[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Reputatie 1

Een uur geleden toch maar geannuleerd en besteld bij belsimpel levertijd stond op vandaag besteld morgen in huis dus kijken wat het daar word

Ik ook

Welke heb jij besteld?

13 Pro Max 512 GB Goud. Maar dit keer via belsimpel naar KPN. Kwa mobiel ben ik T-Mobile wel zat nu.

Jij?

Reputatie 3

Een uur geleden toch maar geannuleerd en besteld bij belsimpel levertijd stond op vandaag besteld morgen in huis dus kijken wat het daar word

Ik ook

Welke heb jij besteld?

13 Pro Max 512 GB Goud. Maar dit keer via belsimpel naar KPN. Kwa mobiel ben ik T-Mobile wel zat nu.

Jij?

Ik de pro max 128 gb blauw wel bij tmobile gebleven omdat me contract pas in januari verloopt dus wel via belsimpel verlengd, wanneer staat de levertijd bij jou? Bij mijn bestelling staat nu niet op voorraad dus zal wel woensdag worden

Reputatie 1

Een uur geleden toch maar geannuleerd en besteld bij belsimpel levertijd stond op vandaag besteld morgen in huis dus kijken wat het daar word

Ik ook

Welke heb jij besteld?

13 Pro Max 512 GB Goud. Maar dit keer via belsimpel naar KPN. Kwa mobiel ben ik T-Mobile wel zat nu.

Jij?

Ik de pro max 128 gb blauw wel bij tmobile gebleven omdat me contract pas in januari verloopt dus wel via belsimpel verlengd, wanneer staat de levertijd bij jou? Bij mijn bestelling staat nu niet op voorraad dus zal wel woensdag worden

Bij mij staat morgen. Maar is nog wel in behandeling bij KPN. Zodra het rond is hoor ik een bericht te ontvangen dat het toestel onderweg is (of vertraagd). Ik laat wel weten wat het wordt. Ze hebben theoretisch tot 23:30 de tijd om het te verwerken... we gaan het zien.

Reputatie 3

Een uur geleden toch maar geannuleerd en besteld bij belsimpel levertijd stond op vandaag besteld morgen in huis dus kijken wat het daar word

Ik ook

Welke heb jij besteld?

13 Pro Max 512 GB Goud. Maar dit keer via belsimpel naar KPN. Kwa mobiel ben ik T-Mobile wel zat nu.

Jij?

Ik de pro max 128 gb blauw wel bij tmobile gebleven omdat me contract pas in januari verloopt dus wel via belsimpel verlengd, wanneer staat de levertijd bij jou? Bij mijn bestelling staat nu niet op voorraad dus zal wel woensdag worden

Bij mij staat morgen. Maar is nog wel in behandeling bij KPN. Zodra het rond is hoor ik een bericht te ontvangen dat het toestel onderweg is (of vertraagd). Ik laat wel weten wat het wordt. Ze hebben theoretisch tot 23:30 de tijd om het te verwerken... we gaan het zien.

Ooh isgoed stond toen ik bestelde idd ook nu besteld morgen in huis maar geloof er niks van

Vandaag geannuleerd bij T-Mobile en bij Belsimpel besteld. Levetijd stond op 2-4 werkdagen voor de 13 pro Max siërra blue. Kijk in net in mijn account, zie ik dat die morgen naar alle waarschijnlijkheid thuis ligt. Exact dezelfde telefoon en het abonnement oom bij T-Mobile. Heel raar dat ik bij T-Mobile niks hoor over m’n bestelling en bij Belsimpel al 4 mailtjes met updates heb gehad… Verder tevreden over T-Mobile maar dit slaat natuurlijk nergens op

Reputatie 3

Vandaag geannuleerd bij T-Mobile en bij Belsimpel besteld. Levetijd stond op 2-4 werkdagen voor de 13 pro Max siërra blue. Kijk in net in mijn account, zie ik dat die morgen naar alle waarschijnlijkheid thuis ligt. Exact dezelfde telefoon en het abonnement oom bij T-Mobile. Heel raar dat ik bij T-Mobile niks hoor over m’n bestelling en bij Belsimpel al 4 mailtjes met updates heb gehad… Verder tevreden over T-Mobile maar dit slaat natuurlijk nergens op

