[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Today is the 8th week since I ordered my phone(17th Sep), and I am still waiting for my iPhone 13 pro max 128G(sliver). I don’t think there is anyone waiting longer than me. 

I became a T-mobile customer the first day I landed in the Netherlands, it's been more than 5 years since then. I can't believe such a great company like T-Mobile is not able to manage customer orders, even with no explanation. VERY VERY VERY VERY DISAPPOINTED. 

By the way, I paid 50 Euro deposit….

Zouden jullie aub de leveringstijden willen updaten. Het is alweer 4 dagen geleden. Groet,

Michel

Reputatie 2

Ordered iPhone 13 Pro Max Zwart 256 GB at 28 September. Today 5  weeks and 4 days for me. I just received cancellation email ( it's new process for everyone) and after cancellation email I received new email and it's mention about your order is successful, will receive an email from AMP for delivery. But how long does it take to get email from AMP after  this email? 

2 oktober de iphone 13 pro max zilver 128 gb besteld vandaag bezorgd ben er heel blij mee 5 weken gewacht ik hoop dat jullie je telefoon snel krijgen

Reputatie 2

@Hajar @David ik heb gistermiddag om 17.04 een nieuwe bevestigingsmail gekregen (bedankt voor je bestelling) maar ik zie heel veel mensen hier dat ze eerst de annulering mail hebben gehad en daarna de nieuwe bestelling mail…..

Ik heb geen annulering mail gekregen, maar wel een bevestigingsmail, maak dit nog iets uit?

 

4 oktober besteld... zit inmiddels over de 4 weken heen waarvan gezegd werd dat het tussen de 3/4 weken werd geleverd. Erg slecht van een bedrijf zoals t mobile. Krijg ook veelste weinig informatie doorgegeven via de mail. Schaam jezelf...

30 september iphone pro max 128 gb goud besteld. Gekozen voor ophalen id winkel. Gisteren een annulering binnengekregen waardoor ik vandaag ben gaan bellen met de KCC om te vragen waar mijn bestel bevestiging blijft. Te horen gekregen dat ik achteraan in de wachtrij kom te staan waardoor ik flink tekeer ben gegaan en de medewerker contact heeft opgenomen met de winkel waar ik het toestel zou ophalen. Vervolgens is het “ineens” de medewerker gelukt om mij naar voren te halen ipv weer 6 weken te moeten wachten op mijn bestelling. Zit as donderdag in mn 6e week wachten! Belachelijk slechtste service en communicatie ooit! De medewerkers weten zelf niet waar ze mee bezig zijn.

Vandaag gebeld door T-mobile omdat de levering niet meer bij de winkel kan worden afgehaald i.v.m. de overvallen op de winkels. Ik heb mijn iphone 13 pro max 256GB (zwart/ space grey) besteld op 12-10, waarbij aangegeven werd dat de levertijd 3-4 weken zou zijn, nu sprak ik dus de medewerker aan de telefoon en hij gaf aan dat het zomaar vanaf de besteldatum 5-6 weken kon worden. Hier zat ik niet op te wachten dus heb ik mijn bestelling geannuleerd, om vervolgens via belsimpel mijn toestel te bestellen, waar hij wel op voorraad bleek te zijn. Morgen kan ik mijn toestel ophalen in de winkel, ik raad daarom ook iedereen aan om even te kijken naar de levertijden van belsimpel of bijvoorbeeld de mediamarkt i.c.m. een abonnement! Ik zelf ben overgestapt naar tele2 omdat het toestel dan sneller leverbaar was en T-mobile beloftes maakt van 3-4 weken wachttijd, a.s. dinsdag zou voor mij precies 4 weken wachten zijn maar aan de telefoon vertelde de medewerker dat het waarschijnlijk eind november zou worden. Helaas hebben ze de zaken i.v.m. levertijden niet op orde bij T-mobile.

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

Op dit moment is er geen update over de levertijden, maar ik verwacht dat we de tabel begin van de nieuwe week weer zullen updaten. Op dit moment wordt er hard gewerkt om de wijziging van ophalen in de winkels naar thuisbezorging te verwerken én om te kijken wat er met de levertijden zal gaan gebeuren. Dit heeft wat voeten in de aarde, vandaar dat een nieuwe update wat langer op zich laat wachten.

Zodra we een update hebben delen we dat zoals altijd direct. Voor nu een goede zondag toegewenst!

