[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Reputatie 7

@2honest2myself 

Dat klopt inderdaad, dan zijn orders van voor die besteldatum afgerond en geldt de verwachte levertijd nu vanaf de besteldatum die je in het overzicht vindt.

@dannyboeve 

Dat ligt er net aan welke iPhone je hebt besteld, maar voor bijvoorbeeld een iPhone 13 Pro Max Grijs 128 GB die op 19 september is besteld staat er nu inderdaad 3 tot 4 weken verwachte levertijd.

@kkupe 

If you ordered on the 23th then you have the same expected term of delivery, since the order date is ‘Vanaf’ or ‘From’. So for now every order that has been placed between the 21st of September and now has an expected waiting period of 2 to 3 weeks.

Reputatie 2

@2honest2myself

Dat klopt inderdaad, dan zijn orders van voor die besteldatum afgerond en geldt de verwachte levertijd nu vanaf de besteldatum die je in het overzicht vindt.

@dannyboeve

Dat ligt er net aan welke iPhone je hebt besteld, maar voor bijvoorbeeld een iPhone 13 Pro Max Grijs 128 GB die op 19 september is besteld staat er nu inderdaad 3 tot 4 weken verwachte levertijd.

@kkupe

If you ordered on the 23th then you have the same expected term of delivery, since the order date is ‘Vanaf’ or ‘From’. So for now every order that has been placed between the 21st of September and now has an expected waiting period of 2 to 3 weeks.

Dank u wel!

Ter info, ik heb 17 sept de 13 pro max grafiet 512GB besteld, en ik heb vandaag bericht gekregen dat ik deze vanaf morgen kan laten bezorgen of afhalen. 

Ik snap het echt niet meer, ik heb mijn iphone 13 pro max grafiet 256gb besteld op 18-09 rond 12:00. Nu staat in de tabel levertijd voor bestellingen vanaf 20-09. Hoe lang moet ik nu nog wachten? Is de 3-4 weken vanaf de besteldatum of vanaf “vandaag”? Zijn de orders die geplaatst zijn voor de 20e allemaal verwerkt en moeten de mensen die al hebben of is de wachttijd nu enkel minder dan 3-4 weken vanaf vandaag? 

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro Max vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

ik heb 17 sep 13 pro max 256 gb grafiet besteld maar ik heb nog niks ontvangen..

Reputatie 1

Hi To yall man whats going on i ordered my Iphone 13 Pro Max 256gb in Black on 18th of September and i see people who ordered 19-20th they allready have their devices. On Page 10 one person claims he ordered 19-or 20th Same spec as i did how can he get it earlier then me🤔🤔🤔🤔?????? 

Vanmiddag een mail ontvangen van AMP - Pro Max Sierra Blauw 512gb wordt morgen geleverd!

Reputatie 1

Ter info: Ik heb de iPhone 13 Pro Max 256gb grafiet/zwart/grijs besteld op 19-9 en heb vanmorgen een bezorgafspraak gemaakt.

How is this possible i ordered 18th same spec as you and for me no info !! Did they gave you my Phone ? 😂 Im Not gonna pay for it !!

Ter info: Ik heb de iPhone 13 Pro Max 256gb grafiet/zwart/grijs besteld op 19-9 en heb vanmorgen een bezorgafspraak gemaakt.

@David hoe kan het dat deze persoon een afspraak heeft kunnen maken terwijl iemand anders en ik precies dezelfde telefoon (gb, kleur, alles) hebben besteld. Maar wij hebben deze zelfs een dag eerder besteld maar nog niks gehoord?

Ter info: Ik heb de iPhone 13 Pro Max 256gb grafiet/zwart/grijs besteld op 19-9 en heb vanmorgen een bezorgafspraak gemaakt.

How is this possible i ordered 18th same spec as you and for me no info !! Did they gave you my Phone ? 😂 Im Not gonna pay for it !!

