[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Reputatie 7

Goedemiddag lezers,

De levertijden van de iPhone 13 Pro Max Sierra Blauw 512 GB en Goud 512 GB en 1 TB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Zodra er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het direct!

24 september de iphone 13 max 128 gb zwart besteld

2 dagen geleden 1 maand dus  en vandaag krijg ik een smsje met dat de levertijden zijn gewijzigd van 4 tot 6 weken  klantenservice zegt alleen maar dat ik een sms zal krijgen als de tshop m binnen heeft ik heb nog heel sarcastisch gezegd dat sinterklaas m zal afleveren  en ja zei ze aan de telefoon 

Hoop t toch niet dat t grapje zolang gaat duren dan mogen ze wel wat specifieker zijn met de levertijden. 

Ze kunnen op zn minst zeggen u staat op postitie nummer bla bla 

 

toen ik een videokaart van nvidia had besteld op alternate kreeg ik keurig een wachtnummer hier is gewoon hoe de wind waait

Ze kunnen op zn minst zeggen u staat op postitie nummer bla bla 

 

toen ik een videokaart van nvidia had besteld op alternate kreeg ik keurig een wachtnummer hier is gewoon hoe de wind waait

Precies drm kan t niet meer volgen de een besteld later en krijgt t eerder. Zit totaal geen logica meer in. 

Klopt mensen die dezelfde model hebben besteld met zelfde grootte opslag hebben het eerder gekregen. Als je dit vraagt aan de klantenservice zeggen ze dat diegene in een ander groep gevallen is bla bla bla

ik ben al 14 jaar lang tmobile klant maar begin nu te twijfelen  naar een ander provider over te stappen

Ik had eerst m’n abonnement bij T-mobile zelf verlengd, maar de wachttijden waren zo belachelijk en bleven maar oplopen, dat ik de bestelling heb geannuleerd en direct opnieuw bij Belsimpel heb besteld op 13 oktober. Precies hetzelfde abonnement met dezelfde kortingen en voorwaarden (zelfs €5 goedkoper en nog thuisbezorgd ook, bij T-mobile deden ze dat niet eens haha). Ook dat proces raakte een beetje vertraagd en er ontstond onzekerheid over de levering, waardoor ik de hoop weer verloor. Maar uiteindelijk krijg ik hem op donderdag 28 oktober dan toch eindelijk! 13 Pro Max 256 GB Goud :-)

Ik had eerst m’n abonnement bij T-mobile zelf verlengd, maar de wachttijden waren zo belachelijk en bleven maar oplopen, dat ik de bestelling heb geannuleerd en direct opnieuw bij Belsimpel heb besteld op 13 oktober. Precies hetzelfde abonnement met dezelfde kortingen en voorwaarden (zelfs €5 goedkoper en nog thuisbezorgd ook, bij T-mobile deden ze dat niet eens haha). Ook dat proces raakte een beetje vertraagd en er ontstond onzekerheid over de levering, waardoor ik de hoop weer verloor. Maar uiteindelijk krijg ik hem op donderdag 28 oktober dan toch eindelijk! 13 Pro Max 256 GB Goud :-)

Ohh super kleine 2,5 week moeten wachten hoor ik dus misschien ga ik dat ook overwegen bij belsimpel geven ze 3 weken aan voor de 128gb goud en hier staat 4-6 weken

Hi all,

 

ik heb op 12 oktober de iPhone 13 pro max 256gb goud besteld. De telefoon had op moment van bestellen 2-3 weken levertijd. Dat zou beteken dat ik ‘m in de komende week ergens zou kunnen krijgen, maaaaaaar zoals ik het nu lees in de tabel, duurt het dus nog minimaal 2 weken. Zó jammer dit! Mensen onder ons die al in het bezit zijn en zo ja, hoelang hebben jullie moeten wachten? 

Hi all,

 

ik heb op 12 oktober de iPhone 13 pro max 256gb goud besteld. De telefoon had op moment van bestellen 2-3 weken levertijd. Dat zou beteken dat ik ‘m in de komende week ergens zou kunnen krijgen, maaaaaaar zoals ik het nu lees in de tabel, duurt het dus nog minimaal 2 weken. Zó jammer dit! Mensen onder ons die al in het bezit zijn en zo ja, hoelang hebben jullie moeten wachten? 

Ik heb 4 weken moeten wachten. Ik had mijn iphone pro max 128gb sierra 25 september besteld en heb hem 23 oktober opgehaald in de T-mobile winkel.

Reputatie 1

Goedemiddag lezers,

De levertijden van de iPhone 13 Pro Max Sierra Blauw 512 GB en Goud 512 GB en 1 TB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Zodra er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het direct!

Dag David,

Betekent dit dat je langer zal moeten wachten op je bestelde Iphone. Ook al heb je besteld tijdens de oude levertijd.

Met vriendelijke groet,

Wesley 

Reputatie 1

Goedemiddag lezers,

De levertijden van de iPhone 13 Pro Max Sierra Blauw 512 GB en Goud 512 GB en 1 TB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Zodra er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het direct!

Dag David,

Betekent dit dat je langer zal moeten wachten op je bestelde Iphone. Ook al heb je besteld tijdens de oude levertijd.

