[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

I have ordered an iPhone 13 Pro Max 'Zwart’ on 2nd October. The delivery time has been 3-4 weeks since 24th September. 
However it is already 4 weeks and still no update on my phone. When can I expect the phone?
The store where I ordered it to be delivered also have no clue when/if they will get the device.

Reputatie 1

I have ordered an iPhone 13 Pro Max 'Zwart’ on 2nd October. The delivery time has been 3-4 weeks since 24th September. 
However it is already 4 weeks and still no update on my phone. When can I expect the phone?
The store where I ordered it to be delivered also have no clue when/if they will get the device.

Same, I ordered the 256GB 13 Pro Max (“Zwart”) on October the 1st and still haven’t heard anything from AMP. This despite the fact that today (October 29) marks 4 weeks. I guess I can jus expect to wait another two while the phone is available for pickup at the Apple Store.

Het is dat ik de graphite Iphone 13 pro max heb besteld. Na vorige berichten gekeken of deze op voorraad was bij belsimpel, maar helaas, voor de geïnteresseerden, de Sierra Blue 256 GB Pro Max is wel op voorraad bij belsimpel i.c.m. T-Mobile.

Ik heb iPhone pro Max 128gb goud 24 september besteld en is nu inmiddels 29 oktober 5 weken later!!! En nog geen bericht gehad dat ik hem kan komen halen!!! Echt schandalig!!! Volgende week voor 3 weken naar buitenland zonder telefoon!!! Heb hem besteld conform de afspraak dat het 3-4 weken zou duren!!!

Reputatie 1

Zit al een week tegen de datum 23-9 te kijken voor mijn bestelde telefoon.. man wat een poepzooi dit.. Sinterklaas neemt m mee uit Spanje denk..

Reputatie 2

Is there anyone who ordered  13 Pro max 256 GB zwart at 27/28 September and received  or still waiting ?
It’s  really bad to wait If you really need it.  My 12 pro max is broken   and I have  ordered 13  Pro Max 256 GB “zwart”  at 27.09.2021 and confirmed by T mobile 28.09.2021. I’ve chosen to pick it up from the store. But I still  didn’t receive any email/message/call... 3 time asked to  customer service via chat and  yesterday have visit the  T mobile store But  T mobile customer service person told me that  “it will take longer than expected because some T mobile stores robbed  and  we  remove stocks  from the stores and  phones will be available only in few  stores and they will call you when  your order is ready  to pick up,  probably it will be ready at next week “. 
So I have to wait more. I hope I'll receive it next week . 

Reputatie 1

Is there anyone who ordered  13 Pro max 256 GB zwart at 27/28 September and received  or still waiting ?
It’s  really bad to wait If you really need it.  My 12 pro max is broken   and I have  ordered 13  Pro Max 256 GB “zwart”  at 27.09.2021 and confirmed by T mobile 28.09.2021. I’ve chosen to pick it up from the store. But I still  didn’t receive any email/message/call... 3 time asked to  customer service via chat and  yesterday have visit the  T mobile store But  T mobile customer service person told me that  “it will take longer than expected because some T mobile stores robbed  and  we  remove stocks  from the stores and  phones will be available only in few  stores and they will call you when  your order is ready  to pick up,  probably it will be ready at next week “. 
So I have to wait more. I hope I'll receive it next week . 

Read the news too…. But are they changing all pick up at store to home delivery? Or only for Amsterdam regio?

Reputatie 2

Is there anyone who ordered  13 Pro max 256 GB zwart at 27/28 September and received  or still waiting ?
It’s  really bad to wait If you really need it.  My 12 pro max is broken   and I have  ordered 13  Pro Max 256 GB “zwart”  at 27.09.2021 and confirmed by T mobile 28.09.2021. I’ve chosen to pick it up from the store. But I still  didn’t receive any email/message/call... 3 time asked to  customer service via chat and  yesterday have visit the  T mobile store But  T mobile customer service person told me that  “it will take longer than expected because some T mobile stores robbed  and  we  remove stocks  from the stores and  phones will be available only in few  stores and they will call you when  your order is ready  to pick up,  probably it will be ready at next week “. 
So I have to wait more. I hope I'll receive it next week . 

