[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Hoi. Ik wil vandaag ergens de iPhone 13 pro goud bestellen. Betekent het dat als er bij ‘besteldatum’ 20 sep staat en bij ‘levertijd’ 3-4 weken en ik hem dus vandaag bestel dat ik de telefoon dan al binnen een week kan verwachten? Moet vandaag beslissen dus hoor het graag. 

Hoi. Ik wil vandaag ergens de iPhone 13 pro goud bestellen. Betekent het dat als er bij ‘besteldatum’ 20 sep staat en bij ‘levertijd’ 3-4 weken en ik hem dus vandaag bestel dat ik de telefoon dan al binnen een week kan verwachten? Moet vandaag beslissen dus hoor het graag. 

Nee, dit betekent dat mensen die 20-9 hebben besteld nu aan de beurt zijn hou maar rekening met een wachttijd van 4-5 weken en als je hem eerder krijgt alleen maar mooi 

Hoi. Ik wil vandaag ergens de iPhone 13 pro goud bestellen. Betekent het dat als er bij ‘besteldatum’ 20 sep staat en bij ‘levertijd’ 3-4 weken en ik hem dus vandaag bestel dat ik de telefoon dan al binnen een week kan verwachten? Moet vandaag beslissen dus hoor het graag. 

Nee helaas ik heb mijne 16/10 besteld. Vanaf dat moment gaan je 3-4 weken in 

Yesss!! Ik heb op 26/9/2021 de iPhone 13 pro max 256gb in het goud besteld. Vandaag heb ik een bericht gekregen dat ik het morgen eindelijk kan ophalen in de winkel :) 

op 26/9 iphone 13 pro max besteld nu 4 weken verder geen e-mail geen berichtje met updates niks. 🤷🏼🤷🏼🤷🏼 langs geweest bij een tmobile shop, medewerker deed heel ongeïnteresseerd en vertelde mij dat ik nog heel lang mocht wachten.. 

Seldom see people ordering the gold colour here.. wanna see if anyone ordered a gold iphone 13 pro max?? Just wanna estimate how much longer I need to wait.. i did order on 28 September.. anyone?

me i did order the 26/9 and i dont have a message or nothing.. just waiting

Reputatie 1

Seldom see people ordering the gold colour here.. wanna see if anyone ordered a gold iphone 13 pro max?? Just wanna estimate how much longer I need to wait.. i did order on 28 September.. anyone?

me i did order the 26/9 and i dont have a message or nothing.. just waiting

Which capacity did you order? If it is 256gb I think you will get it soon as the besteldatum above is from 27 Sept now. For the capacity I ordered the besteldatum is still from 20 Sept not moving…….

Hoi. Ik wil vandaag ergens de iPhone 13 pro goud bestellen. Betekent het dat als er bij ‘besteldatum’ 20 sep staat en bij ‘levertijd’ 3-4 weken en ik hem dus vandaag bestel dat ik de telefoon dan al binnen een week kan verwachten? Moet vandaag beslissen dus hoor het graag. 

Nee helaas ik heb mijne 16/10 besteld. Vanaf dat moment gaan je 3-4 weken in 

Weet jij dit toevallig? Als je voor de camera gaat zou je dan eerder een gewone iPhone 13 (geen pro) kopen of een iPhone 12 pro?

Ik heb de iphone 13 pro max 128gb zwart op 27 september besteld. Er stond dat ik 3 tot 4 weken moest wachten (de bezorgtijden zijn niet gewijzigd) morgen zijn de 4 weken gepasseerd en ik heb nogsteeds geen bericht gehad van de koerier. Hoelang moet ik nog wachten?? 

Ik heb mijn iPhone 13 pro max sierra blauw 128gb 25 september besteld, en heb hem gisteren ophaald in de t-mobile winkel in Oosterhout. Dus precies op de dag hun belofte nagekomen! Heel blij met mijn telefoon. Het was het wachten waard.

Reputatie 1

Ik heb de iphone 13 pro max 128gb zwart op 27 september besteld. Er stond dat ik 3 tot 4 weken moest wachten (de bezorgtijden zijn niet gewijzigd) morgen zijn de 4 weken gepasseerd en ik heb nogsteeds geen bericht gehad van de koerier. Hoelang moet ik nog wachten?? 

Ik heb precies hetzelfde!!! Nog maar even afwachten gok ik..

Reputatie 7

Goedemiddag,

Zojuist heb ik de levertijden in de tabel weer aangepast naar de meest actuele informatie. 

Zodra er weer een nieuwe update voor handen is, dan delen we die natuurlijk weer direct!

Reputatie 1

Ja tuurlijk.... Op de dag dat mn bestelling precies 4 weken is, veranderd de tabel naar 4-6 weken....  Nog maar een paar weken met de klote leentelefoon.. #Teleurstelling

Ja tuurlijk.... Op de dag dat mn bestelling precies 4 weken is, veranderd de tabel naar 4-6 weken....  Nog maar een paar weken met de klote leentelefoon.. #Teleurstelling

Pfff echt balen dit 

zit wel pas in mn tweede week maar alsnog. Van 3-4 weken naar ineens 4-6 weken

Ja tuurlijk.... Op de dag dat mn bestelling precies 4 weken is, veranderd de tabel naar 4-6 weken....  Nog maar een paar weken met de klote leentelefoon.. #Teleurstelling

Ja same… Zit nu in me 4e week van wachten bijna 5e week al en nogsteeds niks, dacht het gaat eenmaal deze week wel komen en dan zie je opeens dat het 6 weken kan duren wauw! Denk dat het maar een sinterklaas kadotje wordt als het zo blijft duren.

