[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Ik heb net met een medewerker gesproken, mij werd gezegd voor de personen met 128gb zilver dat ze nog MAXIMAAL 2 weken moeten wachten! 
 

Nog even afwachten dus… 

Heei allemaal, ik heb mijn "iphone 13 pro max black” besteld op 20 september. Na bijna 4 weken wachten heb ik nog NIETS te horen gekregen 🙂 Als ik naar klantenservice bel geven ze ook aan dat zij het niet weten. De onduidelijkheid maakt mij wel een beetje gek nu :( 

Ik moet nog 3 dagen wachten tot de 4 weken echt compleet over zijn, maar heb weinig vertrouwen dat ik binnen die 3 dagen een bericht krijg dat ik mijn telefoon kan ophalen. Voortaan dus echt bij Belsimpel bestellen.

Lieve mensen. Ik check dagelijks deze pagina, want ook ik wacht op mijn iphone 13 pro max goud 256gb. Maar ik wil toch even kwijt dat ik het belachelijk vind hoe dat jullie met de situatie omgaan.. Een situatie waar t-mobile in dit geval helemaal niks aan kan doen. Onmacht. De levering laat bij iedere provider op zich wachten en de dag waarop wij die prachtige nieuwe iPhone mogen aannemen komt echt wel 🙂 er zijn veel belangrijkere dingen gaande in de wereld, heb een beetje geduld. 

Reputatie 1

27-09 besteld, 28-09 de bestelling bevestigd door de t mobile shop (mn afhaalpunt).. ben benieuwd of de telefoon inderdaad binnen 8 dagen nog geleverd word.. hoop het toch stiekem wel

Reputatie 2

27-09 besteld, 28-09 de bestelling bevestigd door de t mobile shop (mn afhaalpunt).. ben benieuwd of de telefoon inderdaad binnen 8 dagen nog geleverd word.. hoop het toch stiekem wel

ik moet hem deze week krijgen en begin zo wel mijn twijfels te krijgen hoor… laten we op het beste hopen

Reputatie 1

27-09 besteld, 28-09 de bestelling bevestigd door de t mobile shop (mn afhaalpunt).. ben benieuwd of de telefoon inderdaad binnen 8 dagen nog geleverd word.. hoop het toch stiekem wel

ik moet hem deze week krijgen en begin zo wel mijn twijfels te krijgen hoor… laten we op het beste hopen

Jaa daarom ook.. hou mn hart vast haha. Hoop voor je dat ie er zsm is in ieder geval!

27-09 besteld, 28-09 de bestelling bevestigd door de t mobile shop (mn afhaalpunt).. ben benieuwd of de telefoon inderdaad binnen 8 dagen nog geleverd word.. hoop het toch stiekem wel

Ik heb op 20-09 besteld en heb nog niets te horen gekregen.

Reputatie 1

Al 3 keer teleurgesteld door t mobile nu…

3x een toe zegging gedaan van dan moet je hem hebben maar ondertussen nog steeds niks.. maar wel moeten betalen alvast terwijl was afgesproken dat pas word betalen als toestel er is..

Al 3 keer teleurgesteld door t mobile nu…

3x een toe zegging gedaan van dan moet je hem hebben maar ondertussen nog steeds niks.. maar wel moeten betalen alvast terwijl was afgesproken dat pas word betalen als toestel er is..

Voor wat moest je betalen, want iedereen met een abonnement moest 167 euro aanbetalen toch?

Reputatie 2

Al 3 keer teleurgesteld door t mobile nu…

3x een toe zegging gedaan van dan moet je hem hebben maar ondertussen nog steeds niks.. maar wel moeten betalen alvast terwijl was afgesproken dat pas word betalen als toestel er is..

