[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro


Reputatie 7
Badge +9

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina

 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

369 reacties

Reputatie 6

Na mijn bestelling en betaling geen enkele update gehad. Terwijl ik vrijdag al besteld heb om 15:00. Typisch dat T-mobile er weer een bende van maakt. Maakt ook niet uit. Zijn maar telefoons van 1250 euro joh. 

Wat voor een update verwacht je precies dan? Het is niet dat ze onzinnige updates gaan uitsturen. Als je hebt gekozen voor bezorgen kan je hier zelf alles in de gaten houden: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus en voor afhalen krijg je een SMS als die opgehaald kan worden (vandaag/morgen) mits je in de eerste batch zit.

Na mijn bestelling en betaling geen enkele update gehad. Terwijl ik vrijdag al besteld heb om 15:00. Typisch dat T-mobile er weer een bende van maakt. Maakt ook niet uit. Zijn maar telefoons van 1250 euro joh. 

Wat voor een update verwacht je precies dan? Het is niet dat ze onzinnige updates gaan uitsturen. Als je hebt gekozen voor bezorgen kan je hier zelf alles in de gaten houden: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus en voor afhalen krijg je een SMS als die opgehaald kan worden (vandaag/morgen) mits je in de eerste batch zit.

Iedere webshop houdt je op de hoogte per mail van je bestelling. 
Je bestelling is ontvangen

je betaling is ontvangen

je verzending staat klaar

de courier heeft je bestelling opgehaald volg hem hier

 

bij t-mobile moet je dat blijkbaar zelf bijhouden  

 

Reputatie 6

Na mijn bestelling en betaling geen enkele update gehad. Terwijl ik vrijdag al besteld heb om 15:00. Typisch dat T-mobile er weer een bende van maakt. Maakt ook niet uit. Zijn maar telefoons van 1250 euro joh. 

Wat voor een update verwacht je precies dan? Het is niet dat ze onzinnige updates gaan uitsturen. Als je hebt gekozen voor bezorgen kan je hier zelf alles in de gaten houden: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus en voor afhalen krijg je een SMS als die opgehaald kan worden (vandaag/morgen) mits je in de eerste batch zit.

Iedere webshop houdt je op de hoogte per mail van je bestelling. 
Je bestelling is ontvangen

je betaling is ontvangen

je verzending staat klaar

de courier heeft je bestelling opgehaald volg hem hier

 

bij t-mobile moet je dat blijkbaar zelf bijhouden  

 

Dat moet ik toch ontkrachten, want KPN doet dat niet. Die mensen moeten zelf ook de status in de gaten houden. En wat ik een beetje lees op een andere forum zijn er genoeg webshops die ook niks laten weten. Orderbevestiging en dat is het.

Na mijn bestelling en betaling geen enkele update gehad. Terwijl ik vrijdag al besteld heb om 15:00. Typisch dat T-mobile er weer een bende van maakt. Maakt ook niet uit. Zijn maar telefoons van 1250 euro joh. 

Wat voor een update verwacht je precies dan? Het is niet dat ze onzinnige updates gaan uitsturen. Als je hebt gekozen voor bezorgen kan je hier zelf alles in de gaten houden: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus en voor afhalen krijg je een SMS als die opgehaald kan worden (vandaag/morgen) mits je in de eerste batch zit.

Iedere webshop houdt je op de hoogte per mail van je bestelling. 
Je bestelling is ontvangen

je betaling is ontvangen

je verzending staat klaar

de courier heeft je bestelling opgehaald volg hem hier

 

bij t-mobile moet je dat blijkbaar zelf bijhouden  

 

Dat moet ik toch ontkrachten, want KPN doet dat niet. Die mensen moeten zelf ook de status in de gaten houden. En wat ik een beetje lees op een andere forum zijn er genoeg webshops die ook niks laten weten. Orderbevestiging en dat is het.

Hmmm ok

 

ik heb nu de melding:

Je bestelling is overgedragen aan onze koerier. 

Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling. 
(Dit geldt alleen wanneer een toestel en/of simkaart bezorgd wordt)
 

ben benieuwd want ik heb dus geen mail. 

Reputatie 6

Hmmm ok

 

ik heb nu de melding:

Je bestelling is overgedragen aan onze koerier. 

Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling. 
(Dit geldt alleen wanneer een toestel en/of simkaart bezorgd wordt)
 

ben benieuwd want ik heb dus geen mail. 

Nice, nou als het PostNL is zal dat pas vanavond zijn (mail van PostNL of melding in de PostNL app). Want die verwerken T&T pas later op dag/avonden.

Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile winkel in Den Bosch en ik kan morgen mijn telefoon ophalen!!🥳🥳🥳

Reputatie 6

Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile winkel in Den Bosch en ik kan morgen mijn telefoon ophalen!!🥳🥳🥳

Super leuk! Welke had je besteld?

Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile winkel in Den Bosch en ik kan morgen mijn telefoon ophalen!!🥳🥳🥳

Super leuk! Welke had je besteld?

iPhone 14 pro 128gb Paars!

Reputatie 6

iPhone 14 pro 128gb Paars!

Perfect keuze 🤩 geniet er van morgen!

Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile winkel in Den Bosch en ik kan morgen mijn telefoon ophalen!!🥳🥳🥳

Super leuk! Welke had je besteld?

iPhone 14 pro 128gb Paars!

Wanneer had je hem besteld?

Ik heb een iPhone 14 pro besteld. Betaling al gedaan, alleen krijg ik nog steeds geen e-mail met wanneer ik de telefoon kan laten bezorgen. Hoe zit dat nou? Duurt wel lang aangezien het morgen al leverbaar is.

