meteen veranderen ze dan alles naar 4 weken en zeggen hier "We kunnen niet geven wat we niet hebben",ja zeg dan dat het niet beschikbaar is totdat je het hebt. Ik ben erg teleurgesteld als klant die premium producten koopt

Ja precies dat op t laatste moment pas zeggen dat ze niks hebben, andere providers kunnen t binnen nu en 4 dagen leveren en t mobile niet? Vind t jammer dat t zo gegaan is en omdat mij verteld is dat ik m vrijdag zou hebben net als vele andere heb ik een probleem dat ik geen telefoon meer heb en oplossen proberen ze nieteens slechte service

Precies mijn probleem ook. Ik heb nu een oude iPhone met een kapot scherm en een batterij die heel snel leeg is. Ik moet het de hele tijd blijven opladen. En het probleem is dat niemand aangeeft wanneer we de volgende lading kunnen verwachten. Dat wordt ten minste bij Apple zelf gedaan. 

Ja klopt enige wat er tegen me werd gezegd is dat ze binnen nu en 3 weken een nieuwe levering pas krijgen dus zit ik nu minimaal 3 weken met een samsung uit 2006 wat voor geen meter werkt

Reputatie 1

17-9-2021 om 17:00 uur een iPhone 13 pro Max 128Gb antraciet in per-order besteld, met een mooi vooruitzicht, hoogst waarschijnlijk 24 sept op de deurmat. 
 

24 sept een grote decerptie, 3 tot 4 weken levertijd :-(

 

24 sept om 13:00 uur bij T-Mobile mijn verlenging/bestelling geannuleerd en bij BelSimpel besteld en verlengd. 
 

Morgen, 29 sept, kan ik mijn bestelling op gaan halen op een Post-NL afhaalpunt. 
 

BelSimpel, wist ik al snel dat de IPhone bij hen 28 sept geleverd zou worden en klopte! Erg goede communicatie! T-Mobile kan nog een hoop leren van hun dochteronderneming BelSimpel en hun inkoop beleid.

 

Volgende keer ga ik toch gewoon direct naar BelSimpel, daar nemen ze hun klanten wel serieus.

 

Over de service medewerkers van T-Mobile niets dan goeds btw, die krijgen een hoop door T-Mobile georganiseerde shit over hun geen van de klant en blijven enthousiast en serieus de klant te woord staan. 

 

17-9-2021 om 17:00 uur een iPhone 13 pro Max 128Gb antraciet in per-order besteld, met een mooi vooruitzicht, hoogst waarschijnlijk 24 sept op de deurmat. 
 

24 sept een grote decerptie, 3 tot 4 weken levertijd :-(

 

24 sept om 13:00 uur bij T-Mobile mijn verlenging/bestelling geannuleerd en bij BelSimpel besteld en verlengd. 
 

Morgen, 29 sept, kan ik mijn bestelling op gaan halen op een Post-NL afhaalpunt. 
 

BelSimpel, wist ik al snel dat de IPhone bij hen 28 sept geleverd zou worden en klopte! Erg goede communicatie! T-Mobile kan nog een hoop leren van hun dochteronderneming BelSimpel en hun inkoop beleid.

 

Volgende keer ga ik toch gewoon direct naar BelSimpel, daar nemen ze hun klanten wel serieus.

 

Over de service medewerkers van T-Mobile niets dan goeds btw, die krijgen een hoop door T-Mobile georganiseerde shit over hun geen van de klant en blijven enthousiast en serieus de klant te woord staan. 

 

Helemaal mee eens. Het ligt absoluut niet aan David of Hajar. Het is echt niet hun schuld dat T-Mobile de beloftes niet nakomt of verkeerde informatie geeft. Zij doen gewoon hun werk en dat is doorgeven van de informatie die ze van boven krijgen. 
Maar ook een lesje geleerd om volgende keer via BelSimpel mijn telefoon te bestellen. 

Reputatie 3

17-9-2021 om 17:00 uur een iPhone 13 pro Max 128Gb antraciet in per-order besteld, met een mooi vooruitzicht, hoogst waarschijnlijk 24 sept op de deurmat. 
 

24 sept een grote decerptie, 3 tot 4 weken levertijd :-(

 

24 sept om 13:00 uur bij T-Mobile mijn verlenging/bestelling geannuleerd en bij BelSimpel besteld en verlengd. 
 