Voor wat moest je betalen, want iedereen met een abonnement moest 167 euro aanbetalen toch?

je kon er ook voor kiezen om dit bij de bezorging te betalen

Reputatie 1

@2honest2myself nee ivm vervroegt verlengen moet ik 73 euro extra betalen. Vondt ik het ook waard als alles ging zoals ze zijden. Maar nu moet ik betalen terwijl toestel dalijk keer binnen komt op moment dat zelf al kon verlengen.. en dan vindt ik het schandalig

Reputatie 2

@2honest2myself nee ivm vervroegt verlengen moet ik 73 euro extra betalen. Vondt ik het ook waard als alles ging zoals ze zijden. Maar nu moet ik betalen terwijl toestel dalijk keer binnen komt op moment dat zelf al kon verlengen.. en dan vindt ik het schandalig

oh op die fiets, heb ook meegedaan aan early renewal… en ik snap je frustratie man. Heb je dit al besproken met T-Mobile?

Reputatie 1

Jah wel aangegeven ook aangegeven al 16 jaar zowat vaste klant al vanaf me 11de loop ik bij t mobile maar hun zeggen jah heb ik niks mee te doen... 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik heb op 20 september besteld en wacht nu al dus 4 weken? Maar ik heb nog niets te horen gekregen van jullie hoe zit dat? Aangezien jullie levertijden 3-4 weken is en ik hier nog wacht in mijn 5e week?

Reputatie 2

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

wat is het verschil met de vorige levertijden…

Reputatie 1

@Hajar volgens de levertijden had ik hem al moeten hebben? Waar gaat het fout?

Beste allemaal,

iPhone 13 Pro Max besteld op 20 september 2021. Gisteren (18 okt) was exact 4 weken na de besteldatum. Vandaag een email om een afspraak te maken voor levering en dit kan morgen al. Helaas even moeten wachten, maar uiteindelijk komt hij mijn kant op. De inschatting van hierboven is dan voor mij ook redelijk scherp, op een dagje na. Wel kijkend naar de uiterlijke levertijd en niet het brede tijdsframe dat zij schetsen. Wees geduldig het komt vanzelf. Uiteraard is het vervelend voor mensen die een nieuwe telefoon nodig hebben, omdat de oude bijvoorbeeld stuk is. 

Het is vervelend dat T-Mobile de communicatie omtrent deze levering niet goed doet. Toch zijn zij zelf waarschijnlijk ook gebonden aan beperkte informatie van enerzijds leverancier en anderzijds bezorgservice. Dit is jammer maar helaas. Had ik de telefoon eerder willen ontvangen? Zeker. Had dit gekund met een andere provider? Zeker. Wist ik dat het met nieuwe iPhones wel vaker niet helemaal loopt zoals ik wil? Zeker. 

 

Succes met wachten en hopelijk niet tot ziens op dit forum bij de volgende nieuwe iPhone ! 

Beste allemaal,

iPhone 13 Pro Max besteld op 20 september 2021. Gisteren (18 okt) was exact 4 weken na de besteldatum. Vandaag een email om een afspraak te maken voor levering en dit kan morgen al. Helaas even moeten wachten, maar uiteindelijk komt hij mijn kant op. De inschatting van hierboven is dan voor mij ook redelijk scherp, op een dagje na. Wel kijkend naar de uiterlijke levertijd en niet het brede tijdsframe dat zij schetsen. Wees geduldig het komt vanzelf. Uiteraard is het vervelend voor mensen die een nieuwe telefoon nodig hebben, omdat de oude bijvoorbeeld stuk is. 

Het is vervelend dat T-Mobile de communicatie omtrent deze levering niet goed doet. Toch zijn zij zelf waarschijnlijk ook gebonden aan beperkte informatie van enerzijds leverancier en anderzijds bezorgservice. Dit is jammer maar helaas. Had ik de telefoon eerder willen ontvangen? Zeker. Had dit gekund met een andere provider? Zeker. Wist ik dat het met nieuwe iPhones wel vaker niet helemaal loopt zoals ik wil? Zeker. 

 

Succes met wachten en hopelijk niet tot ziens op dit forum bij de volgende nieuwe iPhone ! 