Read the news too…. But are they changing all pick up at store to home delivery? Or only for Amsterdam regio?

Yes, I  think it's only for Amsterdam and I'm not sure about home delivery  option . Customer service also told me that " When your order is ready T mobile will call you and  will ask If you want it to deliver your home  next day or İf you want pick it up from store "  Normally I would like to pick it up from the store that's why I didn't mention about home deliver in my first comment.

I don’t think they have an actual idea of when the products will be delivered. The estimated delivery dates are more or less to keep people booking the phones. I went to a premium reseller today, who said even they don’t know when the Pro and Pro Max models will be delivered, and Apple hasn’t given them an estimate as of today. 

 

I don’t think they have an actual idea of when the products will be delivered. The estimated delivery dates are more or less to keep people booking the phones. I went to a premium reseller today, who said even they don’t know when the Pro and Pro Max models will be delivered, and Apple hasn’t given them an estimate as of today. 

 

Also the customer service has no idea too : they work with the dates given on the website.

26-09-2021 I ordered the iPhone 13 Pro Max 256gb in the color Sierra Blue, yesterday I’ve received a text message to book an appointment and tomorrow they will deliver it… 5 weeks instead of 4.

I ordered at 20-09-2021 a iphone 13 pro max 128 gb gold. This monday is exactly 6 weeks. Still no update...

Reputatie 7

Goedemorgen lezers,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. De meest actuele informatie omtrent de verwachte levertijden staat dus weer in de tabel. 

Wanneer er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het weer van ons!

Misschien een rare vraag.

Maar hoe moet ik de tabel lezen.

Ik heb een iPhone 13 pro max siera blauw 128 gb besteld op 25-10-21

is het dan v.a. 28-09-21 dat ik moet kijken of moet ik naar 21-10-21 kijken.

Het gaat mij er om dat ik ongeveer weet wanneer hij komt, dat het lang kan duren ben ik mij bewust van.

Dat is jammer maar maakt het misschien wel leuker als ik hem uit eindelijk in ontvangst mag nemen. 

Reputatie 2

Goede dag @David @Hajar ,

Ook ik vind de tabel onduidelijk en begrijp ook niet goed hoe ik deze moet interpreteren….

Ik heb op 29-09 2021 de iPhone Pro Max Sierra Blue besteld met 256GB.

De data waarop ik mijn iPhone besteld heb (en bevestigingsmail van heb gekregen) staat niet tussen de tabel, dus per welke datum moet ik dan kijken?

 

Verder ook nieuws te horen gekregen dat ALLE iPhone bestellingen per post zullen worden geschieden ivm de recente overvallen op telecom winkels?

Heeft dit ook invloed op bestellingen die in de winkel opgehaald zouden worden?

Ik zou mijn bestelling namelijk ophalen in de winkel, maar dat gaat nu niet meer door de recente ontwikkelingen.

Ik loop nu tegen de vijfde week van bestellingsdatum aan en mijn partner heeft de zwarte iPhone pro Max 256G gisteren op kunnen halen in de winkel (is op dezelfde dag besteld als de mijne)

I ordered at 20-09-2021 a iphone 13 pro max 128 gb gold. This monday is exactly 6 weeks. Still no update...

@Hajar @David ? Nog steeds geen gehoor, ik heb 20 september besteld.

Goede dag @David @Hajar ,

Ook ik vind de tabel onduidelijk en begrijp ook niet goed hoe ik deze moet interpreteren….

Ik heb op 29-09 2021 de iPhone Pro Max Sierra Blue besteld met 256GB.

De data waarop ik mijn iPhone besteld heb (en bevestigingsmail van heb gekregen) staat niet tussen de tabel, dus per welke datum moet ik dan kijken?

 

Verder ook nieuws te horen gekregen dat ALLE iPhone bestellingen per post zullen worden geschieden ivm de recente overvallen op telecom winkels?

Heeft dit ook invloed op bestellingen die in de winkel opgehaald zouden worden?