Reputatie 1

Ja tuurlijk.... Op de dag dat mn bestelling precies 4 weken is, veranderd de tabel naar 4-6 weken....  Nog maar een paar weken met de klote leentelefoon.. #Teleurstelling

Ja same… Zit nu in me 4e week van wachten bijna 5e week al en nogsteeds niks, dacht het gaat eenmaal deze week wel komen en dan zie je opeens dat het 6 weken kan duren wauw! Denk dat het maar een sinterklaas kadotje wordt als het zo blijft duren.

Ja echt verschrikkelijk.. ik had ook hoop en was zou blij dat het eindelijk zo ver zou zijn zodat ik mn gare leentelefoon terug kon geven.. krijg je dit grapje voor je kiezen..

Morgen 5 WEKEN aan het wachten op mijn iphone 13 pro max goud 128gb en wie weet hoelang het nog duurt, 21e besteld..

Yesterday it was 2 weeks to wait, now it is 4 more weeks 😕 I’m going to cancel my order and stop by an Apple Store.

Waardeloos gewoon! Ik heb echt spijt van mijn verlenging. Op 23/9 besteld maar tot op heden niks meer te horen gekregen. Je kan wachten tot dat je een ons weegt. Die bovenstaande tabel klopt ook van geen meter en niemand die behulpzaam is… Erg jammer dit! 

Morgen 5 WEKEN aan het wachten op mijn iphone 13 pro max goud 128gb en wie weet hoelang het nog duurt, 21e besteld..

Pffff dramaaaa heb ook de goude 128gb besteld

Ik zou graag mijn persoonlijke bestelautorijders willen kunnen inzien. Kreeg vandaag een sms’je, hierin stond dat mijn bestel status is gewijzigd.. prima.. maar wat nu en waar kan ik zien wanneer ik mijn nieuwe telefoon mag ontvangen?

Kijk, dat mijn iPhone 13 pro max weer is vertraagd vind ik jammer, maar kan ik jullie uiteraard niet aanrekenen. Wel kan ik het jullie aanrekenen dat de communicatie vanuit T-Mobile naar de klant waardeloos is omtrent deze zaak. Er wordt amper gecommuniceerd, en als er wat wordt gecommuniceerd is het een melding met een doorverwijzing naar dit onoverzichtelijk, niet veel zeggend levertijd-forum. Bovendien werd ik ook nog eens 2 weken nadat ik al had verlengd gebeld met het feit dat ‘of ik mijn abonnement nu wilde verlengen via de telefoon’, iets wat mij alleen maar meer laat afvragen of ik de telefoon op korte termijn ga krijgen.

 

Kijk, dat mijn iPhone 13 pro max weer is vertraagd vind ik jammer, maar kan ik jullie uiteraard niet aanrekenen. Wel kan ik het jullie aanrekenen dat de communicatie vanuit T-Mobile naar de klant waardeloos is omtrent deze zaak. Er wordt amper gecommuniceerd, en als er wat wordt gecommuniceerd is het een melding met een doorverwijzing naar dit onoverzichtelijk, niet veel zeggend levertijd-forum. Bovendien werd ik ook nog eens 2 weken nadat ik al had verlengd gebeld met het feit dat ‘of ik mijn abonnement nu wilde verlengen via de telefoon’, iets wat mij alleen maar meer laat afvragen of ik de telefoon op korte termijn ga krijgen.

 

Inderdaad vind ik de communicatie hierin erg slecht .. Ik heb zelf helaas niet zo heel lang geleden de pro max 256 besteld dus ik zal wel nog langer moeten wachten :’( 

Als het model van first-in-first-out gehanteerd wordt zou het misschien handig zijn dat we een nummer kregen ofzo en dat we konden zien jij hebt nummer 754 en t/m 640 is al uitgeleverd dan heb je misschien een indicatie hoelang het nog kan gaan duren nu hebben we enkel een forum met een indicatie en verder ook helemaal 0,0 communicatie over hoe en wat. 

Morgen 5 WEKEN aan het wachten op mijn iphone 13 pro max goud 128gb en wie weet hoelang het nog duurt, 21e besteld..

Yes, gisteren was ook precies 5 weken wachten, en veranderd het natuurlijk naar 4-6 weken. Nog 1 weekje wachten dus voor ons! Hopelijk snel!

24 september de iphone 13 max 128 gb zwart besteld

2 dagen geleden 1 maand dus  en vandaag krijg ik een smsje met dat de levertijden zijn gewijzigd van 4 tot 6 weken  klantenservice zegt alleen maar dat ik een sms zal krijgen als de tshop m binnen heeft ik heb nog heel sarcastisch gezegd dat sinterklaas m zal afleveren  en ja zei ze aan de telefoon