Nou ik heb ook een bericht gekregen vandaag dat hij morgen word verzonden!! Hopelijk krijgen jullie hem ook z.s.m…

Reputatie 2

Beste allemaal,

iPhone 13 Pro Max besteld op 20 september 2021. Gisteren (18 okt) was exact 4 weken na de besteldatum. Vandaag een email om een afspraak te maken voor levering en dit kan morgen al. Helaas even moeten wachten, maar uiteindelijk komt hij mijn kant op. De inschatting van hierboven is dan voor mij ook redelijk scherp, op een dagje na. Wel kijkend naar de uiterlijke levertijd en niet het brede tijdsframe dat zij schetsen. Wees geduldig het komt vanzelf. Uiteraard is het vervelend voor mensen die een nieuwe telefoon nodig hebben, omdat de oude bijvoorbeeld stuk is. 

Het is vervelend dat T-Mobile de communicatie omtrent deze levering niet goed doet. Toch zijn zij zelf waarschijnlijk ook gebonden aan beperkte informatie van enerzijds leverancier en anderzijds bezorgservice. Dit is jammer maar helaas. Had ik de telefoon eerder willen ontvangen? Zeker. Had dit gekund met een andere provider? Zeker. Wist ik dat het met nieuwe iPhones wel vaker niet helemaal loopt zoals ik wil? Zeker. 

 

Succes met wachten en hopelijk niet tot ziens op dit forum bij de volgende nieuwe iPhone ! 

Nou ik heb ook een bericht gekregen vandaag dat hij morgen word verzonden!! Hopelijk krijgen jullie hem ook z.s.m…

welk model heb je besteld? En veel plezier ermee!

Beste allemaal,

iPhone 13 Pro Max besteld op 20 september 2021. Gisteren (18 okt) was exact 4 weken na de besteldatum. Vandaag een email om een afspraak te maken voor levering en dit kan morgen al. Helaas even moeten wachten, maar uiteindelijk komt hij mijn kant op. De inschatting van hierboven is dan voor mij ook redelijk scherp, op een dagje na. Wel kijkend naar de uiterlijke levertijd en niet het brede tijdsframe dat zij schetsen. Wees geduldig het komt vanzelf. Uiteraard is het vervelend voor mensen die een nieuwe telefoon nodig hebben, omdat de oude bijvoorbeeld stuk is. 

Het is vervelend dat T-Mobile de communicatie omtrent deze levering niet goed doet. Toch zijn zij zelf waarschijnlijk ook gebonden aan beperkte informatie van enerzijds leverancier en anderzijds bezorgservice. Dit is jammer maar helaas. Had ik de telefoon eerder willen ontvangen? Zeker. Had dit gekund met een andere provider? Zeker. Wist ik dat het met nieuwe iPhones wel vaker niet helemaal loopt zoals ik wil? Zeker. 

 

Succes met wachten en hopelijk niet tot ziens op dit forum bij de volgende nieuwe iPhone ! 

Nou ik heb ook een bericht gekregen vandaag dat hij morgen word verzonden!! Hopelijk krijgen jullie hem ook z.s.m…

welk model heb je besteld? En veel plezier ermee!

Ik heb de iphone 13 pro max 128 gb black besteld op 20 september en krijg hem morgen dus.
Hopelijk krijgen jullie hem ook z.s.m :)

Ik heb op 29 september een iPhone 13 pro Max sierra blue besteld helaas nog steeds niets van gehoord hoe zit het met m’n bestelling hoelang moet ik nog wachten?!?

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 1

Ondanks me ongeduldigheid net een mail van amp gekregen. Had op 20-09 besteld en net de mail gehad dat ze morgen op werk komen bezorgen. De pro max zwart 128gb

Ik heb op de 24e een bestelling geplaatst met optie tot ophalen in de winkel. Maar kreeg de 30e een sms met bedankt voor je bestelling. 
 

is de bestelling nou de 24 of 30 geplaatst? Vanaf welke datum moet ik gaan rekenen? 
 

Jeffrey