[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Hi @AltVas 

Mochten er nieuwe updates zijn betreft de levertijden dan zullen we dat direct delen in dit topic.

Geachte mevrouw Hajar,

Ik heb sinds 21 oktober een iPhone 13 pro max besteld. En ik heb dat ik van winkel halen zal, maar helaas ik heb een SMS van jullie gekregen dat de telefoons van de winkel weggen moeten.

Ik heb sms dat ik van Groep AMP halen ga.

Wanneer kan ik mijn telefoon krijgen 😐.

14 oktober de 128gb zwart besteld, vanochtend een mail ontvangen. Eerste mogelijkheid om te bezorgen is pas 30 november. Erg laat, dan zo’n 6,5 week moeten wachten, maar eindelijk! 

12-10-2021 iphone 13 pro max besteld tot heden helemaal niks meer van gehoord. Geen email helemaal niks. 

 

Ik had zelfs extra betaald zodat het voor mijn verjaardag 1 december zou binnen kunnen krijgen.  Er staat lever tijd tussen 3 en 5 weken. 

Vind dit heel jammer helaas. 

 

Nadat mijn bestelling van 17-10 uiteindelijk na 3 weken geannuleerd werd omdat het omgezet moest worden naar thuis bezorging, hebben ze het op mijn man zijn naam gezet waardoor ik achteraan in de rij kwam op 3-11 nieuwe bestelling. 
 

dacht ga niet zolang wachten aangezien bij belsimpel levertijd 3 weken is. 
op 7-11 bij belsimpel besteld, 13 pro max sierra blue 128gb. 
raad is wat ik na 12 dagen binnen krijg... 

19-11 word mijn telefoon bezorgd. 
 

dus tip, als je nu nog langer moet wachten als 3 weken, bestel bij Belsimpel. 

14 oktober de 128gb zwart besteld, vanochtend een mail ontvangen. Eerste mogelijkheid om te bezorgen is pas 30 november. Erg laat, dan zo’n 6,5 week moeten wachten, maar eindelijk! 

12-10-2021 iphone 13 pro max besteld tot heden helemaal niks meer van gehoord. Geen email helemaal niks. 

 

Ik had zelfs extra betaald zodat het voor mijn verjaardag 1 december zou binnen kunnen krijgen.  Er staat lever tijd tussen 3 en 5 weken. 

Vind dit heel jammer helaas. 

 

 

Ik heb mijn iPhone 13 PM op 13-10 besteld; vandaag een afspraak gemaakt met AMP. Het goede nieuws is: eindelijk wordt de telefoon geleverd! Minder blij ben ik met dat de levertijd op basis waarvan ik de bestelling heb gemaakt (nl 3-4 weken) bij lange na niet gehaald is; zelfs de bovengenoemde levertijd van 4-6 weken klopt niet; het is 6,5 week geworden.

Welke telefoon heb jij besteld? 
 

Met vriendelijke groet,

Wesley 

iPhone 13 Pro Max 128 GB Space Grey

Reputatie 1

Ik heb mijn iPhone 13 PM op 13-10 besteld; vandaag een afspraak gemaakt met AMP. Het goede nieuws is: eindelijk wordt de telefoon geleverd! Minder blij ben ik met dat de levertijd op basis waarvan ik de bestelling heb gemaakt (nl 3-4 weken) bij lange na niet gehaald is; zelfs de bovengenoemde levertijd van 4-6 weken klopt niet; het is 6,5 week geworden.

Welke telefoon heb jij besteld? 
 

Met vriendelijke groet,

Wesley 

iPhone 13 Pro Max 128 GB Space Grey

Oki bedankt. Niet het toestel dat ik had besteld maar ik heb wel net wat eerder besteld en dezelfde levertijd als jouw toestel. Ik wacht rustig af. 
 

Veel plezier met je toestel :)

Als ik mijn telefoon besteld heb rond 27 oktober , moet ik dan 4 tot 6 weken vanaf 8 oktober rekenen of vanaf mijn bestel datum ? 

Ik heb op 17-09 mijn iPhone 13 pro max zwart gekocht in de winkel, ik lees dat mensen met dezelfde bestelling al hun telefoon hebben ontvangen, Ik heb nog niks gehoord ook geen email gekregen om te laten bezorgen. 

Op 17/10 iphone 13 pro max, sierra blue, 128 gb besteld, volgens een levertijd van ¾ weken, op 3 november bestelling geannuleerd en omgezet naar thuis bezorging, op dit moment hebben we de naam van contractant verandert naar die van mijn man waardoor ik achter aan in de rij kwam wat nu vervolgens al 4 tot 6 weken zou duren.. 

op 7-11 heb ik zelf mijn bestelling geannuleerd omdat ik niet weer 6 weken ga wachten, daarna de zelfde dag nog bij belsimpel besteld, vandaag 18-11 krijg ik mijn telefoon binnen van belsimpel!! Verwachte levertijd was 3 weken maar heb hem na 11 dagen wachten toch binnen ! 
 

dus een klein tipje… belsimpel! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

T-mobile jullie moeten deze levertijden weer aapassen want deze kloppen helemaal niet. Ik heb op 12 oktober iPhone 13 pro max besteld en gisteren heb ik een email gehad dat eerste mogelijk bezorgmoment 3 december is!!!!! Dus bijna 8 weken !!!! Als ik had geweten , had ik andere provider gekozen met echt 3 weken levertijd met hetzelfde type telefoon. Bedankt voor slechte service dus ! Echt jammer! 

