[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

@Hajar of ander T-mobile personeel,

Er staat bij mij 4 tot 5 weken en 4 weken zijn gepasseerd en TOT betekend niet TOT EN MET dus met andere woorden zou deze week mijn mobiel op de mat moeten liggen.

Inmiddels heb ik nog niets gehoord en kan er nog geen update vanaf. Wie of wat kan mij helpen en inzicht geven over welke dag ik thuis moet zijn DEZE week aangezien eind deze week ik de 5e week in ga en het toch echt TOT de 5e week is.

 

Reputatie 1

@Hajarof ander T-mobile personeel,

Er staat bij mij 4 tot 5 weken en 4 weken zijn gepasseerd en TOT betekend niet TOT EN MET dus met andere woorden zou deze week mijn mobiel op de mat moeten liggen.

Inmiddels heb ik nog niets gehoord en kan er nog geen update vanaf. Wie of wat kan mij helpen en inzicht geven over welke dag ik thuis moet zijn DEZE week aangezien eind deze week ik de 5e week in ga en het toch echt TOT de 5e week is.

 

Als ik de berichten zo lees duurt het gemiddeld tussen de 5 en 8 weken. Als ik op de berichten af ga in deze Topic. Ik wacht ook 5 weken en nog steeds geen gehoor. 

Ik heb de iPhone 13 pro max grijs besteld bij t-Mobile op 16 nov (online) Als ik de levertijden zo zie, belachelijk. Met name ook het feit dat AMP giga druk is. (Wat ik volledig begrijp hoor, er is gewoon tussendoor wat *** gebeurd.. dit maakt het allemaal net wat lastig.) Ik vind 6 weken wachten gewoon net te lang, + ik zie iedereen hier aangeven dat nadat ze na 6 weken eindelijk te horen krijgen dat de telefoon op voorraad is, ze (doordat AMP het giga druk heeft) nog eens 2/3 weken moeten wachten voor levering.. 

 

Ben ook langs geweest in de shop en daar gaan ze van uit dat je zeker 1-2 weken bovenop de geschatte levertijd moet tellen. 

Ik heb mijn bestelling gister 22 nov geannuleerd, bij belsimpel exact dezelfde abbo genomen met dezelfde GoGoGo deal (200± korting op toestel). Geschatte levertijd: 2-4 werkdagen…..

 

 

wauw 2-4 werkdagen levering? Dat is enorm snel!

Hou ons op de hoogte of dit ook daadwerkelijk binnen dit termijn wordt verzonden. :) 

AMP kan er inderdaad niks aan doen, maar de wachttijden nu zijn gewoon belachelijk hoog.

Ik zit nu ook 5 weken te wachten en nog steeds niks gehoord. 

 

Hi Carmen epe86. Ga ik doen! als de wachttijd van belsimpel klopt, dan zou ik ‘m vrijdag moeten hebben (laatst). Ik heb gister in ieder geval ook gebeld met belsimpel en de medewerker gaf aan dat ik er vanuit kan gaan dat hij binnen deze wachttijd geleverd zou worden en mocht dit niet zo zijn dat ik max 5-6 werkdagen langer zou wachten. Toen ik zei dus niet 6 weken, werd er gelachen en aangegeven van: nee dat zeker niet. Je zult hem sowieso eerder dan T-mobile krijgen… We zullen zien!!! ik hoop op het beste. 

@Hajarof ander T-mobile personeel,

Er staat bij mij 4 tot 5 weken en 4 weken zijn gepasseerd en TOT betekend niet TOT EN MET dus met andere woorden zou deze week mijn mobiel op de mat moeten liggen.

Inmiddels heb ik nog niets gehoord en kan er nog geen update vanaf. Wie of wat kan mij helpen en inzicht geven over welke dag ik thuis moet zijn DEZE week aangezien eind deze week ik de 5e week in ga en het toch echt TOT de 5e week is.

 

Als ik de berichten zo lees duurt het gemiddeld tussen de 5 en 8 weken. Als ik op de berichten af ga in deze Topic. Ik wacht ook 5 weken en nog steeds geen gehoor. 