Oh serieus?? Bij mij staat er nog niet op voorraad terwijl toen ik bestelde erbij stond morgen in huis

Vandaag geannuleerd bij T-Mobile en bij Belsimpel besteld. Levetijd stond op 2-4 werkdagen voor de 13 pro Max siërra blue. Kijk in net in mijn account, zie ik dat die morgen naar alle waarschijnlijkheid thuis ligt. Exact dezelfde telefoon en het abonnement oom bij T-Mobile. Heel raar dat ik bij T-Mobile niks hoor over m’n bestelling en bij Belsimpel al 4 mailtjes met updates heb gehad… Verder tevreden over T-Mobile maar dit slaat natuurlijk nergens op

Oh serieus?? Bij mij staat er nog niet op voorraad terwijl toen ik bestelde erbij stond morgen in huis

Oh vreemd, ik heb em wel laten bezorgen bij een PostNL punt dus misschien dat dat nog invloed heeft maar lijkt me niet. Die gasten gaan het natuurlijk nu ook wel drukker krijgen. 

Reputatie 3

Vandaag geannuleerd bij T-Mobile en bij Belsimpel besteld. Levetijd stond op 2-4 werkdagen voor de 13 pro Max siërra blue. Kijk in net in mijn account, zie ik dat die morgen naar alle waarschijnlijkheid thuis ligt. Exact dezelfde telefoon en het abonnement oom bij T-Mobile. Heel raar dat ik bij T-Mobile niks hoor over m’n bestelling en bij Belsimpel al 4 mailtjes met updates heb gehad… Verder tevreden over T-Mobile maar dit slaat natuurlijk nergens op

Oh serieus?? Bij mij staat er nog niet op voorraad terwijl toen ik bestelde erbij stond morgen in huis

Oh vreemd, ik heb em wel laten bezorgen bij een PostNL punt dus misschien dat dat nog invloed heeft maar lijkt me niet. Die gasten gaan het natuurlijk nu ook wel drukker krijgen. 

Denk t ook niet maar ooka krijg ik m woensdag is t nog veel sneller dan bij t mobile dus vind wel prima

Vandaag geannuleerd bij T-Mobile en bij Belsimpel besteld. Levetijd stond op 2-4 werkdagen voor de 13 pro Max siërra blue. Kijk in net in mijn account, zie ik dat die morgen naar alle waarschijnlijkheid thuis ligt. Exact dezelfde telefoon en het abonnement oom bij T-Mobile. Heel raar dat ik bij T-Mobile niks hoor over m’n bestelling en bij Belsimpel al 4 mailtjes met updates heb gehad… Verder tevreden over T-Mobile maar dit slaat natuurlijk nergens op

Oh serieus?? Bij mij staat er nog niet op voorraad terwijl toen ik bestelde erbij stond morgen in huis

Oh vreemd, ik heb em wel laten bezorgen bij een PostNL punt dus misschien dat dat nog invloed heeft maar lijkt me niet. Die gasten gaan het natuurlijk nu ook wel drukker krijgen. 

Denk t ook niet maar ooka krijg ik m woensdag is t nog veel sneller dan bij t mobile dus vind wel prima

Jaa precies, met die instelling zit ik er ook in. 

Reputatie 1

Vandaag geannuleerd bij T-Mobile en bij Belsimpel besteld. Levetijd stond op 2-4 werkdagen voor de 13 pro Max siërra blue. Kijk in net in mijn account, zie ik dat die morgen naar alle waarschijnlijkheid thuis ligt. Exact dezelfde telefoon en het abonnement oom bij T-Mobile. Heel raar dat ik bij T-Mobile niks hoor over m’n bestelling en bij Belsimpel al 4 mailtjes met updates heb gehad… Verder tevreden over T-Mobile maar dit slaat natuurlijk nergens op

Oh serieus?? Bij mij staat er nog niet op voorraad terwijl toen ik bestelde erbij stond morgen in huis

Oh vreemd, ik heb em wel laten bezorgen bij een PostNL punt dus misschien dat dat nog invloed heeft maar lijkt me niet. Die gasten gaan het natuurlijk nu ook wel drukker krijgen. 

Denk t ook niet maar ooka krijg ik m woensdag is t nog veel sneller dan bij t mobile dus vind wel prima

Zo denk ik er ook over.