Reputatie 2

I ordered the Pro Max Gold 256 gb on the 27th Sept. Today I got a text from AMP for delivery time on Thursday 4th November. Long waited phone 7 weeks in total. Finally! 

Hello
May I ask you that How long does it take to receive  text from AMP  to choose delivery time after the last  email from T mobile? 

Reputatie 2

26-09-2021 I ordered the iPhone 13 Pro Max 256gb in the color Sierra Blue, yesterday I’ve received a text message to book an appointment and tomorrow they will deliver it… 5 weeks instead of 4.

Hello
May I ask you that How long does it take to receive  text from AMP  to choose delivery time after the last  email from T mobile? 

28-09 Iphone 13 pro max 128gb zwart besteld. Annuleringsbericht nu wel ontvangen. Vervolgens een mail met te betalen bedrag ontvangen, deze betaald. En nu hoor ik niks meer. Ik lees ook dat mensen die na mij besteld hebben hun telefoon al wel hebben. Iemand enig idee hoe lang ik nog moet wachten?

Reputatie 1

28-09 Iphone 13 pro max 128gb zwart besteld. Annuleringsbericht nu wel ontvangen. Vervolgens een mail met te betalen bedrag ontvangen, deze betaald. En nu hoor ik niks meer. Ik lees ook dat mensen die na mij besteld hebben hun telefoon al wel hebben. Iemand enig idee hoe lang ik nog moet wachten?

Ik heb dezelfde telefoon besteld op 27-09. Idd ook annuleringsmail gehad, maar betalen doe ik pas als ik een bezorgmoment heb. Meeste mensen die na ons besteld hebben via t mobile, hebben een ander model/uitvoering dus vandaar waarschijnlijk de wisselende leveringen. Zwart is natuurlijk 1 van de populairste kleuren voor de Iphone. Heel veel mensen bij t mobile zijn al afgehaakt en zijn via Belsimpel gaan bestellen. Iedereen zijn eigen keuze natuurlijk, maar vroeg of laat zullen wij ook onze Iphone 13 pro max binnen krijgen. Dit alles heeft te maken met de leveringen vanuit Apple, vandaar dat T Mobile ook maar moet gokken met wanneer wij de telefoon ontvangen. 

Serieus… 7 weken na bestelling (3-4 weken opgegeven, iPhone pro Max 256 gb blauw) nu een mail, dat ik eindelijk mijn bezorg moment kan kiezen. ZATERDAG voor het eerst, ik ga donderdag op vakantie voor 1,5 week. De zaterdag als ik terugkom 10 euro bijbetalen, dus nu de keuze of maandag over 2 weken of nu naar houten (lees 1 uur) rijden enkeltje. Om hem zelf op te halen. Ik ben er helemaal klaar mee. 

Hey guys! goed nieuws, ik heb na 6 weken precies van bestelling van de 13 pro max goud 128gb een sms gekregen dat ik hem zaterdag verzonden thuis krijg, gelukkig maar na 6 weken maar wel jammer dat je kon kiezen tussen thuis bezorgd of ophalen in houten?? 160 km van mij vandaag LOL. Veel suc6 allemaal die nog moeten wachten en hopelijk is die snel binnen!

Ik had mijn bestelling op 10 okt. Geplaatst. Na weken wachten, drie bestellingen en twee annuleringen verder van medewerkers was ik het beu. Vanmorgen mijn plekje in de wachtrij opgegeven, order geannuleerd en verlengd via belsimpel. Drie keer raden wat er morgen binnen komt. Éindelijk! 

Hey guys! goed nieuws, ik heb na 6 weken precies van bestelling van de 13 pro max goud 128gb een sms gekregen dat ik hem zaterdag verzonden thuis krijg, gelukkig maar na 6 weken maar wel jammer dat je kon kiezen tussen thuis bezorgd of ophalen in houten?? 160 km van mij vandaag LOL. Veel suc6 allemaal die nog moeten wachten en hopelijk is die snel binnen!

Nice, ik ook na 7 weken eindelijk! Vandaag ook een bericht gekregen van AMP. 20 september besteld. Het zelfde toestel. Veel plezier ermee! 

Ik had mijn bestelling op 10 okt. Geplaatst. Na weken wachten, drie bestellingen en twee annuleringen verder van medewerkers was ik het beu. Vanmorgen mijn plekje in de wachtrij opgegeven, order geannuleerd en verlengd via belsimpel. Drie keer raden wat er morgen binnen komt. Éindelijk! 