Sommige modellen geven inderdaad aan 6 tot 8 weken maar mijn 256gb model geeft aan 4 tot 5 weken dus dan mag ik van T-mobile toch wel een update verwachten als ik al die tijd gewacht heb ZONDER ook maar 1 bericht ?! het is een grote aankoop en er kan nog geen update vanaf dat is toch geen klantenservice, zo van zoek het maar uit met elkaar in een forum.

Beste T-mobile,

Ik heb 29-9-2021 mijn telefoon besteld dus inmiddels zijn we 8-9 weken verder en krijg ik nergens informatie over wanneer mijn toestel wordt geleverd! Ik ontvang heel graag meer informatie maar nog liever gewoon mijn toestel!

Ik zie graag een reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Daan Steensma

Reputatie 1

@Hajarof ander T-mobile personeel,

Er staat bij mij 4 tot 5 weken en 4 weken zijn gepasseerd en TOT betekend niet TOT EN MET dus met andere woorden zou deze week mijn mobiel op de mat moeten liggen.

Inmiddels heb ik nog niets gehoord en kan er nog geen update vanaf. Wie of wat kan mij helpen en inzicht geven over welke dag ik thuis moet zijn DEZE week aangezien eind deze week ik de 5e week in ga en het toch echt TOT de 5e week is.

 

Als ik de berichten zo lees duurt het gemiddeld tussen de 5 en 8 weken. Als ik op de berichten af ga in deze Topic. Ik wacht ook 5 weken en nog steeds geen gehoor. 

Sommige modellen geven inderdaad aan 6 tot 8 weken maar mijn 256gb model geeft aan 4 tot 5 weken dus dan mag ik van T-mobile toch wel een update verwachten als ik al die tijd gewacht heb ZONDER ook maar 1 bericht ?! het is een grote aankoop en er kan nog geen update vanaf dat is toch geen klantenservice, zo van zoek het maar uit met elkaar in een forum.

Precies dat!! 

Ik heb 20 oktober de iPhone 13 pro max zwart besteld. Vandaag de sms gekregen van AMP, eerste mogelijkheid om te leveren was 6 december. Net iets langer moeten wachten dan 6 weken

Hey id like to cancel my order how do i do that can anyone help me 

29-09 besteld toen stond er 3/4 weken, na gedoe met de winkelvooraad, direct de aanbetaling voor de AMP levering gedaan geen bevestiging o.i.d ontvangen ik wacht nu al 8 weken. ik lees verhalen van mensen die later besteld hebben en al wel bericht over levering hebben gehad... wat gaat hier mis?!, ook de winkel kan mij niks zeggen

Ik zie graag reactie tegemoet want dit begint nu wel te irriteren.. 

Reputatie 7

Goedemorgen,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. De meest actuele informatie vind je op dit moment dus weer in de levertijdentabel.

Houd er rekening mee dat het op dit moment erg druk is bij AMP, waardoor het maken van een afspraak langer dan normaal kan duren.

Wanneer er weer nieuws te delen is laten we dit gelijk weer weten!

Reputatie 7

@DaanSteensma 

Zou je mij via een privébericht jouw ordernummer kunnen sturen? Dan kan ik controleren of het wel goed gaat met jouw bestelling.

@Momo1362 

Could you send me a private message with your order number, full address, date of birth and last four digits of your bank account info. Then I can check if I can file a cancellation for your order.

Inmiddels wacht ik al ruim 6,5 week op mijn iPhone 13 pro max gold 128 gb. Klantenservice kan me niet helpen en de shop verwijst me naar de klantenservice. Hier al 3x een bericht geplaatst waar ook niet op gereageerd wordt. Ik wil nu echt heel graag weten waar ik aan toen ben! Op 11 okt bestelde ik mijn nieuwe telefoon met toen een levertijd van 2 a 3 weken!! We zijn nu 6,5 week verder en nog steeds geen melding van anp dus mijn vermoeden is dat ik pas over 2 weken aan de beurt ben. Ik voel me in de maling genomen omdat men mij niet correct heeft ingelicht. Al jaren trouwe klant van t-mobile, maar begin nu echt mn twijfels te krijgen. 

@Hajarof ander T-mobile personeel,

Er staat bij mij 4 tot 5 weken en 4 weken zijn gepasseerd en TOT betekend niet TOT EN MET dus met andere woorden zou deze week mijn mobiel op de mat moeten liggen.

