[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Reputatie 1

Nou mij was gezegt met bestellen dat ik hem de zaterdag wel in huis zou hebben... en nu steeds word maar uitgesteld ( volgens de foto ) want andere update's krijg ik niet dan hier om smeken op de pagina. Maar als die vandaag van 19de na 20 springt duurt het 3 tot 4weken voor de mensen die op de 20ste hebben besteld... dus laat staan waneer wij aan de beurt zijn...  ik heb nu ook gewoon geen telefoon jah een wegwerp toestel ivm moeten wachten tot een sms krijg ...

Hoe kan het ook dat als je bij belsimpel abonnement aanschaft van t-mobile dat je het binnen een week krijgt en wanneer je zelf bij T-MOBILE besteld moet je bijna een maand wachten?!!!!!! 

Reputatie 1

Omdat t mobile schijnbaar 10x zo klein is al belsimpel.. vandaar dat ook heel veel bestelling bij t mobile hebben geanuleerd en na bel simpel zijn gegaan..

 

Maar misschien kan @David Ons vandaag weer is een update geven over waneer we wat kunnen verwachten? Heb hem de 22Tigste besteld

Reputatie 2

@Atilla53 ze zijn pas bij 19de .. dus waneer 24 aan beurt is kan nog wel 2 maanden duren.. heb zelf 22ste besteld maar hele grote kans dat ook pas in december keer krijg...

😂😂 dits toch zo raar man, ik annuleer hem per direct wanneer de 3-4 weken voorbij zijn vanaf mijn besteldatum.

 

Reputatie 1

@2honest2myself net maar weer eens gebeld na t-mobile. Krijg nu te horen dan als ik hem de 22tigste heb besteld ik hem binnen nu en 2 weken moet hebben. Dus ook t mobile mensen weten niet wat ze met de tabellen bedoelen...

Reputatie 2

@2honest2myself net maar weer eens gebeld na t-mobile. Krijg nu te horen dan als ik hem de 22tigste heb besteld ik hem binnen nu en 2 weken moet hebben. Dus ook t mobile mensen weten niet wat ze met de tabellen bedoelen...

ik ga maar ook ff bellen en laat je ff weten wat ze te vertellen hebben. Welk model had je besteld?

Reputatie 1

@2honest2myself Ik heb de pro max grijs 128g

Reputatie 2

@2honest2myself Ik heb de pro max grijs 128g

ik krijg te horen dat max 23 oktober ik wat te horen moet krijgen

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

Zojuist zijn de levertijden geüpdatet, je kunt dus weer de meest actuele info vinden in de levertijdentabel. 

Wanneer er een nieuwe update is dan laten we het hier weer direct weten!

Goedemorgen allemaal,

Zojuist zijn de levertijden geüpdatet, je kunt dus weer de meest actuele info vinden in de levertijdentabel. 

Wanneer er een nieuwe update is dan laten we het hier weer direct weten!

Sierra Blauw 512 staat nog steeds op 2-3 weken. Op 17 september besteld (een rond 19:00 en de ander rond 19:50), dus de 3 weken zijn al om, maar we hebben beide nog geen bericht gehad voor het maken van een afspraak.

The delivery time of the device is 3 weeks from September 23, so the device should be delivered next week. Then you can also expect the mail from the delivery service to make an appointment.

 

This is the answer from customer service, 2-3 weeks from order date, in may case 18th,  was a lie 

 

24-09 de Iphone 13 pro max besteld dat is onderhand 3 weken gelede . En we gaan morgen de 4e week in. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Al jaren lang een vaste klant bij T-mobile, en nog nooit zoiets meegemaakt. 

Ik heb 2 oktober de iphone 13 pro max zilver besteld te horen gekregen dat ik hem rond de 15e oktober binnen krijg

Dit vind ik nou heel erg raar ik heb 30-09 besteld en niks van gehoord. 

Ik heb 3 weken geleden de pro max 128gb zilver besteld maar nog steeds geen mail of bericht gekregen van AMP-Groep of T-mobile!!! Ben het echt zat dit is niet normaal gewoon geen ene update over miin bestelling…

Ik heb 3 weken geleden de pro max 128gb zilver besteld maar nog steeds geen mail of bericht gekregen van AMP-Groep of T-mobile!!! Ben het echt zat dit is niet normaal gewoon geen ene update over miin bestelling…

15 oktober zijn ze op vooraad!

Reputatie 1

Grappig dat @David Ons dus geen update's kan geven maar een klant wel…

 

Grappig dat @David Ons dus geen update's kan geven maar een klant wel…

 

K vind dat ook raar ik had gesproken met de klantenservice en ze zeiden dat de telefoons 15 oktober op vooraad zijn

Ik raad iedereen aan om hun abbo te verlengen bij belsimpel. Ik had een bestelling geplaatst op 27 september, maar de onzekerheid vind ik niet fijn. Verder ben ik wel tevreden over tmobile. Ik heb zaterdag 9 oktober mijn bestelling geannuleerd en 10 oktober bij belsimpel geplaatst. Morgen 12 oktober wordt de telefoon bezorgd. Dus dat is 2 dagen. Het kan dus wel, terwijl ik gewoon verlengd heb bij tmobile via belsimpel. 

Reputatie 2

Grappig dat @David Ons dus geen update's kan geven maar een klant wel…

 

K vind dat ook raar ik had gesproken met de klantenservice en ze zeiden dat de telefoons 15 oktober op vooraad zijn

om welke modellen gaan dit? 

 

Grappig dat @David Ons dus geen update's kan geven maar een klant wel…

 

K vind dat ook raar ik had gesproken met de klantenservice en ze zeiden dat de telefoons 15 oktober op vooraad zijn

om welke modellen gaan dit? 

 

Ik weet alleen van zilver

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

20ste de 128 GB graphite pro max besteld. Vandaag netjes een afspraak kunnen maken voor morgen. Keurig binnen de aangegeven levertijd. Chapeau t-mobile!

Ik raad iedereen aan om hun abbo te verlengen bij belsimpel. Ik had een bestelling geplaatst op 27 september, maar de onzekerheid vind ik niet fijn. Verder ben ik wel tevreden over tmobile. Ik heb zaterdag 9 oktober mijn bestelling geannuleerd en 10 oktober bij belsimpel geplaatst. Morgen 12 oktober wordt de telefoon bezorgd. Dus dat is 2 dagen. Het kan dus wel, terwijl ik gewoon verlengd heb bij tmobile via belsimpel. 

Welke telefoon heb je besteld bij belsimpel? 

Ik raad iedereen aan om hun abbo te verlengen bij belsimpel. Ik had een bestelling geplaatst op 27 september, maar de onzekerheid vind ik niet fijn. Verder ben ik wel tevreden over tmobile. Ik heb zaterdag 9 oktober mijn bestelling geannuleerd en 10 oktober bij belsimpel geplaatst. Morgen 12 oktober wordt de telefoon bezorgd. Dus dat is 2 dagen. Het kan dus wel, terwijl ik gewoon verlengd heb bij tmobile via belsimpel. 

Welke telefoon heb je besteld bij belsimpel? 

De iphone 13 pro max 128gb zilver