Welke variantt heb je bestelld

Ik had mijn bestelling op 10 okt. Geplaatst. Na weken wachten, drie bestellingen en twee annuleringen verder van medewerkers was ik het beu. Vanmorgen mijn plekje in de wachtrij opgegeven, order geannuleerd en verlengd via belsimpel. Drie keer raden wat er morgen binnen komt. Éindelijk! 

Welke variantt heb je bestelld

13 pro max goud 256gb 

Zojuist een berichtje van AMP ontvangen. Op 4 oktober mijn iPhone 13 Pro Max 256 GB Goud besteld. Vandaag precies 5 weken aan het wachten. 

Reputatie 1

27 Sept ordered the 13 pro max 512gb goud and just got sms from AMP, but the earliest delivery date can be chosen is next Monday…..!!! This makes it 7 weeks waited….! I hoped to get it this week……

Onprofessionele klantenservice. Annuleert je bestelling als je te kritisch bent.

Gisteren gesproken met T-mobile klantenservice omtrent de levering van mijn toestel (13 Pro Max Sierra Blue). Deze bestelling is op 5 oktober gedaan en momenteel zit ik in week 5.

Medewerker 1: Aan de mevrouw van de klantenservice uitgelegd dat als mijn bestelling langer dan 6 weken duurt, dat ik dan mijn bestelling annuleer. Ik zit namelijk met een kapot scherm. Voorts heb ik aangegeven dat ik de communicatie vanuit T-mobile erg mager vind en niet duidelijk. Hierna verbrak medewerker 1 abrupt de verbinding…..

Medewerker 2: Omdat ik aanvullende vragen heb aan T-mobile, heb ik de klantenservice meteen teruggebeld. Ditmaal kreeg ik Nicole van de klantenservice aan de lijn. Zij liet weten dat de vorige collega mijn bestelling heeft geannuleerd. Ik heb haar gevraagd waarom dit is gedaan. Ik heb haar uitgelegd dat ik niets heb geannuleerd en dat ik dit alleen zou doen als de levering langer zou duren dan 6 weken.  Ik zit momenteel in week 5. Ik krijg nou sterk het vermoeden dat mijn bestelling expres is geannuleerd, omdat ik mijn ongenoegen heb getoond over zowel de communicatie als de klantenservice van T-mobile.  

Volgens Nicole kon zij niets voor mij betekenen, omdat zij niet aanwezig is geweest tijdens dat vorige gesprek, dus heb ik pech. Lekker klantvriendelijk. Zij kan alleen in het systeem de bestelling wederom invoeren, maar dan sta ik achter in de rij en hieraan valt niets te doen.

Nogmaals aan haar uitgelegd dat haar collega MIJ verkeerd heeft begrepen en dat ik niet meteen wou annuleren. Omdat Nicole onbegripvol overkwam, heb ik haar aangegeven dat ik door iemand anders geholpen wilde worden of de vorige collega. Want die was per slot van rekening wel diegene die mijn bestelling heeft geannuleerd. Volgens Nicole was er niets mogelijk en verbrak Nicole de verbinding.

Medewerker 3: Van voren af aan medewerker 3  de situatie uitgelegd. Deze medewerker was vriendelijker en heeft navraag gedaan. Volgens hem verlies ik helemaal niet mijn positie in de wachtrij, ondanks het feit dat mijn bestelling is geannuleerd. De bestelling is namelijk aan de naam gekoppeld en daardoor  behoud ik mijn positie. Maar is dit ook echt zo ? Kan ik er van uitgaan dat ik deze week van AMP bericht krijg ?

Kan ik een concreet antwoord krijgen ? Indien ik achterin de rij sta dan annuleer ik namelijk mijn bestelling en stap ik over naar een andere provider. 

 

 

 

Reputatie 1

Onprofessionele klantenservice. Annuleert je bestelling als je te kritisch bent.

Gisteren gesproken met T-mobile klantenservice omtrent de levering van mijn toestel (13 Pro Max Sierra Blue). Deze bestelling is op 5 oktober gedaan en momenteel zit ik in week 5.

Medewerker 1: Aan de mevrouw van de klantenservice uitgelegd dat als mijn bestelling langer dan 6 weken duurt, dat ik dan mijn bestelling annuleer. Ik zit namelijk met een kapot scherm. Voorts heb ik aangegeven dat ik de communicatie vanuit T-mobile erg mager vind en niet duidelijk. Hierna verbrak medewerker 1 abrupt de verbinding…..

