[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jefbundymartens 

Je besteldatum is 24-09-2021 dus de levertijden gelden vanaf dan. 

Hi @Jefbundymartens 

Je besteldatum is 24-09-2021 dus de levertijden gelden vanaf dan. 

@Hajar  dan is het overmorgen alweer 4 weken geleden…… ik word ongeduldig hahaha

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 1

Seldom see people ordering the gold colour here.. wanna see if anyone ordered a gold iphone 13 pro max?? Just wanna estimate how much longer I need to wait.. i did order on 28 September.. anyone?

Seldom see people ordering the gold colour here.. wanna see if anyone ordered a gold iphone 13 pro max?? Just wanna estimate how much longer I need to wait.. i did order on 28 September.. anyone?

I ordered a gold iphone 13 pro max 128gb on September 29. Still waiting :’) .. 

 

Ik heb de iPhone 13 pro max gold 128gb besteld op 20-9. Nog steeds aan het wachten ook… ☹️

Reputatie 1

Seldom see people ordering the gold colour here.. wanna see if anyone ordered a gold iphone 13 pro max?? Just wanna estimate how much longer I need to wait.. i did order on 28 September.. anyone?

I ordered a gold iphone 13 pro max 128gb on September 29. Still waiting :’) .. 

Mine is 512gb…. It should come this week or next week….. 😑 I hope it can come this week!! Finger cross!!!

Seldom see people ordering the gold colour here.. wanna see if anyone ordered a gold iphone 13 pro max?? Just wanna estimate how much longer I need to wait.. i did order on 28 September.. anyone?

I ordered a gold iphone 13 pro max 128gb on September 29. Still waiting :’) .. 

I ordered on 20 september, pro max 128gb gold. Still waiting😅

Reputatie 1

Seldom see people ordering the gold colour here.. wanna see if anyone ordered a gold iphone 13 pro max?? Just wanna estimate how much longer I need to wait.. i did order on 28 September.. anyone?

I ordered a gold iphone 13 pro max 128gb on September 29. Still waiting :’) .. 

I ordered on 20 september, pro max 128gb gold. Still waiting😅

Omg… even 20 Sept still no news….. are your orders delivery to home or pick up at store? Heard it takes longer to pick up at store :(

I’m soo happy!! Net een bericht gekregen (EINDELIJK) van Amp dat mijn telefoon morgen wordt bezorcht. Iphone 13 pro max 128 gb zilver 

24-9 besteld 4 weken gewacht…

I’m soo happy!! Net een bericht gekregen (EINDELIJK) van Amp dat mijn telefoon morgen wordt bezorcht. Iphone 13 pro max 128 gb zilver 

24-9 besteld 4 weken gewacht…

 

Zelfde hier, net mail gehad en wordt morgen bezorgd (128GB Zilver). Ben blij dat het dan toch sneller is gegaan dan de voorspelde levertijd!

Hi,

Ik heb mijn telefoon op 22 september besteld, gister liepen de 4 weken af.

Ik wil hem afhalen in de T-Mobile shop in Zoetermeer. Daar was ik dus ook afgelopen maandag even met mijn zoon, om even te vragen wat de status is. Ze melde mij dat het nog wel langer dan deze opgegeven datum zou kunnen duren.

Hij zei letterlijk, “doe er maar minimaal 9 dagen bij hoor”.

Dus 3 - 4 weken worden zeker 5 weken of nog langer. Wat inhoud dat deze levertijden niet van toepassen zijn? Maar dat kan dan zeker wel kloppen, dag 1 van week 5 zit er al weer bijna op!

:(

 

Toevoeging

Ik lees net (hieronder) dat de levertijden zijn verlaat naar vanaf datum van: 24 september. Dat houdt in dat mijn telefoon er morgen zou moeten zijn, we gaan het zien? :)

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 2

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

kan je ff uitleggen waarom iemand boven claimt dat de levertijden niet kloppen? Ik moet mijn telefoon ook voor de 23e krijgen maar ik zie totaal geen beweging in de iphone 13 pro mad 256 gb blauw

Reputatie 7
Badge +14

Helaas is het overal hetzelfde.  Het is Overmacht. 🔔 we moeten er mee dealen! 