Inmiddels heb ik nog niets gehoord en kan er nog geen update vanaf. Wie of wat kan mij helpen en inzicht geven over welke dag ik thuis moet zijn DEZE week aangezien eind deze week ik de 5e week in ga en het toch echt TOT de 5e week is.

 

Je verwacht meer,

Ze zeiden 2-3 weken tegen mij, de 5e week is voorbij, maar ze zeiden bla bla bla

andere bedrijven leveren in max 5 dagen

Beste T-mobile,

Ik heb 29-9-2021 mijn telefoon besteld dus inmiddels zijn we 8-9 weken verder en krijg ik nergens informatie over wanneer mijn toestel wordt geleverd! Ik ontvang heel graag meer informatie maar nog liever gewoon mijn toestel!

Ik zie graag een reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Daan Steensma

we zitten in dezelfde situatie ik geef het op ik ga naar een ander bedrijf

Reputatie 1

Beste T-mobile,

Ik heb 29-9-2021 mijn telefoon besteld dus inmiddels zijn we 8-9 weken verder en krijg ik nergens informatie over wanneer mijn toestel wordt geleverd! Ik ontvang heel graag meer informatie maar nog liever gewoon mijn toestel!

Ik zie graag een reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Daan Steensma

we zitten in dezelfde situatie ik geef het op ik ga naar een ander bedrijf

Je wordt er moederloos van.

Ik heb nog nooit zo lang moeten wachten op een mobieltje bij een abonnement. 
Ik stap waarschijnlijk ook over als deze niet bijtijds wordt geleverd. 
Waardeloos!! 

De iphone 13 pro max 128 goud besteld maar na 2 weken wachten en de reacties hier lezen toch maar de bestelling afgezegd. Net bij belsimpel de iphone 13 pro max 256gb besteld, net telefoontje gehad dat het toestel morgen binnen is. 

Wanneer ik mijn ordernummer invoer op de site van ‘bestelstatus’, staat er dat ik geen betaling meer hoef te doen doordat mijn bestelling is geannuleerd. Dit komt waarschijnlijk doordat mijn bestelling ook is omgezet van winkelafhaal naar thuisbezorgen. Hebben meerdere mensen dit?

Ik heb onlangs al gebeld en ze geven aan dat mijn bestelling, ondanks de melding, wel is doorgekomen echter heb ik mijn twijfels aangezien ik al 5 weken aan het wachten ben.

Niet te geloven, heb bewust gekozen voor een IPhone 13 Pro Max 1TB die direct leverbaar is, eerst volgende mogelijkheid voor een leveringsafspraak is 17 december!!! Dit vind ik echt heel slecht. Maar ondertussen heb ik wel ruim 1500 euro al betaald. Mocht ik alsnog eerder ergens anders een IPhone 13 Pro Max kunnen regelen dan zal ik deze cancellen. Wat een slechte service is dit zeg.

Ik zit vol spanning te wachten op mijn bestelling sinds 10 Oktober, maar door een foutje van de T-Mobile Shop is de kleur per ongeluk tussentijds gewijzigd naar zwart i.p.v. goud toen alle ophaalbestellingen werden omgezet… er is toen een nieuwe bestelling aangemaakt met de juiste kleur (goud), maar ik wacht nu al zolang voor mijn gevoel 😞 Ik krijg het idee dat ik de wachttijd weer helemaal mag gaan uitzitten, omdat ik nu een hele nieuwe bestelling toegewezen heb gekregen. Ik wacht nu al 7 weken en ik zit echt niet uit te kijken naar nog 5-7 weken… Kan er een Mod me meer info geven over hoe ‘t nu verder zal gaan? :-)

Eindelijk vandaag bericht gehad van amp 

15 oktober de 13 pro Max blue besteld krijg op 18 december me telefoon binnen eerder kon niet vanwege de drukte omdat ze allemaal de telefoon thuis moeten afleveren en de mensen het niet meer in de winkel kunnen afhalen ik ben blij nog even geduld maar dan heb je ook wat 

