[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro


Reputatie 7
Badge +9

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina

 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

369 reacties

Reputatie 2

Hi @Hajar, updaten jullie vandaag de graphic nog een keer? Er zullen inmiddels wel wat modellen ‘uitverkocht zijn’ voor 16-09 lijkt me?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Timmeehhh 

Leuk dat je interesse hebt in de iPhone 14 pro. Zodra er een nieuwe update beschikbaar is, delen wij die direct in dit topic. 

Reputatie 3

Na ruim een uur proberen eindelijk door de webshop gekomen. Zou toch denken dat men op dit zorgt dagen zorgt voor extra servercapaciteiten.

”helaas” door dit gerommel niet de kleur kunnen bestellen die ik eigenlijk wilde (paars), maar de standaard zwarte “gekozen”. Hoewel, rond de 12pro koos ik de populaire blauwe, dat heb ik geweten ook. Ik ontving hem pas ergens in februari geloof ik.

het wachten gaat weer beginnen. Benieuwd hoelang het dit keer gaat duren.

Reputatie 3

Om 14;30 bestelling gedaan en tot op heden geen bevestigings mail ontvangen. ( zouden we die nog kringen?)

‘hebben er voor gekozen om de iPhone 14 pro deep purple op te halen in een t-mobile winkel..

Ben benieuwd…. naar de actuele levertijden.

Zoals het er nu (20.48) uitziet is ie vrijdag of zaterdag nog op te halen, maar kan het me nauwelijks voorstellen...

Reputatie 2

Gisteren bevestiging e-mail gehad om 14:32,, alleen nog geen verdere info ontvangen.

Reputatie 3

Gaan jullie deze graphic nog aanpassen?

Reputatie 2

Jullie zijn echt super slecht bereikbaar. Kunnen jullie daar wat aan doen? 

Gisteren bevestiging e-mail gehad om 14:32,, alleen nog geen verdere info ontvangen.

Precies hetzelfde hier, kan de klantenservice ook niet echt bereiken op het moment

Reputatie 2

Gisteren bevestiging e-mail gehad om 14:32,, alleen nog geen verdere info ontvangen.

Precies hetzelfde hier, kan de klantenservice ook niet echt bereiken op het moment

Ik heb hem inmiddels wel gehad..

Reputatie 1

Goedemiddag,

Inmiddels heb ik mijn bestelbevestiging ontvangen iPhone 14 Pro 256gb zwart maar is het betalen van de order nog steeds niet mogelijk. Besteld op 9-9 09:42. Er staat probeer het over een uur nog eens. Dit doe ik nu al 2 dagen…

Zodra er een bestelnummer bekend is sta je toch wel in de wachtrij? Of is dat pas als er betaald is? Dan kan ik nog wel wat weken wachten op de levering. 
 

Heeft iemand dezelfde ervaring?

Reputatie 2

Goedemiddag,

Inmiddels heb ik mijn bestelbevestiging ontvangen iPhone 14 Pro 256gb zwart maar is het betalen van de order nog steeds niet mogelijk. Besteld op 9-9 09:42. Er staat probeer het over een uur nog eens. Dit doe ik nu al 2 dagen…

Zodra er een bestelnummer bekend is sta je toch wel in de wachtrij? Of is dat pas als er betaald is? Dan kan ik nog wel wat weken wachten op de levering. 
 

Heeft iemand dezelfde ervaring?

Dat lijkt me uberhaupt niet mogelijk want de pre-order ging pas in vanaf 9-9 om 14:00

Reputatie 2

Goedemiddag,

Inmiddels heb ik mijn bestelbevestiging ontvangen iPhone 14 Pro 256gb zwart maar is het betalen van de order nog steeds niet mogelijk. Besteld op 9-9 09:42. Er staat probeer het over een uur nog eens. Dit doe ik nu al 2 dagen…

Zodra er een bestelnummer bekend is sta je toch wel in de wachtrij? Of is dat pas als er betaald is? Dan kan ik nog wel wat weken wachten op de levering. 
 

Heeft iemand dezelfde ervaring?

Dat lijkt me uberhaupt niet mogelijk want de pre-order ging pas in vanaf 9-9 om 14:00

Toch was het wel mogelijk om voor die tijd te bestellen.

Reputatie 2

Als je voor 14:00 hebt besteld is je order er sowieso uit gegooid. Mocht je nog niet betaald hebben door de foutmelding in de betaalpagina lijkt het raadzaam om even de klantenservice te bellen. Er zijn wat mensen op het forum van Tweakers die hetzelfde hadden en vanmorgen hebben gebeld maar de order niet goed door was gekomen waardoor ze opnieuw moesten bestellen. 

