[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

De goude 128gb iphone 13 pro max de 21e besteld. Dus als het goed is zou ik hem dan volgende week of die week erop kunnen verwachten toch ? Omdat er staat 3 tot 4 weken levertijd. Tot nu toe nog niks gehoord en vind ik het ook vreemd dat ze niet kunnen zeggen bij de klantenservice wanneer er zekerheid wordt gebracht bij de klanten. Ook heb ik €70 extra betaald voor vervroegd verlengen omdat dit normaal 4 maanden voor je oude abonnement afloopt pas kan. Ik zou hem dus eind november kosteloos kunnen verlengen. Ik zou het dus een kwalijke zaak vinden als ik hem tegen die tijd ook pas binnen zou hebben. €70 uitgegeven voor niks dan.

Reputatie 1

@Irisvs98 vanaf de 21ste duurt het 3 tot 4 weken

@Irisvs98 vanaf de 21ste duurt het 3 tot 4 weken

Op de toegevoegde foto in dit topic staat eronder "de data onder besteldatum zijn vanaf data." En die geeft aan vanaf 17-9-21. Dus beetje raar dat ze dat dan neerzetten. Waar zie jij dan dat het pas vanaf de dag dat ik heb besteld in gaat? 

Reputatie 1

@Irisvs98 door de mensen van t mobile. ze zijn nj bezig met verwerken van de mensen die op 18de besteld hebben dus van af 18 besteld kan nu tot nog 4 weken duren.. ik heb zelf ook pas 22 besteld dus kan nog wel 2maanden duren zeggen ze

Reputatie 1

@Irisvs98 door de mensen van t mobile. ze zijn nj bezig met verwerken van de mensen die op 18de besteld hebben dus van af 18 besteld kan nu tot nog 4 weken duren.. ik heb zelf ook pas 22 besteld dus kan nog wel 2maanden duren zeggen ze

Maar even he.. hoe is dat überhaupt mogelijk? Zij horen een indicatie in te brengen en niet weken aan te geven want dan heb je geen inzicht over wanneer jij je telefoon binnen hebt.
Hoe kan het zijn dat andere telefoon bedrijven wel hun shit op voorraad hebben en bij tmobile is dit in eens een groot probleem voor hun?

Als zij als bedrijf aangeven dat zij t niet op voorraad hebben en dan daarbij zeggen dat ze die dus besteld hebben dan zien zij de verwerking en levertijd van de telefoon die besteld is, maar wat hier nu gebeurd is dat zij na hun eigen aanleiding een indicatie maken van de lever data of te wel deze dag bestellen over 2-4 weken in huis bijv he. Dat is na mijn inzien niet de bedoeling en heel raar.

@Irisvs98 door de mensen van t mobile. ze zijn nj bezig met verwerken van de mensen die op 18de besteld hebben dus van af 18 besteld kan nu tot nog 4 weken duren.. ik heb zelf ook pas 22 besteld dus kan nog wel 2maanden duren zeggen ze

2 maanden ?! Dat is wel wat anders dan 3 tot 4 weken pff. Vind echt bizar 

Reputatie 1

@Jacy @Irisvs98 ik ben ook zeker niet te spreken... ik heb vanaf vandaag geen telefoon meer.. dus kan morgen met werk telefoon gaan bellen hoe ik dan de sms moet krijgen zonder telefoon...  ga ook wel van uit dat @TMobile iets ter compensatie gaat komen voor lange wachten.. mij was gezegt toen bestelde dat hem zaterdag voor 4.95 extra al in huis kon hebben ( ivm dat dan in weekend zou worden bezorgt ) de eerste zaterdag nadat die uitkwam...  maar tot op heden nog steeds geen update over waneer ik me telefoon kan verwachten..

De goude 128gb iphone 13 pro max de 21e besteld. Dus als het goed is zou ik hem dan volgende week of die week erop kunnen verwachten toch ? Omdat er staat 3 tot 4 weken levertijd. Tot nu toe nog niks gehoord en vind ik het ook vreemd dat ze niet kunnen zeggen bij de klantenservice wanneer er zekerheid wordt gebracht bij de klanten. Ook heb ik €70 extra betaald voor vervroegd verlengen omdat dit normaal 4 maanden voor je oude abonnement afloopt pas kan. Ik zou hem dus eind november kosteloos kunnen verlengen. Ik zou het dus een kwalijke zaak vinden als ik hem tegen die tijd ook pas binnen zou hebben. €70 uitgegeven voor niks dan.