T-Mobile, is het zo dat jullie op dit moment geen enkele telefoon op voorraad hebben? Het is al een tijdje "stil”, niemand hoort iets. Krijgen jullie nu al meer dan een week geen enkele telefoon binnen?

Is het voor jullie niet mogelijk om dagelijks een update te geven over hoeveel telefoons jullie per dag binnen krijgen? Ook als het aantal 0 is, zou ik dat persoonlijk graag willen weten.

Dan zien de klanten dat er op de achtergrond wel wat gebeurd. Alles beter dan stilte.

 

T-Mobile, is het zo dat jullie op dit moment geen enkele telefoon op voorraad hebben? Het is al een tijdje "stil”, niemand hoort iets. Krijgen jullie nu al meer dan een week geen enkele telefoon binnen?

Is het voor jullie niet mogelijk om dagelijks een update te geven over hoeveel telefoons jullie per dag binnen krijgen? Ook als het aantal 0 is, zou ik dat persoonlijk graag willen weten.

Dan zien de klanten dat er op de achtergrond wel wat gebeurd. Alles beter dan stilte.

 

Die stilte is ook 1 van de redenen, naast de levertijd zelf natuurlijk, dat ik heb geannuleerd. Vind het gewoon raar dat als er tot op de dag van release staat dat je em de 24e te krijgt, het niet zo is. Neem aan dat ze dat ook wel eerder wisten, maar ze laten niks weten behalve “3 tot 4 weken”

Gister rond 2 uur bericht gehad dat m’n nieuwe telefoon (13 pro max 128 GB grafiet) klaar lag om opgehaald te worden. Kon hem direct ophalen. Tijdsindicatie klopt voor geen meter en de klantenservice heeft er geen weet van wat er gebeurd met leveringen.

Goedemorgen,

Omdat ik het al zo raar vond helemaal niks meer van T-Mobile te vernemen, ben ik ook maar eens op onderzoek gegaan. Enige wat ik zie zijn zeer teleurstellende berichten, die weinig hoopvol zijn. :confused:
Nu ik nog eens wat verder kijk, bestaat er eigenlijk wel een iPhone 13 Pro Max in het zwart? :nerd:

 

Bezorgafspraak maken 
Zodra je Apple iPhone 13 Pro Max 128GB Zwart op voorraad is ontvang je een e-mail van onze koerier (AMP Groep) om een bezorgafspraak te maken. Bekijk de actuele levertijden. 

Reputatie 3

Heb contact opgenomen met tmobile over de levering, en of ik gewoon bij belsimpel kon bestellen. Ze gaven aan dat ik zowel bij tmobile als bij belsimpel kon bestellen en dan degene die telaat is annuleren.

 

Omdat ik nummerbehoud heb, moest ik bij belsimpel een nieuw nummer aanvragen. Maar volgens de klantenservice van tmobile kon ik dat ook aanvragen zodra ik het abonnement heb. Ben dus benieuwd wie mij als eerste belt voor levering.

Reputatie 3

Heb contact opgenomen met tmobile over de levering, en of ik gewoon bij belsimpel kon bestellen. Ze gaven aan dat ik zowel bij tmobile als bij belsimpel kon bestellen en dan degene die telaat is annuleren.

 

Omdat ik nummerbehoud heb, moest ik bij belsimpel een nieuw nummer aanvragen. Maar volgens de klantenservice van tmobile kon ik dat ook aanvragen zodra ik het abonnement heb. Ben dus benieuwd wie mij als eerste belt voor levering.

Ik heb gister geannuleerd bij t mobile en meteen besteld bij belsimpel bezorger komt vandaag 

Reputatie 1

Heb contact opgenomen met tmobile over de levering, en of ik gewoon bij belsimpel kon bestellen. Ze gaven aan dat ik zowel bij tmobile als bij belsimpel kon bestellen en dan degene die telaat is annuleren.

 

Omdat ik nummerbehoud heb, moest ik bij belsimpel een nieuw nummer aanvragen. Maar volgens de klantenservice van tmobile kon ik dat ook aanvragen zodra ik het abonnement heb. Ben dus benieuwd wie mij als eerste belt voor levering.

Ik heb gister geannuleerd bij t mobile en meteen besteld bij belsimpel bezorger komt vandaag 

Bij mij staat dat ie morgen(?) verwacht wordt, ze konden mijn bestelling niet optijd meegeven vanwege verzend drukte gisteravond maar wel fijn dat ze me meteen op de hoogte houden!