Reputatie 6

Ik heb een iPhone 14 pro besteld. Betaling al gedaan, alleen krijg ik nog steeds geen e-mail met wanneer ik de telefoon kan laten bezorgen. Hoe zit dat nou? Duurt wel lang aangezien het morgen al leverbaar is.

Het is vanaf morgen leverbaar, dus dat ligt aan de voorraden. Je kan hier je status controleren: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Uitleveren op volgorde van bestellen klopt niet helemaal. Heb een iPhone 14 pro 256 besteld om 14:40 met verlenging en ophalen in tmobile store. Kreeg zaterdag al een sms dat ie niet op voorraad was (logisch) en net even langs de winkel geweest en daar zeggen ze dat iedereen al een sms of belletje heeft gehad die hem morgen kunnen ophalen.

 

Ik weet van anderen die uren later dezelfde hebben besteld met een verschil van 6000 in ordernr. dat die hem wel morgen in een (andere) tmobile store kunnen ophalen.

is het aantal leveringen via ophalen in tmobile store gelimiteerd? 

vrijdag 14:30 besteld en betaald, zojuist mail gehad dat het bij postnl is aangemeld, ben benieuwd.. 14pro 256gb purple besteld,

Reputatie 6

Uitleveren op volgorde van bestellen klopt niet helemaal. Heb een iPhone 14 pro 256 besteld om 14:40 met verlenging en ophalen in tmobile store. Kreeg zaterdag al een sms dat ie niet op voorraad was (logisch) en net even langs de winkel geweest en daar zeggen ze dat iedereen al een sms of belletje heeft gehad die hem morgen kunnen ophalen.

 

Ik weet van anderen die uren later dezelfde hebben besteld met een verschil van 6000 in ordernr. dat die hem wel morgen in een (andere) tmobile store kunnen ophalen.

is het aantal leveringen via ophalen in tmobile store gelimiteerd? 

Zo ver ik weet (en ook ervaring is), is dat sommige winkels op de dag zelf ook nog een SMS sturen. Maar inderdaad, of het 100% op volgorde gaat kan je in twijfel trekken. Rekening houden met: mogelijkheid dat T-Mobile de iPhones in meerdere warehouses binnenkrijgt en die dan per regio’s worden uitgedeeld, waardoor er wel enigszins een verschil ontstaat in order nummer volgorde.

Ik verleng al jaren mijn abonnement bij T-Mobile en leveringen werden voorheen altijd met AMP gedaan. 
Eerste keer postnl voor mij nu! 
 

Ik heb besteld op 9 sep om 15:22. iPhone 14 pro silver 128gb. 
Mijn bestelling staat nog op “wachten op voorraad” dus zal niet vandaag geleverd worden helaas! 
 

 

Reputatie 6
Badge +3

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Reputatie 2

Ik verleng al jaren mijn abonnement bij T-Mobile en leveringen werden voorheen altijd met AMP gedaan. 
Eerste keer postnl voor mij nu! 
 

Ik heb besteld op 9 sep om 15:22. iPhone 14 pro silver 128gb. 
Mijn bestelling staat nog op “wachten op voorraad” dus zal niet vandaag geleverd worden helaas! 
 

 

Ik zie een vinkje voor “Je bestelling is goedgekeurd"

En de volgende status is “Je bestelling is overgedragen aan onze koerier.” Maar die is nog niet afgevinkt, is dat wat je bedoelt met wachten op voorraad? Zo ja dan heb ik hetzelfde.

256 pro black → vrijdag 19:00

Ik denk toch een beetje anders. Bij staat het volgende: 

 

 

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

I pre-ordered on 9th and just now got a SMS message to this post on the forum. Does this mean that my pre-order is now a back-order with a wait time of 4 to 5 weeks? What kind of business practices are these?!?! What is the process to cancel extension of contract as I cannot see the new contract/order online?

Reputatie 2

Ik denk toch een beetje anders. Bij staat het volgende: 

 

 

Ja dat is inderdaad anders, gek ik heb nog niks van postnl gehoord, zouden ze me vergeten zijn? 😂

Reputatie 2

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

 

 

Ik heb op 9 september een pro 128gb goud besteld, maar kreeg na het afronden van de bestelling een foutmelding op de website (iets als “probeer later nog eens”), maar vervolgens wel 2 emails dat de bestelling gelukt is.

Ik kan echter nergens zien dat ik iets besteld heb, niet in de app of op de website, en op de bestelstatus pagina staat dat mijn bestelling niet is gevonden. Dat kan te maken hebben met dat ik hem wil ophalen in de winkel, maar ik heb nu dus echt geen idee of het allemaal wel goed is gegaan.

Ik vind het maar raar..

Reputatie 6

Ik heb op 9 september een pro 128gb goud besteld, maar kreeg na het afronden van de bestelling een foutmelding op de website (iets als “probeer later nog eens”), maar vervolgens wel 2 emails dat de bestelling gelukt is.

Ik kan echter nergens zien dat ik iets besteld heb, niet in de app of op de website, en op de bestelstatus pagina staat dat mijn bestelling niet is gevonden. Dat kan te maken hebben met dat ik hem wil ophalen in de winkel, maar ik heb nu dus echt geen idee of het allemaal wel goed is gegaan.

Ik vind het maar raar..

Ik zou klantenservice bellen of berichtje sturen op Twitter o.a. dan kunnen ze zien of je bestelling goed is gegaan!

I don’t completely understand the graphic. Does this mean that if I ordered a black iPhone 14 Pro on the 9th, it won’t deliver for 4-5 weeks?