Medewerker 2: Omdat ik aanvullende vragen heb aan T-mobile, heb ik de klantenservice meteen teruggebeld. Ditmaal kreeg ik Nicole van de klantenservice aan de lijn. Zij liet weten dat de vorige collega mijn bestelling heeft geannuleerd. Ik heb haar gevraagd waarom dit is gedaan. Ik heb haar uitgelegd dat ik niets heb geannuleerd en dat ik dit alleen zou doen als de levering langer zou duren dan 6 weken.  Ik zit momenteel in week 5. Ik krijg nou sterk het vermoeden dat mijn bestelling expres is geannuleerd, omdat ik mijn ongenoegen heb getoond over zowel de communicatie als de klantenservice van T-mobile.  

Volgens Nicole kon zij niets voor mij betekenen, omdat zij niet aanwezig is geweest tijdens dat vorige gesprek, dus heb ik pech. Lekker klantvriendelijk. Zij kan alleen in het systeem de bestelling wederom invoeren, maar dan sta ik achter in de rij en hieraan valt niets te doen.

Nogmaals aan haar uitgelegd dat haar collega MIJ verkeerd heeft begrepen en dat ik niet meteen wou annuleren. Omdat Nicole onbegripvol overkwam, heb ik haar aangegeven dat ik door iemand anders geholpen wilde worden of de vorige collega. Want die was per slot van rekening wel diegene die mijn bestelling heeft geannuleerd. Volgens Nicole was er niets mogelijk en verbrak Nicole de verbinding.

Medewerker 3: Van voren af aan medewerker 3  de situatie uitgelegd. Deze medewerker was vriendelijker en heeft navraag gedaan. Volgens hem verlies ik helemaal niet mijn positie in de wachtrij, ondanks het feit dat mijn bestelling is geannuleerd. De bestelling is namelijk aan de naam gekoppeld en daardoor  behoud ik mijn positie. Maar is dit ook echt zo ? Kan ik er van uitgaan dat ik deze week van AMP bericht krijg ?

Kan ik een concreet antwoord krijgen ? Indien ik achterin de rij sta dan annuleer ik namelijk mijn bestelling en stap ik over naar een andere provider. 

 

 

 

Goedemiddag,

Ik leef al een tijdje op dit forum en heb ook meerdere gesprekken met t mobile gehad omdat ik sinds 27-09 al wacht & een leen telefoon heb nu waar ik droevig van wordt zo slecht.. @David en collega's hebben al meerdere malen aangegeven dat de winkel bestellingen zijn omgezet naar thuisbezorgen ivm de winkel overvallen. Daarnaast is duidelijk dat de mensen die dit hebben (waaronder ik) een annuleringsmail krijgen & dat de bestelling daarna 'nieuw' word ingeschoten voor bezorging. T Mobile bekijkt echter de eerste bestel datum en dus zal de wachtrij niet veranderen. Dit kost ze echter veel tijd, daarom dat updates deze week uitblijven. Maar nee, de plek in de wachtrij verlies je niet. Echter de levering van de iPhones is gewoon 1 groot raadsel ivm levering vanuit Apple.

 

Hopelijk is het wat duidelijker geworden, en hopelijk kunnen we allebei snel genieten van onze nieuwe iPhones

Reputatie 2

I Ordered 13 pro max 256 GB Graphite ( zwart ) color at 28 September. It’s already 6 weeks and there is still NO  email from AMP for delivery.
I just speak with customer service now by phone and  told me that she doesn’t have any idea about  delivery time and she think that will take probably 1-2 weeks more:astonished::scream: !
I’ll be crazy  Because it will be 2 months  if I’ll wait 1-2 weeks more

Reputatie 1

I Ordered 13 pro max 256 GB Graphite ( zwart ) color at 28 September. It’s already 6 weeks and there is still NO  email from AMP for delivery.
I just speak with customer service now by phone and  told me that she doesn’t have any idea about  delivery time and she think that will take probably 1-2 weeks more:astonished::scream: !
I’ll be crazy  Because it will be 2 months  if I’ll wait 1-2 weeks more

That’s long! Maybe you can keep checking your order status, when AMP for your phone you can see it from the status. At least you know when AMP for your phone, usually you got sms very soon when the status changed to “they received it”. Other than this….. only can wait…