I’m not sure why I already heard and you didn’t, I’m sorry. I did not do anything to cut the line, I thought I was bringing good news. I assumed everyone who ordered before me already had the confirmation as well. All I know is that I paid the full price on the 19th when I ordered. Maybe that’s a difference?

@2honest2myself

Dat klopt inderdaad, dan zijn orders van voor die besteldatum afgerond en geldt de verwachte levertijd nu vanaf de besteldatum die je in het overzicht vindt.

@dannyboeve

Dat ligt er net aan welke iPhone je hebt besteld, maar voor bijvoorbeeld een iPhone 13 Pro Max Grijs 128 GB die op 19 september is besteld staat er nu inderdaad 3 tot 4 weken verwachte levertijd.

@kkupe

If you ordered on the 23th then you have the same expected term of delivery, since the order date is ‘Vanaf’ or ‘From’. So for now every order that has been placed between the 21st of September and now has an expected waiting period of 2 to 3 weeks.

Hi @David, kun je voor de mensen hierboven uitzoeken waarom zij nog niets hoorden? In mijn ogen zou iedereen die 17, 18 of 19 september bestelde met de kleur zwart en aantal gb 256 verwerkt moeten zijn aangezien de besteldatum in de eerste post inmiddels op de 20e staat. Zoals ik het lees zou dat betekenen dat alle orders van de dagen daarvoor verwerkt zijn. Kan het zijn dat verwerkt nog niet betekent dat iedereen al een bericht van T-Mobile en AMP heeft gehad?

Reputatie 1

Ter info: Ik heb de iPhone 13 Pro Max 256gb grafiet/zwart/grijs besteld op 19-9 en heb vanmorgen een bezorgafspraak gemaakt.

How is this possible i ordered 18th same spec as you and for me no info !! Did they gave you my Phone ? 😂 Im Not gonna pay for it !!

I’m not sure why I already heard and you didn’t, I’m sorry. I did not do anything to cut the line, I thought I was bringing good news. I assumed everyone who ordered before me already had the confirmation as well. All I know is that I paid the full price on the 19th when I ordered. Maybe that’s a difference?

Nah its not your fault thanks for telling us that you ordered later and received it earlier!! We can now complain against it as they say the earlier you order the faster you get now this proved to be False … Happy for you !!!🥳

Reputatie 7

@Jarro @hisenkurdi @ChristianAndolini @Deesz90 

Dat wil ik zeker toelichten, maar aangezien ik op dit moment de ordergegevens van jullie nog niet heb kan ik alleen een poging wagen om uit te leggen wat ik dénk dat het verschil is.

In de berichten die hierboven zijn zie ik dat mensen het hebben over bezorgafspraken en AMP. Kan het zo zijn dat jullie bestellingen hebben geplaatst die jullie in de winkel gaan ophalen? Het kan namelijk zo zijn dat de verwerking van deze bestellingen soms iets langer duurt, waardoor jullie op dit moment nog geen bericht hebben ontvangen. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat de koerier naar de winkel wat vertraagd is of dat de orders in de winkel nog niet zijn verwerkt. We willen dit natuurlijk tot een minimum beperken, maar het kan altijd voorkomen.

Zodra jouw toestel op voorraad is én opgehaald kan worden dan ontvang je bericht en kun je gelijk langs de winkel om jouw telefoon op te gaan pikken. Hopelijk gebeurt dit dan ook spoedig!

 

@ChristianAndolini, you seem to understand Dutch (or you’ve translated it), but in short: My guess is that the difference in these orders is between a home delivery and order & pick-up at the store. This doesn't happen often and shouldn't take too long, but it does occur for time to time. When your phone is processed and ready, a representative from the store will get in touch with you and then you can go and collect your order.

Reputatie 1

Yes i have translated it…. I will go Today ask the shop then i report back folks 🍀

Yes i have translated it…. I will go Today ask the shop then i report back folks 🍀

I am thinking about going too, thanks for keeping up to date! 

