[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro


Reputatie 7
Badge +9

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina

 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

369 reacties

Reputatie 1

Ben iig net gebeld door de winkel dat mijn paarse Pro 256 net is binnengekomen. Het gaat om de T-mobile winkel in Alkmaar. Had hem 9/9 rond kwart voor 3 besteld.

Reputatie 2

Sms gehad van T-mobile,

 

Iphone ligt klaar in de winkel..

besteld op 9/9 om 14:32…

 

morgen ophalen

Reputatie 2

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Er staat bij de iPhone zilver 128gb. Vanaf 12-9. Waarom heb ik dan van mijn order op 09-09 nog steeds niets gehoord?

Vorige week was mijn levertijd (256Gb zwart) 4-5 weken.

Moet dat nu niet 3-4 weken zijn omdat er een week voorbij is?

Of blijft het gewoon op 4-5 weken staan tot eind december  ?

Reputatie 7
Badge +9

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Ik verleng al jaren (elke 2 jaar) bij T-Mobile met de nieuwe iPhone. 
Meestal werd hij dan rond de release wel geleverd en dit ging altijd prettig met AMP.  
Dit jaar toch wel erg teleurgesteld in de levertijd van 4-5 weken ondanks op 9 sep besteld te hebben! Ook het niet kunnen kiezen van een dag/tijd is erg vervelend. 
Vandaag besloten mijn bestelling te annuleren (telefonisch snel geregeld) en bij Belsimpel te bestellen. 
Zojuist al een verzendbevestiging ontvangen. Betreft de 14 pro 128gb silver icm verlenging T-mobile. 


Hopelijk gaat het over twee jaar beter T-Mobile maar ik blijf evengoed klant😉

Reputatie 7
Badge +14

Belsimpel heeft zo hun contacten in andere landen. Providers mogen alleen van de Nederlandse distributie kanalen afnemen. Gelukkig worden er geen 220v adapters meer meegeleverd met toestellen. Via Belsimpel kreeg je er vroeger wel eens een UK to EU verloopstekker bij...

Mijn bestelling blijkbaar goed gegaan, die lag klaar in de winkel en ik heb hem net opgehaald.

Reputatie 2

Ik heb mijn Pro 512GB Black ook zojuist opgehaald in de winkel in Oldenzaal. Lijkt er op dat er veel batches verstuurd zijn.

De werknemer zegt wel dat er een ander systeem is dan hier vanochtend genoemd door @Gioia .

Die 4 dagen vertraging valt mee, maar de communicatie kan zoveel beter. Snap niet dat de communicatieafdeling van zo’n groot bedrijf zo slecht is.

Reputatie 1

Bestelling geannuleerd en een nieuwe besteld bij mobiel.nl met overstap naar een andere provider, telefoon is daar OP VOORRAAD en is meteen te leveren. Na goedkeuring van nummerbehoud binnen een uurtje bericht ontvangen dat bestelling is ingepakt en is verzonden. En dat terwijl ik hier op 9-9 heb besteld en nog 4-5 weken moet wachten. Mijn keuze is snel gemaakt...

Reputatie 6

Ik denk dat er of een foutje of in de graphic met levertijden zit of logistiek proces. 9/9 besteld zwart 256 gB en net als anderen nog niet ontvangen terwijl in de graphic staat dat er vanaf 10/9 pas een levertijd is.

Meer uitleg graag 😅

Het is pas vanmiddag bijgewerkt, dus het kan zijn dat het logistiek allemaal voldaan is. Maar nog in het proces zitten om thuis afgeleverd te worden of onderweg naar een filiaal om afgehaald te worden. Bij mij duurde het 2 dagen voordat ik hem kon afhalen. Dus met thuisbezorgen zal dit ook vergelijkbaar zijn.

Reputatie 1

Ik heb zojuist een sms en e-mail gekregen van AMP! Vrijdagochtend 16 september tussen 8:00 en 11:00 uur krijg ik mijn nieuwe iPhone 14 Pro… Yes!

Reputatie 3

Ik heb zojuist een sms en e-mail gekregen van AMP! Vrijdagochtend 16 september tussen 8:00 en 11:00 uur krijg ik mijn nieuwe iPhone 14 Pro… Yes!

Wat is jouw ordernummer ongeveer dan weten we waar ze zijn qua uitlevering 🥲

Reputatie 6

Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Er staat bij de iPhone zilver 128gb. Vanaf 12-9. Waarom heb ik dan van mijn order op 09-09 nog steeds niets gehoord?