Bereid je maar voor… Ik had 2 jaar geleden de IPhone 11 Pro Max gekocht bij T-Mobile op launchday (20 sep). Ik kreeg hem pas op 16 NOVEMBER! 

Ben toch wel enigszins verbaasd hoe het hier geregeld is.


Twee jaar geleden de IPhone 11 Pro Max gekocht bij T-Mobile (op launchday: 20 sep). Ik kreeg vervolgens mijn telefoon pas op 16 november. Destijds dacht ik niet al te veel van de slechte communicatie op dit forum of de lange levertijd. Had ik maar moeten pre-orderen.

Nu twee jaar later precies het zelfde verhaal. De communicatie hier is niet al te best. En ook al is het nog geen november verwacht ik mijn IPhone niet snel te krijgen (deze keer wel gepre-orderd).

Zelf zou ik denken dat na een telefoon launch enige reflectie plaats vind. Zo kan de volgende launch nog beter gaan.

Ten slotte de communicatie/openheid, waarom vind er zo weinig communicatie plaats? Op dit moment krijgen we voornamelijk niets zeggende jpg met 3-4 weken. Waarom kunnen wij als klant niet meer inzicht krijgen? Bijvoorbeeld bij Megekko kan je als klant je ordernummer invoeren en kan je vervolgens zien op elke plaats je staat in de wachtrij. En ook al weten zij bijvoorbeeld ook niet wanneer/hoeveel ze geleverd krijgen. Weten waar je staat in de rij is beter dan helemaal geen informatie.

Goedemiddag allemaal,

Op dit moment is er geen nieuws te melden over de levertijden in de tabel. Deze blijven vandaag dus onveranderd, maar zodra ik weer een update te delen heb dan laat ik het natuurlijk weer direct weten en zal dan zo spoedig mogelijk te tabel wijzigen.

Voor nu een fijne avond en jullie zien me vanzelf weer verschijnen!

@David zoals ik het nu lees zijn de levertijden al langere tijd niet aangepast. Komen er dan helemaal geen telefoons binnen? 

Reputatie 2

@Irisvs98 door de mensen van t mobile. ze zijn nj bezig met verwerken van de mensen die op 18de besteld hebben dus van af 18 besteld kan nu tot nog 4 weken duren.. ik heb zelf ook pas 22 besteld dus kan nog wel 2maanden duren zeggen ze

dan is david op deze forum maar wartaal aan het praten aangezien hij op mijn vraag had geantwoord dat het vanaf je bestelling 3-4 weken duurt.

Reputatie 2

Hi @2honest2myself,

Voor de mensen die vorige week hebben besteld gelden ook gewoon de levertijden uit deze tabel. Als jij bijvoorbeeld op 20 september een iPhone 13 Pro Max Zilver 128 GB hebt besteld dan staat daar 2 tot 3 weken levertijd voor. Bestel jij diezelfde telefoon vandaag, dan staat daar ook 2 tot 3 weken voor en ontvang je de telefoon dus op een later moment dan de persoon die hem op 20 september al heeft besteld.

Houd er wel rekening mee dat de levertijden altijd een indicatie zijn van wat we verwachten en dat deze altijd kunnen wijzigen.

dit dus….

Reputatie 1

@2honest2myself dat zijn ze zowiezo want zowel telefonische als hier worden steeds andere dingen gezegt..

Reputatie 2

@2honest2myself dat zijn ze zowiezo want zowel telefonische als hier worden steeds andere dingen gezegt..

als ze nu zich niet aan de levertijden houden (dus 2-3 weken vanaf mijn bestelling aangezien dat stond toen ik een bestelling plaatste), dan beeindig ik alle tmobile abbo's die ik heb!

Reputatie 1

@2honest2myself dat zijn ze zowiezo want zowel telefonische als hier worden steeds andere dingen gezegt..

Ik snap niet waarom zij “afhankelijk” zijn van Apple maar geen direct antwoord kunnen geven op de vragen over wanneer de telefoons worden geleverd. 
 

Het enige wat ze doen is een indicatie aangeven van wanneer zij de leveringsdata inschatten. Ik vind dit persoonlijk heel storent want ik zou graag een volledig indicatie willen hebben over wanneer mijn telefoon ongeveer opgehaald of geleverd kan worden. 
 

Als je dan als telefoon bedrijf aangeeft telefoons zijn nu niet op voorraad maar worden bestelt moet je toch kunnen aangeven wanneer deze dan terecht zijn of komen bij het bedrijf??? Of ben ik nu gek. En dan via de forums en de telefoon worden ook allerlei dingen gezegd door werknemers waarvan ik aanneem dat ze t zelf allemaal niet eens weten. 
 