Met vriendelijke groet,

Wesley 

Dit betekend idd dat je langer zal moeten wachten.. voor elke levertijd staat een datum. Vanaf die datum moet je de levertijd rekenen. Helaas heb ik zelf ook op 27-9 een iPhone 13 pro max besteld & mijn levertijd schoof minimaal 2 weken op, op de dag dat mn bestelling 4 weken oud was.. frustrerend begint het wel te worden..

it is true that we need to be patient. I have an order for 13 promax 256gb Gold on 27 Sep. It has been 5 weeks. I called today and the assistant on the phone said that the blue ones are coming in but only next week maybe tuesday the other colors will come. Adding another the week to my calendar. I asked if the reason of the delay is because I ask for AMP delivery company to receive it at my house. He said it is not the reason. Delivering to the store and to your home should be the same time and there is no difference. Very much hope that I would have the phone this week before November but apparently it is not going to happen. Be aware that you might receive your phone even after the estimated waiting time on the table. 

anyone who ordered on the 27th Sep and received their phone? please share your experience. thanks! 

 

Reputatie 1

it is true that we need to be patient. I have an order for 13 promax 256gb Gold on 27 Sep. It has been 5 weeks. I called today and the assistant on the phone said that the blue ones are coming in but only next week maybe tuesday the other colors will come. Adding another the week to my calendar. I asked if the reason of the delay is because I ask for AMP delivery company to receive it at my house. He said it is not the reason. Delivering to the store and to your home should be the same time and there is no difference. Very much hope that I would have the phone this week before November but apparently it is not going to happen. Be aware that you might receive your phone even after the estimated waiting time on the table. 

anyone who ordered on the 27th Sep and received their phone? please share your experience. thanks! 

 

Hi @P.P 
I have ordered pro max 512gb Gold on 27 Sept too.. when they said other colours will come in next week, is it for 256gb or all size?

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden van de iPhone 13 Pro Max Sierra Blauw 512 GB en de Goud 512 GB en 1 TB zijn zojuist aangepast. De overige levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Bij een nieuwe update horen jullie het weer direct!

Reputatie 1

Goedemiddag allemaal,

De levertijden van de iPhone 13 Pro Sierra Blauw 512 GB en de Goud 512 GB en 1 TB zijn zojuist aangepast. De overige levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Bij een nieuwe update horen jullie het weer direct!

Hello @David 

I can’t see the difference from yesterday’s update.. may I know what is changed in today’s update?

Thanks!

Ik raad jullie allemaal aan om bij belsimpel te bestellen. Ik heb 15 oktober de iphone pro max 128gb sierra besteld. En hij word morgen thuis bezorgd. 

Ik raad jullie allemaal aan om bij belsimpel te bestellen. Ik heb 15 oktober de iphone pro max 128gb sierra besteld. En hij word morgen thuis bezorgd. 

Kun je m al annuleren als je nog geen amp code hebt?

Mounia94 ewa ben je ook het wachten zat? Haha

Ik raad jullie allemaal aan om bij belsimpel te bestellen. Ik heb 15 oktober de iphone pro max 128gb sierra besteld. En hij word morgen thuis bezorgd. 

Kun je m al annuleren als je nog geen amp code hebt?

Dat weet ik niet. Zou je even moeten na vragen. 

Mounia94 ewa ben je ook het wachten zat? Haha

Behoorlijk pret is er vanaf hahah 

Goedemiddag allemaal,

De levertijden van de iPhone 13 Pro Sierra Blauw 512 GB en de Goud 512 GB en 1 TB zijn zojuist aangepast. De overige levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Bij een nieuwe update horen jullie het weer direct!

Hello @David 

I can’t see the difference from yesterday’s update.. may I know what is changed in today’s update?

Thanks!

This update is not for the iPhone Pro Max. In last message from David stays for the iPhone Pro. 

Mounia94 ewa ben je ook het wachten zat? Haha

Behoorlijk pret is er vanaf hahah 

Snap?

Reputatie 1

Goedemiddag allemaal,

De levertijden van de iPhone 13 Pro Sierra Blauw 512 GB en de Goud 512 GB en 1 TB zijn zojuist aangepast. De overige levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Bij een nieuwe update horen jullie het weer direct!

Hello @David 

I can’t see the difference from yesterday’s update.. may I know what is changed in today’s update?

Thanks!

This update is not for the iPhone Pro Max. In last message from David stays for the iPhone Pro. 

Ohhhhh you are right! Didn’t spot that lol

Irritant dit zeg, op dit moment ook al bijna 5 weken aan het wachten op mijn iPhone 13 pro Max 256 GB Sierra blue. Nadat de eerste bestelling verkeerd was gegaan in de winkel, er was een 128 GN zilveren normale size pro besteld, gelukkig kwam ik er na 2 dagen achter. Maar het begint nu wel erg lang te duren….

Reputatie 1

Goedemiddag lezers,

De levertijden van de iPhone 13 Pro Max Sierra Blauw 512 GB en Goud 512 GB en 1 TB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Zodra er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het direct!

Dag David,

Betekent dit dat je langer zal moeten wachten op je bestelde Iphone. Ook al heb je besteld tijdens de oude levertijd.

Met vriendelijke groet,

Wesley 

Dit betekend idd dat je langer zal moeten wachten.. voor elke levertijd staat een datum. Vanaf die datum moet je de levertijd rekenen. Helaas heb ik zelf ook op 27-9 een iPhone 13 pro max besteld & mijn levertijd schoof minimaal 2 weken op, op de dag dat mn bestelling 4 weken oud was.. frustrerend begint het wel te worden..

Oki thankss. Frustrerend begint het zeker te worden ja😅