[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167922 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Als mensen blijven annuleren kom ik hoger in de wachtrij 😁😝

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 26 november 2021 om 16:21

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

[Update 4 november 2021]

Hi allemaal, 

Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald.

We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip!

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 26 november 2021 om 16:21

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

[Update 4 november 2021]

Hi allemaal, 

Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald.

We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip!

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Why orders placed the same date (20 Oct) as mine have delivery date, but for my order still nothing?

Hello, why orders which have been placed on the same date as mine (20 Oct) have been contacted days ago by APM for delivery, and my order is with still unknown status? I refer to 13 Pro Max black...the estimated 4-6 weeks is over in 2 days and still nothing...

Ik heb de iPhone 13 pro max grijs besteld bij t-Mobile op 16 nov (online) Als ik de levertijden zo zie, belachelijk. Met name ook het feit dat AMP giga druk is. (Wat ik volledig begrijp hoor, er is gewoon tussendoor wat *** gebeurd.. dit maakt het allemaal net wat lastig.) Ik vind 6 weken wachten gewoon net te lang, + ik zie iedereen hier aangeven dat nadat ze na 6 weken eindelijk te horen krijgen dat de telefoon op voorraad is, ze (doordat AMP het giga druk heeft) nog eens 2/3 weken moeten wachten voor levering.. 

 

Ben ook langs geweest in de shop en daar gaan ze van uit dat je zeker 1-2 weken bovenop de geschatte levertijd moet tellen. 

Ik heb mijn bestelling gister 22 nov geannuleerd, bij belsimpel exact dezelfde abbo genomen met dezelfde GoGoGo deal (200± korting op toestel). Geschatte levertijd: 2-4 werkdagen…..

 

 

wauw 2-4 werkdagen levering? Dat is enorm snel!

Hou ons op de hoogte of dit ook daadwerkelijk binnen dit termijn wordt verzonden. :) 

AMP kan er inderdaad niks aan doen, maar de wachttijden nu zijn gewoon belachelijk hoog.

Ik zit nu ook 5 weken te wachten en nog steeds niks gehoord. 

 

Hi Carmen epe86. Ga ik doen! als de wachttijd van belsimpel klopt, dan zou ik ‘m vrijdag moeten hebben (laatst). Ik heb gister in ieder geval ook gebeld met belsimpel en de medewerker gaf aan dat ik er vanuit kan gaan dat hij binnen deze wachttijd geleverd zou worden en mocht dit niet zo zijn dat ik max 5-6 werkdagen langer zou wachten. Toen ik zei dus niet 6 weken, werd er gelachen en aangegeven van: nee dat zeker niet. Je zult hem sowieso eerder dan T-mobile krijgen… We zullen zien!!! ik hoop op het beste. 

Gister van belsimpel te horen gekregen dat de 2-4 werkdagen helaas niet meer haalbaar zijn omdat ik er net buiten zat.. Ik weet nu wel dat mijn iPhone op 8 december geleverd wordt.. dat is dus 13 werkdagen wachten.. als je de forums terugleest wachten de meeste mensen ook ongeveer 10 tot 14 dagen..

Fijne aan belsimpel is, ze geven je regelmatig updates, heb 2 updates gehad. 1 waar er stond dat de 2-4 werkdagen niet haalbaar zijn, en de ander met een datum van verzending..

Als je dus nog niet langer als 6 weken aan het wachten bent, dan zou ik annuleren je krijgt hem bij belsimpel sws eerder. ik laat wel weten als ie binnen komt!
 

Mijn geduld was opgeraakt en ik zag dat ze bij Bol.com gewoon op voorraad waren. 
Voor 23:00 uur besteld morgen in huis. En inderdaad, de volgende dag was mijn IPhone 13 pro Max 128 GB sierre blue in huis.

Zeer bijzonder, dus mooi mijn verlenging geannuleerd. En wat denk je, de volgende dag kreeg ik bericht van AMP. Snelste aflever datum is 18 december.

Terwijl ik vandaag via bol.com hem binnen 24 uur binnen heb. Duurt het bij T-Mobile in totaal 8 weken. 