@Dylams96 dit kan een paar dagen duren voordat je daadwerkelijk iets hoort. Bij mij was het 2 dagen.

Reputatie 6

Ja hier ook een bevestiging mail gehad en ook een sms dat de telefoon op 9 september nog niet op voorraad was. Als ik naar de bestelstatus pagina ga staat er dat ik geen bestelling heb. Ook ik heb er voor gekozen om hem in de winkel op te halen. Nog geen sms gehad, dus begin me nu wel een beetje zorgen te maken of de bestelling afgelopen vrijdag wel goed is gegaan.

Geen zorgen! Bestellingen die je afhaalt in de winkel kan je niet zien via die pagina. SMS na je bestelling is goed, dan is je bestelling doorgekomen!

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

 

 

Inmiddels is mijn bestelling verzonden en komt morgen met PostNL binnen.

Thanks voor de tip! Zojuist mijn bestelling bij t-mobile geannuleerd, de bestelling bij Belsimpel gedaan en al bericht dat ik de telefoon morgen ga ontvangen (Belsimpel geeft aan veel telefoons te hebben, meer dan T-Mobile, dus maak er gebruik van...)

Reputatie 2

Denk dat ik morgen ook ga annuleren en via Belsimpel verleng. Vind het heel krom dat ik 9 september stipt om 14:00 iemand aan de lijn heb, het vervolgens een half uur duurt omdat jullie eigen systeem traag was. Op advies laat ik bij een winkel bezorgen. En dan is er geen voorraad, al jaren klant en snap niet hoe dit telkens mis gaat. Terwijl andere partijen ruime voorraad hebben.

 

@Johrick je kunt toch wel enigszins een uitleg/schatting geven? Ipv iedere keer hetzelfde standaard antwoord. Die dag 1 gaat het me niet eens zozeer om, maar om de slechte service en gebrekkige communicatie. Vooral bij trouwe klanten.

Ik heb sterk de indruk dat er niet alleen op besteldatum wordt gerangschikt maar ook of verlenging of nieuwe klant is.
Ik heb twee iPhones besteld een verlenging en in oversluiten van andere aanbieder. Bij de laatste heb ik iPhone al binnen terwijl. We pas op 10e hebben besteld.

Ben er dan open in

Reputatie 4

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Dat zegt me helemaal niks hoe lang ik nog op mijn bestelling moet wachten. Een beetje persoonlijke aandacht bij een dure aankoop/abonnement zou wel op zijn plaats zijn. Elke winkel doet dat tien keer beter.

12/9 iPhone 14 pro 256gb zilver besteld, vandaag opgehaald in de shop. 

Ben iig net gebeld door de winkel dat mijn paarse Pro 256 net is binnengekomen. Het gaat om de T-mobile winkel in Alkmaar. Had hem 9/9 rond kwart voor 3 besteld.

 

Reputatie 2

Ik heb mijn Pro 512GB Black ook zojuist opgehaald in de winkel in Oldenzaal. Lijkt er op dat er veel batches verstuurd zijn.

De werknemer zegt wel dat er een ander systeem is dan hier vanochtend genoemd door @Gioia .

Die 4 dagen vertraging valt mee, maar de communicatie kan zoveel beter. Snap niet dat de communicatieafdeling van zo’n groot bedrijf zo slecht is.

@dado Wat is het ander systeem dan? Dat er wel FiFo wordt gewerkt voor thuisleveringen én afhalen? 👀 wel benieuwd naar nu hoe het echt zit.

 

Verder enorm veel plezier met je telefoon! 🥳

Vroeg de medewerker naar al dit gezeik. Hij zei dat alle bestellingen wel op 1 stapel gegooid worden en dan FiFo, ongeacht van verzendwijze. Ergens gaat er dus wat mis met het beleid van T-Mobile..

Zojuist bericht gekregen dat mn telefoon klaarligt voor ophalen. 20-9 besteld, 256 GB in t zwart! Heb geluk denk ik

Ik kan hem ophalen hoor vandaag! Net bericht gekregen dat die klaar is mijn Iphone 14 pro dieppaars 256GB om opgehaald te worden. Super benieuwd naar het toestel en inderdaad het komt dus eerder dan die 4-5 weken als je hem vroeg heb besteld, voor mij dan haha.

Akelig stil hier de afgelopen dagen, iemand nog iets binnengekregen/afgehaald?