Morgen, 29 sept, kan ik mijn bestelling op gaan halen op een Post-NL afhaalpunt. 
 

BelSimpel, wist ik al snel dat de IPhone bij hen 28 sept geleverd zou worden en klopte! Erg goede communicatie! T-Mobile kan nog een hoop leren van hun dochteronderneming BelSimpel en hun inkoop beleid.

 

Volgende keer ga ik toch gewoon direct naar BelSimpel, daar nemen ze hun klanten wel serieus.

 

Over de service medewerkers van T-Mobile niets dan goeds btw, die krijgen een hoop door T-Mobile georganiseerde shit over hun geen van de klant en blijven enthousiast en serieus de klant te woord staan. 

 

Helemaal mee eens. Het ligt absoluut niet aan David of Hajar. Het is echt niet hun schuld dat T-Mobile de beloftes niet nakomt of verkeerde informatie geeft. Zij doen gewoon hun werk en dat is doorgeven van de informatie die ze van boven krijgen. 
Maar ook een lesje geleerd om volgende keer via BelSimpel mijn telefoon te bestellen. 

Ja maar hoe kan het zo zijn dat we nu 4 weken moeten wachten en als ik nu via belsimpel me abbo van tmobile verleng met de 13 pro max dat ie een levertijd heeft van 2-4 dagen?

Reputatie 1

als je op bel simpel kijkt staat er nu gewoon voor 23.30 besteld morgen in huis... en ik wacht al dik een week op een update wanneer ik eventueel iets kan verwachten.. misschien tog maar kijken of kan anuleren en via bel simpel kan hallen anders.. dit is ..

Reputatie 3

als je op bel simpel kijkt staat er nu gewoon voor 23.30 besteld morgen in huis... en ik wacht al dik een week op een update wanneer ik eventueel iets kan verwachten.. misschien tog maar kijken of kan anuleren en via bel simpel kan hallen anders.. dit is ..

Heb idd net even gebeld naar belsimpel en het zou kunnen maar dat betekend dat je eerst moet wachten tot je een bevestiging heb dat je abbo is geannuleerd en dan kan je bestellen bij belsimpel maar de medewerker zei wel dat ze geen garantie geven dat de levertijd echt klopt het is alleen een indicatie dus weet nog niet zo zeker of ik het er op wil gokken, maar idd een update van t mobile uit zou wel fijn zijn

Reputatie 1

Beschikbaarheid bij Apple zelf:

 

Ben wel echt benieuwd wanneer nou die leveringen binnenkomen bij T-mobile. @David heb je echt geen info over lever momenten bij T-mobile?

De tip overwogen om via Belsimpel de Iphone 13 Pro max Gold 128 GB te bestellen. 
naar verwachting 2-4 dagen leveren. 

er is daar in ieder geval een hoop meer duidelijk qua wat ze in huis hebben en hoe de bestellingen verdeeld worden. 

Reputatie 3

De tip overwogen om via Belsimpel de Iphone 13 Pro max Gold 128 GB te bestellen. 
naar verwachting 2-4 dagen leveren. 

er is daar in ieder geval een hoop meer duidelijk qua wat ze in huis hebben en hoe de bestellingen verdeeld worden. 

Klopt maar zoals ik net ook zei kunnen ze geen garantie geven dus kan maarzo netzolang duren als bij t mobile ik weet niet of ik t daarop ga gokken dat ik straks nog langer kan wachten

Reputatie 2

Nu ook stiekem de levertijd van de iPhone 13 pro max 256 blauw veranderen van 2-3 weken naar 3-4 weken zonder mij iets te laten weten!!!

Reputatie 7

Goedemiddag,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 2

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer vinden in het eerste bericht van dit topic.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

is dit dan ook als je NU bestelt of ook als je bijvoorbeeld vorige week hebt besteld?

Reputatie 3

Goedemiddag,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Dus ik kan mijne tussen de 9e en 16e verwachten? Besteld op 18 sept 128gb blauw

Reputatie 1

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Reputatie 3

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

Reputatie 2

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Reputatie 3

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Reputatie 1

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Reputatie 3

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Ja ik helaas ook zit nu nog 2 weken met een kut samsung uit 2006😭