Ik zit vol spanning te wachten op mijn bestelling sinds 10 Oktober, maar door een foutje van de T-Mobile Shop is de kleur per ongeluk tussentijds gewijzigd naar zwart i.p.v. goud toen alle ophaalbestellingen werden omgezet… er is toen een nieuwe bestelling aangemaakt met de juiste kleur (goud), maar ik wacht nu al zolang voor mijn gevoel 😞 Ik krijg het idee dat ik de wachttijd weer helemaal mag gaan uitzitten, omdat ik nu een hele nieuwe bestelling toegewezen heb gekregen. Ik wacht nu al 7 weken en ik zit echt niet uit te kijken naar nog 5-7 weken… Kan er een Mod me meer info geven over hoe ‘t nu verder zal gaan? :-)

Well, toevallig net een afspraak in kunnen plannen voor 18 december! :-) Totaal wacht ik dan 10 weken, beetje geruststellend maar ben teleurgesteld dat het zo lang duurt allemaal.

Beste T-mobile,

Ik heb 29-9-2021 mijn telefoon besteld dus inmiddels zijn we 8-9 weken verder en krijg ik nergens informatie over wanneer mijn toestel wordt geleverd! Ik ontvang heel graag meer informatie maar nog liever gewoon mijn toestel!

Ik zie graag een reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Daan Steensma

we zitten in dezelfde situatie ik geef het op ik ga naar een ander bedrijf

Je wordt er moederloos van.

Ik heb nog nooit zo lang moeten wachten op een mobieltje bij een abonnement. 
Ik stap waarschijnlijk ook over als deze niet bijtijds wordt geleverd. 
Waardeloos!! 

Na contact te hebben gehad met “David” via het forum, toch eindelijk bericht gehad van AMP dat ze hem op 18 December komen brengen (dat betekent dat ik dan 12-13 weken heb gewacht….) ((ook nog eens €10 extra betaald om hem in het weekend te laten bezorgen….)) nou goed ik hoop dat iedereen lekker snel zijn mobieltje krijgt maar door deze acties wel een beetje mn vertrouwen in T-Mobile verloren...

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojust weer geüpdatet, dus daar is de meest actuele informatie te vinden.

Voor nu alvast een goed weekend toegewenst!

Ik heb de iPhone 13 pro max grijs besteld bij t-Mobile op 16 nov (online) Als ik de levertijden zo zie, belachelijk. Met name ook het feit dat AMP giga druk is. (Wat ik volledig begrijp hoor, er is gewoon tussendoor wat *** gebeurd.. dit maakt het allemaal net wat lastig.) Ik vind 6 weken wachten gewoon net te lang, + ik zie iedereen hier aangeven dat nadat ze na 6 weken eindelijk te horen krijgen dat de telefoon op voorraad is, ze (doordat AMP het giga druk heeft) nog eens 2/3 weken moeten wachten voor levering.. 

 

Ben ook langs geweest in de shop en daar gaan ze van uit dat je zeker 1-2 weken bovenop de geschatte levertijd moet tellen. 

Ik heb mijn bestelling gister 22 nov geannuleerd, bij belsimpel exact dezelfde abbo genomen met dezelfde GoGoGo deal (200± korting op toestel). Geschatte levertijd: 2-4 werkdagen…..

 

 

wauw 2-4 werkdagen levering? Dat is enorm snel!

Hou ons op de hoogte of dit ook daadwerkelijk binnen dit termijn wordt verzonden. :) 

AMP kan er inderdaad niks aan doen, maar de wachttijden nu zijn gewoon belachelijk hoog.

Ik zit nu ook 5 weken te wachten en nog steeds niks gehoord. 

 

Hi Carmen epe86. Ga ik doen! als de wachttijd van belsimpel klopt, dan zou ik ‘m vrijdag moeten hebben (laatst). Ik heb gister in ieder geval ook gebeld met belsimpel en de medewerker gaf aan dat ik er vanuit kan gaan dat hij binnen deze wachttijd geleverd zou worden en mocht dit niet zo zijn dat ik max 5-6 werkdagen langer zou wachten. Toen ik zei dus niet 6 weken, werd er gelachen en aangegeven van: nee dat zeker niet. Je zult hem sowieso eerder dan T-mobile krijgen… We zullen zien!!! ik hoop op het beste. 