Reputatie 2

Precies 3 weken geleden mijn iPhone 13 Pro Max Zilver 256gb besteld en vandaag bericht ontvangen van AMP voor het maken van een afspraak voor bezorging. Eerst mogelijke dag 7 december. 😫 Ben wel blij dat ik nu precies weet hoe lang ik nog moet wachten. Alles bij elkaar toch bijna 6 weken. 

8 Oktober de Iphone 13 pro max space grey besteld, tot op heden geen email niks van AMP. Zeer teleurgesteld in de service van T-Mobile loopt allemaal erg rommelig zo. Wacht al 6 weken en heb nog geen eens de kans gehad om een afspraak te maken. Als ik alles zo hoor dan word de totale levertijd rond de 8-9 weken voor mijn iphone absurd.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer een nieuwe update is dan horen jullie het weer direct van ons.

Alvast een goed weekend toegewenst!

Net weer gebeld met de klantenservice op aanraden van de shop en nog steeds geen duidelijkheid. Bijna 6 weken geleden besteld (13 pro max gold 128gb) en nog steeds geen mail van ANP.  Dit terwijl toen ik het toestel bestelde op 11 okt er een levertijd van 2a3 weken zou zijn. Het schuift steeds maar op erg teleurstellend. Hopelijk snel bericht want m'n geduld raakt zo langzamerhand op 😪

Reputatie 1

Wat een verschrikkelijk slechte communicatie. De een besteld later en krijgt eerder, de ander besteld en moet 8 weken wachten.

Iets gaat hier niet goed T-mobile en het feit dat het niet binnen het levertijd wordt geleverd is triest!

Beloof niet binnen die weken te leveren als je je er niet aan kan houden!
Inmiddels lopen de klachten op en ook ik wacht al 5 weken op een afspraak voor mijn IPhone 13 pro Max.

Als dit nog veel langer gaat duren twijfel ik als nog over te stappen naar een andere provider.

Waardeloos!!!!

4 October besteld 8 december word die bezorgd met een verwachte levertijd van 3-4 weken…

dramatisch dit:(

4 October besteld 8 december word die bezorgd met een verwachte levertijd van 3-4 weken…

dramatisch dit:(

Hey mag ik vragen welke jij besteld heb ge nancy

4 October besteld 8 december word die bezorgd met een verwachte levertijd van 3-4 weken…

dramatisch dit:(

Hey mag ik vragen welke jij besteld heb ge nancy

12 pro max 256GB

4 October besteld 8 december word die bezorgd met een verwachte levertijd van 3-4 weken…

dramatisch dit:(

Hey mag ik vragen welke jij besteld heb ge nancy

12 pro max 256GB zwart

 

 

Ik heb de iPhone 13 pro max grijs besteld bij t-Mobile op 16 nov (online) Als ik de levertijden zo zie, belachelijk. Met name ook het feit dat AMP giga druk is. (Wat ik volledig begrijp hoor, er is gewoon tussendoor wat *** gebeurd.. dit maakt het allemaal net wat lastig.) Ik vind 6 weken wachten gewoon net te lang, + ik zie iedereen hier aangeven dat nadat ze na 6 weken eindelijk te horen krijgen dat de telefoon op voorraad is, ze (doordat AMP het giga druk heeft) nog eens 2/3 weken moeten wachten voor levering.. 

 

Ben ook langs geweest in de shop en daar gaan ze van uit dat je zeker 1-2 weken bovenop de geschatte levertijd moet tellen. 

Ik heb mijn bestelling gister 22 nov geannuleerd, bij belsimpel exact dezelfde abbo genomen met dezelfde GoGoGo deal (200± korting op toestel). Geschatte levertijd: 2-4 werkdagen…..

4 October besteld 8 december word die bezorgd met een verwachte levertijd van 3-4 weken…

dramatisch dit:(

Hey mag ik vragen welke jij besteld heb ge nancy

13 pro max 256GB zwart

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 1

Ik heb de iPhone 13 pro max grijs besteld bij t-Mobile op 16 nov (online) Als ik de levertijden zo zie, belachelijk. Met name ook het feit dat AMP giga druk is. (Wat ik volledig begrijp hoor, er is gewoon tussendoor wat *** gebeurd.. dit maakt het allemaal net wat lastig.) Ik vind 6 weken wachten gewoon net te lang, + ik zie iedereen hier aangeven dat nadat ze na 6 weken eindelijk te horen krijgen dat de telefoon op voorraad is, ze (doordat AMP het giga druk heeft) nog eens 2/3 weken moeten wachten voor levering.. 

 

Ben ook langs geweest in de shop en daar gaan ze van uit dat je zeker 1-2 weken bovenop de geschatte levertijd moet tellen. 

Ik heb mijn bestelling gister 22 nov geannuleerd, bij belsimpel exact dezelfde abbo genomen met dezelfde GoGoGo deal (200± korting op toestel). Geschatte levertijd: 2-4 werkdagen…..

 

 

wauw 2-4 werkdagen levering? Dat is enorm snel!

Hou ons op de hoogte of dit ook daadwerkelijk binnen dit termijn wordt verzonden. :) 

AMP kan er inderdaad niks aan doen, maar de wachttijden nu zijn gewoon belachelijk hoog.

Ik zit nu ook 5 weken te wachten en nog steeds niks gehoord.