[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro


Reputatie 7
Badge +9

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina

 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

369 reacties

Reputatie 3

@zachary17

Zodra wij een nieuwe update hebben, delen wij die direct in dit topic. Als je bestelling via PostNL gaat, dan ontvang je een e-mail met de bezorgdatum zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld dus en dan kan je genieten van je nieuwe iPhone!

 

Hey Hajar. Wanneer wordt je toestel dan met PostNL geleverd? Verlengingen? Want die kwamen voorheen ook met AMP toch?

Reputatie 2

@zachary17

Zodra wij een nieuwe update hebben, delen wij die direct in dit topic. Als je bestelling via PostNL gaat, dan ontvang je een e-mail met de bezorgdatum zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld dus en dan kan je genieten van je nieuwe iPhone!

 

Bedankt. Geen update dus? Had begrepen bij Apple dat alle providers nu wel de aantallen binnen zouden hebben en dus de levertijd ge-update zou worden vandaag. Maargoed even wachten dan. 

Reputatie 2

Heeft iemand van vorige jaar toevallig ervaring met de levering via PostNL? Ipv AMP

Reputatie 7
Badge +9

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Reputatie 3

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Thanks! Dan wordt het voor het eerst PostNL in al die jaren verlengingen 😉. Al enig idee wanneer er meer info is? Alle andere providers hebben inmiddels een update kunnen geven. Of wordt het echt morgenavond laat voor we PostNL mailtjes gaan zien voor degenen die bij de eerste levering zit?

Reputatie 2

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Thanks! Dan wordt het voor het eerst PostNL in al die jaren verlengingen 😉. Al enig idee wanneer er meer info is? Alle andere providers hebben inmiddels een update kunnen geven. Of wordt het echt morgenavond laat voor we PostNL mailtjes gaan zien voor degenen die bij de eerste levering zit?

Haha ja tis wel een loterij. Ik geloof niet zo dat ie vrijdag komt maar als ie komt wil ik wel thuis zijn en niet op werk :’). Enige richting is wel echt handig. Kan me niet voorstellen dat jullie nog niet weten hoeveel stuks je mag verwachten toch? 

Reputatie 2

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Thanks! Dan wordt het voor het eerst PostNL in al die jaren verlengingen 😉. Al enig idee wanneer er meer info is? Alle andere providers hebben inmiddels een update kunnen geven. Of wordt het echt morgenavond laat voor we PostNL mailtjes gaan zien voor degenen die bij de eerste levering zit?

Haha ja tis wel een loterij. Ik geloof niet zo dat ie vrijdag komt maar als ie komt wil ik wel thuis zijn en niet op werk :’). Enige richting is wel echt handig. Kan me niet voorstellen dat jullie nog niet weten hoeveel stuks je mag verwachten toch? 

Niet verkeerd bedoeld, maar je had hem ook kunnen ophalen in de winkel voor een moment dat jou zeker uitkomt. Snap de frustratie (want heb die zelf ook), maar er mag wel wat meer geduld bij komen kijken

Hey, had deze maandag opnieuw de iPhone 14 pro besteld, omdat ik bij de pre order dag verzenden had geselecteerd maar wilde toch ophalen.

Dus de bestelling gecanceld en opnieuw geplaatst. Vraag me nu af wanneer ik hem ongeveer kan verwachten in de winkel.

Reputatie 6

Hey, had deze maandag opnieuw de iPhone 14 pro besteld, omdat ik bij de pre order dag verzenden had geselecteerd maar wilde toch ophalen.

Dus de bestelling gecanceld en opnieuw geplaatst. Vraag me nu af wanneer ik hem ongeveer kan verwachten in de winkel.

Vanaf vrijdag 16 september, maar dat ligt aan jouw gekozen toestel, aan de voorraden en de vraag van andere abonnees! Oftewel, niemand weet wanneer je die zal krijgen, daarin zal je nooit een duidelijk antwoord krijgen. Zullen vanaf vrijdag of begin volgende week vast en zeker meer te horen krijgen over de nieuwe ‘verwachte’ levertijden. Maar in mijn ervaring zal dit dan schattingen zijn zoals: 2-4, 4-6 weken.

Reputatie 2

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Thanks! Dan wordt het voor het eerst PostNL in al die jaren verlengingen 😉. Al enig idee wanneer er meer info is? Alle andere providers hebben inmiddels een update kunnen geven. Of wordt het echt morgenavond laat voor we PostNL mailtjes gaan zien voor degenen die bij de eerste levering zit?

Haha ja tis wel een loterij. Ik geloof niet zo dat ie vrijdag komt maar als ie komt wil ik wel thuis zijn en niet op werk :’). Enige richting is wel echt handig. Kan me niet voorstellen dat jullie nog niet weten hoeveel stuks je mag verwachten toch? 

Niet verkeerd bedoeld, maar je had hem ook kunnen ophalen in de winkel voor een moment dat jou zeker uitkomt. Snap de frustratie (want heb die zelf ook), maar er mag wel wat meer geduld bij komen kijken

Nou precies daarom wilde ik het dus ook ophalen in de winkel alleen daar kreeg ik alleen maar fouten op. Dacht ik doe het eens met bezorgen…. En ja hoor, lukt het in 1x :’). Om hem nou te annuleren vond ik ook wat ver gaan. 