Ik zou mijn bestelling namelijk ophalen in de winkel, maar dat gaat nu niet meer door de recente ontwikkelingen.

Ik loop nu tegen de vijfde week van bestellingsdatum aan en mijn partner heeft de zwarte iPhone pro Max 256G gisteren op kunnen halen in de winkel (is op dezelfde dag besteld als de mijne)

Ik heb ook de zelfde datum als jou besteld en ook de 13 pro max siera blue. Omdat de 4 weken allang was geweest had ik gebeld vorige week woensdag, ze zeiden dat ze in deze komende dagen het weer op vooraad zouden hebben en dus ik in paar dagen een mail moest krijgen. Ik heb nog steeds geen mail maar mischien hopelijk deze week zo niet klopt er volgensmij wat niet, want het is mij zo verteld. ( Ik krijg hem naar mijn huis gestuurd, weet niet of dit wat uitmaakt met ophalen in een t-mobile shop.)

Reputatie 2

Goede dag @David @Hajar ,

Ook ik vind de tabel onduidelijk en begrijp ook niet goed hoe ik deze moet interpreteren….

Ik heb op 29-09 2021 de iPhone Pro Max Sierra Blue besteld met 256GB.

De data waarop ik mijn iPhone besteld heb (en bevestigingsmail van heb gekregen) staat niet tussen de tabel, dus per welke datum moet ik dan kijken?

 

Verder ook nieuws te horen gekregen dat ALLE iPhone bestellingen per post zullen worden geschieden ivm de recente overvallen op telecom winkels?

Heeft dit ook invloed op bestellingen die in de winkel opgehaald zouden worden?

Ik zou mijn bestelling namelijk ophalen in de winkel, maar dat gaat nu niet meer door de recente ontwikkelingen.

Ik loop nu tegen de vijfde week van bestellingsdatum aan en mijn partner heeft de zwarte iPhone pro Max 256G gisteren op kunnen halen in de winkel (is op dezelfde dag besteld als de mijne)

Ik heb ook de zelfde datum als jou besteld en ook de 13 pro max siera blue. Omdat de 4 weken allang was geweest had ik gebeld vorige week woensdag, ze zeiden dat ze in deze komende dagen het weer op vooraad zouden hebben en dus ik in paar dagen een mail moest krijgen. Ik heb nog steeds geen mail maar mischien hopelijk deze week zo niet klopt er volgensmij wat niet, want het is mij zo verteld. ( Ik krijg hem naar mijn huis gestuurd, weet niet of dit wat uitmaakt met ophalen in een t-mobile shop.)

Bedankt voor de info, we wachten het maar gewoon af.

ik heb begrip voor het feit dat T-mobile ook maar moet afwachten tot de orders binnen komen, alleen vind ik de informatie verschaffing wel heel onduidelijk en mager…

 

Goede dag @David @Hajar ,

Ook ik vind de tabel onduidelijk en begrijp ook niet goed hoe ik deze moet interpreteren….

Ik heb op 29-09 2021 de iPhone Pro Max Sierra Blue besteld met 256GB.

De data waarop ik mijn iPhone besteld heb (en bevestigingsmail van heb gekregen) staat niet tussen de tabel, dus per welke datum moet ik dan kijken?

 

Verder ook nieuws te horen gekregen dat ALLE iPhone bestellingen per post zullen worden geschieden ivm de recente overvallen op telecom winkels?

Heeft dit ook invloed op bestellingen die in de winkel opgehaald zouden worden?

Ik zou mijn bestelling namelijk ophalen in de winkel, maar dat gaat nu niet meer door de recente ontwikkelingen.

Ik loop nu tegen de vijfde week van bestellingsdatum aan en mijn partner heeft de zwarte iPhone pro Max 256G gisteren op kunnen halen in de winkel (is op dezelfde dag besteld als de mijne)

Ik heb ook de zelfde datum als jou besteld en ook de 13 pro max siera blue. Omdat de 4 weken allang was geweest had ik gebeld vorige week woensdag, ze zeiden dat ze in deze komende dagen het weer op vooraad zouden hebben en dus ik in paar dagen een mail moest krijgen. Ik heb nog steeds geen mail maar mischien hopelijk deze week zo niet klopt er volgensmij wat niet, want het is mij zo verteld. ( Ik krijg hem naar mijn huis gestuurd, weet niet of dit wat uitmaakt met ophalen in een t-mobile shop.)