Gister van belsimpel te horen gekregen dat de 2-4 werkdagen helaas niet meer haalbaar zijn omdat ik er net buiten zat.. Ik weet nu wel dat mijn iPhone op 8 december geleverd wordt.. dat is dus 13 werkdagen wachten.. als je de forums terugleest wachten de meeste mensen ook ongeveer 10 tot 14 dagen..

Fijne aan belsimpel is, ze geven je regelmatig updates, heb 2 updates gehad. 1 waar er stond dat de 2-4 werkdagen niet haalbaar zijn, en de ander met een datum van verzending..

Als je dus nog niet langer als 6 weken aan het wachten bent, dan zou ik annuleren je krijgt hem bij belsimpel sws eerder. ik laat wel weten als ie binnen komt!

​​​​​​​

Reputatie 1

Ik heb de iPhone 13 pro max grijs besteld bij t-Mobile op 16 nov (online) Als ik de levertijden zo zie, belachelijk. Met name ook het feit dat AMP giga druk is. (Wat ik volledig begrijp hoor, er is gewoon tussendoor wat *** gebeurd.. dit maakt het allemaal net wat lastig.) Ik vind 6 weken wachten gewoon net te lang, + ik zie iedereen hier aangeven dat nadat ze na 6 weken eindelijk te horen krijgen dat de telefoon op voorraad is, ze (doordat AMP het giga druk heeft) nog eens 2/3 weken moeten wachten voor levering.. 

 

Ben ook langs geweest in de shop en daar gaan ze van uit dat je zeker 1-2 weken bovenop de geschatte levertijd moet tellen. 

Ik heb mijn bestelling gister 22 nov geannuleerd, bij belsimpel exact dezelfde abbo genomen met dezelfde GoGoGo deal (200± korting op toestel). Geschatte levertijd: 2-4 werkdagen…..

 

 

wauw 2-4 werkdagen levering? Dat is enorm snel!

Hou ons op de hoogte of dit ook daadwerkelijk binnen dit termijn wordt verzonden. :) 

AMP kan er inderdaad niks aan doen, maar de wachttijden nu zijn gewoon belachelijk hoog.

Ik zit nu ook 5 weken te wachten en nog steeds niks gehoord. 

 

Hi Carmen epe86. Ga ik doen! als de wachttijd van belsimpel klopt, dan zou ik ‘m vrijdag moeten hebben (laatst). Ik heb gister in ieder geval ook gebeld met belsimpel en de medewerker gaf aan dat ik er vanuit kan gaan dat hij binnen deze wachttijd geleverd zou worden en mocht dit niet zo zijn dat ik max 5-6 werkdagen langer zou wachten. Toen ik zei dus niet 6 weken, werd er gelachen en aangegeven van: nee dat zeker niet. Je zult hem sowieso eerder dan T-mobile krijgen… We zullen zien!!! ik hoop op het beste. 

Gister van belsimpel te horen gekregen dat de 2-4 werkdagen helaas niet meer haalbaar zijn omdat ik er net buiten zat.. Ik weet nu wel dat mijn iPhone op 8 december geleverd wordt.. dat is dus 13 werkdagen wachten.. als je de forums terugleest wachten de meeste mensen ook ongeveer 10 tot 14 dagen..

Fijne aan belsimpel is, ze geven je regelmatig updates, heb 2 updates gehad. 1 waar er stond dat de 2-4 werkdagen niet haalbaar zijn, en de ander met een datum van verzending..

Als je dus nog niet langer als 6 weken aan het wachten bent, dan zou ik annuleren je krijgt hem bij belsimpel sws eerder. ik laat wel weten als ie binnen komt!
 

Mijn geduld was opgeraakt en ik zag dat ze bij Bol.com gewoon op voorraad waren. 
Voor 23:00 uur besteld morgen in huis. En inderdaad, de volgende dag was mijn IPhone 13 pro Max 128 GB sierre blue in huis.

Zeer bijzonder, dus mooi mijn verlenging geannuleerd. En wat denk je, de volgende dag kreeg ik bericht van AMP. Snelste aflever datum is 18 december.

Terwijl ik vandaag via bol.com hem binnen 24 uur binnen heb. Duurt het bij T-Mobile in totaal 8 weken.