Communicatie is slecht en Leveringsdata indicatie is slecht. Je ordernummer moet je kunnen vertellen waar je staat als kandidaat en wanneer je telefoon ongeveer geleverd en of opgehaald kan worden. Niet het aangegeven tabelletje “ die en deze dag bestelt over 2-3 3-4 weken thuis” t slaat nergens op en t is frappant

Reputatie 2

@2honest2myself dat zijn ze zowiezo want zowel telefonische als hier worden steeds andere dingen gezegt..

Ik snap niet waarom zij “afhankelijk” zijn van Apple maar geen direct antwoord kunnen geven op de vragen over wanneer de telefoons worden geleverd. 
 

Het enige wat ze doen is een indicatie aangeven van wanneer zij de leveringsdata inschatten. Ik vind dit persoonlijk heel storent want ik zou graag een volledig indicatie willen hebben over wanneer mijn telefoon ongeveer opgehaald of geleverd kan worden. 
 

Als je dan als telefoon bedrijf aangeeft telefoons zijn nu niet op voorraad maar worden bestelt moet je toch kunnen aangeven wanneer deze dan terecht zijn of komen bij het bedrijf??? Of ben ik nu gek. En dan via de forums en de telefoon worden ook allerlei dingen gezegd door werknemers waarvan ik aanneem dat ze t zelf allemaal niet eens weten. 
 

Communicatie is slecht en Leveringsdata indicatie is slecht. Je ordernummer moet je kunnen vertellen waar je staat als kandidaat en wanneer je telefoon ongeveer geleverd en of opgehaald kan worden. Niet het aangegeven tabelletje “ die en deze dag bestelt over 2-3 3-4 weken thuis” t slaat nergens op en t is frappant

inderdaad, T-Mobile doet maar alsof ze totaal geen inzicht hebben in hoeveel telefoons ze krijgen per week. Ik voel me als klant aan het lijntje gehouden terwijl Belsimpel gewoon netjes hun telefoons kunnen leveren, al mijn vrienden hebben precies mijn model later dan ik besteld en genieten nu volkomen van hun telefoon.

Communicatie is ver te zoeken bij T-Mobile, er wordt een of andere jpg geplaatst die niet eens dynamisch te veranderen is en denken “ja denk dat de klanten dit wel genoeg vinden”.

Als ik lees dat mensen bij de 11 pro Max hem pas november in huis hadden, raak ik wel erg geirriteerd van dit allemaal. No way dat ik twee maanden wacht op een pre-order.

Reputatie 1

@2honest2myself dat zijn ze zowiezo want zowel telefonische als hier worden steeds andere dingen gezegt..

Ik snap niet waarom zij “afhankelijk” zijn van Apple maar geen direct antwoord kunnen geven op de vragen over wanneer de telefoons worden geleverd. 
 

Het enige wat ze doen is een indicatie aangeven van wanneer zij de leveringsdata inschatten. Ik vind dit persoonlijk heel storent want ik zou graag een volledig indicatie willen hebben over wanneer mijn telefoon ongeveer opgehaald of geleverd kan worden. 
 

Als je dan als telefoon bedrijf aangeeft telefoons zijn nu niet op voorraad maar worden bestelt moet je toch kunnen aangeven wanneer deze dan terecht zijn of komen bij het bedrijf??? Of ben ik nu gek. En dan via de forums en de telefoon worden ook allerlei dingen gezegd door werknemers waarvan ik aanneem dat ze t zelf allemaal niet eens weten. 
 

Communicatie is slecht en Leveringsdata indicatie is slecht. Je ordernummer moet je kunnen vertellen waar je staat als kandidaat en wanneer je telefoon ongeveer geleverd en of opgehaald kan worden. Niet het aangegeven tabelletje “ die en deze dag bestelt over 2-3 3-4 weken thuis” t slaat nergens op en t is frappant

inderdaad, T-Mobile doet maar alsof ze totaal geen inzicht hebben in hoeveel telefoons ze krijgen per week. Ik voel me als klant aan het lijntje gehouden terwijl Belsimpel gewoon netjes hun telefoons kunnen leveren, al mijn vrienden hebben precies mijn model later dan ik besteld en genieten nu volkomen van hun telefoon.

Communicatie is ver te zoeken bij T-Mobile, er wordt een of andere jpg geplaatst die niet eens dynamisch te veranderen is en denken “ja denk dat de klanten dit wel genoeg vinden”.