It is absolutely impossible to get any kind of update on this from T-Mobile, I am beyond annoyed by this point. Calling the shop and all also does nothing “we’ll call when we have it” is not good enough people. Tell me what is the status for god’s sake. Ordered on 20th and still sitting on my hands with zero information.

Reputatie 1

@Jarro @hisenkurdi @ChristianAndolini @Deesz90 

Dat wil ik zeker toelichten, maar aangezien ik op dit moment de ordergegevens van jullie nog niet heb kan ik alleen een poging wagen om uit te leggen wat ik dénk dat het verschil is.

In de berichten die hierboven zijn zie ik dat mensen het hebben over bezorgafspraken en AMP. Kan het zo zijn dat jullie bestellingen hebben geplaatst die jullie in de winkel gaan ophalen? Het kan namelijk zo zijn dat de verwerking van deze bestellingen soms iets langer duurt, waardoor jullie op dit moment nog geen bericht hebben ontvangen. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat de koerier naar de winkel wat vertraagd is of dat de orders in de winkel nog niet zijn verwerkt. We willen dit natuurlijk tot een minimum beperken, maar het kan altijd voorkomen.

Zodra jouw toestel op voorraad is én opgehaald kan worden dan ontvang je bericht en kun je gelijk langs de winkel om jouw telefoon op te gaan pikken. Hopelijk gebeurt dit dan ook spoedig!

 

@ChristianAndolini, you seem to understand Dutch (or you’ve translated it), but in short: My guess is that the difference in these orders is between a home delivery and order & pick-up at the store. This doesn't happen often and shouldn't take too long, but it does occur for time to time. When your phone is processed and ready, a representative from the store will get in touch with you and then you can go and collect your order.

@David Here you mean delivery to home is actually quicker?? I have chosen to pick up at a shop because the salesperson advised me that will be quicker! That was a wrong advice!? And now if I want to change my order to delivery, the staff said I have to cancel the order then make a new one!!?? 

Nadat ik via twitter contact op heb genomen is mijn filiaal gebeld door de klantenservice en mijn telefoon zat bij de levering! Heb hem gelijk opgegaald.

Reputatie 1

Update … I have been to the shop they checked in the computer and showed nothing 😞 they don’t know more then the Moderators here !!

Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 6 oktober 2021 om 12:34.

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Vanmiddag is mien telefoon geleverd (Grijs-128Gb) 

dinsdag avond (laat) een bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken het was lang wachten maar wel het wachten waard 

keep the hopes up people! Hopelijk komen die van jullie ook zsm (zeker voor degene die een klote telefoon hebben) 

Reputatie 1

Heey they sent message my device has arrived Yess

Delivery time 2-3 weeks,  I’ve ordered Sierra Blue 512 on 18th and still no news. 

For sure, tomorrow they will extend the delivery time!

It seems they are going to send it next year!

 

I feel disappointed. 

Ik wacht inmiddels al 2 weken heb hem 24-09 besteld maar nog steeds geen ene bericht gekregen om een afspraak te maken… ben het echt zat dit wordt de laatste keer dat ik bij t-mobile bestel! Je krijgt amper goeie antwoord op je vragen en geen ene medewerker weet van iets. Hopen dat ik misschien het weekend of a.s maandag een mail krijg?!

Reputatie 1

@Atilla53 ze zijn pas bij 19de .. dus waneer 24 aan beurt is kan nog wel 2 maanden duren.. heb zelf 22ste besteld maar hele grote kans dat ook pas in december keer krijg...

@Atilla53 ze zijn pas bij 19de .. dus waneer 24 aan beurt is kan nog wel 2 maanden duren.. heb zelf 22ste besteld maar hele grote kans dat ook pas in december keer krijg...

Maar dat is toch onzin?? Ik heb daarop niet gelet tijdens het bestellen!! Het is toch normaal als je iets besteld en er staat 2/3 weken levertijd dat het dan komt?? Dat kan niet als het tot december of november duurt dan annuleer ik het direct!