Nieuw Apple-product nodig? Hou dan rekening met langere levertijd

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

kan je ff uitleggen waarom iemand boven claimt dat de levertijden niet kloppen? Ik moet mijn telefoon ook voor de 23e krijgen maar ik zie totaal geen beweging in de iphone 13 pro mad 256 gb blauw

Ik heb de iphone 13 pro max goud 128 gb besteld 21-9 maar die blijft nu ookal 4 dagen op 20-9 zonder beweging.. nu al een maand geleden? en weet nog van niks

Reputatie 1

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi, the besteldatum for 13 pro Max 512GB Goud was 23-09-2021, why is it now changed back to 20-09-2021? What does that mean??

Helaas is het overal hetzelfde.  Het is Overmacht. 🔔 we moeten er mee dealen! 

Nieuw Apple-product nodig? Hou dan rekening met langere levertijd

 

Ja, ik kan er prima mee leven dat er langere levertijden zijn. Daar stel ik me dan ook op in. Zelfs dat de levertijden iets kunnen opschuiven. 

Maar als er dan niet geleverd wordt, vindt ik dat wel een ander verhaal. Want wat is er dan mis? Of moet ik er nu gewoon vanuit gaan dat mijn telefoon er morgen niet is? (zie mijn bericht ergens hier boven).

Vandaag de dag 4 weken geleden.. 

@Hajar is er al vooruitgang of kloppen de levertijden dus niet? 

Reputatie 2

Vandaag de dag 4 weken geleden.. 

@Hajar is er al vooruitgang of kloppen de levertijden dus niet? 

i

Vandaag de dag 4 weken geleden.. 

@Hajar is er al vooruitgang of kloppen de levertijden dus niet? 

ik krijg net een bezorgafspraak, iphone 13 pro max 256 gb blauw

Hi,

Ik heb mijn telefoon op 22 september besteld, gister liepen de 4 weken af.

Ik wil hem afhalen in de T-Mobile shop in Zoetermeer. Daar was ik dus ook afgelopen maandag even met mijn zoon, om even te vragen wat de status is. Ze melde mij dat het nog wel langer dan deze opgegeven datum zou kunnen duren.

Hij zei letterlijk, “doe er maar minimaal 9 dagen bij hoor”.

Dus 3 - 4 weken worden zeker 5 weken of nog langer. Wat inhoud dat deze levertijden niet van toepassen zijn? Maar dat kan dan zeker wel kloppen, dag 1 van week 5 zit er al weer bijna op!

:(

 

Toevoeging

Ik lees net (hieronder) dat de levertijden zijn verlaat naar vanaf datum van: 24 september. Dat houdt in dat mijn telefoon er morgen zou moeten zijn, we gaan het zien? :)

 

 

Ja het is eindelijk zover! Net een app gehad dat ik mijn telefoon mag afhalen in de winkel!
Komen de levertijden toch nog wel, op de dag nauwkeurig, overeen! Thanks!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De  levertijden in de levertijdentabel zijn aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

20-9 de iphone 13 pro max 128gb zwart besteld. Meerdere malen in de winkel geweest en je word nergens mee geholpen. Ik vind het waardeloos van T-mobile. Ik snap best dat hun er weinig aan kunnen doen. Maar vind het erg vreemd dat mensen die hem later besteld hebben, het toestel nu al wel hebben....

22-09 de iPhone pro max 128Gb zwart besteld. Optie gekozen om deze thuis af te laten leveren door AMP. Gisteren bericht gehad, en de keuze om dag en tijdblok te kiezen. Dus kleine 5 weken moeten wachten. Hij wordt deze ochtend geleverd. Helaas moet je dus wel om hem zaterdag geleverd te krijgen €9,95 bij betalen. Dat hadden ze van te voren wel mogen melden, maar ik neem het voor lief. Nu maar afwachten, hij zal tussen nu en 11:00 uur geleverd worden. 😅

Orded 13 Pro Max in blue 256GB on 24-Sep, and today I received a call that i can pick up in the store :)