Nice! top dat je m bij bol.com kon krijgen. Belsimpel heeft vandaag weer een update gegeven! Hij is verzonden en heb ‘m morgen geleverd in plaats van een week later! dat betekend dat ik in totaal 6 werkdagen heb gewacht :) 

Wat is nu precies te levertijd? Want bijv er staat besteldatum 21-10 maar dat is al een tijdje geleden?

 

Graag een update wat de werkelijke tijden zijn. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Maar wat bedoelen jullie nou met besteldatum. Want vanaf 21-10 is het al 6 weken geweest. 

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik wacht al sinds 13 okt op mijn iphone 13 pro max goud 128gb! Hoelang gaat het nog duren? 6 weken is al geweest!

Reputatie 1

@DaanSteensma

Zou je mij via een privébericht jouw ordernummer kunnen sturen? Dan kan ik controleren of het wel goed gaat met jouw bestelling.

@Momo1362

Could you send me a private message with your order number, full address, date of birth and last four digits of your bank account info. Then I can check if I can file a cancellation for your order.


Ik heb mijn bestelling ook geannuleerd.

Maar voor de rest geen response van t-mobile zelf ontvangen of het resterende bedrag van de pro Max gestorneerd gekregen.

Gaat toch om veel geld.

 

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik wacht al sinds 13 okt op mijn iphone 13 pro max goud 128gb! Hoelang gaat het nog duren? 6 weken is al geweest!

 

Hier hetzelde! 11/10 besteld toen met levertijd 2a3 weken. Inmiddels wacht ik al 7 wk. Denk al 6x contact gehad met t-mobile klantenservice. Elke keer beloofd men terug te bellen en komt men deze afspraak niet na. Vandaag zou men weer contact met mij opnemen en tevergeefs. Morgen maar voor de 7e keer bellen. Voel me voorgelogen! Sinds de BEN-periode al klant maar overweeg nu echt om over te stappen. Ook op deze commuity site al meerdere keren een bericht geplaatst en geen reactie. Slecht beleid hoor T-mobile!! 

@DaanSteensma

Zou je mij via een privébericht jouw ordernummer kunnen sturen? Dan kan ik controleren of het wel goed gaat met jouw bestelling.

@Momo1362

Could you send me a private message with your order number, full address, date of birth and last four digits of your bank account info. Then I can check if I can file a cancellation for your order.


Ik heb mijn bestelling ook geannuleerd.

Maar voor de rest geen response van t-mobile zelf ontvangen of het resterende bedrag van de pro Max gestorneerd gekregen.

Gaat toch om veel geld.

 

Ik heb telefonisch geannuleerd, kreeg instant een mail ter bevestiging. 1.5 week later m’n geld teruggestort, als je een bevestiging mail hebt ontvangen van de annulering dan komt ‘t goed.

Na 10 dagen gisteren mijn bestelling geannuleerd bij T-mobile. Direct een bestelling gedaan bij Belsimpel. Ik krijg 2 december mijn Iphone 13 pro max blauw. Dat zijn welgeteld drie dagen ipv 10 weken bij Tmobile. En dan niet eens te beginnen over de schandalige levertijden van Amp groep.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

So, after waiting six weeks for my order, when I called to check what happens with it, I was told it’s not been transferred for Home delivery and simply is not in the system...Just disappeared. The offered solution was to place a new order and wait another 4-6 week 🙂🙂 ABSOLUTELY ABSURDITY!!!...Really? Seriously? I have to wait 3 months (6 + 6 weeks) for one phone? When the order is lost I have to be the victim…? If I’m the customer service I would find a way and move such order for immediate delivery, but to tell my customer “sorry, nothing can be done” is ridiculous...Many thanks for the “great” service…!!!

My story -  after waiting six weeks for my order, when I called to check what happens with it, I was told it’s not been transferred for Home delivery and simply is not in the system...Just disappeared. The offered solution was to place a new order and wait another 4-6 week 🙂🙂 ABSOLUTELY ABSURDITY!!!...Really? Seriously? I have to wait 3 months (6 + 6 weeks) for one phone? When the order is lost I have to be the victim…? If I’m the customer service I would find a way and move such order for immediate delivery, but to tell my customer “sorry, nothing can be done” is ridiculous...Many thanks for the “great” service…!!!