Bedankt voor de info, we wachten het maar gewoon af.

ik heb begrip voor het feit dat T-mobile ook maar moet afwachten tot de orders binnen komen, alleen vind ik de informatie verschaffing wel heel onduidelijk en mager…

 

Hey even een update ik heb net een amp mail gekregen om een afspraak moment te kiezen. Dus ik krijg hem op donderdag eindelijk 🙂. Mischien krijg je de mail ook vandaag of morgen. 

I ordered the Pro Max Gold 256 gb on the 27th Sept. Today I got a text from AMP for delivery time on Thursday 4th November. Long waited phone 7 weeks in total. Finally! 

I ordered at 20-09-2021 a iphone 13 pro max 128 gb gold. This monday is exactly 6 weeks. Still no update...

@Hajar @David ? Nog steeds geen gehoor, ik heb 20 september besteld.

Pretty bad situation. People mostly received message on Tuesday everweek. Hope you will get it soon! 

Reputatie 2

Goede dag @David @Hajar ,

Ook ik vind de tabel onduidelijk en begrijp ook niet goed hoe ik deze moet interpreteren….

Ik heb op 29-09 2021 de iPhone Pro Max Sierra Blue besteld met 256GB.

De data waarop ik mijn iPhone besteld heb (en bevestigingsmail van heb gekregen) staat niet tussen de tabel, dus per welke datum moet ik dan kijken?

 

Verder ook nieuws te horen gekregen dat ALLE iPhone bestellingen per post zullen worden geschieden ivm de recente overvallen op telecom winkels?

Heeft dit ook invloed op bestellingen die in de winkel opgehaald zouden worden?

Ik zou mijn bestelling namelijk ophalen in de winkel, maar dat gaat nu niet meer door de recente ontwikkelingen.

Ik loop nu tegen de vijfde week van bestellingsdatum aan en mijn partner heeft de zwarte iPhone pro Max 256G gisteren op kunnen halen in de winkel (is op dezelfde dag besteld als de mijne)

Ik heb ook de zelfde datum als jou besteld en ook de 13 pro max siera blue. Omdat de 4 weken allang was geweest had ik gebeld vorige week woensdag, ze zeiden dat ze in deze komende dagen het weer op vooraad zouden hebben en dus ik in paar dagen een mail moest krijgen. Ik heb nog steeds geen mail maar mischien hopelijk deze week zo niet klopt er volgensmij wat niet, want het is mij zo verteld. ( Ik krijg hem naar mijn huis gestuurd, weet niet of dit wat uitmaakt met ophalen in een t-mobile shop.)

Bedankt voor de info, we wachten het maar gewoon af.

ik heb begrip voor het feit dat T-mobile ook maar moet afwachten tot de orders binnen komen, alleen vind ik de informatie verschaffing wel heel onduidelijk en mager…

 

Hey even een update ik heb net een amp mail gekregen om een afspraak moment te kiezen. Dus ik krijg hem op donderdag eindelijk 🙂. Mischien krijg je de mail ook vandaag of morgen. 

Goed nieuws zeg!

Maar had jij sowieso de afspraak dat de iPhone via post geleverd zou worden of had jij in eerste instantie  ook voor ophalen in de winkel gekozen?

Veel plezier alvast met de iPhone!

2 oktober besteld zojuist bericht gekregen. Afspraak te maken eindelijk 5 weken gewacht

Reputatie 1

Op 27 Sept pro max 512gb goud besteld, gisteren was precies 5 weken maar nog niets gehoord…. hopefully can get the good news coming days…!!!

Reputatie 1

2 oktober besteld zojuist bericht gekregen. Afspraak te maken eindelijk 5 weken gewacht

Welke telefoon heb je besteld?