Als ik lees dat mensen bij de 11 pro Max hem pas november in huis hadden, raak ik wel erg geirriteerd van dit allemaal. No way dat ik twee maanden wacht op een pre-order.

Snapje wat ik bedoel. Ik heb zelf de iphone 13 pro bestelt maar niet pre-ordered. Ik ben net nieuw bij tmobile maar ik stoor mij mateloos aan het feit dat ik geen inzicht krijgt op mijn bestelling.. heb zoiets nog nooit meegemaakt

Reputatie 2

@2honest2myself dat zijn ze zowiezo want zowel telefonische als hier worden steeds andere dingen gezegt..

Ik snap niet waarom zij “afhankelijk” zijn van Apple maar geen direct antwoord kunnen geven op de vragen over wanneer de telefoons worden geleverd. 
 

Het enige wat ze doen is een indicatie aangeven van wanneer zij de leveringsdata inschatten. Ik vind dit persoonlijk heel storent want ik zou graag een volledig indicatie willen hebben over wanneer mijn telefoon ongeveer opgehaald of geleverd kan worden. 
 

Als je dan als telefoon bedrijf aangeeft telefoons zijn nu niet op voorraad maar worden bestelt moet je toch kunnen aangeven wanneer deze dan terecht zijn of komen bij het bedrijf??? Of ben ik nu gek. En dan via de forums en de telefoon worden ook allerlei dingen gezegd door werknemers waarvan ik aanneem dat ze t zelf allemaal niet eens weten. 
 

Communicatie is slecht en Leveringsdata indicatie is slecht. Je ordernummer moet je kunnen vertellen waar je staat als kandidaat en wanneer je telefoon ongeveer geleverd en of opgehaald kan worden. Niet het aangegeven tabelletje “ die en deze dag bestelt over 2-3 3-4 weken thuis” t slaat nergens op en t is frappant

inderdaad, T-Mobile doet maar alsof ze totaal geen inzicht hebben in hoeveel telefoons ze krijgen per week. Ik voel me als klant aan het lijntje gehouden terwijl Belsimpel gewoon netjes hun telefoons kunnen leveren, al mijn vrienden hebben precies mijn model later dan ik besteld en genieten nu volkomen van hun telefoon.

Communicatie is ver te zoeken bij T-Mobile, er wordt een of andere jpg geplaatst die niet eens dynamisch te veranderen is en denken “ja denk dat de klanten dit wel genoeg vinden”.

Als ik lees dat mensen bij de 11 pro Max hem pas november in huis hadden, raak ik wel erg geirriteerd van dit allemaal. No way dat ik twee maanden wacht op een pre-order.

Snapje wat ik bedoel. Ik heb zelf de iphone 13 pro bestelt maar niet pre-ordered. Ik ben net nieuw bij tmobile maar ik stoor mij mateloos aan het feit dat ik geen inzicht krijgt op mijn bestelling.. heb zoiets nog nooit meegemaakt

hmm waarom bestel je hem niet bij Belsimpel zelf? Zij kunnen in iedergeval wel aan voorraad komen en krijg je je telefoon veel eerder.

Wanneer krijgen jullie weer de iphone 13 pro max op voorraad?? Ik heb 24-09 besteld ik zou me toestel binnen 2/3 weken krijgen maar heb nog amper een afspraak kunnen maken om te laten bezorgen! Denk dat ik pas na een maand zal krijgen…

Wanneer krijgen jullie weer de iphone 13 pro max op voorraad?? Ik heb 24-09 besteld ik zou me toestel binnen 2/3 weken krijgen maar heb nog amper een afspraak kunnen maken om te laten bezorgen! Denk dat ik pas na een maand zal krijgen…

Ik heb de iPhone 13 pro max in het grijs op 18 sep besteld en heb zojuist een bericht gekregen dat die morgen binnen komt 

Ter info: Ik heb de iPhone 13 Pro Max 256gb grafiet/zwart/grijs besteld op 19-9 en heb vanmorgen een bezorgafspraak gemaakt.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro Max vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 2

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro Max vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

wat is er veranderd dan? Ik zie alleen dat de besteldata is veranderd

Reputatie 1

@David dus mensen die 19de besteld hebben moeten vanaf nu nog 3tot 4 weken wachten??

Reputatie 2

@David I am still confused. Are the delivery dates unknown for the ones who ordered after the dates in the picture? e.g It is 2-3 weeks for iPhone 13 Pro Max 128GB white for 21-09-2021, but I ordered on 23rd. Will I have to wait 2-3 weeks from that time or will you announce it when you deliver the 21st ones?