Hallo,

 

Ik heb een vraagje over mijn bestelling 

wanneer krijg ik hem binnen? 

Ik heb wel betaald en heb ik geen betaling bevestiging gekregen van jullie!!

 

Groetjes,

Fera Krikor

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

 


Ik heb mijn iPhone 13 pro max 128 GB Goud ; 08-11-2021 besteld. Wanneer krijg ik hem dan binnen??? Wacht nu al bijna 4 weken erop en heb nog helemaal niks gehoord erover. 

Waar is dit forum voor? Er worden ontzettend veel vragen gesteld, geklaagd, etc. Echter geven jullie nergens antwoord op. 
 

jullie melden dat hier steeds de levertijd wordt bijgehouden. Echter niemand snapt er concreet wat van, of het klopt niet. 
 

T-Mobile kom eens met concrete antwoorden. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Nog steeds geen antwoord op de gestelde vragen. 

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Nog steeds geen antwoord op de gestelde vragen. 

Ze is onder andere Allrounder, Verslaggever en Brainstormer, dus hopelijk mag dat gauw gebeuren.

 

Tot nu, wordt mijn Track & Trace dagelijks verschoven tot het volgend etmaal.

Zelfs mijn brievenbus pakketjes zijn vertraagd… dikke drukte bij Post.NL zo lees ik ook op andere fora (Tweakers, KPN etc.).

Om het maar net over AMP te hebben, dubbel de klachten ook daar lopen ze ondergesneeuwd door de vele pakketten door toedoen van de kerstdrukte, Blackfriday/monday/week, Sinterklaas… noem maar op.

Reputatie 7

 Hoi lezers,

Er zijn wat vragen over de aanwezigheid van Moderators in de topics en waarom er niet wordt gereageerd op vragen over bestellingen.

Nagenoeg alle vragen die gesteld worden over de bestellingen komen neer op “Wanneer krijg ik mijn telefoon?”. Het antwoord op deze vraag hebben wij niet en is afhankelijk van meerdere factoren: De verwachte levertijd van de gekozen iPhone, de hoeveelheid en frequentie van leveringen vanuit Apple, de ruimte voor AMP om een afspraak in te plannen, de drukte bij de koeriersdienst (op dit moment bijzonder druk!) en uiteindelijk de beschikbare leverdata. 

Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat wij geen eenduidig antwoord kunnen geven op de herhaaldelijke vraag waar een specifieke telefoon blijft. Door de levertijdentabel actueel te houden verschaffen wij de beschikbare informatie en proberen wij zoveel mogelijk openheid te geven over de verwachte levertijd. Door de drukte bij de koeriersdiensten kan het ook zo zijn dat de aangegeven, verwachte levertijd niet gehaald wordt, waardoor het langer duurt voor je daadwerkelijk bericht ontvangt om een afspraak in te plannen om jouw iPhone te laten leveren.

Wij snappen ook dat jullie liever een nummertje hadden, zoals bijvoorbeeld bij de slager, maar deze specifieke info hebben we niet, dus deze kunnen we ook niet delen.

We blijven in ieder geval zo snel mogelijk de info in de tabel updaten en voor nu alvast een hele fijne avond! :thumbsup:

Hoi, wat ik niet snap? Ik bel klantenservice op om te verlenen met een iphone 13 pro max 1tb hier in de forum geef je aan direct leverbaar maar degene aan de telefoon zegt van niet dus wie moet ik geloven????

18 uur geleden een vraag gesteld niet eens een reactie gehad van de moderators denk dat ik mijn abbo's bij T mobile op moet gaan zeggen? Z'n groot bedrijf die het niet voor elkaar hebben. een simpele vraag een simpel antwoord zou ik zeggen.

Bij Belsimpel besteld, na 10 dagen telefoon binnen! (Met een verwachte levering van 2 weken op dit moment) daar zijn die 2 weken ook echt max 2 weken 😉 zuur voor de mensen die al een maand of langer wachten.