Reputatie 7
Badge +14

Pre-orders zijn vanaf 14:00. Eerder mag niet van Apple, alle verkooppunten hebben ze dezelfde kans op een 'sale'. Als ze dit zouden toestaan gaat elk verkooppunt zijn eigen presale moment starten en diegene die dan het eerst is trekt de meeste traffic. Dat wil Apple dus voorkomen.

T-mobile was de website aan het stagen,  maar nog niet alles was af, vandaar dat die orders ook technisch niet goed gingen. Is wel slordig, maar ach, dan komt je toestel iets later....

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden worden bijgewerkt zodra wij een nieuwe update hebben. Houdt dit topic dus in de gaten voor actuele levertijden. 

Reputatie 2

Baal er zelf behoorlijk van. Afgelopen vrijdag stipt om 14:00 een medewerker aan de lijn, iPhone 14 Pro 512GB kunnen bestellen. Duurde wel erg lang omdat hun systeem traag was, wel besteld. Afgelopen zaterdag een sms van de winkel dat deze niet op voorraad is…. Of is dit een automatische sms omdat deze er officieel nog niet is?

Reputatie 2

Baal er zelf behoorlijk van. Afgelopen vrijdag stipt om 14:00 een medewerker aan de lijn, iPhone 14 Pro 512GB kunnen bestellen. Duurde wel erg lang omdat hun systeem traag was, wel besteld. Afgelopen zaterdag een sms van de winkel dat deze niet op voorraad is…. Of is dit een automatische sms omdat deze er officieel nog niet is?

Volgens mij wel, want ik kreeg die SMS ook 

Reputatie 1

Goedemiddag,

Inmiddels heb ik mijn bestelbevestiging ontvangen iPhone 14 Pro 256gb zwart maar is het betalen van de order nog steeds niet mogelijk. Besteld op 9-9 09:42. Er staat probeer het over een uur nog eens. Dit doe ik nu al 2 dagen…

Zodra er een bestelnummer bekend is sta je toch wel in de wachtrij? Of is dat pas als er betaald is? Dan kan ik nog wel wat weken wachten op de levering. 
 

Heeft iemand dezelfde ervaring?

Dat lijkt me uberhaupt niet mogelijk want de pre-order ging pas in vanaf 9-9 om 14:00

Excuses het moet zijn 15:42. Ik ben op vakantie met 6 uur tijdsverschil. 
Inmiddels werkt de betaallink en heb ik de order betaald. Echter verder nog geen bevestiging of verder info ontvangen. Ik wacht het af zou volgens mij goed moeten gaan nu.

Goedemiddag,

Inmiddels heb ik mijn bestelbevestiging ontvangen iPhone 14 Pro 256gb zwart maar is het betalen van de order nog steeds niet mogelijk. Besteld op 9-9 09:42. Er staat probeer het over een uur nog eens. Dit doe ik nu al 2 dagen…

Zodra er een bestelnummer bekend is sta je toch wel in de wachtrij? Of is dat pas als er betaald is? Dan kan ik nog wel wat weken wachten op de levering. 
 

Heeft iemand dezelfde ervaring?

Had hetzelfde probleem, waarschijnlijk heb je nog een tabblad met de betaling open staan (dat was met mij het geval)

Wat hebben we eigenlijk aan het overzicht van levertijden? Liever een update bij de details van mijn bestelling. 

Reputatie 2

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

 

Deze levertijden zijn aangepast op 9 september 2022 om 14:00

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


 

is er al een update over de levertijden? Heeft iemand ervaring met levering via PostNL ? Heb altijd alleen AMP gehad in het verleden 

Is het raar als ik een verlenging heb gedaan maar niet terug zie in mijn account in my tmobile? Heb wel mail ontvangen over de verlenging

Reputatie 2

Is het raar als ik een verlenging heb gedaan maar niet terug zie in mijn account in my tmobile? Heb wel mail ontvangen over de verlenging

Bij mij staat het er wel op de app als ik kijk bij abonnementen staat er “Huidig” en “Nieuw” ook online overigens ook nog “oud”

Reputatie 7
Badge +9

@zachary17 

Zodra wij een nieuwe update hebben, delen wij die direct in dit topic. Als je bestelling via PostNL gaat, dan ontvang je een e-mail met de bezorgdatum zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld dus en dan kan je genieten van je nieuwe iPhone!