Geniet van je toestel vandaag! 😇

Als jullie nou allemaal blijven annuleren, komt die van mij eerder. :laughing:

Ik was net nog even in een T-Mobile shop, even gevraagd hoeveel iPhone's ze op voorraad hadden. Gewoon helemaal niets. Niet eens een iPhone 13 mini. :thinking:

Reputatie 1

@Joeystef

Net bevestiging gehad dat ie onderweg is. Perfect! Petje af voor belsimpel! Ik had het veeeel eerder moeten doen. Pre-orderen bij T-Mobile zelf is helaas zwaar teleurstellend. Had bij T-Mobile pre-order op 17 sept, en tot 1 oktober nog steeds mijn toestel niet binnen. Terwijl ik gister zonder pre-order bij belsimpel had besteld en nu al toestel onderweg heb.

Laat dit een geleerde les zijn voor T-Mobile. Ze zijn in iedergeval een lang loyale klant kwijt geraakt 👋

Reputatie 3

@Joeystef

Net bevestiging gehad dat ie onderweg is. Perfect! Petje af voor belsimpel! Ik had het veeeel eerder moeten doen. Pre-orderen bij T-Mobile zelf is helaas zwaar teleurstellend. Had bij T-Mobile pre-order op 17 sept, en tot 1 oktober nog steeds mijn toestel niet binnen. Terwijl ik gister zonder pre-order bij belsimpel had besteld en nu al toestel onderweg heb.

Laat dit een geleerde les zijn voor T-Mobile. Ze zijn in iedergeval een lang loyale klant kwijt geraakt 👋

Lekker man volgens post nl komen ze tussen half 3 en 5

Reputatie 1

@Joeystef

Net bevestiging gehad dat ie onderweg is. Perfect! Petje af voor belsimpel! Ik had het veeeel eerder moeten doen. Pre-orderen bij T-Mobile zelf is helaas zwaar teleurstellend. Had bij T-Mobile pre-order op 17 sept, en tot 1 oktober nog steeds mijn toestel niet binnen. Terwijl ik gister zonder pre-order bij belsimpel had besteld en nu al toestel onderweg heb.

Laat dit een geleerde les zijn voor T-Mobile. Ze zijn in iedergeval een lang loyale klant kwijt geraakt 👋

Lekker man volgens post nl komen ze tussen half 3 en 5

Enjoy! Mijne komt morgen, heb de track en trace 😇

Een antraciete iphone 13 pro max 512 besteld op 17/9 kreeg op 23/9 een levertijd van 2 tot 3 weken

op 30/9 is het nog steeds 2 tot 3 weken.

dat had toch 1 tot 2 weken moeten zijn nu?

hoe betrouwbaar is de actuele leverdatum?

Wat zijn de nadelen als ik nu annuleer bij t-mobile en ga verlengen bij belsimpel? En hoe 

Reputatie 1

Wat zijn de nadelen als ik nu annuleer bij t-mobile en ga verlengen bij belsimpel? En hoe 

Nadeel kan zijn, dat je mobiel niet leverbaar is bij Belsimpel en lang moet wachten en dus ook je plek in de wachtrij verliest bij T-Mobile. Maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd bij de klanten die deze overstap hadden gedaan.

Het beste is, om de klantenservice te bellen van belsimpel en vraagt naar de beschikbaarheid en drukte. Zij geven jou de meest accurate informatie. Gewoon even bellen voordat je bij T-Mobile annuleert :)

Reputatie 7
Badge +14

Nadeel is dat er vertraging kan ontstaan bij het annuleren en dus een nieuwe aanvraag nog niet gedaan kan worden. Als je hebt aanbetaald zal het ook tijdje duren voordat dat geld is teruggestort. En als je ook met nummerbehoud zou overstappen naar T-Mobile moet ook je oude provider je huidige abonnement weer eerst heractiveren/doorzetten.

Dit is procesmatig zeker allemaal mogelijk, maar er kan dus overal vertraging ontstaan waardoor de nieuwe aanvraag en telefoon op zich laat wachten. De meest vervelende is natuurlijk dat op het moment van bestellen bij Belsimpel hun voorraad ook weer net op is.