Reputatie 1

Ik heb zojuist een sms en e-mail gekregen van AMP! Vrijdagochtend 16 september tussen 8:00 en 11:00 uur krijg ik mijn nieuwe iPhone 14 Pro… Yes!

Reputatie 3

Ik heb zojuist een sms en e-mail gekregen van AMP! Vrijdagochtend 16 september tussen 8:00 en 11:00 uur krijg ik mijn nieuwe iPhone 14 Pro… Yes!

Wat is jouw ordernummer ongeveer dan weten we waar ze zijn qua uitlevering 🥲

Reputatie 1

Ik heb zojuist een sms en e-mail gekregen van AMP! Vrijdagochtend 16 september tussen 8:00 en 11:00 uur krijg ik mijn nieuwe iPhone 14 Pro… Yes!

Wat is jouw ordernummer ongeveer dan weten we waar ze zijn qua uitlevering 🥲

Mijn bestellingsbevestiging is van vrijdag 9 september - 16:53!

Heeft iemand enig idee hoe lang vantevoren we bericht krijgen van een eventuele levering op 16 september?

Reputatie 6

Heeft iemand enig idee hoe lang vantevoren we bericht krijgen van een eventuele levering op 16 september?

Ligt aan je keuze, afhalen in de winkel is meestal pas vandaag (of morgen) dat je hem kan ophalen. Laten bezorgen kan je zelf controleren qua status: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus, in principe zou je sinds gister een statusupdate moeten hebben. Maar vandaag kan er natuurlijk ook nog van alles gebeuren!

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Hoe werkt dat precies? Ik wil niet dat mijn nieuwe iPhone naar de beuren gaat, als ik niet thuis ben😅 Moeten wij ook bij de levering een nieuwe contract handtekenen? 

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Hoe werkt dat precies? Ik wil niet dat mijn nieuwe iPhone naar de beuren gaat, als ik niet thuis ben😅 Moeten wij ook bij de levering een nieuwe contract handtekenen? 

Bedoel levering via PostNL 

Reputatie 6

@Timmeehhh Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Hoe werkt dat precies? Ik wil niet dat mijn nieuwe iPhone naar de beuren gaat, als ik niet thuis ben😅 Moeten wij ook bij de levering een nieuwe contract handtekenen? 

Bedoel levering via PostNL 

Denk dat de bezorgers hem verloten onder je buurtbewoners! Nee joh: dit soort pakketten zullen een melding hebben dat enkel door bewoner in ontvangst genomen mag worden, dus maak je geen zorgen.

Is er al wat meer bekend wanneer de iPhone in de winkel geleverd wordt? Ik heb namelijk aangevinkt dat ik hem in de winkel op wil halen (wel al besteld).

 

Reputatie 2

Goedemorgen. 

Als ik nu bestel (verlenging iPhone 14 Pro 128GB zwart) is er dan een mogelijkheid dat er morgen alsnog wordt geleverd? Dit gezien het feit via Social Media (DM) wordt aangegeven dat jullie verwachten alles wat in pre-order wordt besteld te kunnen leveren. Dank! 😀

Reputatie 6

Is er al wat meer bekend wanneer de iPhone in de winkel geleverd wordt? Ik heb namelijk aangevinkt dat ik hem in de winkel op wil halen (wel al besteld).

 

Uurtje geleden al zelfde bericht geplaatst: afhalen hoor je vandaag/morgen iets van de winkel. Mits jouw telefoon in de eerste batch geleverd kan worden.

Reputatie 6

Goedemorgen. 

Als ik nu bestel (verlenging iPhone 14 Pro 128GB zwart) is er dan een mogelijkheid dat er morgen alsnog wordt geleverd? Dit gezien het feit via Social Media (DM) wordt aangegeven dat jullie verwachten alles wat in pre-order wordt besteld te kunnen leveren. Dank! 😀

Dat zou wel positief nieuws zijn, dat ze alles kunnen leveren binnen de pre-orders. Echter als ik om mij heen kijk zie ik mensen die nog steeds geen statusupdate hebben gekregen, dus dat betwijfel ik wel een beetje. Maar het ligt enorm aan jouw toestel keuze en de vraag daar naar. Als je nu besteld ben je in ieder geval eerder aan de beurt dan wachten 😄

Is er al wat meer bekend wanneer de iPhone in de winkel geleverd wordt? Ik heb namelijk aangevinkt dat ik hem in de winkel op wil halen (wel al besteld).

 

Uurtje geleden al zelfde bericht geplaatst: afhalen hoor je vandaag/morgen iets van de winkel. Mits jouw telefoon in de eerste batch geleverd kan worden.

Sorry niet gezien!! Bedankt voor je reactie😊

Reputatie 6

Is er al wat meer bekend wanneer de iPhone in de winkel geleverd wordt? Ik heb namelijk aangevinkt dat ik hem in de winkel op wil halen (wel al besteld).

 

Uurtje geleden al zelfde bericht geplaatst: afhalen hoor je vandaag/morgen iets van de winkel. Mits jouw telefoon in de eerste batch geleverd kan worden.

Sorry niet gezien!! Bedankt voor je reactie😊

Hehe geen probleem! Hopelijk krijg je snel een berichtje 😄, wel laten weten als je iets hoort hé!

Na mijn bestelling en betaling geen enkele update gehad. Terwijl ik vrijdag al besteld heb om 15:00. Typisch dat T-mobile er weer een bende van maakt. Maakt ook niet uit. Zijn maar telefoons van 1250 euro joh.